Zeer mooie reis langs de Noorse kust

Zeer goed geregeld en goede service

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Met Havila 12 daagse reis naar Noorwegen

Beste Anita, Enorm bedankt voor deze positieve reactie! Fijn om te lezen dat de reis zeer goed geregeld was voor jullie en dat we goede service hebben verleend. Daar doen we het uiteraard voor. Mochten jullie in de toekomst weer nieuwe reisplannen hebben dan staan we weer voor jullie klaar! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Alles top geregeld.

Prachtige rondreis door Namibië en Botswana gemaakt met een pick-up met daktent, op een aantal plekken een mooie lodge gehad. Uitstekend geregeld, laagdrempelig benaderbaar en middels het persoonlijke boek van Capetracks, volledig zonder zorgen op vakantie.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) JM

Beste Job, Wat geweldig om te horen dat jullie een prachtige rondreis hebben gemaakt door Namibië en Botswana! We zijn blij om te lezen dat jullie de organisatie van de reis als uitstekend hebben ervaren en dat ons persoonlijke routeboekje heeft bijgedragen aan een zorgeloze vakantie. Mochten jullie in de toekomst weer plannen hebben voor een bijzondere reis, staan we graag weer voor jullie klaar! Nogmaals bedankt voor het delen van deze positieve ervaring! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Namibie & Botswana weer geweldig!

Deels lodges, deels gekampeerd. Heel mooie rondreis. Voor het eerst ook gekampeerd, zeer aan te bevelen. Wat een fantastische camping locaties. Bij het plannen van de reis zeer vlot contact met Cape Tracks.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Namibie-Botswana-Zimbabwe

Beste Peter, Wat fijn om te horen dat jullie reis door Namibië en Botswana weer geweldig was! Goed om te weten dat de combinatie van lodges en kamperen voor een mooie afwisseling heeft gezorgd tijdens jullie reis en dat de campings voldeden aan jullie verwachtingen. We zijn blij dat het contact tijdens het plannen van de reis vlot is verlopen. Als jullie in de toekomst weer avontuurlijke reisplannen hebben, staan we graag weer voor jullie klaar! Bedankt voor het delen van jullie ervaring! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Fantastisch.

Het was een prachtige reis met cultuur, geschiedenis, natuur en de dieren. Reis was ook mooi opgebouwd. De beide dagen die we met een gids op stap zijn geweest waren fantastisch! Prachtige accomodaties met zeer vriendelijke mensen. We waren goed voorbereid en ingelicht en kregen goede adviezen. Wel enorme afstanden rijden, maar dat is logisch als je wat wil zien. Het is een prachtige herinnering en het voldeed precies aan onze verwachtingen! Super bedankt!!

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Zuid Afrika

Beste Erna, Wat geweldig om te horen dat jullie reis zo prachtig was en het aan jullie verwachtingen heeft voldaan! Het rijden van flinke afstanden is inderdaad vaak nodig om al het moois te kunnen zien, maar het lijkt erop dat het de reis zeker waard was. Ook erg fijn om te lezen dat jullie door onze service goed voorbereid op reis konden gaan en dat onze adviezen daar ook bij geholpen hebben. Nogmaals bedankt voor jullie mooie woorden en het delen van jullie ervaring. Als jullie in de toekomst weer reisplannen hebben, staan we graag weer voor jullie klaar! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Top advies, onze verwachtingen zijn volledig ingevuld.

Tijdens de eerste kennismaking (in 2019) waren we meteen enthousiast. Helaas ging onze reis niet door in verband met Corona. Dat is destijds allemaal heel netjes afgewikkeld. Vorig jaar hebben we ons plan weer opgevat om dit jaar naar Zuid Afrika te gaan. Prima advies, heldere communicatie en reisinformatie die compleet en uitnodigend is. Mede hierdoor kregen we er steeds meer zijn in. De reis was fantastisch waarbij onze verwachtingen ruimschoots zijn ingevuld.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Zuid Afrika

