Ouderwets goed hotel

We hadden een mooie ruime kamer met badkamer. We hadden door gegeven dat we geen gebruik wilde maken van de schoonmaak en hadden het bordje opgehangen. We vinden dat voor 3 nachten niet nodig en doen dit om het hotel de ruimte te geven. Helaas begrepen ze dit niet en werd de kamer alsnog schoongemaakt Het 3 gangen diner was ouderwets lekker en goed. Het ontbijt was uitgebreid. Helaas als je wat later kwam was er geen tafeltje meer ongebruikt. De tafels werden nauwelijks opgeruimd wat de meesten gasten dan maar zelf deden. Het personeel liep vaak langs echter nam zich niet de moeite om deze af te ruimen en opnieuw in te dekken. We hadden de fietsen mee om de omgeving te ontdekken. Deze konden in een garage gestald worden. Echter geen oplaadpunt voor de accu’s

• Totaaloordeel over Hotel Restaurant Laux
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Lekker eten
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Ontbijt tafels afdrukken zodat iedereen een schone tafel heeft om te zitten
  • Reisgezelschap Met partner

Vies en erg slecht onderhouden

Wij komen al 9 jaar naar dit park Sinds dit jaar is het echt heel erg vergaan. Het zwembad is heel slecht onderhouden, alles is kapot en echt smerig. Over het hele park zijn veel buitenlanders, waardoor het zwembad vol zit met gekleefde vrouwen met hoofddoek, mannen die zwemmen met tshirts en petjes. Het is erg onhygiënisch!!!!!! Deze mensen zorgen ook voor veel overlast op het park, ze zijn erg luidruchtig met familie die ze van buitenaf laten komen en tot midden in de nacht kabaal maken, en dan de rommel die ze maken rondom het chalet en in de speeltuin. Het is echt triest!! De winkel is nu bezet door Turkse mensen, die alles behalve klantvriendelijk zijn. Ze zitten te bellen in hun taal en laten je makkelijk wachten terwijl ze hun gesprek uitbundig afmaken, de prijzen in de supermarkt is abnormaal. Aanrader is om buiten het park je boodschappen te doen. Er is veel ruzie op het park en er zijn veel zakkenrollers. Politie is iedere dag op het park. Security is na 23.00 uur aanwezig, alleen zie je ze bijna niet en als er iets is moet je ze zelf zoeken. Bel je het noodnummer, nou dan wens ik je veel succes want deze meneer kan geen Nederlands of Engels verstaan. Bedenk goed of je hier je geld aan wilt verspillen. Dit park is echt erg!!!!!!!!!

• Totaaloordeel over Camping Hengelhoef
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Dit jaar heb ik geen positief punt over dit park.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Verander het management, zodat dit park nog wat kan worden. Zoals het nu is, gaat het heel snel kapot!
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Het verblijf was goed.alleen in de keuken misten we toch bepaalde dingen,zoals een vleesvork/mes,en een stamper,juslepel en soeplepel. De stoelen buiten,daarvan waren 5 van de 6 stoelen met scheurtjes in de zittingen .

• Totaaloordeel over Roompot Hunzepark
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark vriendelijk personeel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark de slagboom eerder open op de vertrekdag

B&B De Heren van Valkenburg

Een hele leuke B&B met een zeer gezellige uitstraling. De werkelijkheid is nog leuker dan de foto’s en omschrijving op internet. Geweldige gastheer en gastvrouw. Op en top vriendelijk. Wij voelden ons meteen thuis. Ik was hier samen met mijn dochter. Alles op en top!

• Totaaloordeel over Bed and Breakfast De Heren van Valkenburg
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles positief, je voelt je hier echt thuis.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen, ga zo door.
  • Reisgezelschap Met oudere kinderen 11+ jaar

Super hotel, mooie kamers, goed ontbijt en diner, schoon, vriendelijk personeel en behulpzaam echt een aanrader

• Totaaloordeel over Grand Hotel Ter Duin
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Bijna alles
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Eerst zorgen dat de gasten hún consumpties hebben die ze willen dan pas het andere werk of bijkletsen met collega’s

Weer fijn

H et was weer goed verzorgd. Maar het is jammer dat er zoveel vliegen zijn.

• Totaaloordeel over Familiehotel Hesborner Kuckuck
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gewoon goed. Hielden goed rekening met het dieet
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Prima zo
  • Reisgezelschap Met partner

We hebben geweldig genoten!!

Geweldig hotel! Super mooi plekje! Vriendelijk personeel! En fijne kamer op begane grond met uitzicht op grasveld met heel veel lieve, kleine konijntjes!!

