Matig tot redelijk

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, ontbijt en diner waren ruim voldoende. Kamer was niet meer van deze tijd, geen kluisje, geen koelkastje, badkamer de wasbak lekte een beetje wc niet zo schoon en weinig 3 stopcontacten

• Positieve punten over deze locatie Prima locatie, vriendelijk personeel
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Kamer en badkamer opknappen

super

Super helemaal af kon niet beter

• Positieve punten over deze locatie Alles was prima
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie zou het niet weten

Heerlijk!

Wat een heerlijk uitje! Lekker gegeten in een sfeervolle eetzaal. Prima schone kamer. Mooie omgeving en een heerlijk ontbijt. Wat een vriendelijk personeel en wat hebben ze goede Corona maatregelen genomen.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Mooie omgeving. Goed verzorgde en enige eetzaal. Vriendelijk personeel.

Heel fijn verblijf gehad

Heel fijn verblijf gehad

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Hele fijne locatie, vriendelijke bediening, goed van eten en drinken
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Iets ruimere kamer en meer ruimte voor fietsen
  • Reisgezelschap Met partner

Zeer persoonlijk hotel met fijne bediening

Gezellig hotel met familie sfeer en zeer persoonlijke benadering

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Perfecte ligging en fijne sfeer
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie TV in de kamer werkte niet goed

Verrassend hotel

Tot hotel omgebouwde gevangenis. Zeer origineel om hier te logeren. De kamers zijn luxe en compleet. Uitgebreid ontbijtbuffet. De tv op de kamer heeft optie casting, hierdoor kan je bv Netflix via je mobiel op tv afspelen. Alleen jammer dat onze kamer (nr.150) erg gehorig was. Dit is al bekend bij het hotel. Afstand naar centrum is 20 min lopen. Parkeren kost €10 per dag.

• Positieve punten over deze locatie Originele setting
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie gehorig
  • Reisgezelschap Met partner

Fijn hotel en heel goed Corona proef.

We hebben een paar fijne dagen gehad met lekker eten en vriendelijk personeel,

• Positieve punten over deze locatie Mooie fietsomgeving
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Wij vonden het goed
  • Reisgezelschap Met partner

Heerlijk gastvrij en vriendelijk personeel, fijne bedden, gezellig zitten eten en drinken!!

Mooi hotel in mooie omgeving!! Erg gastvrij Fijne kamer met heerlijke bedden. Wel wat krappe badkamer

• Positieve punten over deze locatie Mooie locatie
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Betere informatie over restaurants in omgeving?!
  • Reisgezelschap Met partner

Een fijn en zonnig verblijf.

Heerlijk gedineerd met het 3 gangen menu, voldoende keuze... En een lekker bed...... schoon en comfortabel. Ontbeten met alles erop en eraan. Boswandeling, gefietst én lekker geshopt,.... een aanrader.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Mooi, rustig en landelijk.
  • Reisgezelschap Met partner

Goede kamer, matig ontbijt, slecht diner

Maar vergeleken met de prijs/kwaliteit is het begrijpelijk.

• Positieve punten over deze locatie Kamer is goed
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Dienstverlening gedurende het diner. Erg lang wachten op diner. Dessert is toooo much

geen prettig gevoel

Wij waren met 6 personen allen boven de 70 en en weten de Corona regels. Op de 1e dag zaten we bij elkaar 1,5 mtr uit elkaar op het terras, maar dus niet aan 3 tafels met 2 personen. We moesten ons verplaatsen, voor het eten een borreltje en het zelfde gebeurde ons. Maar de 1,5 meter was wel gedaan. Later maar met 3 personen aan 2 tafels van 4 personen dat mocht wel. Wij konden niet eerder aan ontbijt om 9.20 en 9.30 uur en in de avond pas om 19.45 uur. De volgende dag veel mensen weg dus vragen of wij eerder konden eten, na veel praten en na toch wel veel bezwaar werd er toch van tijd veranderd. Maar het ging niet van harte en de manier waarop was niet prettig. Ook het eten ging allemaal op 1 bord zeker bij het ontbijt. Uiteindelijk wil je een paar leuke dagen hebben en we begrijpen wel dat als er elke keer andere mensen komen het misschien vervelend word voor het personeel, maar we zijn klanten die wel willen maar het moet wel leuk blijven. Met resultaat wij komen dus niet meer.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie mooie omgeving
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie het eten niet alles op 1 bord
  • Reisgezelschap Met een groep

Slecht

Mobilhome stonk naar schimmel. Muren beschimmeld, wc bril stuk, raam met plakband vastgemaakt. Geen flesje wijn, geen koffie, inventaris niet compleet. Tig keren moeten vragen.Een invasie van 16 legervoertuigen, hobby club op ons veld door foute booking receptie, met als gevolg ronkende motoren, benzinestank en stofwolken, genoodzaakt binnen te zitten

• Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over deze locatie Omgeving mooi
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Personeel beter aansturen , onginteresseered met peuk in de mond

Hebben afgezegd

Vanwege corona zeer voorzichtig omdat dochter borstkanker heeft

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Zijn niet geweest zie boven
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Zie boven

Prima verzorgd, fijne bediening

Echt een gezellige "herberg", met prima eten. Kamer goed, badkamer "gedateerd" en niet helemaal fris.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie sfeervol, prima voor "pensionades"!
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie ontbijt 2e ochtend= zaterdag minder!!
  • Reisgezelschap Met partner

Ambiance geen sfeer, mist gezelligheid!!