Beste Harrian en Daan, Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling! We waarderen het enorm dat jullie na de coronaperiode hebben besloten om de reis voort te zetten en dat we jullie gedurende deze tijd goed van dienst hebben kunnen zijn. We zijn blij om te lezen dat onze communicatie en reisinformatie uitnodigend voor jullie waren en dat jullie verwachtingen ruimschoots zijn overtroffen. Mochten jullie in de toekomst opnieuw avontuurlijke reisplannen hebben, dan staan we uiteraard graag weer voor jullie klaar. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Prachtig

Goed georganiseerd in een prachtige omgeving

• Personeel N.v.t.
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Treinreis Finland

Beste Erik, Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Fijn om te lezen dat jullie reis goed georganiseerd was en dat jullie hebben kunnen genieten van de prachtige omgeving. Als jullie in de toekomst weer een avontuurlijke reis willen maken, dan staan we klaar om jullie weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Cape Tracks Team

super!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. De plekken om te logeren waren erg mooi en verrassend. Wij zijn in prachtige natuurparken geweest en hebben heel veel wilde dieren gespot. de natuur en de verblijven waren top. Het was dus echt een geweldige ervaring! Dank voor jullie goede keuzes en advies.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Zuid Afrika

Beste Gerrie, Wat fantastisch om te horen dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben gehad! We zijn blij om te lezen dat de accommodaties aan jullie verwachtingen hebben voldaan. Het spotten van wilde dieren in de prachtige natuur klinkt als een gave ervaring. Bedankt voor jullie vriendelijke woorden, en we staan graag voor jullie klaar om te helpen bij jullie volgende avontuur. Met vriendelijke groet, Team Cape Tracks

Zeer indrukwekkende en goed voorbereide reis!

Goed uitgestippelde reis ondanks pech met de veerboot. Afwisselende overnachtingen met elk hun eigen prachtige omgeving en charme. Samen met de zeer indrukwekkende landschappen in Noorwegen, maakten dat wij een onvergetelijke vakantie hebben mogen meemaken. Dank Cape tracks.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Rondreis Zuid Noorwegen

Beste Anneke, Bedankt voor deze geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat jullie reis zo indrukwekkend was. Wij waarderen het erg dat jullie bij ons op kantoor zijn geweest om over jullie reis te vertellen. En de enorme speculaaskoek die jullie ons kado hebben gedaan was erg lekker. Nogmaals dank daarvoor! Erg fijn dat jullie onvergetelijke vakantieherinneringen hebben gemaakt en dat we daar aan konden bijdragen. Graag tot een volgende keer, dan helpen we jullie graag weer! Met vriendelijke groeten Team Cape Tracks

Fantastische afwisselende reis

Super rondreis gemaakt. Veel afwisseling in natuur (fjorden, hoogvlaktes, gletsjers, watervallen) en cultuur (steden, musea, kerken). Prima accomodaties op prachtige plekken. (Hadden we zelf nooit kunnen vinden) Als er al een minpuntje te bedenken is dan waren de afstanden tussen de verschillende locaties voor ons soms iets te lang. Er was dan eigenlijk geen tijd om onderweg even te stoppen.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Noorwegen, (Kristiansand, Oanes, Bergen , Voringfossen, Luster, Hemsedal, Oslo

Beste Paul en Ruud, Hartelijk dank voor deze fantastische review! Erg fijn om te horen dat jullie een afwisselende en geweldige rondreis hebben gemaakt en dat jullie hebben genoten van de diverse natuurlijke en culturele hoogtepunten die de reis te bieden had. Ook goed om te weten dat jullie zo tevreden waren met de accommodaties, die op prachtige plekken gelegen zijn. Wat betreft de afstanden tussen de locaties, goed dat jullie dit aangeven. Jammer dat jullie hierdoor onderweg minder hebben kunnen stoppen. We zullen dit zeker in meenemen bij het plannen van toekomstige reizen. Als jullie in de toekomst weer op reis willen gaan, staan we klaar om jullie te helpen bij het plannen van een nieuwe avontuurlijke reis. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

De reis was perfect georganiseerd Veel gezien

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Noorwegen

Beste Fatima, Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je reis perfect georganiseerd was en dat je de kans hebt gehad om veel te zien en te beleven. We streven er altijd naar om onze reizigers de best mogelijke ervaring te bieden, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als je in de toekomst weer plannen hebt voor een reis, dan staan we altijd klaar om je te helpen bij het plannen van nieuwe avonturen. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Geweldige reis

Hele prettige ervaringen, goeie communicatie. Toen de Holland Norway Line ophield met varen kregen we dezelfde middag nog een telefoontje en hadden we een uur later de tickets voor het alternatief al binnen. Geen tijd gehad om ons druk over te maken!

