De bestelling was op tijd

Geweldige Camera, Super Service en Fantastische Levering

Ik was opzoek naar een spiegelreflex camera die goed te gebruiken was als instapmodel. Op de website van NEBO kon ik uitgebreid de uitleggen en recommandaties lezen, je kan zien dat ze gespecialiseerd zijn. De keuze in camera's is ruim op de website en ook voor een goede prijs (niet minder belangrijk). De levering was ontzettend snel en alles was goed ingepakt en beschermd. Ik ben ontzettend blij.

Vriendelijke service

Product via internet besteld en conform de coronamaatregels dezelfde dag opgehaald.

• Waar gekocht? F. Hendriklaan

Goede kwaliteit, snelle levering

De webshop van NEBO vind ik mooi en overzichtelijk. Ruim assortiment goede kwaliteit producten voor een scherpe prijs. Ik bestelde een zwarte Lowepro heuptas voor mijn camera. Er stond vermeld dat deze niet op voorraad was. Omdat ik het niet per direct nodig had, toch besteld in de verwachting dat het na een paar weken wel zou komen.. had ik de tas ineens na 3 dagen al in huis! Wel de grijze in plaats van de zwarte. Omdat ik deze ook prima vind, hierover geen contact opgenomen met de klantenservice. Scheelt weer een hoop gedoe. Al met al dik tevreden over de kwaliteit en levering.

Prima.

Snel en goed geregeld.

Goed.

Prima. Op tijd geleverd.

• Waar gekocht? Online

Prima bedrijf wat snel reageert op vragen. Klantgericht dus.

Handschoenen in lastige maat besteld, waren op voorraad. Zijn opgestuurd maar ging iets mis in de mail van PostNL. Vraag gesteld die dezelfde avond beantwoord werd met alle goede data erin. Dag later ontvangen. Goede service. Zeer over te spreken.

• Waar gekocht? Online

Makkelijk dat je het kan ophalen in de winkel.

Nog niet tevreden

Ben nog niet helemaal tevreden , ik krijg de printer niet aan gesloten op de pc

• Waar gekocht? Nootdorp

Ik ben goed en snel geholpen.

In de ochtend gebeld ent oen via internet besteld en smiddags op gehaald.

• Waar gekocht? F. Hendriklaan

Goed, compact en veelzijdig

Handig omdat je niet met een kabel vast zit aan de PC of oplader. Gewoon gemakkelijk mee te nemen. SD kaart erin en scannen van foto's negatieven of dia's is een eitje.

Usb hubs 2.0 en 3.0

Heb usb hubs besteld 2.0 en 3.0 snel geleverd en goede kwaliteit en niet duur ben er blij mee

super snelle levering

snelle levering aan huis

• Waar gekocht? Theresiastraat

Wel op voorraad en snelle levering

Zocht een Nikon lens die bij de nog bekendere fotografie webshops niet op voorraad was, maar bij NEBO wel. Top service en snelle verzending!

• Waar gekocht? Online

Eerst boos daarna heel blij.

Door Corona hebben Nebo en ik elkaar niet goed begrepen of de regering stelt teveel eisen. Maar goed ze hebben heel erg hun best gedaan om nog dezelfde dag de camera te leveren. Goed gedaan. Tevreden.

Vlotte keurig afgehandelde bestelling

Vlotte keurig afgehandelde bestelling

• Waar gekocht? Theresiastraat

Keurig, correct afgeleverd

Donderdag besteld, vrijdag lag het klaar in de winkel, zoals afgesproken.

• Waar gekocht? Bankastraat

zeer tevreden en snelle levering

Nebo had deze camera als enige nog in voorraad en snel geleverd

Fantastische service

Klantenservice is goed bereikbaar en bellen snel terug. Ko.en hun afspraken na. Ook in de winkel vriendelijk en zeer deskundg geholpen.

Vriendelijk en correct

Reflecta smalfilm digitaal omzetter

Helaas, door POST met een tweetal extra dagen vertraging door weersomstandigheden, later ontvangen dan gehoopt. Apparaat ziet er goed uit en zoals reeds vaak opgemerkt, alleen in staat om 13 cm. max. spoelen te verwerken; dat wordt dus even knutselen met externe spoelhouders. Tot dan even geen kans/tijd om werking te beoordelen aangezien mijn om te zetten smalfilms merendeels op 15/18 en 24 cm spoelen zitten. Op internet en Youtube staan echter diverse beoordelingen en info.

Prima verzorgde levering

Camera en toebehoren gekocht. Vandaag besteld, morgen verzorgd en prettig geholpen via de chat. En bovendien was de prijs ook ok.

Zeer goede service!

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!