Dit is écht vakantie!!

Woorden schieten tekort. Aarzel niet! Do iT!!

• Totaaloordeel over Hotel AM Fang
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prima concept
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Dóórgaan, zo doorgaan

Goed hotel Goed eten Vriendelijk personeel

• Totaaloordeel over Hotel AM Fang
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Top
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Parkeer plaatsen uit breiden

Prima kleinschalig hotel

Ons verblijf in hotel "DeLange Man" is prima bevallen. Het is een eenvoudig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn netjes en zeer schoon. Ontbijt en menu-diner zijn prima verzorgd. Prima hotel voor mensen die kleinschaligheid en rust zoeken.

• Totaaloordeel over Hotel De Lange Man Monschau
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rust, kleinschalig en mooie omgeving

Best wel aardig hotel

Hotel in leuke plaats. Vooral de ringtour is een aanrader. Gondel-wandeling-stoeltjeslift-boottocht

• Totaaloordeel over Hotel Zum Grünen Kranz
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Goed eten. Viergangen ruim ruim voldoende
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Wifi werkte niet op de kamer in het bijgebouw de Villa. Ook niet na dit te hebben gemeld bij de receptie

Goede sfeer, gezellig hotel

Prima verblijf, alleen wc/ douche klein. Wel schoon.

• Totaaloordeel over Veluwe Hotel Stakenberg
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie ligging wel stukje van dorp
  • Reisgezelschap Met vrienden

Slechte kamer.

Zeer kleine kamer met een groot scheef dak. Leek in de verste verte niet op de folder. Eten zeer matig en beperkt. Een adres onvolwaardig voor voordeeluitjes. Personeel was wel aardig.

• Totaaloordeel over Hotel Gut Funkenhof
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Personeel was aardig
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Een normale kamer, uitgebreide menu keuze, niet zo Duits gericht

Erg fijn!

Prettig hotel met prima kamers en vriendelijk personeel.

• Totaaloordeel over Post-Plaza Hotel
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Heel mooi gebouw. Prima kamer. Aardige mensen.
  • Reisgezelschap Met vrienden

Goed ! barpersoneel slecht , niet horeca geschikt !

Verder prachtig concept betaalbaar voor ouderen ! Heel gezellig !

• Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles goed
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Personeel
  • Reisgezelschap Met partner

Een fantastich fijn hotel ,met vriendelijk personeel ,en heerlijk eten .Wij hopen zeker nog is terug te komen !

• Totaaloordeel over Hotel De Landmarke
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles is perfect geregeld !!

Het was geweldig

Vriendelijk behulpzaam schoon , gratis busvervoer helemaal geweldig.

• Totaaloordeel over Hotel Sonneneck
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Kwaliteit, prijs is perfect

Prima hotel

Prima bedden en goede keuken

• Totaaloordeel over Hotel Zeezicht Vlieland
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustig en schoon
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Nvt
  • Reisgezelschap Met partner

Een eenvoudig, gehorig, op prettige locatie liggend hotel, maar veilig???

Eenvoudig hotel, geen koffie of thee met gebak aangeboden gekregen wat wel in de boeking zat. Prettige locatie, lekker snel in de stad. Bedden lagen goed. Erg storend en waardoor de score gekelderd is, is dat de brandmelder om 05.30 afging en wij totaal niet geïnformeerd werden over wat er gaande was. Zelf op de gang gekeken, de receptie proberen te bellen, maar geen reactie. Gelukkig na 15 minuten rust....maar natuurlijk niet meer geslapen. Volgende ochtend, wist de receptie van niets en geen tegemoetkoming......jammer!

• Totaaloordeel over Campanile Hotel Zwolle
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark locatie
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark meer interactie met gasten
  • Reisgezelschap Met partner

Prima reisje voor zo’n klein prijsje!

Tuurlijk, het hotel is enigszins gedateerd, maar een ruime kamer met goede bedden en badkamer. Tuurlijk, simpel ontbijt, maar wel compleet. Tuurlijk, eenvoudig diner, maar wel voedzaam. Tel daar bij op; gratis koffie en thee, alsmede een zeer vriendelijke ontvangst van gastheer Andrea en je hebt gewoon een paar leuke dagen… ‘ t weer moet natuurlijk ook meewerken…maar dat is een ander verhaal…..

• Totaaloordeel over dS Hotel en Restaurant Bad Bentheim
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prijs/kwaliteit
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark ?
  • Reisgezelschap Met partner

Redelijk hotel, maar niet voor langdurig verblijf.

Niet superschoon. Maaltijden redelijk. De kaart voor de trein/bus was niet gratis, moest 3 euro.pp betalen. Ook was het niet in Boppard, maar in Bad Salzig, 8 km verder. Wel gemeentelijk Boppard

• Totaaloordeel over Baums Rheinhotel
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ze waren wel vriendelijk
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Schoonmaken!

Fijn hotel

Alles netjes en schoon. Alleen de info had wat uitgebreider gemogen. Bijv de tijden wanneer de wellness open was. Wij kwamen daar ‘s morgens en hoorden we dat het pas om 10 uur open ging. Dit meer als verbeterpunt verder was het prima. Vriendelijk personeel. Een extra spiegel op de kamer zou fijn zijn.

• Totaaloordeel over Parkhotel Horst
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Lekker eten. Vriendelijk personeel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Info wat uitgebreider of iets op de kamer neerleggen

Heerlijk weekend

Eenvoudig en goed. Leuke en mooie omgeving. Gaan we een keer maatvoering.

• Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ambiance
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Schoonmaak kan beter

Heerlijk gastvrij hotel

4 dagen verbleven inclusief ontbijt, lunchpakket en 2x 3 gangen menu. Prima kamer, heerlijk gegeten ( ook vegetarisch voor mijn vrouw) en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima prijs/ kwaliteit verhouding.

• Totaaloordeel over Hotel Bemelmans
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustig gelegen, schoon, gastvrij, prijs/ kwaliteit verhouding, heerlijk eten.
  • Reisgezelschap Met partner

Vriendelijk personeel heel goede keuken mooie kamers

• Totaaloordeel over Auberge d'Alle
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles klopt
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Kan geen punten melden

Super geweldig hotel

Geweldig hotel,een hele mooie rustige ligging ,prima ontbijt,en diner , geweldig vriendelijk team

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prima hotel,prijs kwaliteit in een woord geweldig
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Is prima
  • Reisgezelschap Met een groep

Goede ervaring Eten smakelijk en gevarieerd

Wij hebben het naar onze zin gehad.

• Totaaloordeel over Hotel 't Wapen van Ootmarsum
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Vlakbij centrum
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Fietsen moesten buitenstaan Geen onderdak
  • Reisgezelschap Met partner

was een gastvrije en klantgerichte ervaring.

De persoonlijke benadering werd door ons gewaardeerd. De receptie kende ons en onze persoonlijke omstandigheden. Daardoor een prima verblijf.

• Totaaloordeel over WestCord Hotel Schylge
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark service
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark in de communicatie over het 3 gangendiner beter aangeven wat mag worden verwacht.
  • Reisgezelschap Met partner

Niet wat wij hadden gedacht.

Huisjes en plek was prachtig niks op aan te merken. Super kleine park. Maar dit is absoluut voor ons geen landal park. De receptie was in voor ons in een schuur. Niks maar ook niks was open. Je kunt na 4 uur pas naar binnen en, voor je alles op je plek hebt kun je niet zeggen wij halen voor vandaag even een frietje of zo op. Best wel een teleurstelling. Wij hebben heel veel landal parken gehad maar, nog nooit zo'n ëën helaas. Wij hadden van maandag tot maandag geboekt maar zijn door plotselinge overlijden van onze kleindochter moesten wij eerder vertrekken en helaas geen annulerings verzekering gedaan. Voor ons was dit dus geen fijne binnenkomst en terug ook niet.

• Totaaloordeel over Landal Waterresort Blocksyl
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Plek en huisje
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Faciliteiten
  • Reisgezelschap Met partner

Dit nooit meer,jammer wat een teleurstelling.

Wij zijn een dag eerder vertrokken omdat het niet aan de verwachtingen voldoet. De avond buffetten worden slecht aangevuld ,als je half uur later komt vindt je een totaal geplunderd geheel. Het Hotel Alpin is 20 jaar te laat met de renovatie en een verblijf is op dit moment niet aan te raden. Ook heel slecht schoongemaakt,ventilatie in w.c.en badkamer ontbreekt alleen een vies rooster.

• Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Geen enkel punt goed
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Snel renoveren/slopen

Fantastisch!

Prima hotel, rustig gelegen, goede service, goede bedden en lekker eten.

• Totaaloordeel over Veluwe Hotel Stakenberg
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustig gelegen en zeer goede service en eten.

Rustgevend

Erg rustgevend in een mooie omgeving

• Totaaloordeel over Boutique Hotel Beekhuizen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rust
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Meer onbijtkeuze

Over Voordeeluitjes.nl

De leukste vakanties dichtbij: dáárvoor moet u bij Voordeeluitjes.nl zijn! Als 't om hotelovernachtingen of 'n verblijf op 'n vakantiepark gaat, wil Voordeeluitjes.nl u de best mogelijke ervaring bieden. Laat ons dus weten of dat gelukt is en voorzie ons van 'n review! Voordeel? Dáár zijn we natuurlijk dol op. Voordeel zit ‘m in méér dan alleen de prijs. Denk aan groot gebruiksgemak op de website, leuke extra’s als onderdeel van de scherpe vakantiepark- en hotelarrangementen, de persoonlijke benadering en 't meedenken met u als klant. We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier/ vakantieparkbeheerder. Wij zijn de schakel tussen die twee en willen beide partijen zo makkelijk mogelijk maken. Iedere kans om uw ervaringen met Voordeeluitjes.nl nóg beter te maken, pakken we met alle handen aan. Wat houdt ons bij uitstek scherp en gedreven? Juist, uw reviews! Door over uw geboekte uitje bij Voordeeluitjes.nl feedback te geven, helpt u anderen bij hun beslissing en ons (/onze partners) naar een hoger niveau. Bij Voordeeluitjes.nl is het voordeel ingebakken, in welke vorm dan ook. Iedereen die zich met ons verbindt, heeft voordeel bij wat we doen. Althans, we willen dat dat altijd zo is! En daarom vraagt Voordeeluitjes.nl om uw reviews. Zodat andere belangstellenden er wijzer van worden, maar ook wijzelf! We nemen feedback uiterst serieus. We zijn van mening dat je als mens maar ook als bedrijf alleen maar kunt groeien door vallen en opstaan. We plaatsen niet alleen uw reviews; we trekken er ook lering uit! Daar waar we kunnen, zullen we verbeteringen voorstellen of doorvoeren. Verder staat Voordeeluitjes.nl met beide benen op de grond. Al zijn we langzamerhand niet meer klein, we doen er alles aan om wel de waarden die bij ‘klein’ horen, te koesteren. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben blijvend topprioriteit. Met uw reviews - of het nu positieve of negatieve ervaringen zijn - kan Voordeeluitjes.nl vooruit!