Blij

Ik heb een kobaltvergiftiging en door de zeoliet te gebruiken gaat de waarde van de kobalt omlaag. Hoop het op deze manier nog lang vol te houden.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Els, wat fijn om te horen dat de kobaltvergiftiging al een stuk minder is geworden. Wij wensen u veel succes met onze producten en nog vele jaren alle goeds toe. Hans ZeoDetox BV

Top.

Gestopt. Geen negatieve commentaar.

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Sofia, dank voor de genomen moeite. Wij wensen u nog vele jaren veel plezier en goede gezondheid toe met uw waterfitersysteem. Hans ZeoDetox BV

Positieve ervaring

Klein minpuntje: betaalmogelijkheden zijn niet voldoende afgestemd op de Belgische banken

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Nico, Dank voor uw mooie revieuw. Als het goed is zijn deze betaalmogelijheden voor Belgie nu opgelost. Mocht u nog problemen ervaren met betalen in Belgie, dan horen wij het graag. Succes met uw aangekochte product. Hans ZeoDetox BV

Waterfilter voldoet. Alleen de afspraak dat hij pas verzonden zou worden wanneer de reserve waterfilter ook binnen was ... werd niet uitgevoerd. Jammer dat kostte een 2e maal verzendkosten

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Geachte Hella, de extra producten die u besteld had bij uw Aqualine watersysteem konden helaas niet allemaal in een doos en daarom hebben wij dit in twee dozen moeten verpakken. Volgens ons hebben wij hiervan geen verzendkosten in rekening gebracht, wat gebruikelijk is. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag. excuses voor het ongemak. Detox Team Geertje

Fijn met een randje...

Blij met de waterfilter en hoe deze werkt. Ik baal alleen erg van het zilverkleurige taphendeltje dat gemaakt is van goedkoop plastic met nogal nep plastic uitstraling. Past echt niet bij een mooie glazen opvangcontainer en alle andere zaken die van eerlijke en mooie materialen zijn gemaakt. Ziet er uit als producten die je op de kermis wint. Het is ook gammel en er zit wat speling in het zilveren gedeelte. dit past echt niet bij een kostbaar product als deze waterfilter. Ik hoop dan ook dat jullie een ander model/ type hebben dat vervaardigd is van ander materiaal en steviger is. Ik zou deze graag voor een andere willen inruilen. Ik hoor graag wat er mogelijk is. Lineke van Opzeeland ik vind aanbelvelen nog moeilijk en te vroeg omdat ik nu nog weinig ervaring heb met het filtersysteem en ook zou willen weten hoe lang de onderdelen werken. en ik geen goed gevoel heb bij de taphendel als essentieel onderdeel van de filter. omdat ik moet kiezen vul ik Nee in. Ik zou liever later kiezen of een optie in het midden willen hebben.

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Geachte mevrouw Lineke, Dank voor de aankoop van uw 5ltr Aquawaterfilter. In antwoordt op uw vraag; Dit zijn de kraantjes die al 21 jaar zo geleverd worden. Er is nog geen alternatief voor. Er zijn zeker mooie RVS kraantjes die op de systemen passen maar deze kunnen niet vitaliseren. Dat heeft te maken met de stop met magneten, dat past niet. De leverancier is er mee bezig en het heeft dus alle aandacht. Ik hoop u bij deze voldoende te hebben ingelicht.

Perfect product, degelijk verpakt en snel geleverd!

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Hidde, altijd fijn om te horen als iemand helemaal tevreden is met ons product en onze service. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox BV

Het water smaakt na filter heerlijk!

Goed product zeker qua prijs en kwaliteit verhouding

Perfekt

Snelheid, goed produkten, alles perfekt :)

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Opnieuw een goede ervaring.

Bestelling komt op tijd.

Goeie kwaliteit, snelle bezorging

Fijn om bij Zeodetox te bestellen, want als ik een foutje heb gemaakt, bel ik even en ze zijn er ook voor evt. vragen. Kwaliteit erg goed en al is de prijs plots wat hoger, heb ik toch hier besteld vanwege de kwaliteit, service en snelle bezorging zonder gedoe.

