Slecht

Diner was koud en overgaar. Ontbijt en lunch niet genomen ivm aanwezigheid van honderden vliegen op en rondom het eten. Tv op kamer tv kapot, aangegeven en niet verholpen. Beddengoed paste niet op het bed, we lagen op 2 dekbedovertrekken die als onderlakens werden gebruikt voor een 2persoonsbed. Kamers erg gehorig. Weinig parkeermogelijkheid bij hotel, terwijl dat wel het geval zou zijn. WiFi heel slecht, weinig tot geen ontvangst. Kortom wij gaan er nooit meer naar toe. We boekten een all inclusieve arrangement van 3 dagen, we hebben buiten de deur ons ontbijt bij de bakker gegeten, diner bij hotel om de hoek.

Slecht

Inchecken niet goed geholpen,kamer pas klaar om 18,30 i.p.v. 15.00uur!

• Eten en Drinken

Gezien de afbeelding op internet was de werkelijkheid teleurstellend

De kamer die wij kregen was niet zo als afgebeeld op internet, de gordijnen waren niet passend, zeker 30 cm te lang en lagen op de grond. De badkamer was klein en niet schoon, als je op het toilet zat kwam je met de knieën tegen de deur die ook nog eens niet sloot. De bediening bij het uitreiken van het eten was niet vriendelijk, de rest van het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Na klacht hebben we per persoon € 25,00 tegemoet gekregen. Mijn gevoel is dat ik te veel betaald heb voor het gebodene.

Zeer slechte ervaring

Wij zijn er niet geweest. Zondag morgen om zes uur uur smorgens moest ik met spoed met mijn zoon met de ziekenwagen naar de radbout ziekenhuis. Daar mijn zoon blind is en een geleide hond heeft was ik genoodzaakt af te zeggen ik heb smorgens om 9uur naar het hotel gebeld en gevraagd of ik een andere datum zou kunnen komen. Dit was niet mogelijk en dus moest ik annuleren. Daar waren wel kosten aan verbonden werd mij gezegd. Ik kreeg de dag erna de rekening .ik moest het volledige bedrag 353.00 euro binnen 5 dagen betalen. Ik heb toen gebeld en kreeg meteen te horen dat als ik dat niet deed er ook nog kosten van de deurwaarder in rekening gebracht zouden worden. Zo wil je toch niet behandeld worden vandaar die 2 .misschien kunnen jullie hierin noch bemiddelen. Om tot een fatsoenlijke oplossing te komen. Groeten van een zeer teleurgestelde klant

• Faciliteiten N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Kamer N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Eten en Drinken N.v.t.

Vreselijk!

De kinderen hebben het naar hun zin gehad. Het eten was niet te vreten en over datum! Het personeel is zeer onbeschoft en totaal niet klantvriendelijk, wat een zure mensen. Ook zeer racistisch. Mij niet meer gezien!

• Eten en Drinken

Het was beetje dringend vakantie

Ik heb bij voordeeluitjes een vakantie gereserveerd en daarna zeiden ze : je vakantie heeft geboekt en je kan niet meer gratis annuleren, ondanks corona tijd was en maatregelen was net beetje versoepeld , kon ik niet met rust andere bungalow of andere accommodatie boeken , terwijl bij andere vakantiewebsites je hebt bedenktijd en of net voor vertrek pas betaling doen,. Maar bij jullie helaas kon ik niks te doen.

• Service N.v.t.
  • Eten en Drinken N.v.t.

