snel geholpen, snel bezorgd

redhot bezorging, nog sneller dan koelblauw

• Waar gekocht? Online

Snelle verzending, goed product!

Snel verzonden en top netjes ingepakt geleverd!

Helemaal top!

Snelle bezorging en een goede prijs!

• Waar gekocht? Online

Prima telefonisch geholpen. En snelle levering

Prettige verkoper

komen afspraken na.

Wat men op internet aanbiedt klopt helemaal. S,middags besteld en de volgende dag bezorgd. Top.

Zeer behulpzaam

Had een 3m oplaadkabel voor iPhone besteld, ging ophalen in winkel, daar was de bestelde nog niet binnen maar er was wel een goedkopere versie. Die mocht ik omruilen ...na telefonisch overleg over hoe te verrekenen. Dit, ipv te zeggen dat ik moest wachten op de andere en dan terugsturen etcc

• Waar gekocht? Bankastraat

Persoonlijk prettig en communicatief

Alles volgens afspraak en attent gemaakt op mogelijkheden bij opdracht

• Waar gekocht? Bankastraat

Ondanks de moeilijke tijd perfect geholpen door Nebo!

Zeer vriendelijk en professioneel personeel, ook telefonisch.

• Waar gekocht? Online

Goede snelle en duidelijke service

Ondanks dat de winkel gesloten is heb ik binnen een uur 2 cartridges in mijn brievenbus gekregen nadat ik betaald had. Super.

• Waar gekocht? Nootdorp

Achteraf service helemaal top

Alles top

Prijsverschil van de camera van 40 euro op een dag

Was op zoek naar een compact camera, na het uitzoeken besloten om deze deze de andere dag te bestellen, wat schetst mijn verbazing, de camera was 40 euro duurder.

• Waar gekocht? Theresiastraat

website en afhandeling ok

Bestellen artikel en verdere afhandeling netjes en zonder problemen.

• Waar gekocht? Online

Ik heb snel kunnen vinden wat ik zocht en de bestelde onderwatercamera was de volgende werkdag binnen. Helemaal tevreden.

Snel geleverd prima service

• Waar gekocht? Online

Goede printinkt op tijd langs gebracht

Idem

Goede artikelen

De gevraagde artikelen in de juiste conditie ontvangen.

• Waar gekocht? Online

Al jaren klant! Nu op t web!

Dolblij met mijn canon printertje... totdat de inkt op was... normaaal ga je dan naar de winkel maar die was gesloten! Gelukkig is er de online winkel, en zo had ik mijn nieuwe pakje papier en inkt cartridge een paar dagen later in huis..

• Waar gekocht? Online

Netjes en goed afgeleverd .

Goed en netjes gehandeld. Super

• Waar gekocht? Online

Snel thuisbezorgd en goede (huismerk) cartridges!

Snel thuisbezorgd en goede (huismerk) cartridges!

Toppie

Canon Pixma MG3650S: Besteld in dec. 2020 voor levering 1e week 2021. Geleverd volgens afspraak. Uitgepakt en geïnstalleerd. Fluitje van een cent met duidelijke aanwijzingen in Nederlands. Werkt zelfs gelijktijdig via LAN aansluiting voor PC èn Wifi voor de mobiele apparaten. Zeer tevreden over de communicatie met NEBO te Den Haag. Toppie.

• Waar gekocht? Online

Vriendelijk en snel geholpen via de telefoon

Overzichtelijk, snel , scherp prijzen

Eerste bestelling en zeker niet de laatste

NEBO

Ik kan u nog geen beoordeling geven, omdat ik het gekochte product nog niet heb ontvangen. Ik kan dus ook geen aantal sterren aangegeven, maar omdat ik dit bericht anders niet kan versturen, heb ik 5 sterren aangeklikt. U mag hier echter geen enkele waarde aan hechten.

Correcte en snelle levering

De levering correct en tijdig uit gevoerd. Het product voldoet volledig aan de verwachtingen. Tip: De gebruiksaanwijzing zou uitgebreider mogen zijn, voor gebruikers, die niet zo sterk zijn in computer gebruik (zoals ikzelf)

Uitstekend en snel

Na telefonisch contact met de winkel online een bestelling bij ze geplaatst. Deze werd de volgende dag keurig verpakt afgeleverd. Vriendelijk en deskundig advies.

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!