Kwaliteit Betrouwbaarheid en snelle levering

Kwaliteit Betrouwbaarheid en snelle levering

• Betrouwbaarheid
  • Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent Suspensie Skin 60mL, Toxaprevent Skin Powder 18 g., Froxcura MEDIC 100ml

Supersnelle levering èn netjes!

Supersnelle levering èn netjes!

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent MEDI AKUT

Beste Everhard, dank voor uw review, succes verder. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox BV

Super blij mee

Ik heb de tandpasta voor de 2x keer besteld, volgende dag geleverd en ben er enthousiast over. Gevoeligheid is weg (lig niet meer te trillen bij het schoonmaken bij de mondhygieniste) en mijn tanden zijn veel schoner, witter en gladder. Aanrader!

• Product: Dentura MED

Geachte Tmaz, dank voor uw moeite om meerderen mensen met tandvleesproblemen te laten delen in uw ervaring. Onze dank hiervoor. Hans ZeoDetox BV

Werkend product

Ik koop deze producten, omdat het blijkbaar wel effect heeft op schadelijke stoffen in het lichaam. Ik voel me beter de volgende dag of diezelfde nacht van het uitgaan dan vroeger, toen ik nog niet de producten zoals op deze site kende en gebruikte. De schadelijke stoffen worden dus blijkbaar sneller verwijderd. Vandaar het betere gevoel. Verder ..., snelle levering!

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Özkan, dank u voor de fijne review. Wij wensen u veel succes met onze producten. Fijne avond. ZeoDetox Team Geertje

Zeoliet werkt zeer snel, effectief en krachtig en is multi-inzetbaar!

Telefonisch heb ik een vriendelijk, informatief, ter zake kundig en motiverend gesprek gehad. Heel bijzonder! Ik heb tandpasta gekocht en hallistop voor mondreiniging. Ik had behoorlijke kiespijn zodat ik een afspraak heb gemaakt voor een wortelkanaalbehandeliing. Ben begonnen met zakjes zeolietpoeder, hallistop tabletten en de tandpasta. Tot mijn verbazing heb ik geen klachten meer en ik heb de tandarts afgebeld. Mijn man heeft een afspraak bij een kaakchirurg afgezegd. Hij neemt een hallistop tabletje en brengt het een paar keer per dag heel lang tegen de ontstoken wortel aan, hij poetst met dezelfde tandpasta. Geen klachten meer! Onze dochter had fel rode ontstoken lippen, met allemaal kleine blaasjes. Het was heel gevoelig. Ik heb wat zeoliet poeder gemengd met propoliszalf. Verdwenen! Onze zoon heeft net een beginnende koortslip, hetzelfde recept en het lijkt te helpen. Ben zeer tevreden, weet uit ervaring dat het spul fantastisch werkt voor darmklachten en ondersteunend werkt voor detoxkuur! Ik heb al wat uitgedeeld her en der en overweeg om nog meer producten aan te schaffen! De werking van Zeoliet heeft me overtuigd, het werkt verbazend snel en krachtig, pakt een probleem letterlijk bij de wortel aan en is multi-inzetbaar. Verder is het vele malen goedkoper dan een tandarts, een kaakchirurg en de huisarts. Verder gebruik ik ook froxcura medic, skinzalf. Dat breng ik 's morgens aan op mijn gezicht en de hele dag voelt het plezierig aan. Wat me opvalt is dat normale dagcremes al lang zijn opgedroogd en dat mijn huid zacht en gevoed blijft aanvoelen.

• Betrouwbaarheid
  • Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI AKUT, Toxaprevent Halistop, Dentura MED, Toxaprevent Skin zalf 50ml

Beste Lyda, heel hartelijk bedankt voor de mededeling dat onze producten uw en uw gezin zo veel goed gedaan hebben. Veel succes nog toegewenst met het gebruik ervan. Met vriendelijke groet Hans van Embden ZeoDetox Team

Heel goed product

Dit product leren kennen via dokter. Goeie ondersteuning voor mijn darmen

Hele goede ervaring

Zeer snelle verzending. En de aqualine bevalt ons zeer goed.

