Art of Wines heeft een breed assortiment aan wijnen en wat andere dranken. Meestal bestel ik online omdat ik me dan rustig kan verdiepen in de omschrijvingen, maar in de winkel staat ook een vriendelijke man. Online en stenen winkel zijn beide fijn.

Goed geregeld

Makkelijk om te bestellen, ruime keus van goede wijnen. Erg vriendelijk.

Snelle en goede service

Een niet overal even makkelijk verkrijgbare drank snel op voorraad voor een mooie prijs

Mooie selectie, goed advies en service.

Mart en Jeroen zijn al jaren onze vaste wijn leverancier. Geweldige wijnen voor een hele goede prijs, efficiënte service en goede adviezen. Zij kennen onze smaak. Zo nu en dan een wijn van een andere leverancier, dat komt echter uiterst zelden voor. Hun assortiment gin’s en whiskey’s is zo divers dat wij ook daar gaarne van gebruik maken. Echte aanrader

Mooi assortiment en uitstekende menselijke service

Art of Wines is al jaren mijn leverancier. Prive en zakelijk. Voor het eerst heb ik wijn op bestelling geplaatst en af laten leveren. Vlekkeloos en snel.

prima wijn, goed verzorgd

makkelijk te bestellen en goed geholpen toen het wat ;anger duurde dan verwacht

Altijd lekkere wijnen!

Ik bestel altijd via deze website. Is er vertraging werd ik netjes gebeld. Belangrijker, de wijn is altijd lekker. Mooie keuzes in elke prijscategorie.

Prima klantgerichte service.

Woensdadmiddag besteld met levering op vrijdag. Werd netjes gebeld dat de levering ook nog op donderdag zou kunnen en of ik dat zou willen. Akkoord gegaan en de levering was er dan ook donderdagmorgen om 09.00 uur.

Lekkere whisky

Top wijnhandel. Warm aanbevolen.

Mooi, breed assortiment, prima tips en adviezen. Altijd goed geholpen.

HeLeMaal top!

Dit is je place to go to, in de omgeving van amsterdam-zuid, voor de mooiste wijnen. Heel erg fijne selectie, waarop je niet snel uitgekeken raakt. Vriendelijke prijzen en aardig personeel.

Goed advies, goede wijn, goede service

Uitstekende wijnen (en ook whisky!) voor een faire prijs. Altijd goed advies voor de juiste wijn bij de spijs. En last but not least, probleemloze levering.

Heel saai: altijd weer uitstekend!

Sommige dingen wil je gewoon niet veranderen.

Goed geregeld.

Bestelt en afgeleverd op een ander adres. Telefoontje ontvangen in het buitenland dat het 1 dagje later wordt. Perfecte service.

Het blijft gewoon een prima shop met keuze en meer dan acceptabele prijzen

Ooit deze winkel tegengekomen , mijn vragen werden zeer snel , professioneel en op mij toegespitst beantwoord door iemand van het personeel , die uit zichzelf nog extra feed-back bleef geven

Lekkere wijnen en goede service

Bestellen ging makkelijk. We werden gebeld omdat de bestelling eerder klaar was. Het werd geleverd met een glimlach tot in het huis. Uitstekende service! De wijnen zijn goed en de prijs is redelijk. We zijn zeer tevreden.,

Top service!

Ik heb een fles en een aantal glazen besteld met een houtengeschenk kist. Omdat mijn fles niet in de kist paste heb ik een gratis upgrade gekregen. Ze waren best vriendelijk toen ik ze sprak en hebben ze gelijk een oplossing gevonden. Zeker een aanrader!

Zeer attent met kennis van wijn

…..,

Gewoon goed

Webshop goed, verzending snel gestart, snel ontvangen, robuust verpakt. Ga zo door!

Top service! Super lekkere wijn en met veel gezelligheid bezorgd:-)

Super lekkere wijn en met veel gezelligheid bezorgd:-)

Diverse bestellingen bij Art of Wines

Art of wines heeft veel mooie wijnen tegen nette prijzen. De communicatie is snel en duidelijk en de bezorging vindt altijd snel en conform afspraak plaats. Absoluut een aanrader!

Zeer klantvriendelijk en kennis van zaken

Een zeer groot en origineel assortiment met klasse wijnen. Altijd zuiver, veel smaak en goede prijskwaliteit verhouding. Er wordt zeer snel geleverd.

Een mooie fles Cognac besteld. Voorraad bleek op te zijn, maar een dag later toch binnen gekomen. Dit werd duidelijk gecommuniceerd en persoonlijk afgeleverd. Super service, bedankt!