Redelijk goed hotel

Eten is prima! Het restaurant is gezellig ingericht en het personeel is heel vriendelijk. Het ontbijt zou in deze tijd wat efficiënter opgezet kunnen worden, zodat niet iedereen zo lang hoeft te wachten bij het brood en bij de koffiemachine. De standaard kamers zijn erg simpel en gehorig. Ook de deuren vallen veel te hard dicht. Als daar iets aan gedaan zou worden, zou het al een stuk beter zijn. Helaas hadden wij van luidruchtige bovenburen erg veel overlast, maar dat is de volgende dag gelijk opgelost bij de receptie en zijn we verhuisd naar een andere kamer. Verder vind ik het jammer dat er geen gezellige lounge gedeelte is. De zitjes in de centrale hal zijn meer ingericht als werkplekken. De afstand naar de stad is prima met de auto te doen. Je kunt ook met de pont overvaren (1,60 pp). Deventer is heel gezellig!

Zeer klantgericht, zeer vriendelijk, assertief en gehulpzaam

Het was weer een genot om terug te zijn in dit Landgoed hotel De Uitkijk. Zeer vriendelijke ontvangst, vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende keuken én een hele goede wijnkennis, o.a. advies welke wijn bij welk gerecht. Voor herhaling vatbaar.

Geweldige locatie in het Centrum

Een zeer mooi hotel, klantvriendelijk. Moderne kamers. Ligt op een prachtige locatie bij het centrum. Ik kom zeker nog eens een keertje terug.

geweldig hotel mooie omgeving

door een goede verbinding met trein en bus is dit hotel zeker aan te raden .kamer mooi ,eten goed personeel vriendelijk.alles zeer schoon en ondanks de corona tijd pervekt geregeld lekker fietsen mooie wandeling en stad en slot zeis kan je belopen net zo als naar de stad alleen .jammer dat er te weing fietsen waren .

Plezierig. Hotel prettig personeel

Verrassend wat we allemaal in het hotel zagen. Blijkt verzamelwoede van vroegere eigenaar te zijn. We vonden dat prachtig.zeke

Ons eerste uitje na de coronacrisis is uitstekend bevallen.

Prima Hotel. Fijne grote kamer. Alles netjes schoon. Ontbijt en Dineer prima verzorgd. Leuk behulpzaam personeel. Voor herhaling vatbaar.

Fijn hotel, lekker eten, goede service, mooie uitvalsbasis!!

Wij waren op derde nog niet gerenoveerde etage. Het was een prima kamer, schoon en netjes met de mogelijkheid om zelf een kopje koffie of thee te maken. Het ontbijt buffet was uitgebreid en goed verzorgd. Het arrangement was inclusief diner, we konden kiezen uit een drie gangen menu. Al met al een fijn verblijf gehad!!!

Heerlijk verblijf en mooie omgeving

We werden goed ontvangen met koffie en lekkernij,daarna keurig naar kamer gebracht was klein maar zeer schoon. Het eten uitstekend en bediening top. En alles keurig op anderhalve meter. Ga zeker nog een keer

Fijn verblijf

Vriendelijke eigenaren, redelijke kamers

Wij hebben 5 heerlijke dagen gehad!

Gastvrij, goede verzorging, huiselijk hotel, goed gegeten en na upgrade van de kamer (groene kant ipv aan de wegkant) echt ontzettend genoten van de kamer, het balkon en al om de hoek van het hotel beginnen heerlijke, prachtige wandelingen. Ook leuke plaatsen, bezienswaardigheden in de regio.

Prima voor 1 overnachting!

Wij hadden een slaapplaats nodig voor 1 nacht. Het is een goedkoop, ouwbollig maar wel een redelijk hotel. We konden onze motoren parkeren bij het hotel. Zwolle is een leuke stad om een avondje te hangen! Ontbijt (luxe) is prima en werd uitgeserveerd in plaats van buffet ivm Corona. Koffie en jus en melk.

Mooi hotel op prachtige lokatie met gezellig en proffesioneel personeel

Ondanks het aanhoudende slechte weer..... regen, regen en nog meer regen....hebben wij een heel fijne tijd gehad in dit hotel. De kamers waren netjes, het personeel heel gastvrij, kortom we voelden ons er "thuis".

heel goed

perfect hotel heel erg goed geholpen

Het personeel van dit hotel geeft je echt een vakantie gevoel. Zeer gast vrij. Uitstekend ontbijt. Een diner waar goed over na gedacht is, zeer gevarieerd. Keurige kamers

Alkmaar is een echt leuke stad om een paar dagen te vertoeven.

Het hotel was top. Goede bedden, prima ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wij hadden een heerlijk verblijf

Hotel in een mooi oud pand, het nadeel daarvan is dat het wat gehorig is, sfeer is ongedwongen, en het ontbijt was prima. De tuin was rommelig, komt misschien door renovatie werkzaamheden.

Prettig verblijf gehad!

Nette en schone kamers. Vriendelijk personeel. Ruim ontbijtbuffet. Wildlands zoo en centrum op loopafstand. Al met al leuke dagen doorgebracht.

Er écht even uit in deze rare zomer!

Fijn hotel, heel vriendelijk! Goede bedden! Goed verzorgd ontbijt! Goed verzorgd lunchpakket ! Lekker diner! Hoorden ook van de andere gasten dat ze zeer tevreden waren. Goede prijs kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar!

Compliment hoe alles geregeld is ivm corona. Heerlijk gegeten, goed geslapen alles netjes en schoon. Zeer vriendelijk personeel zeker voor herhaling vatbaar

Geweldig alles was netjes geregeld

Mijn ervaring is,, een aan radar voor voor jong en ook mensen van middelbare leeftijd. Vriendelijk personeel, en v.w. de corona een top hotel.

geweldig.

wij hebben zo genoten het eten was geweldig de kamer was super heerlijke bedden badkamer was mooi personeel was heel gezellig in een woord super en een echte aanrader.

Heerlijke dagen gehad

Mooi hotel alleen beetje jammer van het zwembad wat dicht was en al helemaal verpauperd was. Maar het hotel zelf was prima , we hadden de comfort kamer geboekt deze was schoon en zeer ruim. Er was zelfs een zithoek met een bankstel tafel en een stoel . Tevens was er een groot balkon met 2 stoelen en een tafel je kon hier mooi overdekt genieten van het geweldige uitzicht. We zaten op de 10e etage . Het ontbijt en avondeten in het hotel was niet luxe maar prima te doen en voldoende keus . De omgeving was ook schitterend en met de auto zat je zo in het centrum van Lahnstein en Koblenz. Voor degene die geen auto heeft is er zelfs een bushalte voor de deur. Kortom een leuke 5 dagen gehad en voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke bediening,schone kamers,prachtige omgeving,prima eten.

Prima verblijf in standaard kamer

Prima kamer op de eerste verdieping, Coronaproof te bereiken. Vriendelijk personeel, gezellige accomodatie, ontbijt uitgebreid genoeg en het inbegrepen diner was lekker. Ligging van het hotel vlakbij de stad met voldoende parkeergelegenheid. Deventer is gewèldig!

Over het algemeen prima

Een opmerking: We verbleven in de IJsselstede op het Landgoed Ehzerwold. Er was daar te weinig parkeergelegenheid terwijl er heel veel ruimte is om dat te vergroten. Veel gazons daar die weliswaar kort gehouden werden maar boordevol onkruid zaten. Dus daar meer parkeergelegenheid aanleggen!