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Beste Angelina, Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent. Helder en schoon water is zo lekker. Veel succes met uw installatie. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetoix BV

Geweldig duidelijk bedrijf

Duidelijke info en geweldige producten

• Betrouwbaarheid
  • Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent Halistop, Toxaprevent Skin Powder 18 g.

Beste Willem, dank dank dank top! met vriendelijke groet Hans ZeoDetox bv

Snel, plezierig, beter is niet nodig.

Snel, plezierig, beter is niet nodig.

• Product: N.v.t.

Beste Gjalt, fijn dat u de moeite nam ons te laten weten wat u van onze service vindt. Veel succes met uw product. Met vriendelijk groet Hans ZeoDetox bv

Hele duidelijke en brede informatie op de site.

Na veel informatie op de site, gemakkelijk besteld. De volgende dag keurig verpakt met duidelijke gebruiksaanwijziging in huis. Na gemakkelijke installlatie dezelfde dag al in gebruik.

• Communicatie N.v.t.
  • Product: N.v.t.

Beste Hans, Dank voor het compliment. Succes met het door u aangekochte product. Met vrie3ndelijke groet Hans ZeoDetox. b.v.

Snel binnen, goede kwaliteit, goede service

Binnen 3 dagen had ik de watertank binnen. De instructies waren duidelijk. Ik had nog extra onderdelen besteld. Maar werd de dag na bestelling gebeld door het bedrijf om te vertellen dat de onderdelen later verstuurd zouden worden vanwege de drukte. Ik vond dit heel netjes. En het water is heerlijk! Aanrader dus!

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Jelka, dank dat u zo tevreden bent, wij doen er alles aan om onze klanten een goede service te leveren. Veel plezier met de door u aangekochte producten. Met vriendelijke groet Hans

Topservice

Eindelijk een goed produkt gevonden voor het verwijderen van alle vervuilingen. Geen nevenwerkingen ervan. Volgende bestelling komt nog !

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Myriam, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze producten. Veel succes met het detoxen. Hans ZeoDetox bv

Uitslag na 3 dagen verdwenen

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Christel, na telefonisch contact danken wij u voor de genomen tijd om uw ervaring te delen met ons. Wij wensen u een goed herstel toe en nog vele jaren in goede gezondheid. ZeoDetox.BV

Snelle levering goede kwaliteit

Op de website staat duidelijke informatie over het product. Ben erg tevreden over het product Ik had in de avond mijn bestelling gedaan. En de volgende dag was het al geleverd. In 1 woord TOP!

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Beste Marvin, fijn dat u zo tevreden bent. Nog vele jaren heel veel plezier met uw waterfilter systeem. ZeoDetox BV

Ik moet er nog aan beginnen

nog geen ervaring komt nog

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Annie, dank voor de genomen moeite. Wij wensen u veel succes met uw detox kuur en horen nog graag wat uw ervaring is met ons producten. Met vriendelijke groet ZeoDetox BV

Over ZeoDetox bv

ZeoDetox is een webshop waar u 24/7 terecht kunt voor breed scala aan diverse producten ten behoeve van uw persoonlijke gezondheid. In onze huidige moderne maatschappij wordt ons lichaam dagelijks blootgesteld aan gifstoffen, zware metalen en schadelijke straling zonder dat we dat zelf in de gaten hebben (o.a. uitlaatgassen, luchtvervuiling, smog, fijnstof, zure regen, chemische bestrijdingsmiddelen op groente en fruit, conserveringsmiddelen, chemische geur- , kleur- en smaakstoffen, zoetstoffen, alcohol, gifstoffen in tabak, geneesmiddelen, cosmetica, chemicaliën in verf en plastics, zware metalen in de lucht, bodem en water).