• Totaaloordeel over Abdij Hotel Rolduc
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Het was een fijn verblijf
  • Reisgezelschap Met partner

Mooi net hotel, goede bedden, goed ontbijt

Kamers prima, bedden ook. Alles schoon,personeel aardig. Leuke bar. Dinerkeuze vonden wij iets minder, niet voor ieder wat wils vonden wij, maar dat is persoonlijk natuurlijk, wij houden niet van aparte dingen.

• Totaaloordeel over Golden Tulip Ampt van Nijkerk
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Leuk ingericht , net hotel.
  • Reisgezelschap Met partner

Op zich prima hotel, goede kamers en ontbijt

Faciliteiten als wat minder ervaren. Beautysalon konden we niets boeken, geen massage of behandeling, want deze was gesloten. Sauna apart betalen, maar moest eerst een uur opwarmen en is om 21.00 al gesloten. Ons inclusieve bowling plus bittergarnituur kon alleen direct bij aankomst of op zondag plaatsvinden, aangezien deze de gehele zaterdag gesloten was. Het restaurant was niet beschikbaar op enkele avonden. Al met al, een beetje teleurstellend.

• Totaaloordeel over WestCord Hotel Schylge
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ontbijt, locatie
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Genoemde faciliteiten ook echt beschikbaar laten zijn!
  • Reisgezelschap Met vrienden

Boeking werd wegens overboeking geannuleerd

Eén dag voordat we in Simplevei zouden gaan overnachten, werden we gebeld dat er geen plek voor ons was. Door een computerfout was niet duidelijk dat het hotel al was volgeboekt toen wij een maand geleden onze kamer reserveerden. Ook onze betaling werd toe gewoon geaccepteerd. We hadden allerlei afspraken die we niet wilde annuleren. Dus moesten we op het laatste moment vervangende ruimte zoeken...

• Totaaloordeel over Hotel Vakantiehoeve Simplevei
  • Faciliteiten N.v.t.
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark nvt
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark nieuwe computer aanschaffen
  • Reisgezelschap Met partner

Prima huisje mooi prijsje. Maar wel ver van zwembad en auto niet voor de deur. Voor bejaarde oma was dat jammer. Huisje zelf was niet echt super schoon. Veel last van mieren en douche was erg smerig. Schimmel en hele vieze lucht. Het systeem met de key card leek leuk omdat je die van te voren thuis gestuurd krijgt. Echter werkte die bij alle 3 de huisjes niet. Alsnog eind naar receptie lopen. Maar park zelf is netjes. Zwembad ook, klein maar fijn.

• Totaaloordeel over Roompot Kustpark Texel
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Veel speeltuinen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Schoonmaak
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Mooi

Mooie omgeving net huisje .het bad en de douche waren gevaarlijk glad .En de parasol bleef niet staan paste niet in ve voet . Verder alles keurig schoon en mooi

• Totaaloordeel over Landal Hoog Vaals
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie omgeving. Stijl en bouw van de huisje erg leuk
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Douche en bad antislip maken Durfde bijna niet te douche
  • Reisgezelschap Met partner

Wat gedoe met inchecken, in onze mail stond dat wij bij het parkeerterrein van de hoofdingang moesten inchecken, hier overigens niemand te bekennen. Na een paar medewerkers te hebben gevraagd (niemand lijkt van iets te weten dat op zaterdags dus niet altijd iemand bij het parkeerterrein staat) werden we na de juiste locatie verwezen. Vervolgens verkeerde parkeerkaart gekregen, waardoor we voor een dichte poort stonden. Weer terug naar de receptie. Uiteindelijk prima opgelost door mijn zoontje een knuffel te geven & vertrek en relax gekregen. Dus bij vertrek konden we o.a de afwas laten staan, voelde toch wel een beetje gek. Al met al goed opgelost & een leuke tijd gehad.

• Totaaloordeel over Attractie- en Vakantiepark Slagharen
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prijs kwaliteit goed, prima voor een weekendje weg.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen slaapbanken voor volwassenen
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Mooi huisje in mooi groen park.

Van alle gemakken voorzien

• Totaaloordeel over EuroParcs De Utrechtse Heuvelrug
  • Faciliteiten N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Veel groen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Badkamer, douche schimmel
  • Reisgezelschap Met partner

zeer goede kwaliteit voor de prijs die wij ervoor betaalden.

Hotel is eenvoudig maar netjes en schoon. Personeel is vriendelijk en de kwaliteit van het eten is heel goed met voldoende keus. Een echte aanrader dus.