Weinig comfort voor veel geld

Doorgezakte bedden Geen goede koffie/cappuccino Taaie croissants

• Eten en Drinken

Nooit meer naar dit park

Bij aankomst was enveloppe met sleutel er niet? (Later wel) Toen eenhalf uur huisje zoeken. Staat onduidelijk aangegeven. Bij aankomst stonden twee schoonmaaksters sigaret te roken. Vuile lakens van vorige mensen lagen buiten in zand.(Die lagen de volgende dag er ook nog. Heb ik gemeld toen zijn ze opgehaald. Zaterdag heb ik als nr 30 in rij gestaan voor een paar broodjes te halen (In de regen trouwens stonden heel veel mensen met kinderen) Het huisje was vies en vuil, het beddengoed vochtig en klam en het rook er niet aangenaam. (Mijn honden ruiken beter) Er waren veel zaken gesloten, ook voor kinderen vanwege Corona. Dit was vooraf niet gemeld. Wanneer we zelf geen voorraad aan eten meegenomen hadden, hadden we niets kunnen eten want winkel was vroeg gesloten en de friteswagen was al vroeg weer weg. Van de vier dagen dat we geboekt hadden zijn we nog geen twee dagen gebleven. Vrijdagavond om half negen aankomst. Vertrek zondag drie uur s’middags. Zaterdag zijn we maar gaan winkelen in Middelburg en zondagmorgen een paar uurtjes naar het hondenstrand in Cadzand. In het park zelf was NIETS te doen! Het huisje had veel gebreken,was erg vuil en de schuifpui werd door een stuk hout afgesloten omdat het slot kapot was. In het kort, NIET VOOR HERHALING VATBAAR!

Niet voor herhaling vatbaar

Slechte tot helemaal geen schoonmaak. Zondag geen schoonmaak en vervangen handdoeken. Haren van vorige bezoeker nog op de grond. Vriendelijk personeel matig ontbijt niet veel variatie. Locatie minder aan drukke weg

Slechte ervaring

Kamer zeer gedateerd, bed stuk, wastafel verstopt, konden het toilet niet doorspoelen. We hebben met emmers water het toilet door moeten spoelen. Kortom een zeer teleurstellend verblijf in hotel Brull Mechelen

• Faciliteiten N.v.t.

Het gaat wel

Ik vind als je bij opmerkingen Een verzoek doet dat er gehoor aan gegeven word. En niet het pas leest als wij voor de receptie staan

Ontbijt niet Corona veilig

Ontbijt niet veilig, zelfbediening en niet volgens de coroamaatregelen. Geen stop in het bad. De buren moesten voor ons slaapkamerraam hun sigaret oproken met stank tot gevolg. De 3 gangenmenu was wel lekker . We gaan hier zeker niet terug.

• Eten en Drinken

Mooi gelegen vakantiepark, hygiene en onderhoud kan beter!

De accommodatie(s) zijn nodig aan onderhoud toe, evenals het meubilair. Op het openbare terras klinkt veel te harde muziek, de gehele dag door is het hierdoor niet mogelijk rustig te vertoeven bij de speeltuin/ of op het terras zelf. Vanwege drukte was het nauwelijks mogelijk om te gaan zwemmen, zwemtijden waren bijna allemaal volgeboekt, (te) weinig mogelijkheden. Prachtige omgeving, Baarlo Kastelendorp, maar voor de camping/accommodatie zullen we niet nog eens gaan.

niet schoon, verblijf afgebroken

Omtrent de missende hygiëne tijdens corona hebben wij het verblijf niet door laten gaan!!!!

• Eten en Drinken

Heel slecht geregeld omtrent corona en eten was slecht.

Het was veel te druk in het hotel, bij buffet wat eigenlijk al niet kan, veel te druk en allemaal aan dezelfde opschep lepels en dat met mondkapjes op die bij veel mensen aangeraakt werden of onder de neus gedragen werden. En het avond buffet was ook echt slecht te noemen. Wij zijn echt teleurgesteld in van der Valk in Moers.

• Eten en Drinken

De upgrade naar een ander hotel viel helaas enorm tegen.

We kwamen aan in een heel leuk hotel: de hallen in Amsterdam. Super locatie. Bij binnenkomst kregen we de mogelijkheid onze booking te upgraden naar een ander hotel. Een suite aan het IJ met ook een mooi uitzicht over het IJ, ze gaf aan dat, dat echt top was daar. En we zouden met een taxi er naartoe gebracht worden op de kosten vanuit het hotel. Het klonk allemaal perfect. Daarbij vroegen we ook nog of er wat te doen was daar en dat was het ook nog. Dat viel echt enorm tegen. De locatie was echt veel minder fijn. De kamer was prima maar zeker niet overweldigend. Uiteindelijk hebben we een leuk weekend gehad, maar de overplaatsing viel enorm tegen en was het zeker niet waard. Jammer dat het allemaal veel mooier is gemaakt dan het was. We voelden ons een beetje belazerd. Ook de ontbijttas was echt summier.

