Sinds augustus 2018 klant: al met al tot mijn grote tevredenheid

Vlotte levering c.q. klaar staan bij ophalen. Goede begeleiding/adviezen. En last but not least prima wijnen, met een aantrekkelijke prijs/prestatie verhouding.

Mooie website inspirerende recepten en zinvolle achtergrond informatie van t domeinen de wijnn

Mooie website inspirerende recepten en zinvolle achtergrond informatie van t domeinen de wijn. Geweldig ook de pdf met info. Eindelijk een winkel die t begrepen heeft. Ben gediplomeerd wijn kenner. Maar heb een hekel aan drempel verhogende verhalen. Bij uw website een goede combinatie van nieuwsgierigheid en enthousiasme.

Vriendelijk, en mooie wijnen voor een redelijke prijs

Met name de collectie Portugese wijnen is geweldig. Bezorging thuis prima maar ter plekke ophalen en/of uitzoeken is ook een feestje.

Moeilijk te vinden mocktails hier snel gevonden en ontvangen

Makkelijk hier gevonden, snel geleverd en ben goed op de hoogte gehouden van het proces.

Snel en goed geleverd

Art of Wines heeft een mooie sortering betaalbare wijnen waar we graag gebruik van maken. Levering is snel en degelijk.

‘Smiddags de wijn besteld en dezelfde avond bezorgd. Dat is wel heel snel!

Vriendelijke service, prachtig assortiment

vriendelijke service en prachtig assortiment

Ik werd keurig gebeld door de firma dat mijn bestelling iets vertraging had. Grote pluim!

Prima site. Bestellen ging makkelijk. Bezorging ook prima.

Snel besteld en snel, goed verpakt geleverd

Snelle bezorging!

Goede winkel, aardige jongens, deskundig advies. Zaterdag besteld, zondag gebracht ( hij was toch in de buurt...). Prima dus!

Helemaal top!

Klantgericht en een snelle klantvriendelijk service.

Adekwaat en to-the-point

Via via bij Art-Of-Wines terechtgekomen. Ze leveren adekwaat en snel. Hebben bovendien een goed assortiment

Zeer tevreden: accurate levering en heerlijke wijnen!

Heerlijke en verrassende wijnen, accurate en snelle levering. Kortom een zeer tevreden klant! Na verhuizing naar Leusden nog steeds trouw aan dit adres in Amsterdam.

Zoals altijd heerlijke wijn en snel ter plekke

Niks aan doen, lekker zo doorgaan!

Supersnelle en vriendelijke service en levering!

Binnen 24 uur geleverd!

Prima service, de wijn ik goedgekeurd!

Ondanks dat ik even heb moeten wachten op mijn bestelling, ben ik hierover netjes op de hoogte gebracht. De service is uitstekend, de wijn ook!

Stipt als altijd

Snel en altijd goed

Snelle en nette levering

Goede selectie van wijnen en goede service

Goede selectie van wijnen en goede service!

Zoals altijd geweldige service

Punctuele afhandeling met een belletje over de juiste jaargang, persoonlijke aflevering. Mooie wijnen.

Heerlijke wijnen en goede service

zie boven.

Super snel en heel goede prijs

Snelle levering en nette prijzen

Snelle levering, en nette prijzen

Op tijd geleverd

Duidelijke site