Heerlijk

Mooie golfbaan, redelijke kamers, schoon en heerlijk eten.

Leuk!.

Buffet was dit keer minder . Ondanks dat hebben de kinderen in het park genoten .

Goed hotel op goede lokatie

Leuk arrangement , als je een paar dagen uit wilt in een andere omgeving.

Mooi en gezellig hotel

mooi en schoon hotel, eten is top en de kamer was ruim met goede bedden

zeer goed en verzorgd verblijf met leuk personeel .

Gezellig en goed verzorgd . gastvrij en hulpvaardig personeel .Voor herhaling vatbaar .

fijn Hotel

Goed Hotel ,vriendelijk personeel,en alles is schoon,en clean,100 punten.

Super lekker eten, hoge kwaliteit. Personeel is super vriendelijk en flexibel. Complimenten, wij komen zeker nog eens terug.

Aangenaam en verzorgd

4 daags arrangement op basis van half pension van donderdag tot zondag in hotel de Hesborner Kuckkuck. Dit is een hotel wat het predicaat "lean en mean" behoeft. Alles is er en voldoet goed zoals het zou moeten voor deze prijsklasse. Kamers ruim en schoon. Heerlijk geslapen op, voor hotels, opvallend goede bedden. Vooral de oorverdovende stilte is opmerkelijk. Ontbijt voor ieder wat wils en ruim te gebruiken. Keuze maaltijden geserveerd met ruime keuze tussen vlees vis en vegetarisch. Als de groenten erbij vers zouden zijn i.p.v. diepvriesspul zou het een minpuntje schelen. Vriendelijk (overwegend Nederlands sprekend) personeel die hun gasten het naar de zin willen maken. Kortom prijs/kwaliteit is in verhouding als je geen hoge eisen hebt.

Schoon hotel en fijne bedden. Eten goed verzorgd en lekker. Dat je moet betalen voor te parkeren vond ik niet normaal ,ik vind dat het niet niet kunnen. Wandelroute werd niet over gesroken en weinig informatie. Weinig nederlands sprekend personeel. Alleen vrouwke wat bij het eten was is een gezellig mens en heel vriendelijk. Na 2300 willen ze dat je stil bent maar wij zien dit als vakantie dus willen ook plezier maken .

Kort verblijf is oké.

Kamer en prijs prima. Hotel ligt wat afgelegen, het eten kon beter.

Fijn hotel dicht bij centrum eten prima

Goed hotel mooie kamers wel opletten bij betaling dat je toeristen belasting en adm kosten al bij voordeel uitjes hebt betaald. Gaan zeker nog eens terug

Goede service!

Door de corona crisis was ons hotel failliet. Gelukkig konden we naar een ander hotel. Alles is vlot en keurig geregeld.

Goed verzorg verblijf

4dagen een goed verblijf gehad in gezellig hotel en mooie omgeving goed ontbijt en avond eten, ruime kamers en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Heerlijk ontspannen weekend gehad

Eten was goed geregeld ipv lopend buffet, serveren ze a la carte, en het was heerlijk.. Voorsl serveerster Simone had alles goed in de goed, ze zat s'avonds in het motorcafe en had de sfeer er goed in.. Midgetgolf, bowlen en zwemmen was ook prima geregeld met het nieuwe 1.5 meter. Wel waren de bedden aardig hard en de croissantjes bij het ontbijt taai, de bediening in de ochtend liet wel wat te wensen over, kauwgom in de mond en na 3 mensen gevraagd te hebben kregen we eindelijk extra broodjes, ook keek de bediening naar de grond ipv de mensen/tafels.. Maar dit kon de pret niet drukken.