Prijs/kwaliteit: Perfect

Zeer goed voor een weekend of overnachten voor een vlucht via Schiphol.

• Eten en Drinken

Nooit meer terug, slechte ervaring.

Qua Corona maatregelen werd er amper iets aan gedaan. Eerste kamer was niet netjes en toilet vies. Hotel was gesloten toen we aankwamen en ik had het idee dat ze niet wisten dat we kwamen. Eten was erg slecht, bediening sprak nauwelijks Duits en slechte service. We merkten dat we omdat we bij Voordeeluitjes geboekt hadden anders te eten kregen. Veel minder en minder uitgebreid dan andere gasten. Niet netjes. Eten was ook verre van lekker. Hotel was rommelig en niet schoon. Kortom, nooit meer en als je zo anders behandeld wordt boek ik niet meer bij Voordeeluitjes....

TE GEHORIG!

Heel lief personeel, centraal gelegen & een mooie grote tuin alleen jeetje wat is het gehorig.. je hoort echt alles! Het geschruif van de stoelen in de eetzaal, het gepraat & gelach van je buren naast/onder of boven je en alles vanuit de gang. Wil je goed kunnen slapen of kom je voor je rust is dit zeker geen aanrader! Je hebt echt oordopjes nodig wil je normaal kunnen slapen zonder gestoord te worden door alle geluiden om je heen.. Echt super slecht geïsoleerd! Voor de rest is het een heel oudbollig hotel met super basic kamers, qua ligging is het wel een top hotel maar geen 2e keer voor ons! Wij kiezen dan liever voor een hotel in het centrum wat niet zo gehorig is!

• Eten en Drinken

Vriendelijk personeel, karig ontbijt, te warme kamer (wel schoon)

Ontbijt werd niet meer bijgevuld na 9.30 (terwijl je kon ontbijten tot 11u). Sowieso niet heel veel keuze, standaard dingen. De kamer (2e verdieping) was ontzettend warm. Kamer, badkamer wel schoon en qua ruimte prima. Vriendelijke jongen bij receptie! Al met al te duur voor wat je krijgt (incl toeslagen etc. 120 euro pk/pn.

oud gedateerd gehorig

Het hotel is oud gedateerd en gehorig. Wat heel veel goed maakte was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Die verdienen een pluim.

Gedateerd en vies hotel

Erg gedateerd hotel. Kan wel een grondige opknapbeurt gebruiken. Kamer en hotel zelf vies. In kast op slaapkamer allemaal dode beestjes. Personeel kan wel wat leuker met elkaar en ook met de gasten omgaan. Ontbijt erg basic. Weinig keuzes. Een keer ‘s avonds in hotel gegeten. Dit was top!

• Eten en Drinken

Wisselend. Zowel personeel als kamers.

Bij aankomst bleken de twee kamers die ik geboekt had niet beschikbaar te zijn. Uiteindelijk kon de 2e nacht één van de kamers wel geruild te worden. Van de medewerkers was degene die ons te woord stond bij de receptie meevoelend en meedenkend maar degene die ons in het restaurant bediende en tussendoor een vraag beantwoordde, was allerminst klantvriendelijk. Het leek hem ook niets te interesseren. Wat wel positief was dat zij echt hun best deden voor mijn dochter vegan te koken maar dat had ik ook vooraf aangevraagd. Verder was het eten middelmatig.

• Eten en Drinken

Het hotel is een grote bouwput

Nergens stond iets vermeld over een verbouwing en het Restarant was een tijdelijk pop Up restaurant. Ik zou het niemand aanraden, we keken alleen maar op bouwkranen en voor Van der Valk viel de kamer erg tegen (tioollucht in badkamer). Heel jammer aangezien het onze huwelijksreis was.....

Niet fijn

De kamer was prima mooi schoon en een goed bed Er was totaal geen sfeer in het hotel niets georganiseerd En het eten was niet pruimen smaakloos all inclusieve is toch ook tussen de middag een hapje gratis eten toch het ontbijt was prima hier komen we nooit meer terug en om 10.00 uur zo snel mogelijk het hotel verlaten