Het was een koele ervaring. Dat komt deels door corona, en 1,5 meter regel (die trouwens door het personeel niet werd nageleefd), de ontbijtzaal was rommelig en de gasten liepen door elkaar heen. Bij binnen komst grote groep (10 gasten), werd de uitgang door. de nieuw in de rij aansluitende gasten, geblokkeerd. Beter ingang/uitgang om draaien! Verder ben ik op de mindervaliden kamer uit mijn bed gegleden, met als gevolg een nare val op de grond, waar ik, gezien de ruimte, (kamer klein) moeilijk op kon staan. Reden matras was naar een kant doorgezakt en veel te zacht (versleten) (kamer 565). Gemeld bij receptie. Daar konden ze nu niets aandoen. Ook het diner op de eerste avond liet te wensen over. Mijn medium rare biefstuk was te ver door gegaard en daardoor taai. Heb dus terug gegeven aan de bediening, wilde nieuwe voor mij halen, maar rest van gezelschap was al bijna klaar met hoofdgerecht. Dus gemeld aan receptie! Hotel heeft de 21 euro van de biefstuk niet in de eindafrekening meegenomen. Keurig!! Zo hoort het "niet moeilijk doen"! Oh ja en boven het douchstoeltje op de invalidenkamer moet een bordje hangen met het maximale gewicht dat het stoeltje kan dragen. Dit bent U verplicht, omdat anders de mogelijkheid bestaat, dat als een invaliden gast door het stoeltje zakt er een rechtszaak door ontstaan letsel kan volgen!!

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Prachtige omgevimng voor fietsers en wandelaars!!
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie De ingang bij de ontbijtzaal omdraaien. Betere doorstroming van de gasten!!

een gemoedelijk, gastvrij restaurant

we zijn erg gastvrij ontvangen, konden altijd met vragen komen, de weg werd gewezen etc. Verder hebben we goed gegeten. Het ontbijt was eenvoudig maar alles was er en het smaakte goed. Er werd zorgvuldig omgegaan met de Coronaregels. Men had zorg voor de klant.

• Positieve punten over deze locatie Supervriendelijk en gastvrij
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie die kun je altijd bedenken
  • Reisgezelschap Met partner

Geweldige omgeving, ideaal voor fietsers. Vriendelijk familie hotel.

Een hotel waarvan het restaurant deel bij de tijd is, het hotel (in elk geval de kamer die wij hadden) is gedateerd. Personeel heel erg vriendelijk en de corona maatregelen correct uitgevoerd en continue bewaakt.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie fietsomgeving
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie zorg voor en keuze van diner
  • Reisgezelschap Met partner

Sfeervol hotel, vriendelijk ontvangst.

Wij zijn hartelijk ontvangen, het eten en ontbijt waren prima. Ik had nog gebeld naar het hotel, er werd niet opgenomen, ook na het antwoordapparaat te hebben ingesproken, werd er niet teruggebeld. De kamer was schoon, de badkamer had wat schoner gekund en was wat gedateerd.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Mooi gelegen, de weg aan voorkant, waar we sliepen, was behoorlijk druk.
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie nee

verrassende plek in Overijssel

prima kamer, toprestaurant naast de deur, aardige mensen

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie prachtige locatie net buiten stedelijk gebied
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie niet handig voor openbaar vervoer
  • Reisgezelschap Alleen

Ik ga hier zeker meer heen.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie aan het water
  • Reisgezelschap Met vrienden

Prima vakantie in een gezellig goed service gericht familiehotel.

De eigenaar, zijn gezin en personeel doen er alles aan om je plezierige relaxte en onbezorgde vakantie te bezorgen. De kamers zijn schoon en voldoende ruim. Ook de corona regels worden uitstekend nageleefd. Het restaurant bereidt heerlijk eten en vooral de frietjes zijn van wereldklasse. We hebben een prima verblijf gehad.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Uitstekende ligging voor het maken van uitjes naar b.v. Breda, Tilburg en andere bezienswaardigheden.

Zo als vermeld

Eten en drinken was prima kamers gedateerd en de bedden waren slecht de vraag bij de receptie wat is nu een luxe kamer zo als door ons geboekt Bij voordeeluitjes de receptie zij men dit doen de boekingskantooren bij ons is dit een ruimere kamer dus niet na te gaan

• Positieve punten over deze locatie Prima
  • Reisgezelschap Met partner

Fijn hotel met heel vriendelijke mensen

Wij hebben een top verblijf gehad in de Witte Berken. Het personeel was heel aardig en belangstellend. De kamer was lekker ruim wat ook voor de badkamer gold. Het diner was lekker en ook het ontbijt was goed en gevarieerd. Hotel is lekker in het bos gelegen.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Toplocatie in een bosrijke omgeving.
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Geen.

prettig

prettig

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie mooi gebied
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie strenger met corona
  • Reisgezelschap Met vrienden

Het was voor beiden goed vertoeven

Alles was corana-proof ingericht en er waren strikte regels. Fijne ruime kamer, fijne badkamer, alles netjes en genoeg faciliteiten van het huis. Goede keuken en ontbijt. Het was voor ons een goede uitvalbasis voor diverse wandelingen rondom Elshuys, Albergen, Ootmarsum en Almelo.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie koffie en thee faciliteiten, diverse kranten, streekinfo altijd aanwezig voor hotelgasten