Snelle service en een prachtig product

Waterfilter besteld van 12 liter super mooi en goed apparaat maakt heerlijk zuiver water. Makelijk te monteren en gemakelijk in gebruik het lekt niet.

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Jan, hartelijk dank voor je review, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de nieuwe waterfilter. Wij wensen je vele jaren veel plezier met het zuivere watersysteem. Met vriendelijke groet Geertje ZeoDetox BV

Goede producten, goede service, snelle levering

Door een softwarefout in de website kreeg ik toch verzendkosten ondanks dat ik boven de €40 besteld had. Na een mail te hebben gestuurd werd ik binnen heen uur gebeld met excuus en werd het teveel betaalde bedrag gerestitueerd. Dat is klantenservice met een hoofdletter K.

• Product: Dentura MED

Beste Rob, dank voor de genomen moeite. Het is voor ons heel belangrijk dat elke klant tevreden is met het bij ons aangekochte product. In een enkel geval gaat er iets mis met het systeem, dat wij dan graag meteen willen herstellen en dat is gelukt. Veel succes met de door u aangekochte producten en wij zien u graag weer terug als klant. Hans ZeoDetox BV

Alkaline water at is best!

Water proefde nog nooit zo heerlijk met deze filter. Gezond en lekker!

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Fanny, dank voor de door u genomen moeite om een reactie op onze website achter te laten. Wij wensen u jarenlang veel plezier met dit super gezuiverde water. Geertje ZeoDetox BV

Helemaal blij met onze watertank met filters

Dit was echt een hele goede aankoop. Het water is nog nooit zo lekker geweest

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Jelka, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de door u aangekochte waterfilter, heel veel plezier nog met het lekkere gezuiverde water. ZeoDetox BV Geertje

Goede service en snelle levering!

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Yvonne, hartelijk dank voor de positieve review. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe aankoop van de beste waterfilter. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox BV

Goed product!

Fijne waterfilter, snel geleverd en een goede klantenservice. Eenvoudige in elkaar te zetten en ook te gebruiken in tijden van nood.

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Hoi Michel, dank voor de fijne reactie. Heel veel plezier met de door jou aangekochte waterfilter. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox BV

Snel en betrouwbaar

De webshop is een voorbeeld voor vele anderen.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Nico, Dank voor de mooie woorden en het compliment, wij zijn hier erg blij mee. Heel veel plezier met het door u aangekochte product. Hans Klantenservice ZeoDetox BV

In mijn optiek de beste detox

Ik heb zeodetox eerder gebruikt en ben er heel tevreden over,het verhoogt tevens de energie.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Dentura MED

Geachte mevrouw Valentijn, beste Riet, Hartelijk voor de genomen moeite om ons een review te zenden. Wij wensen u veel succes met de door u aangekochte producten. Met vriendelijke groet Hans Klantenservice ZeoDetox BV

Werkt snel en goed!

Prachtig product!

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Brigitte, onze dank voor het delen van uw tevredenheid met ons product Toxaprevent MEDI PLUS. Wij wensen u er veel succes mee en hopen u wederom als klant te mogen begroeten. Fijne dag. Geertje Klanten service. ZeoDetox B.V.

Water smaakt heeeerlijk

Super tevreden over de smaak van het water. Gebruik het overal voor. Koken, thee, koffie enz.

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Beste Diana, dank voor de genomen moeite ons te laten weten dat u super tevreden bent. Veel plezier nog met het door u aanschafte watersysteem. Hans Zeodetox BV

goed snelle levering

snelle levering product aan het uittesten dus kan er nog niet al te veel over zeggen.

• Product: Toxaprevent MEDI AKUT

Beste N.N, dank voor de moeite, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag. Veel succes met het door u aangekochte product. Hans ZeoDetox BV

Blij

Ik heb een kobaltvergiftiging en door de zeoliet te gebruiken gaat de waarde van de kobalt omlaag. Hoop het op deze manier nog lang vol te houden.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Els, wat fijn om te horen dat de kobaltvergiftiging al een stuk minder is geworden. Wij wensen u veel succes met onze producten en nog vele jaren alle goeds toe. Hans ZeoDetox BV

Top.

Gestopt. Geen negatieve commentaar.

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Sofia, dank voor de genomen moeite. Wij wensen u nog vele jaren veel plezier en goede gezondheid toe met uw waterfitersysteem. Hans ZeoDetox BV

Positieve ervaring

Klein minpuntje: betaalmogelijkheden zijn niet voldoende afgestemd op de Belgische banken

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Nico, Dank voor uw mooie revieuw. Als het goed is zijn deze betaalmogelijheden voor Belgie nu opgelost. Mocht u nog problemen ervaren met betalen in Belgie, dan horen wij het graag. Succes met uw aangekochte product. Hans ZeoDetox BV

Waterfilter voldoet. Alleen de afspraak dat hij pas verzonden zou worden wanneer de reserve waterfilter ook binnen was ... werd niet uitgevoerd. Jammer dat kostte een 2e maal verzendkosten

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Geachte Hella, de extra producten die u besteld had bij uw Aqualine watersysteem konden helaas niet allemaal in een doos en daarom hebben wij dit in twee dozen moeten verpakken. Volgens ons hebben wij hiervan geen verzendkosten in rekening gebracht, wat gebruikelijk is. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag. excuses voor het ongemak. Detox Team Geertje

Fijn met een randje...

