TOP CUSTOMER SERVICE

Eventhough on late Sunday afternoon, per direct return on Whats App with a very empathic & friendly communication style. Understand the urgency & gave a special care for sending and / or handling my worries. By far A GREAT CUSTOMER EXPERIENCE & i will definately check your site for the future & recommend to my network.

Snelle levering, goede kwaliteit

Mijn telefonische vraag na de levering werd vriendelijk en deskundig beantwoord.

• Waar gekocht? Online

Volgende dag netjes bezorgd.

zeer behulpzaam

Bestelde functioneerde niet goed en dat werd onmiddellijk opgelost. Dat het apparaat helaas tegenviel, eveneens.

• Waar gekocht? Theresiastraat

Goede winkel

Optiek via website besteld. Goede prijs en goede communicatie.

Leuke mensen in de zaak

Ze hebben alles wat ik nodig heb en geven goede service.

Netjes en snel verzonden

Bestelling van een camera geplaatst en de volgende dag in huis. Goed, degelijk verpakt.

• Waar gekocht? Online

Scherpe prijzen en goede service

Mijn vlog kit was aanzienlijk voordeliger bij NEBO dan bij de concurrenten + goede service = tevreden klant.

Hele goede service

Snelle levering . Hele goede service

• Waar gekocht? Online

Goed product, maar de volgende dag gratis in huis is onzin

'Voor 23.59 besteld, de volgende dag gratis in huis', volgens de website. Ik bestelde dinsdag rond 18:30, maar de bestelling werd pas op donderdag geleverd. Niet dat het voor mij in dit geval een probleem was, maar zet dat niet op de website als je het niet waar kunt maken...

• Waar gekocht? Online

Prima camera voor een mooie prijs en snelle levering

Op zoek naar een 'Sony Cybershot DSC-RX100 mark VA' kwam ik uit bij NEBO waar deze camera nog leverbaar is tegen een redelijke prijs. Camera werd ook snel en correct geleverd. Prima!

Geweldige service

Ik kwam filmrolletjes ophalen. Werd snel, heel vriendelijk en goed geholpen. Ik had veel vragen over analoge fotografie en kreeg goede tips en uitleg.

• Waar gekocht? Bankastraat

Snel en probleemloos bezorgd!

Product was goed verpakt en snel gepost! Ik moest voor ontvangst tekenen en dat betekent dat het niet op de stoep achtergelaten kan worden! Tof! Verder zeer voordelig, kleine speler maar levert wel een grootse ervaring!

Makkelijk en attent

Ik heb een DJI drone besteld bij NEBO. Per ongeluk heb ik aangevinkt om op te halen in plaats van te verzenden. Maar de medewerker was attent en nam contact met me op en stuurde het pakket op tijd.

Prima service!

Telefonisch goede uitleg en vlotte bezorging

• Waar gekocht? Online

Snelle levering en snelle nalevering

Bridgecamera besteld, koordje om lensdop te bevestigen ontbrak. Werd gelijk nagestuurd.

• Waar gekocht? Online

Zowel winkel als online goed

In de winkel Frederik Hendriklaan het product (Vortex verrekijker 10x42) bekeken. Goede voorlichting. Daarna via website besteld. Voor 23:59 besteld, morgen in huis, werd een dag later. Al met al tevreden.

• Waar gekocht? Online

Snel verstuurd, goed verpakt & goede kwaliteit

Snel verstuurd, goed verpakt & goede kwaliteit!

• Waar gekocht? Online

dik tevreden met de kaart

snelle levering en ben dik tevreden met de kaart de webshop ziet er goed en verzorgd uit en makkelijk te bestellen ga zo door

Super !!

Uitstekende afwerking van mijn bestelling. Bediening zoals het hoort !

Zeer klantvriendelijk

Hele fijne ervaring met een gewilde camera welke vaak uitverkocht was. Medewerkers denken goed met je mee en komen hun afspraken ook trouw na!

• Waar gekocht? Online

Goede service en snelle afhandeling

Mijn JBL flip 6 was in een ander filiaal. Volgende dag kon ik mijn JBL ophalen in de filiaal wat mijn voorkeur was. Vriendelijk geholpen met uitstekende service.

Epson V850 foto scanner

Prima ondersteuning bij de aanschaf van een Epson V850 foto scanner. Voorafgaand kunnen scannen met het apparaat. En na de aankoop hiervan nog extra uitleg gehad.

• Waar gekocht? Nootdorp

Leofoto Ipad houder besteld

Leofoto Ipad houder besteld https://www.neboweb.nl/leofoto-pc-190-ipad-houder Super gemakkelijk bestellen. Betaald en 2 dagen later geleverd. Goed verpakt. 5 Sterren!

• Waar gekocht? Online

Afspraken nagekomen, snelle levering!

Theresiastraat 28

2593 AP Den haag

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!