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Finland en Noorwegen

Beste Ferdinand, Bedankt voor deze positieve beoordeling over jullie reiservaring met ons. We zijn blij om te horen dat jullie tevreden zijn over onze communicatie en de service. Ook in onverwachte situaties streven we ernaar om snelle service te bieden, om iedereen een zorgeloze reis te bieden. Dus daarom is het erg fijn om te lezen wanneer dit gelukt is, zoals bij jullie reis. We kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer van dienst te zijn en je te helpen bij het plannen van nieuwe avonturen. Met vriendelijke groet, Cape Tracks Team

Een hele mooie reis waarbij bijna alles goed geregeld was.

De treinrit van Myrdal naar Oslo duurde 5 uur. Op zich geen probleem maar er waren geen stoelen gereserveerd wat ons door de conductrice langdurig werd uitgelegd, dat dat wel had gemoeten. We kwamen op 2 stoelen te zitten waarbij we het minste uitzicht hadden, dat was jammer. Op dit ene punt na, was alles prima geregeld!

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) 20 dagen met auto, postboot en bus/trein door Noorwegen

Beste Hanneke, Enorm bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We zijn blij dat je over het algemeen hebt genoten van de reis en dat vrijwel alles van de reis goed geregeld was! Vervelend om te horen dat er wat onduidelijkheid was over de treinrit van Myrdal naar Oslo. Er waren stoelen voor jullie gereserveerd, maar dit is door miscommunicatie aan onze kant niet doorgegeven aan jullie. Onze oprechte excuses voor dit ongemak! We hebben dit intern opgepakt zodat we soortgelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen. We waarderen je feedback en hopen dat je desondanks hebt kunnen genieten van de prachtige reis. Uiteraard staan we ook in de toekomst graag voor je klaar! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Een dikke pluim voor de service van Cape Tracks!

Cape Tracks is misschien niet de goedkoopste reisorganisatie, maar ze kennen hun bestemmingen, luisteren goed naar de wensen van de klant en leveren ook in moeilijke situaties een goede service. Wij hadden een reis naar Noorwegen bij hun geboekt inclusief twee overtochten met de veerboten van Holland Norway Lines. Jammer genoeg ging deze veerbootmaatschappij kort voor ons vertrek failliet en moest er op het laatste ogenblik naar een alternatief worden gezocht. Dat werd door Cape Tracks zeer professioneel, snel en klantvriendelijk opgelost. Ondanks dat er ongetwijfeld meer klanten met hetzelfde probleem waren, kreeg ik meteen iemand aan de lijn, had ik nog geen half uur later een nieuw voorstel en nog eens een uur later nieuwe tickets in huis. We hoefden de nieuwe tickets voor de veerboot niet eens te betalen, want die nam Cape Tracks voor hun rekening. Dus een hele dikke pluim voor de service van Cape Tracks!

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Zelf samengestelde bungalowreis naar Noorwegen

Beste Franziska en Klaas, We zijn ontzettend blij om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze dienstverlening. We doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten de een fijne en onbezorgde reis kunnen maken. En dus ook als zich onverwachte uitdagingen voordoen, zoals het faillissement van de veerbootmaatschappij HNL. We zijn dan ook blij dat we snel en professioneel een alternatief hebben kunnen regelen zodat jullie de reis zorgeloos konden maken Bedankt voor het uitspreken van jullie waardering en vertrouwen in ons. We hopen dat jullie ondanks de onvoorziene omstandigheden een geweldige reis naar Noorwegen hebben gehad en we staan altijd klaar om jullie te helpen bij je volgende avontuur. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

In één woord: fantastisch!

