Prima product, perfecte service

Kan niet beter

Helemaal tevreden

Goed op de hoogte gehouden: 'bevestiging van bestelling', 'betaald' en 'bestelling verzonden'. De bestelling was goed ingepakt en het was snel geleverd.

Beste Fred, dank voor de positieve reactie. Fijne dag. ZeoDetox Team

Goed en snel geleverd

Goede website en betaalbaar. Snel geleverd met track and trace

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Jan, dank voor uw reactie, fijn om te horen dat u zeer tevreden bent. Hans ZeoDetox BV

Zeer goede ervaring.

Fijn bedrijf, goede supplementen

• Betrouwbaarheid
  • Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent MEDI AKUT, Dentura MED, Toxaprevent Skin zalf 50ml

Beste Stephan, hartelijk dank voor uw reactie, we zijn er blij mee. Wij wensen u veel succes met de door u aangekochte producten. Geertje Het zeodetox team

Goede ervaring en snelle levering

• Product: Toxaprevent Skin zalf 50ml

Beste Carlo, dank voor de feedback en dat u aanbeveeld. Veel succes met de producten. Hans ZeoDetox BV

Professioneel

Eerst telefonisch contact gehad en kreeg alle nodige info. De verzending verliep héél snel: na 1 dag ontving ik mijn bestelling. Het is nog te vroeg om het product te beoordelen, maar het voel al goed!

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS

Beste, In ieder geval alvast hartelijk dank en fijn dat u zeer tevreden bent. Hans ZeoDetox

Prima bedrijf

Ik maakte een fout, Zeidetox deed precies wat ik opdroeg en mijn zending ging moeiteloos retour

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Dank voor de positieve feedback.

Ik werd meteen terug gebeld nadat ik geen gehoor kreeg.

Ik kreeg goede duidelijk uitleg. Het pakket werd snel bezorgd. Met de nodige informatie erbij. Ik ben gestart met medi plus. Ik ben nog tekort bezig om een oordeel te geven over de werking.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS

Geachte mevrouw Gea, veel succes met het door u aangekochte product TOXAPREVENT MEDI PLUS poedersticks en hartelijk dank voor de review. Fijne dag nog. Hans ZeoDetox Team

Via de mail had ik een vraag gesteld en deze werd telefonisch beantwoord. Dit was een oprecht en eerlijk antwoord en absoluut geen mooi verkoop praatje. Verder goede en snelle service

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Anastasia, dank je voor het compliment. Veel succes met de aangekochte producten. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag. Hans ZeoDetox BV

hele snelle levering en betrouwbaar gevoel

Ik heb nu 2 keer iets besteld bij ZeoDetox en ik ben tevreden. Bij de eerste bestelling heb ik een medewerker aan de telefoon gehad en hij heeft mij goed en vriendelijk geholpen. Ik zal mijn volgende bestelling ook weer hier doen.

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Duidelijke omschrijving en netjes bezorgd.

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Geachte mevrouw Jannie, dank voor uw bestelling en de positieve reactie. Veel succes met uw Aqualine 12 ltr glazen waterfilter. Hans Detox BV

snelle verzending, reageren snel.

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Geachte mevrouw van Hees, dank u voor uw leuke reactie. Fijne dag. M.v.g. Hans ZeoDetox

Heel goed, ik heb jullie ook aan mijn collega geadviseerd.

• Betrouwbaarheid
  • Product: Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent Skin zalf 50ml, Toxaprevent Skin Powder 18 g.

Geachte heer van den Berge, dank u voor uw positie reactie. Nog een fijne dag. Hans ZeoDetox

Fijn bedrijf, mooie spullen en vakkundig advies

Heb al een aantal vrienden een waterfilter aangeraden en laten proeven van het heerlijke water en ze gingen direct 1 aanschaffen. Erg leuk. Wij zijn er ook geweldig blij mee. De hondjes drinken het ook liever dan kraan water

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Geachte Emi, goed om te horen waarvoor onze dank. Nog een fijne dag. Hans ZeoDetox Team

super!

besteld op reservering, gemaild dat het aangekomen is, betaald en in een oogwenk bij mij thuis!

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Tot gauw. ZeoDetox BV

Ik wacht al 4 dagen op mijn pakje !

Te lang wachten op mijn pakje

• Betrouwbaarheid N.v.t.

zeer goed

zeer goede klanten service. Had problemen met het aflevering van post.nl en werd 2X teruggebeld door Hans van klanten service om te help met zoeken naar mijn pakket.

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Geachte Roeleen, toch fijn om te horen dat het allemaal in orde gekomen is. Wij zien u graag weer terug. ZeoDetox BV

Goed product en vlotte levering

Vrijwel altijd alles uit voorraad leverbaar, goed verpakt en snel in huis, hoewel dat laatste voor mij minder zwaar weegt.

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Geachte heer Romeijn, dank voor uw positieve bijdrage. Wij blijven ons uiterste best doen. Fijne dag nog. Hans ZeoDetox BV

Goede ervaring met producten, prettig contact en snelle levering

Op het moment gebruik ik de huidcreme en het detoxpoeder (paars) tot volle tevredenheid. Het effect van de creme is vrijwel direct te zien. Ik geloof in het concept van deze natuurlijke 'zuiveringsproducten' en hoop in de nabije toekomst meer varianten te kunnen gebruiken.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Froxcura MEDIC 100ml

snelle duidelijke levering.

Goed spul, snelle levering

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS

Overzichtelijke website, goed voor lichaam en geest, voor een ieder die zichzelf waard vind. Volgende keer weer hier bestellen.

• Product: N.v.t.

Werkt uitstekend

Prima product. Gebruik het ruim een week en merk nu al het verschil. Ik zit beter in mijn vel.

Zeer goede ervaring.

Snelle levering van het bestelde product.

• Product: Toxaprevent Halistop

Fantastisch product om je lichaam te reinigen

Ik adviseer mijn patiënten om tijdens een parodontose behandeling zeo detox te slikken om de genezing niet allen van het tandvlees maar van het hele lichaam te ondersteunen

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI AKUT, Toxaprevent Halistop

Over ZeoDetox bv

ZeoDetox is een webshop waar u 24/7 terecht kunt voor breed scala aan diverse producten ten behoeve van uw persoonlijke gezondheid. In onze huidige moderne maatschappij wordt ons lichaam dagelijks blootgesteld aan gifstoffen, zware metalen en schadelijke straling zonder dat we dat zelf in de gaten hebben (o.a. uitlaatgassen, luchtvervuiling, smog, fijnstof, zure regen, chemische bestrijdingsmiddelen op groente en fruit, conserveringsmiddelen, chemische geur- , kleur- en smaakstoffen, zoetstoffen, alcohol, gifstoffen in tabak, geneesmiddelen, cosmetica, chemicaliën in verf en plastics, zware metalen in de lucht, bodem en water).