goed en snel

Duidelijke website, snelle service en redelijke prijzen

• Waar gekocht? Online

Product doet wat het moet doen.

De accu voor mijn camera werkt goed en is een stuk goedkoper.

• Waar gekocht? Online

Nebo deed het prima maar PostNL liet me in de steek.

Bestelling vlot uitgevoerd en in principe op tijd aangekomen. Helaas van PostNL geen enkele melding ontvangen dat de zending onderweg was. Resultaat: ik stond onder de douche toen de bezorger aanbelde en mag nu - een dag later - het spul ophalen bij een afhaalpunt. NEBO 10 - PostNL 0

• Waar gekocht? Online

Snel, héél snel, geleverd. Top!

Snel geleverd terwijl andere webwinkels dat niet konden. Product was op voorraad en dus heel snel binnen. Top

Zeer goede service

...

• Waar gekocht? Online

De lens die ik wilde was heel mooi geprijsd. De service was prima en snel geleverd!

• Waar gekocht? Online

Snelle levering, helaas niet compleet

goede prijs en garantie voorwaarden. Levering was helaas niet compleet, wordt wel snel opgelost gelukkig.

• Waar gekocht? Online

Goede service voor een goede prijs

Goede service voor een goede prijs, Werd zelfs even gebeld of alles samen versturen in orde was omdat 1 artikelen wat langer duurde op te leveren. Prima~!

Keurig

Makkelijke site en keurig op tiid geleverd

• Waar gekocht? Online

Besteld product razendsnel opgestuurd gekregen. Top

• Waar gekocht? Online

Good price and fast delivery!

I like this shop they are always helpful and good quality products!

• Waar gekocht? Online

Zeer goeie occasion,alles afgeleverd volgens planning.

Prima lens,geen gebreken. eerste serie foto's gemaakt,zeer tevreden.

• Waar gekocht? Online

Klantvriendelijk en goede service.

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan en desgevraagd uitleg gegeven over een bepaalde camera. Daarna een bestelling via de website gedaan. Pakket snel geleverd.

Goede prijs goede kwaliteit verhouding en 5 jaar garantie

snelle en goede levering

2 dagen panasonic DMC-FZ2000 camera in mijn bezit werkt prima naar verwachting degelijk

• Waar gekocht? Online

Hadden als enigste de printer beschikbaar in de kleur die ik wou. Volgende dag geleverd ! Helemaal tevredeb

• Waar gekocht? Online

snellle levering (de volgende dag), goede service

Makkelijk te bestellen, snelle levering en dichtbij af te halen zonder extra kosten. Vriendelijk geholpen!

• Waar gekocht? Online

What you see, is what you get!

Na verkenningen op het internet, was ik uitgekomen bij Nebo in Den Haag. Ik had nog wat vragen, deze werden met de chatfunctive snel beantwoord. De overwegingen om bij dit bedrijf te kopen waren de volgende: 1. Fysieke winkels, 2. Aantrekkelijke bundel (camera, tas en accu), 3. 5 jaar garantie en 4. een goede prijs. Prima communicatie via de email. De levering was prima, goed verpakt en op de juiste datum. Kortom een aanrader!

• Waar gekocht? Online

Snelle service en heel vriendelijk

Goed advies gekregen en snelle service. Bedankt!

Open verpakking

Levering was snel maar kreeg mijn lens in een open verpakking. Met andere worden de lens is uit zijn originele verpakking gehaald.

Vriendelijk geholpen

Zeer bekwaam personeel die weet waar ze het over hebben.

• Waar gekocht? Nootdorp

Geen idee

Ik vind het nogal voorbarig en onbeschoft overkomen om een ‘Deel uw ervaring’ e-mail te sturen en te vragen om een beoordeling terwijl ik het product nog niet eens heb ontvangen.

prima service, uitstekende communicatie

bestelling kwam wat later binnen dan gepland door problemen bij de leverancier, maar we werden door Nebo keurig op de hoogte gehouden zonder zelf in actie te hoeven komen - pro-actief, meedenkend, voelt als een echte winkel

• Waar gekocht? Online

Prima verpakt, snel verzonden, goede prijs. Niks op aan te merken.

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!