Zakelijk

Ongezellig, Ontbijt goed ,wel een kaal hok

• Totaaloordeel over Tulip Inn Eindhoven Airport
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Vliegtuigen kijken
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Parkeren is een ramp en duur

Prima verblijf gehad

Goede kamer in prachtige omgeving

• Totaaloordeel over Hotel Mennorode
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prachtige omgeving. Mooi hotel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Voor wat betreft restaurant menu met wat meer vleesgerechten

Uitstekend!

Boekingsproces verliep vlot en duidelijk. Communicatie prima.

• Totaaloordeel over NH Atlantic Den Haag
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Perfecte ligging. Goed ontbijt.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Buitenkant Gedateerd en geen oplaadpunt elektrische auto (alleen voor hybride)
  • Reisgezelschap Met partner

Prima ervaring bij kort verblijf.

Hotel centraal in Borger gelegen. Vriendelijk personeel, schone kamer. Heerlijk gedineerd in Vlint21. Ook het ontbijt was prima verzorgd.

• Totaaloordeel over Hotel Bieze
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Het vriendelijke personeel, het lekkere diner in het restaurant Vlint 21, het ontbijt, op een etagere aangeboden. Voor ons ideaal.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark ..
  • Reisgezelschap Met partner

Prachtige kamer, overdadig ontbijt, zwaar diner

Klantvriendelijk. Luxe kamers, mooie materialen. Doen hun best om problemen op te lossen. Overdadig eten

• Totaaloordeel over VIA PLAZA Hotel Meppen
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Nieuw hotel, goede materialen. Service
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Vrijhouden oplaadpunten electrische auto.

Vriendelijk personeel. Aangename eigenaar. Zeer lekker eten. Kortom aanrader

Zeldzame super ervaring met alles wat met hotel te maken heeft. Van Jong tot oud. Allemaal attent, correct en vriendelijk.

• Totaaloordeel over Hotel Brasserie Den Engel
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Nvt
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Nvt
  • Reisgezelschap Met vrienden

Heel leuk Hotel goed en snel personeel ook heel vriendelijk alles is schoon en netjes Leuk uitzicht op de moezel en het Kasteel

• Totaaloordeel over Hotel Traube
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Licht in een leuke omgeving
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Airco of ventilator

Goede ervaring

Lekkere ruime kamer met heerlijk bed

• Totaaloordeel over Courtyard by Marriott Amsterdam Airport
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ruime kamer
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen
  • Reisgezelschap Met een groep

Super , goed verzorgde park

Super , goed verzorgde park

• Totaaloordeel over EuroParcs Kaatsheuvel
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark goed
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark parkeren
  • Reisgezelschap Met partner

Fijne verblijfplaats, midden in de natuur.

Negatieve reactie's gelezen, maar dit is onterecht. Prima eenpersoonskamer, ruim voldoende voor een persoon, met een prima badkamer en schoon.. Vriendelijk personeel. Op het eten is niets aan te merken, wel een beperkte keus. Dit hotel voldoet aan mijn voorwaarden. Fiets verhuur, mooie fiets omgeving en een Goed bed en douche.

• Totaaloordeel over Buitengoed Fredeshiem - Hotel
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Schitterend gelegen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Onderhoud huur fietsen
  • Reisgezelschap Alleen

Isoms moeilijk het huisje te vinden

Mijn ervaring is niet zo goed. Voordeelacties heeft 2 huisjes voor mij geboekt. Erge trammelant daar door gehad.Het inchecken duurde heel lang.Ze zeiden dat ik niet betaald had. Wil hiervan Voordeeluitjes excuses. Zo boek ik niet meer via jullie. Sorry voor dit negatief schrijven. Op advies van Landgoed Scheleberg.vriendelijke groet, Cock van Dijk-Meijer CCCvan Dijk-Meijer Lijsterbesweg 14 3241BM Middelharnis. E mail [email protected]

• Totaaloordeel over TopParken Landgoed de Scheleberg
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark 7
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Goed restaurant met vriendelijk personeel.
  • Reisgezelschap Met oudere kinderen 11+ jaar

Prima verblijf

Fijn no nonsense hotel

• Totaaloordeel over Hotel aan de Linge
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Toegankelijkheid
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Meer variatie in fruit bij ontbijt en groentes / bijgerechten bijndiner
  • Reisgezelschap Met partner

mooie dieren park, zaken eromheen kunnen beter

huisje was niet goed schoon, en het vervoer door en rond het park kan beter, slagboom ging niet altijd open waardoor je eerst moest bellen. Er was ook storing voor de gene die 17-5-24 hadden geboekt.

