Belofte niet helemaal waargemaakt!

Bij de bestelling zou het produkt direct beschikbaar zijn. Dit bleek echter niet zo te zijn, dus ik moest een paar dagen langer wachten. Hierover werd ik wel vantevoren ingelicht. Had te maken met voorraadbeheer, wat niet helemaal op orde was. Hierdoor heeft NEBO een 10 gemist.

• Waar gekocht? Online

Mijn camera werd aangeboden voor een aantrekkelijke prijs inclusief extra garantie en een workshop en snel geleverd .

Goede levering, netjes verpakt

Mijn bestelling is netjes verpakt en op tijd geleverd. De werking van het apparaat is goed en voldoet aan de verwachting. En 5 jaar garantie én de scherpe prijs ten opzichte van concurrenten is natuurlijk een meewegende factor geweest.

• Waar gekocht? Online

Fijne winkel met snelle responstijd

Op 27-1-2023 een systeemcamera besteld met overige items. Ik vroeg of korting mogelijk was en kreeg een aantal zaken gratis. Bestel- en betaalproces verliep vlot. Kreeg even later de factuur en een mail dat de bestelling was verzonden; inclusief track&trace-code. Communicatie verliep vriendelijk en vlot. De 5 sterren van NEBO zijn wat mij betreft terecht. Klantenservice Omdat de bestelling ging over een bedrag van plusminus 2300 euro hoopte ik op enige korting. Als enige winkel was men hiertoe bereid. Vind ik klasse. Zoals gezegd verliep de communicatie per mail vlot en vriendelijk.

• Waar gekocht? Online

Besteld en snel in de winkel

Besteld en volgende dag in de winkel.

• Waar gekocht? Leyweg

snel geleverd en 100% naar het zin

Heel tevreden over de snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling.

• Waar gekocht? Online

Fijne zaak om foto spullen te kopen

Rugzak gekocht, Nebo is de goedkoopste, bleek te klein te zijn voor mijn spullen. De rugzak weer teruggestuurd en binnen een week geld retour ontvangen. Een verbeterpuntje is een mailtje als de rugzak ontvangen en goed bevonden is om het aankoopbedrag retour te storten.

Een aanrader

Snelle levering, Gunstige prijs, bestelling zeer goed verpakt en heldere communicatie over het leveringsproces. Top !!

• Waar gekocht? Online

Goede cfexpress pro gekocht voor een prima prijs. Snelle verzending

• Waar gekocht? Online

Supersnelle en goede levering, goede prijs. Aanrader !

Tòpservice

Ben meerdere keren gebeld over af te drukken foto. Heb er één besteld, en betaald, kreeg er 4 met één perfekte ertussen, na veelvuldig kontakt via mail en telefoon.

• Waar gekocht? Online

Goede prijs snelle levering doet wat ze beloven

Goed en zoals verwacht

Nebo had het product dat wij zochten (digitale fotolijst) tegen de beste prijs en met snelle levering.

• Waar gekocht? Online

Op tijd en in goede staat bezorgd

Het is een cadeau en heb het product dus nog niet gebruikt. Bezorging was op tijd en in goede staat.

• Waar gekocht? Online

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Alles klopte. Tijd, geld, kwaliteit. Fijn!!

• Waar gekocht? F. Hendriklaan

Alles compleet en Snel geleverd

Tamron lens 18-400mm met Canon EF-S vatting besteld. De andere dag alles compleet in huis.

• Waar gekocht? Online

Snelle levering super fijne printer

De levering was snel. De printer is fijn en compleet met makkelijke instructies en een stappenplan via de cd om te volgen en alles makkelijk en snel aan te sluiten.

• Waar gekocht? Online

Via de webshop had ik een ledlicht gekocht. Deze deed het helaas niet. Er werd gelijk een nieuwe gestuurd en een retourlabel voor de oude. Fijne snelle service!

Snelle levering, probleemloze transactie

Scherpe prijs, snelle levering, probleemloze transactie.

• Waar gekocht? Online

Snelle levering, goed geprijsd artikel

Één van de goedkoopste waar ik de camera kon bestellen, en de verzending was snel. Jammer dat postnl het weer eens niet waar kon maken, maar daar kan Nebo niets aan doen. Dus goede ervaring bij Nebo

• Waar gekocht? Online

Snel geleverd, maar gratis workshop is geen pdf...

Het product als kerstcadeau besteld voor mijn vrouw. Die wil graag meer gaan doen met fotografie. Op advies van een fotograaf een Canon PowerShot G7X Mark II uitgekozen. Gezocht op het web en uiteindelijk gekozen voor Nebo. Waarom? Omdat ze behalve 5 jaar garantie een workshop fotografie geven ter waarde van €69,- Wanneer je dan het pakketje thuis ontvangt, verwacht je niet wat tips te ontvangen in een pdf... Dit is dus zeker een teleurstelling en voelt aan als oplichting.

• Waar gekocht? Online

geweldig, snelle service, altijd leverbaar

Goede productomschrijving, kon op goedvertrouwen bestellen. Product voldoet aan de omschrijving en beeld

• Waar gekocht? Online

De bestelde scanner (goedkoper dan andere webwinkels) werd binnen 1 dag geleverd.

• Waar gekocht? Online

Camera online besteld als kerstcadeau met als optie ophalen bij lokale winkel. Zeer vriendelijk geholpen door de Mw. die in de winkel stond. Kan ze zeker aanraden. Laat er ook altijd pasfoto’s maken

• Waar gekocht? Leyweg

supersnelle online fotoservice

Online foto's besteld en in de winkel afgehaald.

• Waar gekocht? Theresiastraat

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!