goede prijs en snel geleverd

Iets besteld wat op voorraad in de winkel was, maar binnen 2 dagen op kunnen halen.

• Waar gekocht? Leyweg

Top bedrijf

Nieuwe camera gekocht en daar zeer goed mee geholpen. Ook advies via de telefoon later was top.

Snelle en perfecte levering

Veel informatie kunnen lezen op de internetsite van NEBO zodat ik me goed kon oriënteren op welke camera ik aan wilde schaffen. Veel artikelen met extra informatie maar ook uitleg over wat alle specificaties inhouden.

Goed en snel!

Zoals aangegeven op de website, ik ben er erg blij mee!

Snel, goed bereikbaar, deskundig

Heb de Ricoh WG 50 gekocht. De vragen die ik had werden snel en deskundig beantwoord. Ook correct en vriendelijk personeel.

• Waar gekocht? Online

Bij het ophalen van de via Internet gekochte fotocamera werd ik in de winkel prima te woord gestaan. Camera werd uitgepakt en de werking ervan werd uitgelegd.

• Waar gekocht? F. Hendriklaan

Mooie prijzen en goede service

De prijzen zijn mooi en ze geven goede persoonlijke service.

Scherpe prijzen, snelle levering

Scherpe prijzen, deskundig advies & snelle levering

Prima service.

Netjes geleverd wat ik besteld had. Eén van de weinige winkels waar het nog op voorraad was.

Film kamera gekocht

Snelle service en fantastische kwaliteit!

• Waar gekocht? Online

Makkelijk besteld en veel betalings mogelijkheden

De service is goed alleen helaas nog niets mogen ontvangen. De TNT app gaf eerst aan zaterdag inmiddels is het maandag en de bezorgtijd is nog steeds niet bekend. Het zou toch erg vervelend zijn wanneer de bestelling is verdwenen.

• Waar gekocht? Online

Heel vlotte verkoop en levering!

Een bestelling vanuit België gedaan. Ik kon eerst niet kiezen voor de mogelijkheid overschrijving. Dit werd heel vlot opgelost door de klantendienst. De levering ging ook heel vlot.

Goede en vriendelijke service

Eén van de goedkoopste fotozaken met breed assortiment. Via de website bestellen in de winkel ophalen. Goede en vriendelijke service van de medewerkers.

• Waar gekocht? Theresiastraat

Alles SUPER, bedankt NEBO Den Haag

Topverkoper, snelle verzending. Uitstekende communicatie. Eerlijke personen. Goede kwaliteit. 5-sterren voor NEBO Den Haag! Vriendelijke groeten uit Delft, Zuid-Holland

• Waar gekocht? F. Hendriklaan

Geweldige winkel met uitstekend personeel. Ze nemen echt de tijd om je te helpen

• Waar gekocht? Online

Iets besteld, snel ontvangen.

Prima, netjes ingepakt.

• Waar gekocht? Online

Ik heb de apperatuur net binnen kwam op tijd over service weet ik nog niks maar heb er vertrouwen in dat het ook wel goed zit anders komt dat nog wel

Duidelijke info

Op zoek naar de Nikon zoomlens 24-200 met Z-vatting. Kwam toen uit bij Nebo die de lens goedkoper aanbood dan concurrentie in Nederland (zelfs inclusief filter, 5jaar garantie en een workshop). Keuze was gauw gemaakt en levering ging vlot en was goed verpakt. Bedankt!

Top levering

Zeer snelle levering toppie

• Waar gekocht? Online

The delivery from postNL was delayed, but NEBO was fast to respond and prepare my order

• Waar gekocht? Online

Een pakketje versturen moet iedereen toch kunnen

In mijn ontvangen pakket zat het artikel dat ik besteld had

• Waar gekocht? Online

Mijn camera moest besteld worden. Dat duurde even maar ik werd keurig gebeld en op de hoogte gehouden.

Alleen bestelling opgehaald....

Bestelling was na online bestelling aanwezig in de winkel, zoals verwacht en aangekondigd....

• Waar gekocht? Online

snel en vakkundig, prachtig apparaat

Snel geleverd, goede webshop, prachtig apparaat

Super goed

De prijs was goed en de 5 jaar garantie heeft de doorslag gegeven om bij NEBO mijn camera te kopen . En niet te vergeten . . . een snelle service

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!