• Totaaloordeel over Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Echt alles is positief en wij hopen zeker nog een x terug te komen!
  • Reisgezelschap Met partner

Mooi hotel, uitstekende ligging!

Mooi en praktisch ingericht hotel, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt. Goede ligging, vlakbij station en op loopafstand van het centrum.

• Totaaloordeel over IntercityHotel Leiden
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ideale ligging

Persooneel en eten super

Personeel heel aardig, en eten heerlijk. Sanitair was een min punt, en kamer zat onder de platgeslagen muggen. Lokatie heel mooi.

• Totaaloordeel over HCR 't Raedhus
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Personeel en eten
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Sanitair en beter schoonmaken .

Gezellig hotel

Wij hebben heerlijk genoten, zeer vriendelijk personeel, basic ontbijt maar voldoende, 3 gangen menu was ook verzorgd en lekker. Een min puntje de topper op de bedden mag iets dikker zijn. Wij kregen een appartement dus ruimte genoeg en gezellig balkon. Het appartement was schoon maar je moest niet in de hoekjes kijken. Dus in een woord Goed

• Totaaloordeel over Hotel Restaurant Maas
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Vriendelijk personeel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark topper matras vernieuwen

Goede service en pris/kwaliteit

Zeer prettig verblijf gehad. Vriendelijk personeel, prettige kamer. Veel faciliteiten.

• Totaaloordeel over 't Wapen van Marion
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ligging, service, kamers, fijne sauna
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Fitnessapparatuur mag update
  • Reisgezelschap Met partner

vanuit het hotel was het prima mogelijk 'de toerist uit te hangen'.

de ligging is prachtig, het hotel is modern, maar met duidelijke tekens van het verleden. Het personeel is vriendelijk, voorkomend...zeker voor een gast, die ook Engels kan spreken!

• Totaaloordeel over Hotel Spaander Volendam, BW Signature Collection
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark lijkt me duidelijk!
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark toegankelijkheid voor taxi's, i.c. Valyss auto's

Leuk, maar niet proper

Leuk hotel. Lekker eten, mooie streek. Kamers niet proper.

• Totaaloordeel over De Koningsherberg
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Eten en ligging
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Kamers ppetsen
  • Reisgezelschap Met partner

Gastvrij hotel en heerlijk gegeten

We kwamen aan op een erg warme middag Helaas geen airco, maar wel verkoeling door ventilator.

• Totaaloordeel over Hotel De Landmarke by Flow
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gastvrijheid en eten
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Airco en vervangen vloerbedekking door laminaat oid

Zou het niet weten

We hebben misschien twee uur in het hotel geweest mijn vrouw kreeg een acutte aanval van blaas ontsteking en moesten het hotel verlaten

• Totaaloordeel over Hotel Bentheimer Hof
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Kunnen we niks van zeggen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Nvt
  • Reisgezelschap Met partner

Een hotel met goede en minder goede punten.

Een groot hotel in een prachtige omgeving. We hebben er heel lekker gegeten. Het ontbijt was oké alleen heel erg druk gelukkig mochten we gebruik maken van de bar om te zitten. Het bed was prima maar de benauwdheid op de kamer was minder leuk. Er kon geen venster open. De wc in de badkamer was erg laag. Voor oudere mensen niet zo praktisch

• Totaaloordeel over Hotel Mennorode
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Lekker eten en een goed bed
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Verluchting op de kamer en een hoger toilet

Great stay

Nice hotel, great stay, good beds, good breakfast No noise from outside but between rooms could be a bit noisy Overall very much recommended

• Totaaloordeel over Grand Hotel Amstelveen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Great
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Little noisy between rooms

Slecht.

Volgende dag al vertrokken zegt genoeg denk ik......waarom kan de totaal score niet op een halve ster?

• Totaaloordeel over Oostappen Vakantiepark Arnhem
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Weet ik niet......
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Stoppen!!!

Prachtig hotel.

• Totaaloordeel over Boetiek Hotel BonAparte
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Fijn hotel. Netjes, gezellig, veel voorzieningen. Het eten is grandioos.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Onze boetiekkamer was klein, dat wisten we. Maar geen stopkontakten te bekennen , alleen op de grond. Ook niet in de badkamer. Dus haar föhnen onder de tafel, idem waterkoker, kort snoer. Bijna niet te gebruiken… echt nodig om te verbeteren.

Heerlijk genieten.

Fantastisch hotel, super vriendelijk personeel, heerlijk eten en een mooie kamer met goede bedden en een grote badkamer.

