Snelle levering, goed bereikbaar en doen wat ze beloven

• Waar gekocht? Online

Vriendelijk, behulpzaam en snelle levering.

De bestelling kwam eerder aan dan de oorspronkelijke lever datum wat erg fijn was. Ook de medewerker aan de telefoon was erg behulpzaam!

Fijne service

Via de chatfunctie voor de zekerheid geïnformeerd of een product wel echt op voorraad was omdat het elders overal was uitverkocht. Direct contact, 5 minuten later werd ik gebeld en een dag later in huis. Kan niet beter.

• Waar gekocht? Online

Wij kregen een beter artikel geleverd nadat onze camera’s niet meer leverbaar bleken na het bestellen.

Nette vlotte levering

Snelle levering. Fototoestel was goed verpakt. Zending was goed aangekondigd (en verzekerd en aangetekend verzonden).

• Waar gekocht? Online

Op mijn vragen kwamen snelle en duidelijke antwoorden en mijn bestelling had ik de volgende dag in huis.

• Waar gekocht? Online

prima afhandeling van de aankoop.

groothoeklens via internet aangekocht en laten bezorgen in lokale winkel. bijgevoegde uv lens was duurder omdat de oorspronkelijke niet leverbaar was en er niets extra voor hoeven te betalen. prima service.

Goede klantenservice

• Waar gekocht? Online

Prima service en snelle levering

Ik heb eerst gebeld voor overleg. Prima advies gekregen. Bestellen was daarna eenvoudig en snel. Prima levering en op de afgesproken dag.

• Waar gekocht? Online

Ze verkopen wat ze niet hebben.

Camera en lens besteld via web. Zou zelfde dag nog verstuurd worden. Helaas bleek de lens er niet te zijn. Na telefonisch overleg gingen ze toch maandag Nikon bellen om tenminste een verwachte leverduur te krijgen. Ze wilden geld terug geven maar ik wil gewoon camera met lens. Hopelijk proberen ze nog wat te compenseren. Wellicht dat ik review achteraf nog aan wil passen. Eerste ervaring met hen. Wel vriendelijk.

• Waar gekocht? Online

Mooi product, maar de levering was wel 1 dag te laat.

Mooi product, maar de levering was wel 1 dag te laat.

Alles klopt

Bestellen en ontvangen zoals beloofd, zonder problemen.

Snel en accuraat

Zoals belooft kwam de bestelling de volgende dag en was helemaal ik orde.

Goede prijzen, goede service

Ik heb mijn lens en fotolijst bij NEBO besteld omdat NEBO de beste prijzen had. Het werd in anderhalve dag geleverd en was zeer degelijk ingepakt (misschien had iets minder inpakmateriaal ook nog wel gekund, maar liever te veel dan te weinig)

alles goed verlopen

• Waar gekocht? Online

Makkelijk te bestellen, snelle en nette levering. Heel tevreden.

goede prijs kwaliteitsverhouding

• Waar gekocht? Online

Prima product snel geleverd en prijsgunstig

Na diverse sites bezocht te hebben bleek niemand de Epson V600 scanner in voorraad te hebben. Bij NEBO terecht gekomen,na een chat bleek de scanner wel op voorraad te zijn en voor een redelijke prijs besteld en de volgende morgen werd deze reeds bezorgd. Kortom een uitstekende aankoop

• Waar gekocht? Online

Een prettige zaak met deskundig advies

Nebo is een prettige zaak waar deskundig advies geleverd wordt. Ik ben dus ook dit keer weer goed geslaagd.

• Waar gekocht? F. Hendriklaan

Snelle levering, bestelling voldoet verwachting

Niks op aan te merken.

• Waar gekocht? Online

Erg tevreden over de service

NEBO heeft super scherpe prijzen, ik kreeg tevens direct antwoord via de chat op mijn vraag en mijn toestel is binnen een dag gratis geleverd.

quick and easy

ORdered and received in less than 24 hours.... perfect!

Snel geleverd en voordelig

Erg blij dat ik hier nog mijn nikon camera kon bestellen die elders lastig te bestellen was en nog iets goedkoper ook

Snel en zorgvuldig

Snelle levering van een zorgvuldig ingepakt pakket!

XT 3 binnen

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!