Kom al lang in de winkel maar door thuiswerken kan dat nu niet meer. Bezorgen is op deze manier prima alternatief.

goede wijn, deskundige bediening en vriendelijke prijzen

een brede selectie wijnen, van zeer betaalbaar tot alles in het hogere segment. Voel me er absoluut niet bezwaard om het bij de wat betaalbare wijnen te houden, want die zijn, zonder uitzondering, goed. Zeer prettige bediening en altijd deskundig antwoord op vragen en smaaknotities.

Super vriendelijk en eerlijke service

Fijne wijnen, fijne vriendelijke service.

Snelle en goede levering, vriendelijk personeel

Iedere bestelling wordt snel geleverd en altijd met een glimlach. Niets is te gek, zelfs bij spoed op de dag zelf is The Art of Wines nog bereid om te leveren.

helpful staff, nice store

I ordered my wines online and picked up from store. everything was good, staff was helpful

Perfect!

Vlekkeloos, zowel het assortiment als de medewerkers van het bedrijf.

Eerste keer hier besteld en tevreden.

Makkelijk te bestellen via de website. Vlotte afhandeling. 1 minpuntje; de 2 flessen die ik had besteld zaten in kokers waarvan beide deksels tijdens transport waren los gewerkt waardoor de flessen heen en weer konden schuiven. Beide flessen zaten verpakt in kartonnen doos, schokvrij, alleen bovenop de kokers zat geen vulmateriaal waardoor de kokerdeksels konden los schieten. Makkelijk te verhelpen volgende keer. Verder tevreden.

Super goed

Snelle aflevering 👍👍

Heel attent en prima service

Simpel snel en smaakvol

Simpel, snel en smaakvol

Top zaak, chapeau!!

Mart en Jeroen zijn bevlogen vakidioten, zeer persoonlijk naar de klanten toe, vakkennis en geweldige wijnen. 🥂🙏🏻 Chapeau!

Super geholpen.

Ik heb via meerdere Whisky importeurs geprobeerd een speciale Zweedse whisky's te bestellen, zonder resultaat. Maar via The ART of WINES heb ik die whisky's nu wel in huis! Echt té gek geholpen!

Met zorg verzorgd

Mooie wijn, goede service.!

Zie boven.

Super service, lekkere drank

Hele vriendelijke service en mijn bestelling smaakte heerlijk :)

Goede service en vlotte communicatie!

In eerste instantie was er een breuk in het pakket met de flessen, maar dezelfde dag nog een nieuwe order aangemaakt en verstuurd. Dat is goede service en de communicatie was vlot en vriendelijk.

Heerlijke wijnen.

Heerlijke wijnen. Goede persoonlijke hulp in de winkel en snelle levering!

Zeer positief. Goede wijnen snelle service

Zie boven

Overzichtelijke westen met zeer ruim aanbod

Zie boven én snelle levering en ruime betalingsmogelijkheden

Pluspunten

goede communicatie, snelle levering, heerlijke wijn

Pluspunten

Netjes gebeld over bestelde wijn dat ze alleen nog uit een ander jaar hadden. Of dat ook goed was. Daarna alles snel geleverd.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Besteld maar nog niets binnen.:-(

Sneller leveren