• Totaaloordeel over Hotel De Hoeve van Nunspeet
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Super tevreden
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Lunch pakket te eentonig tijdens fietsen

Leuk Hotel aan de Linge

Midweek doorgebracht in dit Hotel. Vriendelijk personeel. Er zijn natuurlijk altijd wel kleine dingetjes, maar over het algemeen een goed hotelletje. Alleen jammer van al die traptreden. Je verblijft op de 1e verdieping, maar je begint in het restaurant onder de begane grond. Dus altijd 2 verdiepingen traplopen! Maar eerlijk is eerlijk, we wisten van te voren dat er geen lift was, maar we wisten niet dat we iedere keer 2 verdiepingen op en af moesten. Verder een prima verblijf gehad.

• Totaaloordeel over Hotel aan de Linge

• Totaaloordeel over 't Hooge Holt
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustig park
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Is prima zo
  • Reisgezelschap Met vrienden

Geweldig heel goed eten. Ook à la carte

We kregen een appartement ipv een kamer. Zag er keurig en schoon uit. Alleen jammer dat er geen zonwering in de slaapkamer is. Restaurant eten perfect zo ook het ontbijt. Werd alleen wat te laat bij gevuld. We kwamen de eerste dag om 9 uur en toen lagen er nog 3 broodjes. Later kwam er pas weer meer brood. Temperatuur in het restaurant was te warm. Jammer er was wel een airco. Verder prima, goede locatie. Prima service.

• Totaaloordeel over Hotel Restaurant Leugermann
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Keurig, schoon, vriendelijk
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Temperatuur in restaurant en kamer
  • Reisgezelschap Met partner

Fantastisch hotel, mooie en schone kamers, heel vriendelijk personeel en uitstekende brasserie.

• Totaaloordeel over Post-Plaza Hotel
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles klopte!
  • Reisgezelschap Met vrienden

Super fijn park

Geboekt via voordeeluitjes, alles netjes en soepel verlopen. Goede communicatie ook daarna van roompot. Het vakantiepark roompot Hunzedal echt een mooi park net veel faciliteiten. Ook heel veel animatie voor kinderen. Al met al een fijne midweek gehad, ook het park is mooi opgezet met div accommodaties over het park verspreid. Wat wij echt fijn vonden het voelt als een camping, ipv tegenwoordig veel van die chaletparken.

• Totaaloordeel over Roompot Vakantiepark Hunzedal
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooi park met veel activiteiten en faciliteiten
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Prijs supermarkt erg hoog

Munsterstraat 20

7418 EV Deventer

0900 6677788

Over Voordeeluitjes.nl

De leukste vakanties dichtbij: dáárvoor moet u bij Voordeeluitjes.nl zijn! Als 't om hotelovernachtingen of 'n verblijf op 'n vakantiepark gaat, wil Voordeeluitjes.nl u de best mogelijke ervaring bieden. Laat ons dus weten of dat gelukt is en voorzie ons van 'n review! Voordeel? Dáár zijn we natuurlijk dol op. Voordeel zit ‘m in méér dan alleen de prijs. Denk aan groot gebruiksgemak op de website, leuke extra’s als onderdeel van de scherpe vakantiepark- en hotelarrangementen, de persoonlijke benadering en 't meedenken met u als klant. We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier/ vakantieparkbeheerder. Wij zijn de schakel tussen die twee en willen beide partijen zo makkelijk mogelijk maken. Iedere kans om uw ervaringen met Voordeeluitjes.nl nóg beter te maken, pakken we met alle handen aan. Wat houdt ons bij uitstek scherp en gedreven? Juist, uw reviews! Door over uw geboekte uitje bij Voordeeluitjes.nl feedback te geven, helpt u anderen bij hun beslissing en ons (/onze partners) naar een hoger niveau. Bij Voordeeluitjes.nl is het voordeel ingebakken, in welke vorm dan ook. Iedereen die zich met ons verbindt, heeft voordeel bij wat we doen. Althans, we willen dat dat altijd zo is! En daarom vraagt Voordeeluitjes.nl om uw reviews. Zodat andere belangstellenden er wijzer van worden, maar ook wijzelf! We nemen feedback uiterst serieus. We zijn van mening dat je als mens maar ook als bedrijf alleen maar kunt groeien door vallen en opstaan. We plaatsen niet alleen uw reviews; we trekken er ook lering uit! Daar waar we kunnen, zullen we verbeteringen voorstellen of doorvoeren. Verder staat Voordeeluitjes.nl met beide benen op de grond. Al zijn we langzamerhand niet meer klein, we doen er alles aan om wel de waarden die bij ‘klein’ horen, te koesteren. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben blijvend topprioriteit. Met uw reviews - of het nu positieve of negatieve ervaringen zijn - kan Voordeeluitjes.nl vooruit!