Zoals wij inmiddels gewend zijn van Cape Tracks is alles weer supergoed geregeld. Prima hotels, geweldig leuke en mooie route met prima vervoer (meerdere treinreizen, boot door de fjorden en bus)

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Flåmbaan Wilje: Aurlands- en Naeroyfjord

Beste Karin, Wat geweldig om te horen dat jullie reis weer supergoed is geregeld. We zijn blij dat jullie genoten hebben van de prima hotels, de geweldige route en het uitstekende vervoer met treinreizen, boottochten door de fjorden en busreizen. Dank je wel voor deze positieve beoordeling. Het is altijd ons doel om ervaringen als deze te bezorgen, en het doet ons goed te horen dat we daarin opnieuw zijn geslaagd. We hopen dat jullie opnieuw mooie herinneringen hebben overgehouden aan de reis en we staan uiteraard ook de volgende keer weer klaar bij het organiseren van een nieuwe reis. Met vriendelijke groet, Team Cape Tracks

heel goed en met persoonlijke aandacht

De reis met de Hurtigruten was geweldig. Prachtige natuur, fantastische verzorging. Goed en vriendelijk personeel. Alles tot in de puntjes geregeld. Over de organisatie en voorbereiding door Cape Tracks ben ik zeer tevreden. Toen bijvoorbeeld bij aankomst in Bergen de taxi niet verscheen heb ik zowel de taxicentrale als Esther Baas gebeld. Zij heeft het zeer snel in orde gemaakt. Van de excursies vielen er een paar tegen. Daar kan Cape Tracks niets aan doen, maar misschien goed om te weten. a. De gids bij Art Nouveau-wandeling in Alesund wist niets van Art Nouveau. Wel veel van politici, alcoholgebruik in Noorwegen e.d. b. de busexcursies in Trondheim en Tromso vielen tegen. Niets van het oude centrum gezien, gelukkig wel uitgebreid de Nidaroskathedraal. In Tromso wel het ziekenhuis en de universiteit (vierkante blokkendozen). Bij de Noordkaap was het heel plezierig een Nederlandse gids te hebben die veel relevante dingen vertelde.

• Prijs N.v.t.
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Hurtigruten

Beste Dannie, Wat fijn om te horen dat je reis met de Hurtigruten zo geweldig was en dat je hebt genoten van de prachtige natuur, fantastische verzorging en het vriendelijke personeel. Het is altijd ons doel om ervaringen als deze te bieden aan onze reizigers. We willen je ook bedanken voor je positieve opmerkingen over onze organisatie en voorbereiding. Jammer om te horen dat sommige excursies niet aan je verwachtingen voldeden. Uiteraard fijn dat je dit met ons deelt. Hoewel dit buiten onze controle ligt, gaan we kijken wat we met deze opmerkingen kunnen doen. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring en geniet van de mooie herinneringen aan deze reis! Met vriendelijke groet, Team Cape Tracks

Geweldige reis

Alles was perfect geregeld door Cape Track. Top locaties en heel goede service.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Zuid-Afrika

Beste Anneke, Heel erg bedankt voor je fantastische feedback! We zijn enorm blij om te horen dat je reis perfect is verlopen en dat je hebt genoten van de toplocaties en onze uitstekende service. Dit is precies wat we nastreven. Als jullie in de toekomst weer plannen hebt voor een reis, dan staan we klaar om jullie weer van dienst te zijn. Geniet van de mooie herinneringen aan de reis! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Echt heel fijn!!!

Goed in de communicatie, snel antwoord bij vragen, goede reismap met veel informatie. Goed bereikbaar, ook tijdens de reis! Kortom, alleen maar positief!

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Noorwegen

Beste Karin, Bedankt voor je positieve review! Superfijn om te horen dat jullie een fijne reis hebben gehad en dat jullie zo tevreden zijn over onze service. We streven ernaar om altijd goed bereikbaar te zijn voor een zorgeloze reis en de periode die daaraan vooraf gaat. Mochten jullie in de toekomst weer een avontuurlijke reis willen maken dan staan we uiteraard voor jullie klaar. Geniet nog heerlijk na van de mooie reismomenten. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Goed geregelde en prachtige vakantie!