• Totaaloordeel over Brouwhotel Parkzicht
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark er was incidenteel sigaretten rook waarneembaar welke vermoedelijk via ventilatie mee naar binnen is gekomen.
  • Reisgezelschap Met vrienden

Super hotel, schoon, netjes, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Een aanrader.

• Totaaloordeel over Hotel Café Restaurant Prinsen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark 9,5
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Trap

leuk hotel

we zijn al voor de zevende keer in dit hotel te gast geweest maar deze keer viel het ons wel een beetje tegen (zie verbeter punten)

• Totaaloordeel over Hotel AM Fang
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark het all incl. concept
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark als er een all inclusieve extra word vermeld en de bar om 10,00u open is zorg dan ook dat de barkeeper aanwezig is en niet dat mensen staan te wachten en er niemand is hetzelfde geld voor de all incl. bowlingbaan die er bij hoort en bij aankomst zeggen dat er de eerste avond geen gebruik van gemaakt kan worden i.v.m. dat er een zanger in die zal aanwezig is ,dat de tweede avond een vrije inloop is en de derde avond alles is volgereserveerd ,hoe dan ? het water van het zwembad ietsje hoger van temperatuur zou wel ietsje aangenamer zijn geweest
  • Reisgezelschap Met partner

Goed park met een leuke omgeving.

Rustig park met mooie omgeving. Iets minder voor wandelaars zonder vervoer.

• Totaaloordeel over Roompot Recreatiepark de Tolplas
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie plek met mooi uitzicht vanuit huisje
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Iets latere vertrektijd. Bv 11.00 uur Bij eigen schoonmaak geen schoonmaakkosten

Goed maar warm

De kamer is mooi. Het uitzicht fantastisch. De badkamer heeft wel wat gele randen, vooral bij het bad. Maar het was er vooral erg heet. De gordijnen waren open de zon brandde hard in de kamer. Wij deden de airco aan en die deed het heel slecht. Bij de receptie aangegeven. Zij zouden hem harder zetten maar er kwam alleen warme lucht uit. Het is ook niet koeler geweest dan 25 graden. 'S nachts ook niet. Dus ik zou ze eens gaan vernieuwen en aan laten. Zodat de gasten al op een behagelijke kamer binnen komen.

• Totaaloordeel over Delta Hotel Vlaardingen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Uitzicht
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Airco
  • Reisgezelschap Met partner

Alles erg onpersoonlijk; wel goed huisje

Waardeloos als je aankomt en app niet werkt, zodra irritatie level bereikt is ga je toch nr de receptie.... (In ons geval TV) positief: ook NL zenders Onpersoonlijk, alles gaat via smartphone app ook het openen vd deur. Zelfs de toegang tot zwembad. Als het dan niet soepel (genoeg) werkt denk je snel terug aan een sleutel of apart pasje.

• Totaaloordeel over Landal Wirfttal
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Tv met NL zenders, goede CV en bedden
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Apparatuur werkend klaar zetten; gebruiksaanwijzing liever in een map ipv QR-code

goed verzorgd Hotel.

Prima hotel.Zeer uit gebreid ontbijt , Diner ook goed , vriendelijk personeel.

• Totaaloordeel over Hotel De Hoeve van Nunspeet
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark goed
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark geen
  • Reisgezelschap Met partner

Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen

Hotel wat met frisse handdoeken en beddengoed een verblijf aangenamer kan maken. Bedden sliepen goed en prima douche. Vriendelijke eigenaar die je graag wat over de omgeving etc verteld.

• Totaaloordeel over Hotel Restaurant Cuba Libre
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie omgeving, vriendelijke gastheer.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Nieuwe handdoeken, hetgeen wat nu gebruikt wordt is versleten en verwassen en 7 tinten grijs.

Zeer goede ervaring

Al meer dan 1 keer op verlof mee geweest en altijd al goede ervaringen mee

• Totaaloordeel over Hotel Traube
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Lekker eten en zijn vriendelijk

Geweldig hotel.

• Totaaloordeel over Hotel AM Fang
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prijs kwaliteit verhouding zeer goed hotel.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Nvt
  • Reisgezelschap Met partner

Mooi hotel met vriendelijk personeel

Mooi hotel, vlotte bediening, lekker gegeten, was aangenaam verblijven in Marriot.

