zeer goede service

persoonlijke en goede service !

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent Suspensie Skin 60mL

Beste Beate, wij danken u voor de moeite om ook aan andere klanten kenbaar te maken dat u zeer tevreden bent over onze producten. Veel succes met onze Toxaprevent producten. Fijne dag. Geertje team ZeoDetox.BV

Goed product

Doet wat het moet doen

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Goedemorgen Grietje, dank voor uw positieve bijdrage, wij zij er trots op dat onze producten veel voor onze klanten mogen betekenen. Fijne dag. Met vriendelijke groet Geertje ZeoDetox Team.

Top product

Top ...

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Julia, super bedankt voor uw mooie woorden. Veel succes ons product Toxaprevent MEDI PURE 180 capsules. Met vriendelijke groet Geertje ZeoDetox B.V.

Goede klantenservice

Door mijn schuld , verkeerd adres liep het wat mis..maar vlotte e-mail communicatie met jullie klantendienst en ik kreeg mijn pakketje.

• Product: N.v.t.

Beste Twinky, hartelijk dank voor uw begrip en dat het toch nog goed gekomen is. Veel succes met onze producten die u gebruikt. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox Team

Prima spul

Prima spul, doet zijn werk goed

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Monique, dank voor de mooie review. Veel succes met onze producten. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox Team.

Gemakkelijk in elkaar te zetten, water smaakt prima!

Het waterfilter ziet er mooi uit. Is heel gemakkelijk in elkaar te zetten. Het water wat eruit komt smaakt prima. Het is een heel fijn idee dat het water gefilterd is. Echt een aanrader voor iedereen.

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Riena, dank voor je mooie woorden. Wij wensen u nog jaren veel plezier met de Aqualine waterfilter waar gewoon zeer goed gereinigd en gezond en smakelijk water uit komt. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox BV

Elke avond neem ik een half uur voor het eten (dus onder het voorbereiden ervan) een staafje medi-plus poeder. De tandpasta gebruik ik in de ochtend (heb andere voor de avond) en de halistop tabletten neem ik na het eten van iets als ik niet m'n tanden kan poetsen. De halistop ken ik nog niet zo goed, dus ben nog aan het verkennen wanneer een te nemen...

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent Halistop, Dentura MED

Beste Marion, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Dank voor de genomen moeite om dit te delen met zoveel andere mensen die klachten hebben. Zie hieronder een toelichting op de werking van Halistop. Innovatie die lekker smaakt - functionaliteit met bite. Een kauwtablet in opkomst die het dicht bij elkaar zijn weer aangenaam maakt! TOXAPREVENT® HALISTOP® als kauwtablet dient de natuurlijke regulatie van halitose (slechte adem) door ammoniumhoudende geurstoffen te binden en te elimineren. In de mondholte, vooral op de tong en ontstoken tandvlees, worden geuractieve stoffen gebonden en vrijgegeven. Door het verminderen van histamine wordt de wondgenezing van ontstoken gebieden versneld. Vooral het gebruik van stevia en citroen geeft het product een aangename smaak. Het voordeel van de zoete component is de niet-cariogene werking en de geschiktheid voor diabetici. Ontwikkeld in samenwerking met tandartsen en aanbevolen door tevreden gebruikers! Elimineer de oorzaken van een slechte adem in plaats van deze te verdoezelen. De kleine, praktische blisterverpakking met 10 kauwtabletten past in elke zak en kan op elk moment worden gebruikt. Verwijder de kauwtabletten - kauwen of zuigen - klaar. TOXAPREVENT® HALISTOP® in kauwtabletvorm - een innovatief nieuw product van FROXIMUN. Als er een ongewenste concentratie van de volgende stoffen in de mondholte aanwezig is: histamine ammonium Uw voordelen: gemakkelijk te gebruiken onderweg geen mengen en geen extra vloeistof nodig geschikt voor het hele gezin glutenvrij, lactosevrij niet cariogeen. Dank voor de bestelling en mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet Hans van Embden ZeoDetox BV

Snelle levering!

Een goed product. Helpt enorm om mijn klachten te verminderen.

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Marianna, Dank voor uw positieve review. Goed om te lezen dat u zo tevreden met ons product Toxaprevent MEDI PLUS. Voor een goede darmwerking meerdere keren per jaar deze kuur herhalen. Met een tevreden start het nieuwe jaar in. Fijne dag nog. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox taem

Super tevreden snelle levering

Levering, poduct,gebruik alles perfekt in orde fijn in gebruik.

• Betrouwbaarheid
  • Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent Halistop, Dentura MED

Beste Nancy, fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten en onze services. Wij hopen u spoedig weer terug te zien om nieuwe producten te proberen. Fijne feestdag toegewenst. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox Team

Mijn bestelling kwam heel snel aan.

Mijn bestelling werd snel geleverd.

• Product: Toxaprevent MEDI AKUT

Beste Stefanie, dank voor de mooie review, wij zijn er bij mee. Veel succes met uw aangekochte producten en wij zien u graag weer terug. Alvast hele fijne dagen toegewenst. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox team

Goed product. Snelle correcte levering.

Ik gebruik toxaprevent verschillende jaren op aanraden v mijn dokter mbt voedings allergieën en prikkelbare darm. Ik ervaar dat het verzachtend en kalmerend werkt wanneer ik het dagelijks inneem voor de hoofdmaaltijd.