Begin september heb ik mogen genieten van een goed verzorgde/geregelde vakantie door CapeTracks. Ik heb mooie dingen gezien en ervaren. De vakantie was naar mijn wensen vormgegeven door het team van CapeTracks met daarbij de bijpassende accommodaties en overtochten. De communicatie was helder en duidelijk.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Rondreis Noorwegen rondom Jostedalsbreen en kort verblijf in Oslo.

Beste Daniël, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We zijn blij dat we bij hebben kunnen dragen aan een geweldige vakantie die aan je verwachtingen voldeed. We maken graag reizen op maat dus het is fijn om te lezen dat we de reis vorm hebben kunnen geven naar jouw wensen. Als je in de toekomst weer reisplannen hebt, staan we klaar om je opnieuw van dienst te zijn. We wensen je nog vele mooie reisavonturen toe! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Goed georganiseerde trip

Heb een uitgebreide e-mail geschreven aan Anne W. Kreeg niet een positief antwoord op de taxi zondagavond, die echt klaar had moeten staan volgens jullie boekje. Lopen in de regen naar hotel met zware koffers is geen sinecure. Het huisje in Luster voldeed niet. Stonk, overal vliegjes omdat het niet schoon was, microwave te vies om te gebruiken. Jammer, want de ervaringen onderweg waren en zijn onvergetelijk. Overall: prima trip, geweldige indruk van Noorwegen, wat een prachtig land is.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Noorwegen

Beste Jan, Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen met ons. We waarderen jullie eerlijke feedback en we vinden het jammer om te horen dat sommige aspecten van jullie reis niet helemaal aan jullie verwachtingen hebben voldaan, met name de situatie met de taxi en de accommodatie in Luster. De vermelding van de taxi is miscommunicatie geweest, onze excuses daarvoor! Tegelijkertijd zijn we blij om te lezen dat jullie goede ervaringen hebben gehad. In eerder e-mailcontact hebben jullie verteld dat andere accommodaties wel aan jullie verwachtingen voldeden. Dus het is fijn om te lezen dat jullie ook hebben genoten van de andere aspecten van jullie reis. We willen graag benadrukken dat we ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat elke reis soepel verloopt. We hopen dat jullie toch mooie herinneringen hebt overgehouden aan jullie reis door Noorwegen. Als jullie in de toekomst weer reisplannen hebben, staan we uiteraard weer voor jullie klaar! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Op mijn verzoek voor een maatwerk reis naar Scandinavie werd snel aktie ondernomen. Communicatie met Cape Tracks ging zeer soepel en snel. Mooi overzicht en extra informatie over de lokaties in pdf qua informatie en de vouchers. Gedurende de reis was alles qua hotel, vervoer etc perfect geregeld. Mooie hotels precies dicht bij de stations zoals ik had gevraagd. Een tien voor jullie, en Scandinavie !!

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Scandinavie stedentrip

Beste Milanca, Bedankt voor jullie fantastische feedback. Een 'tien' als score is geweldig! We zijn blij te horen dat we aan jullie verwachtingen konden voldoen en dat jullie reis perfect geregeld was. We streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden en het is daarom fijn om te horen de communicatie goed is verlopen. Ook erg fijn om te lezen dat de hotels op prima afstand van de stations lagen en dat jullie ook tevreden zijn met de informatie (routeboekje) die we meegegeven hebben. Als jullie in de toekomst weer op reis willen gaan, staan we graag weer voor jullie klaar om een nieuw avontuur te plannen. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Servicegericht

Medewerkers op en top gemotiveerd en goed meedenken. Hele goede service. Ik zou meteen de volgende reis met Cape Tracks regelen. Toppers

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Noordkaap, autoslaaptrein en ferry

Beste Rianne, Hartelijk dank deze vriendelijke woorden en positieve feedback! Erg fijn om te lezen dat jullie onze service en de inzet van ons team waarderen. Uiteraard helpen we jullie graag opnieuw bij het regelen van een nieuwe onvergetelijke reis. Dus laat het vooral weten als jullie nieuwe plannen hebben. Wie weet tot snel! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Geweldige road trip van 2 weken!