Aardig verblijf in een mooie omgeving

Vriendelijke dame bij het inchecken, een mooie themakamer (zijn niet allemaal zo, hoor). Wat opvalt is de enorm ruime vertrekken, ook de kamer en badkamer. Laatste is ingericht voor mindervaliden. Er werd ons verteld dat het hotel voorheen dienst gedaan heeft als zorghotel. En van origine was het een laboratorium! Vandaar de ietwat vreemde indeling en het systeemplafond door het hele gebouw. Het diner was echt goed. Mooi opgemaakte borden, voldoende te eten en zeer attente medewerkers. Het ontbijt werd aan tafel geserveerd ivm Corona. Ook prima. Niet super de luxe maar er was genoeg om geen honger meer te hebben. Er hangt een gemoedelijke sfeer in het hotel.

mooie locatie

Leuk hotel wij vonden het 3 gangen diner matig

Aardig personeel goed ontbijt en prima bedden

Aardig personeel goed ontbijt en prima bedden en sanitair het geheel is wat verouderd maar daarom niet minder wij geven het een zeven nu in coronatijd geen kamerschoonmaak of handdoeken wissel je kan wel zelf in een ander gebouw nieuwe halen evenals thee /koffiezakjes Verder een leuke tuin met volière en waterpartij en zwembad wij hebben het goed gehad maar het is nu geen 4sterren

Een gezellig hotel. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Ondanks de coronamaatregelen hebben we een prettig verblijf gehad. Wat wel een zeer negatieve ervaring was dat het enorm gehorig is, de buren naast ons waren 1 nacht zeer luidruchtig waardoor wij uren wakker hebben gelegen. Wij hebben dit bij de receptie gemeld en blijkt een bekende klacht. Men zei dat wij de nachtportier hadden kunnen bellen. De receptioniste zou het wederom melden bij het management.

GOED VERZORGD EN AANGENAAM VERBLIJF

We werden hartelijk welkom geheten bij de receptie en uitgebreid geïnformeerd. Zowel de bedden als het ontbijt waren prima. Vriendelijk personeel. Prachtige uitvalsbasis om te wandelen.

Heerlijk weekend gehad

personeel VELOTEL vriendelijk en spontaan. Ondanks Coronamaatregelen gastvrij. Goed ontbijt. Leuk de mogelijkheid fietsen te kunnen huren, goede fietsen.

Kon beter

Het hotel is kwa buitenaanzicht een mooi gebouw het nodigd uit. De lobby en de receptie is groot en overzichteelijk. De 2 persoons comfort kamer laat doch te wensen over, erg klein voor 2 personen. De bedden, boxsprings zijn aan vervanging toe ons bed was doorgelegen. De badkamer daarin tegen was weer ruim zat met moderne uitsraling en voldoende opties, wc, wastafel, douche met handdouche en regendouche, groot zat. De uitleg van de verwarming, ventilatie en elektrische raambediening niet duidelijk hoe dit werkte, zelf moeten achterkomen, geen info tot bediening in de kamer. Verwarming hadden we niet nodig maar ventilatie was wel wenselijk. De housekeeping hebben we in dit 4 daags verblijf niet gezien, maar dit werd ook bij aankomst gezegd dat housekeeping pas na de 3e dag langs komt, tijdens ons 4 daags verblijf niemand gezien. Zelf achter de verversing van het handdoeken set aan moeten gaan, wel prima geholpen aan de receptie. We begrijpen de huidige corona situatie maar dit kan ook anders denken wij dan. Schoonmaak tussendoor is wenselijk. Dit hotel aanbevelen? Op dit moment zeggen wij nee, buiten corona word dit wel een voorzichtige ja.

Makkelijk en snel geregeld

Via voordeeluitjes.nl een overnachting geboekt in een Mercure hotel. Makkelijk, snel en simpel. Ook informatie of er een hond mee mocht was makkelijk te vinden. Voor een herhaling vatbaar

Een heerlijk zorgeloos weekendje

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Opvallend was dat met het dieet van 1 bezoeker uit onze groep (van 7 personen) zeer goed rekening werd gehouden en dat voor 2 laatkomers het eten warm werd gehouden. Niets was de bediening te veel.

Goed hotel maar aan eenopknapbeurt toe.

Tuin en terras aan vernieuwing toe net zoals de afwerking van de kamers.

Heerlijk hotel in rustige omgeving

Heerlijk schoon hotel met heel attent en hulpzaam personeel