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Nicky, dank je wel voor de jaren van trouwe klant bij ons. Fijn om te horen dat jou arts je heeft geadviseerd om met ons product Toxaprevent MEDI PLUS jou een beter gevoel te geven in je lichaam. Wij wensen je alle goeds toe met onze Toxaprevent producten. Met vriendelijke groet Geertje ZeoDetox Team

mijn ingewanden vinden dit leuk

ik doe een kuur van 30 dagen. Daarna voel ik mij stukken confortabeler in mijn maag en darmwerking. Minder hoofdpijn ook.

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Rosette, dank voor de mooie woorden en fijn dat ons product Toxaprevent MEDI PLUS u zo goed bevalt. Fijne dag. mvg Hans Detox team

Snelle bezorging

Goede service. Gebruik het nog te kort om het te kunnen beoordelen. So far so good geen echte bijwerkingen in ieder geval.

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Marianne, dank voor de genomen moeite om jou mening te geven over ons product. Wij wensen je veel succes met Toxaprevent MEDI PLUS toe. Fijne dag nog. Met vriendelijke groet Geertje ZeoDetox BV

Betrouwbaar en snel

Uitstekende leverancier van zeoliet producten. Dentura med tandpasta is heerlijk van smaak en schuimt bijna niet (erg fijn). En mijn tandarts en mondhygiëniste hebben niets te klagen. Toppie dus!

• Product: Dentura MED

Beste Rob, ja we horen het steeds vaker dat mensen veel baat hebben bij onze tandpasta en dat tandartsen vaak verbaast staan hoe goed het gebit en het tandvlees er naar een paar weken poetsen uitziet. Dit is de manier om uw tandvlees en gebit te beschermen op een natuurlijke manier en u ook nog eens op de tandartskosten bespaard. Wij wensen u nog vele jaren een gezond gebit toe. Dank voor de melding. Met vriendelijke groet. Hans ZeoDetox BV

Zeer goede service

Ik ben zeer tevreden over zowel de producten als de service

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS

Hoi Carine, dank je voor het vertrouwen en de mooie review. Altijd fijn om te horen dat de klant zeer tevreden is met onze services. Veel succes toegewenst met het detoxen en we zien je graag weer eens terug. Goed weekend. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox BV

Heel tevreden!!!

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij ZeoDetox, de webshop is heel overzichtelijk en heel vlot mijn bestelling geplaatst. Correcte en vlotte informatie wat betreft de levering en tot mijn grote verrassing de volgende dag al in huis en ik woon in België. Producten goed aangekomen, correct en met informatiefolder over de bestelde producten. Top hoor, heel tevreden!!!

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Sylvia, super bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat u helemaal tevreden bent. Wij wensen u veel succes met het door u aangekochte product Toxaprevent MEDI PLUS. Fijne dag. Hans ZeoDetox B.V.

Heel fijne dagcreme voor gevoelige huid

Ik wil geen andere cremes meer nu ik deze gehad heb!

• Product: Froxcura MEDIC 100ml

Beste Carine, dank voor de moeite om een ieder te laten weten dat Froxura Medic een geweldige huidcreme is. Velen beamen dit met u. Fijne dag. Geertje ZeoDetox BV

Fantastisch en zuiver product

Je voelt echt dat je lichaam zich reinigt van afvalstoffen. In de eerste dagen kan je wel hoofdpijn ervaren.’zelf neem ik 3x daags 1 tablet ipv 2. Deze was voor mij persoonlijk iets te intensief. Ik kreeg nierpijn. Zuivere zeoliet.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

besteld en de volgende dag in huis

prima verpakt en de volgende dag in huis

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Henk, dank voor de snelle reactie, Veel succes met ons product Toxaprevent MEDI PLUS. Mochten er verder nog vragen zijn dan horen wij dat graag. Fijne dag. Hans ZeoDetox B.V.

Uitstekende producten en snelle levering

Zoals gezegd: uitstekende producten en snelle levering.

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent Halistop

Betrouwbaar, snelle levering en goed product!

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Ingrid, fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het door u aanschafte product. Fijne dag. Hans ZeoDetox BV

snel geleverd

product werd snel geleverd

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Product: N.v.t.

Beste Rogier, dank voor uw positieve commentaar. Succes met onze producten. Fijne dag. Hans ZeoDetox BV

Snelle afhandeling

Geen problemen met levering gehad

• Product: N.v.t.

Beste Johan, dank voor de genomen moeite. Veel succes met het aangekochte product. Fijne dag nog. Mvg Geertje ZeoDetox Team

Nog niet in gebruik wegens verhuizing

Geen idee . Later nog maar eens vragen

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Product: N.v.t.

Beste Florence, Dank voor uw reactie en begrijpelijk dat het wat kort dag is om nu al een ervaring te delen.\ Fijne dag nog. Mvg Geertje ZeoDetox BV

Prima, snel geleverd

Prima, snel geleverd, product doet waar het voor bestemd is.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Grietje. fijn om te horen dat u zo tevreden bent met Froximun Toxaprevent MEDI PURE. Fijne dag nog en wij zien u graag terug als klant. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox Team

Over ZeoDetox bv

ZeoDetox is een webshop waar u 24/7 terecht kunt voor breed scala aan diverse producten ten behoeve van uw persoonlijke gezondheid. In onze huidige moderne maatschappij wordt ons lichaam dagelijks blootgesteld aan gifstoffen, zware metalen en schadelijke straling zonder dat we dat zelf in de gaten hebben (o.a. uitlaatgassen, luchtvervuiling, smog, fijnstof, zure regen, chemische bestrijdingsmiddelen op groente en fruit, conserveringsmiddelen, chemische geur- , kleur- en smaakstoffen, zoetstoffen, alcohol, gifstoffen in tabak, geneesmiddelen, cosmetica, chemicaliën in verf en plastics, zware metalen in de lucht, bodem en water).