Gebruikersvriendelijke webwinkel en snelle levering

De prijs is erg concurrerend, de webwinkel is gebruikersvriendelijk en de levering is snel.

• Waar gekocht? Online

Prima site, snelle en correcte afhandeling en levering

Alles verliep snel en vlot. Korting per stuk werd niet goed verwerkt bij bestelling van 4 stuks. Toch besteld en betaald. Bij opmerkingen "kortingsprobleem" vermeld. Keurig direct de volgende dag een persoonlijke e-mail, waarin bevestigd werd dat het missende bedrag aan korting overgemaakt zou worden. Prima service!

Snelle levering volgens afspraak

De Canon Selphy CP1300 printer via Nebo gekocht. Geen spijt van. Levering was dan wel niet de volgende dag (claim website), maar met 48 uur (dag erop) is het nog steeds snel.

• Waar gekocht? Online

De website is duidelijk en helder bestelproces. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Aflevering zoals beloofd ook de volgende dag.

Snelle accurate bestelling verwerkt

Kijk me ook leuk om de gratis workshop te doen Top ook ..de 5 jaar garantie!

• Waar gekocht? Online

Heel snel levering en goed service.

Heel aardig mensen in Theresiastraat winkel en mijn nieuw camera was snel geleverd via post.

gewoon, snel en goed

Bestelling op tijd ontvangen, goede informatieverstrekking over de evering.

• Waar gekocht? Online

Vandaag besteld en morgen in huis.

Na contact te hebben gehad via de chat , de Panasonic Lumix BMC FZ-300 besteld. Er kwam gelijk een bevestiging via de mail en volgende dag werd het al bezorgd. Keurig verpakt , dus gewoon goed.

• Waar gekocht? Online

Alles netjes verpakt en snel geleverd.

De bestelling was correct. De ontvangen goederen voldoen zeker aan de verwachting, volgens de beschrijving op de website. Een tevreden klant.

• Waar gekocht? Online

Goed(koop) en zonder twijfel kwaliteit in produkt en bekwaamheid

Kwaliteit waardoor je er nooit meer OmheeNebo kan.

zeer goed

• Waar gekocht? Online

Goede prijs/kwaliteit aanbieding Printer.

Vlotte levering.

• Waar gekocht? Online

Via Google bij Nebo gevonden wat ik zocht! Super snel in huis! Product naar verwachting.

Flott en goed!

Mijn bestelling kwam in goede orde en vlot binnen! Helemaal blij

Is heel netjes afgehandeld

Xxxx

• Waar gekocht? Online

Eerst even info gevraagd over de nikon D5600, en daarna besteld en netjes op tijd geleverd goed verpakt nette services

• Waar gekocht? Theresiastraat

prettige website makkelijk winkelen.

goede ervaring zal dit zeker aanbevelen bij vrienden.

Goede shop vriendelijke klantenservice

Ik was al een tijdje opzoek naar de Canon EOS RP. Uiteindelijk een zeer goede deal gevonden bij NEBO. Ik had er nog nooit van gehoord dus eerst even de reviews kijken maar na weinig tot geen slechte reviews gezien te hebben, besloten de camera te kopen. De levering was snel bij Postnl en zou netjes zoals afspraak bezorgd worden, helaas dacht Postnl daar anders over maar daar mag ik NEBO niet op aankijken. Ook de klantenservice reageerde vrijwel direct en vriendelijk! Zeker een aanbeveling dus!

• Waar gekocht? Online

Ruime keuze en snelle levering

Voor mij had het afleveren van dit artikel niet zo ingewikkeld hoeven te zijn.Gewoon goed verpakt in een envelop.

• Waar gekocht? Online

Bij NEBO een printer gekocht. Deze werd snel en netjes geleverd.

• Waar gekocht? Online

Top ervaring snel bezorgd en goed ingepakt!

Top ervaring snel bezorgd en goed ingepakt!

• Waar gekocht? Online

Ik had een bestelling van een uitlopende serie, waarvan niet genoeg meer op voorraad waren. Ik werd daar netjes persoonlijk over gebeld en tot mijn verrassing kreeg ik na dat gesprek alle lijstjes van de serie die ze nog wel hadden! Ik snap dat jullie blij-ik blij hierbij opgaat, maar als jullie niet hadden gebeld, hadden jullie ook geen maatwerk kunnen leveren. Dus heel goed dat jullie dat gedaan hebben. Het is fijn om te merken dat er achter de online webshop gewone, meedenkende mensen zitten!!

Perfecte snelle afhandeling!!!

Perfecte service en snelle afhandeling!

Snel en makkelijk

Fijne website, bij twijfel krijg je metten contact via chat. Ik ben goed geadviseerd.

• Waar gekocht? Online

Fantastisch dat er in het centrum van Den Haag nog een foto-speciaalzaak is.

Keurige snelle levering en uitstekend geholpen door medewerker (Aad) in filiaal Korte Poten / Den Haag.

• Waar gekocht? Korte Poten

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!