Wij zijn bij Cape Tracks geweest om een reis naar Noorwegen te plannen! We hadden de openingstijden alleen op Google Maps bekeken en gemist dat het op zaterdag in principe alleen op afspraak is. Gelukkig was er iemand aanwezig en werden we alsnog snel geholpen! De geplande reis ging lang Oslo, Lemonsjø, Luster, Bergen, Oanes en Stavanger. Met een uitgebreide omschrijving van de routes, wat er langs te zien is en wat er in en rondom de plaatsen waar we verbleven te doen was gingen we op pad. We hebben een prachtige reis gehad vol natuur, cultuur, fijne verblijven en vriendelijke gastheren en vrouwen. Kortom een top reis bureau!

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Roadtrip Noorwegen

Beste Matthew, Bedankt voor jullie positieve feedback en het delen van jullie ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat jullie reis naar Noorwegen soepel is verlopen en dat jullie genoten hebben van de prachtige natuur, cultuur en accommodaties. Als jullie in de toekomst weer plannen hebben voor een nieuwe avontuurlijke reis, staan we graag weer voor jullie klaar! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Top vacantie gehad .

Een ontzettend mooie vakantie gehad met het hele gezin in noorwegen. Alles was top geregeld.

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Noorwegen

Beste Bram, Wat fijn om te horen dat jullie een ontzettend mooie vakantie hebben gehad met het hele gezin! Goed om te weten dat alles top geregeld was, dat horen we graag. Erg bedankt voor het achterlaten van jullie mooie beoordeling en geniet nog lekker na van deze reis. We zien jullie graag een volgende keer bij ons terug. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Alles prima geregeld.

Ik had zelf al een idee wat ik wilde zien en dankzij de goede adviezen van Cape tracks is het een hele mooie reis geworden met mooie locaties om te overnachten en reisafstanden die goed te doen waren. Bovendien is Cape Tracks altijd bereikbaar voor vragen. Ook bij de voorbereiding vd reis.

• Kennis en vakmanschap
  • Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Namibië kampeer rondreis met het gezin

Beste Francien, Wat fijn om te horen dat jullie reiservaring met ons zo positief was! We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan het samenstellen van een mooie reis die aan jullie verwachtingen voldeed. We bieden uiteraard graag ondersteuning bij het plannen van je reis, en we streven ernaar zo veel mogelijk beschikbaar te zijn om vragen te beantwoorden, zowel tijdens de voorbereiding als de reis zelf. Wanneer jullie in de toekomst nog een een avontuurlijke reis willen maken dan staan we graag weer voor jullie klaar! Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Mooie lange reis

Zijn een stel van 66 jaar oud en hebben een rondreis gemaakt van Helsinki naar Oslo via de Noordkaap. Mijn persoonlijke mening was dat er teveel lange stukken gereden moesten worden en doen dit niet meer. Wel hebben wij heel mooie dingen gezien. Hotels hoeven van ons niet meer. Maar al met al een positieve ervaring. Met dank aan capetracks

• Naam van gemaakte reis en/of bezochte bestemming(en) Bungalow rondreis

Beste Ronald, Enorm bedankt voor het delen van jullie ervaring met ons. Goed dat jullie aangeven dat de afstanden af en toe te lang waren voor jullie. Dan kunnen we hier in het vervolg rekening mee houden met andere klanten. Fijn dat jullie alsnog een positieve ervaring hebben gehad met ons. Uiteraard zien we jullie in de toekomst nog eens terug bij ons. Met vriendelijke groeten, Team Cape Tracks

Marktstraat 21 7642 AK Wierden

Over Cape Tracks

Wist u dat alle reizen op onze website aangepast kunnen worden aan uw wensen? Cape Tracks onderscheidt zich daarmee als dé maat- werkspecialist voor Noord-Europa, zuidelijke Afrika en de poolgebieden.