• Totaaloordeel over Courtyard by Marriott Amsterdam Airport
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles erop en eraan
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Wat meer variatie in drank

Gedateerd netjes Vriendelijk

Netjes ruime keuze aan leuke plekken zwembad en sauna

• Totaaloordeel over Sauerland Alpin Hotel
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Veel leuke plekken
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Badkamer sanitair
  • Reisgezelschap Met partner

Fijn hotel met vriendelijke staf

Eeserhof is een middelgroot hotel op de Hondsrug in Drente. De kamers zijn ruim, schoon en netjes, prima bedden, fijne douche in de keurige badkamer. Het personeel is vriendelijk en de diners zijn heel goed. De Ligging bij talloze fietsroutes is uitstekend.

• Totaaloordeel over Hotel Eeserhof
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ligging, hygiene, vriendelijk
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Meer vers fruit bij het ontbijt voor in de yoghurt
  • Reisgezelschap Met partner

Fijn ontvangst, prima kamer en goed restaurant, kortom een mooi verblijf.

• Totaaloordeel over Strand Hotel Vigilante
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark fraaie ligging, goede kamer, prima eten.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Ga zo door!

Redelijk goed

Ik vind het een goed hotel maar wel rijp voor een renovatie. Onprettig vond ik dat plotseling de stroomtoevoer van 9:30 tot 16:00 werd afgesloten i.v.m onderhoud. Uiteraard hebben wij dit niet geaccepteerd. Na enig overleg kregen we een andere kamer waar geen stroomafsluiting zou plaatsvinden. Verder vond ik bij het ontbijt aan lange tafels zitten ook niet prettig. Liever gezellig aan een tafeltje ontbijten. Wij vinden het wat achteruit gegaan. Waren hier eerder toen was het beter.

• Totaaloordeel over NH Zandvoort
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ligging en uitzicht
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Onderhoud sanitair wat oudbollig

Blij met voordeeluitjes

Ik ben heel blij met het hotel Altastenberg inWinterberg en heb al contact met hun gehad.

• Totaaloordeel over Hotel Altastenberg
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ziet er prachtig uit

Leuk!

Onze 1e indruk was niet zoals ik het verwacht had, echter is ruimschoots goed gemaakt door de rest van de dagen( maar je krijgt nooit n 2e kans voor een 1e indruk)

• Totaaloordeel over De Watermölle
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Eten
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Kntvangst

Over Voordeeluitjes.nl

De leukste vakanties dichtbij: dáárvoor moet u bij Voordeeluitjes.nl zijn! Als 't om hotelovernachtingen of 'n verblijf op 'n vakantiepark gaat, wil Voordeeluitjes.nl u de best mogelijke ervaring bieden. Laat ons dus weten of dat gelukt is en voorzie ons van 'n review! Voordeel? Dáár zijn we natuurlijk dol op. Voordeel zit ‘m in méér dan alleen de prijs. Denk aan groot gebruiksgemak op de website, leuke extra’s als onderdeel van de scherpe vakantiepark- en hotelarrangementen, de persoonlijke benadering en 't meedenken met u als klant. We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier/ vakantieparkbeheerder. Wij zijn de schakel tussen die twee en willen beide partijen zo makkelijk mogelijk maken. Iedere kans om uw ervaringen met Voordeeluitjes.nl nóg beter te maken, pakken we met alle handen aan. Wat houdt ons bij uitstek scherp en gedreven? Juist, uw reviews! Door over uw geboekte uitje bij Voordeeluitjes.nl feedback te geven, helpt u anderen bij hun beslissing en ons (/onze partners) naar een hoger niveau. Bij Voordeeluitjes.nl is het voordeel ingebakken, in welke vorm dan ook. Iedereen die zich met ons verbindt, heeft voordeel bij wat we doen. Althans, we willen dat dat altijd zo is! En daarom vraagt Voordeeluitjes.nl om uw reviews. Zodat andere belangstellenden er wijzer van worden, maar ook wijzelf! We nemen feedback uiterst serieus. We zijn van mening dat je als mens maar ook als bedrijf alleen maar kunt groeien door vallen en opstaan. We plaatsen niet alleen uw reviews; we trekken er ook lering uit! Daar waar we kunnen, zullen we verbeteringen voorstellen of doorvoeren. Verder staat Voordeeluitjes.nl met beide benen op de grond. Al zijn we langzamerhand niet meer klein, we doen er alles aan om wel de waarden die bij ‘klein’ horen, te koesteren. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben blijvend topprioriteit. Met uw reviews - of het nu positieve of negatieve ervaringen zijn - kan Voordeeluitjes.nl vooruit!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.