Houden goed contact over de te leveren spullen

Mijn bestelling was niet op voorraad en door de Corona crisis duurde het wat langer. Maar ik werd door de klantenservice prima op de hoogte gehouden. Kreeg in eerste instantie ook een goede aanbieding voor een andere lens.

Still waiting

I bought a scanner five days ago and I am still waiting to be let know when it will be delivered. Super!

• Waar gekocht? Online

Prima geholpen door de medewerkers van Nebo

Zie boven.

• Waar gekocht? Online

Ik was zelf wat te gehaast en dacht ik bestel vandaag en morgen is het in huis. Dan is zelf goed lezen wel handig. Er stond 1-2 dagen levertijd en dat klopte helemaal. Superblij met mijn Osmo Pocket accessoires.

Snel en accuraat geholpen

Duidelijke site. Goede, concurerende prijzen.

• Waar gekocht? Online

Ik ben snel en adequaat geholpen bij aankoop van een regenhoes

Ik kon bij NEBO een type regenhoes met accesoires vinden dat bij andere winkels niet op voorraad was. Vervolgens werd ik snel en goed geholpen bij vragen via e-mail. Ook verzending / levering verliep vlot en volgens plan.

• Waar gekocht? Online

Snelle levering en goede prijs.

Topzaak, fantastische service!

In de NEBO in de Theresiastraat de Nikon Z50 incl twee lenzen gekocht, omdat de camera 50 euro goedkoper is dan de grotere camerawinkels. Bij aanschaf een goede en enthousiaste uitleg van de camera gehad. Na anderhalve week kwam ik tot de ontdekking dat de camera vanwege een Nikon-actie 150 euro goedkoper is. Na één belletje hebben zij mij toegezegd dat ik de korting alsnog krijg! Een week later stond het op de rekening! Super service! Later ontdekt dat er wat stofdeeltjes op de sensor lag. Ook deze sensor hebben ze (voor één keer) gratis schoongemaakt! Tevens ook een mooi handboek over fotograferen gekregen. Het houdt niet op. Deze winkel geeft een fantastische service aan haar klanten. Een winkel waar ik graag terugkom voor advies of voor uitbreidingen voor de camera! :)

• Waar gekocht? Theresiastraat

Goede service en scherpe prijzen!

Vaak betere (lees lagere) prijzen dan de grotere spelers op dit gebied zoals Cameranu en Kamera Express

Pria!

Was niet zeker of het bestelde geschikt was voor mij, gevraagd om mij even te bellen war prompt gedaan werd!

Goede service.

Netjes verpakt en snel verzonden.

• Waar gekocht? Online

Zeer goede service, goede prijzen

Dit was mijn eerste bestelling bij NEBO en het is prima bevallen. Heb een LX100 MKII gekocht van Panasonic, met extra batterij en geheugenkaartje. De bestelling was zeer goed verpakt en daardoor duurde het even voordat ik zeker wist dat het geheugenkaartje ontbrak. Tikje slordig, maar kan natuurlijk gebeuren. Bij NEBO werken mensen en die kunnen zich vergissen. De volgende da even gebeld en kreeg een zeer vriendelijke en behulpzame man aan de lijn. Hij zegde toe het uit te zoeken en na 10 minuten al belde hij terug met excuses en de belofte dat het kaartje direct zou worden nagestuurd. Ze waren het inderdaad vergeten. De manier waarop dit werd opgelost en de snelheid én dat er even wordt teruggebeld waardeer ik heel erg. Gewoon fijn om serieus genomen te worden en het idee te hebben dat de klant nog altijd Koning is. Deze winkel is zeker een aanrader!

• Waar gekocht? Online

Fijne zaak die zijn beloften nakomt.

Camera is in goede staat ontvangen. In eerste instantie op dinsdag bezorgen maar het werd een dag eerder. Ga zo door Nebo.

Hele goede service

Hele snelle service, goed contact, snelle levering

• Waar gekocht? Online

Great customer service but webshop needs optimizing

Nebo offers a more enhanced services online than most other vendors competitive in the same market e.g. Hema. We were a little confused navigating through the online ordering process, especially at check out when selecting store pickup versus home delivery. In store assistance and through email was excellent.

• Waar gekocht? Korte Poten

Prima Fotowinkel

Betere prijs dan andere fotowinkels voor een Nikon AF-S 50mm 1.8. Deze was helaas niet op voorraad. Communicatie hierover via email was snel en duidelijk. Lens werd, zoals beloofd, 2 weken later bezorgd. Kortom, prima prijs en service van NEBO.

• Waar gekocht? Online

Goede prijs en snel geleverd

Duidelijke website met volledige informatie. Fototoestel DMC TZ100 voldoet uitstekend. Mooie kleuren en scherpe foto's Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop!

Goede prijs, degelijk verpakt

Betere prijs dan andere aanbieders voor wat ik zocht: DC-G9 met Leica lens 12-60. Werd niet de volgende dag geleverd. Dat was wel via de site beloofd. Pakket was uitstekend verpakt en kwam onbeschadigd aan. De lens selectie op website zou beter kunnen: je kunt niet selecteren op lens vatting. Uiteindelijk wel gevonden wat ik wilde, maar via Tweakers.

Uitstekend!

Zowel in de winkels als online. Vakkundig personeel. Goede service, snelle levering en lage prijzen. Een aanrader!

Goede prijzen, goede service

Tijdens de feestdagen was er wat onduidelijkheid over wanneer e.e.a. geleverd zou worden. Ik heb hierover opgebeld en werd zeer vriendelijk geholpen. De bestelde producten werden netjes afgeleverd.

Snel en goed advies

Nadat ik mijn bestelling online had gedaan heb ik er voor gekozen deze af te halen in de winkel. Waar ik deze al snel kon ophalen. In de winkel kreeg ik bij het afhalen nog goed advies over het product.

• Waar gekocht? Online

Snelle levering, bestelling goed afgehandeld

• Waar gekocht? Online

Fijne winkel, zowel via internet als ter plekke in de zaak.

Concurrerend, accuraat en snel. Met goed advies en hulp in de winkel.

Fantastische service

Bestelling vlot en correct ontvangen!

• Waar gekocht? Online

gewenste product tegen de laagste prijjs, snel en gratis thuisbezorgd

Nadat ik had vastgesteld dat NEBO het door mij gewenste product (Nikon groothoeklens) tegen de in Nederland scherpste prijs kon leveren ben ik eerst gaan kijken in Den Haag (waar ik moest zijn voor familiebezoek) in een van de 5 of 6 filialen (Leyweg), om een gevoel bij de winkel te krijgen. Dat gevoel was goed. Een tijdje later besloot ik de lens te bestellen. Dat ging gemakkelijk via de website. Vervolgens werd de lens ondanks de kerstdrukte snel bezorgd in een degelijke verpakking.

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!