Blij met de waterfilter en hoe deze werkt. Ik baal alleen erg van het zilverkleurige taphendeltje dat gemaakt is van goedkoop plastic met nogal nep plastic uitstraling. Past echt niet bij een mooie glazen opvangcontainer en alle andere zaken die van eerlijke en mooie materialen zijn gemaakt. Ziet er uit als producten die je op de kermis wint. Het is ook gammel en er zit wat speling in het zilveren gedeelte. dit past echt niet bij een kostbaar product als deze waterfilter. Ik hoop dan ook dat jullie een ander model/ type hebben dat vervaardigd is van ander materiaal en steviger is. Ik zou deze graag voor een andere willen inruilen. Ik hoor graag wat er mogelijk is. Lineke van Opzeeland ik vind aanbelvelen nog moeilijk en te vroeg omdat ik nu nog weinig ervaring heb met het filtersysteem en ook zou willen weten hoe lang de onderdelen werken. en ik geen goed gevoel heb bij de taphendel als essentieel onderdeel van de filter. omdat ik moet kiezen vul ik Nee in. Ik zou liever later kiezen of een optie in het midden willen hebben.

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Geachte mevrouw Lineke, Dank voor de aankoop van uw 5ltr Aquawaterfilter. In antwoordt op uw vraag; Dit zijn de kraantjes die al 21 jaar zo geleverd worden. Er is nog geen alternatief voor. Er zijn zeker mooie RVS kraantjes die op de systemen passen maar deze kunnen niet vitaliseren. Dat heeft te maken met de stop met magneten, dat past niet. De leverancier is er mee bezig en het heeft dus alle aandacht. Ik hoop u bij deze voldoende te hebben ingelicht.

Perfect product, degelijk verpakt en snel geleverd!

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Hidde, altijd fijn om te horen als iemand helemaal tevreden is met ons product en onze service. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox BV

Het water smaakt na filter heerlijk!

Goed product zeker qua prijs en kwaliteit verhouding

Perfekt

Snelheid, goed produkten, alles perfekt :)

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Opnieuw een goede ervaring.

Bestelling komt op tijd.

• Product: N.v.t.

Goeie kwaliteit, snelle bezorging

Fijn om bij Zeodetox te bestellen, want als ik een foutje heb gemaakt, bel ik even en ze zijn er ook voor evt. vragen. Kwaliteit erg goed en al is de prijs plots wat hoger, heb ik toch hier besteld vanwege de kwaliteit, service en snelle bezorging zonder gedoe.

Kwaliteit Betrouwbaarheid en snelle levering

Kwaliteit Betrouwbaarheid en snelle levering

• Betrouwbaarheid
  • Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent Suspensie Skin 60mL, Toxaprevent Skin Powder 18 g., Froxcura MEDIC 100ml

Supersnelle levering èn netjes!

Supersnelle levering èn netjes!

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent MEDI AKUT

Beste Everhard, dank voor uw review, succes verder. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox BV

Super blij mee

Ik heb de tandpasta voor de 2x keer besteld, volgende dag geleverd en ben er enthousiast over. Gevoeligheid is weg (lig niet meer te trillen bij het schoonmaken bij de mondhygieniste) en mijn tanden zijn veel schoner, witter en gladder. Aanrader!

• Product: Dentura MED

Geachte Tmaz, dank voor uw moeite om meerderen mensen met tandvleesproblemen te laten delen in uw ervaring. Onze dank hiervoor. Hans ZeoDetox BV

Werkend product

Ik koop deze producten, omdat het blijkbaar wel effect heeft op schadelijke stoffen in het lichaam. Ik voel me beter de volgende dag of diezelfde nacht van het uitgaan dan vroeger, toen ik nog niet de producten zoals op deze site kende en gebruikte. De schadelijke stoffen worden dus blijkbaar sneller verwijderd. Vandaar het betere gevoel. Verder ..., snelle levering!

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Özkan, dank u voor de fijne review. Wij wensen u veel succes met onze producten. Fijne avond. ZeoDetox Team Geertje

Over ZeoDetox bv

ZeoDetox is een webshop waar u 24/7 terecht kunt voor breed scala aan diverse producten ten behoeve van uw persoonlijke gezondheid. In onze huidige moderne maatschappij wordt ons lichaam dagelijks blootgesteld aan gifstoffen, zware metalen en schadelijke straling zonder dat we dat zelf in de gaten hebben (o.a. uitlaatgassen, luchtvervuiling, smog, fijnstof, zure regen, chemische bestrijdingsmiddelen op groente en fruit, conserveringsmiddelen, chemische geur- , kleur- en smaakstoffen, zoetstoffen, alcohol, gifstoffen in tabak, geneesmiddelen, cosmetica, chemicaliën in verf en plastics, zware metalen in de lucht, bodem en water).