• Totaaloordeel over Lake Resort Beekse Bergen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark 6.5
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark meer entertainment voor kinderen
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

zalig

gewoon zalig

• Totaaloordeel over Van der Valk Hotel Veenendaal
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark prijs kwaliteit 10/10
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark zwembad
  • Reisgezelschap Met vrienden

Geweldig fijn verblijf met mooi uitzicht

Een fijn hotel dichtbij het centrum je kunt er zo heen lopen en toch heb je veel rust rn een mooi uitzicht vanuit je kamer.

• Totaaloordeel over Parkhotel Valkenburg
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Vriendelijk personeel goed eten en een mooie omgeving
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Sauna mag iets verbeterd worden

Heel leuk

Heel leuk om bij een kasteel te mogen overnachten

• Totaaloordeel over Vakantiewoningen Kasteel Schaloen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Uitzicht
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Afvalbakje op ontbijttafel is wel handig

Geweldig stadshotel

Ideale ligging naast station Roermond. Zeer ruime (bad/slaap)kamer met koelkast en voldoende opbergruimte. Alles zeer functioneel. Hotelkamer was aan straatkant. Rustig indien ramen dicht blijven. Mooi uitzicht. Restaurant met prima diner en uitgebreid ontbijt. Personeel ook zeer attent. Genoeg te zien in centrum, Kortom een uitmuntend verblijf gehad.

• Totaaloordeel over Hotel Roermond
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Personeel, kamer en eten.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark N.v.t.
  • Reisgezelschap Met partner

Prima hotel en vriendelijk personeel

Schone kamer met prima bed.Diner was ook veel en goed.Enig minpuntje In eerste instantie werden wij door een Engels spreken personeelslid bediend.Bij navraag blijkt het verkrijgen van Nederlands sprekend personeel een algeheel probleem te zijn in de horeca.

• Totaaloordeel over HarTeluk Joure
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ligging en Prijs kwaliteit verhouding
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Zie hier boven t.a.v. Personeel

Geweldig hotel.

Vanaf inchecken tot uitchecken, overnachten, ontbijt en het avondeten een uitstekende verzorging met andere woorden een aanrader.

• Totaaloordeel over Hotel de Rousch
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark goede verzorging
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Het mogelijk maken TV te draaien naar zithoek.

Heerlijk genieten

• Totaaloordeel over Amrâth Hotel Lapershoek Arenapark
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Heerlijke plek
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen idee

Schoon en gastvrij hotel

Hotel schoon Vriendelijke mensen. Heel behulpzaam ook. Heerlijk eten. Kamer prima Bedden prima

• Totaaloordeel over Boetiek Hotel De Roode Leeuw
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles prima in orde
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen
  • Reisgezelschap Met partner

Zeker voor herhaling vatbaar.

Leuk arrangement voor 2 nachten geboekt. Het hotel is makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Alles is smaakvol ingericht. De kamer was ruim met goede bedden. Er was een zeer uitgebreid ontbijt en het diner is ook prima. Aardige bediening in de bar en restaurant. Ook bij de receptie. Een heel klein stukje verder langs de weg is een bushalte. De bus brengt je zo naar het centrum van Utrecht. Kortom echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.

• Totaaloordeel over Carlton President
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark was gewoon heel goed
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark geen verbeterpunten of tips
  • Reisgezelschap Met partner

Super hotel heerlijk eten,mooie kamers heel vriendelijk

• Totaaloordeel over Gasterij Berg en Dal
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gezellig familiehotel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Nvt

Gewoon prima

+ vriendelijke medewerkers + ligging + parkeergarage - ontbijt mag sneller aangevuld worden - lange rij bij de koffie - kamer was vrij stoffig

• Totaaloordeel over Best Western Plus City Hotel Gouda

7418 EV Deventer

0900 6677788

[email protected]

Over Voordeeluitjes.nl

De leukste vakanties dichtbij: dáárvoor moet u bij Voordeeluitjes.nl zijn! Als 't om hotelovernachtingen of 'n verblijf op 'n vakantiepark gaat, wil Voordeeluitjes.nl u de best mogelijke ervaring bieden. Laat ons dus weten of dat gelukt is en voorzie ons van 'n review! Voordeel? Dáár zijn we natuurlijk dol op. Voordeel zit ‘m in méér dan alleen de prijs. Denk aan groot gebruiksgemak op de website, leuke extra’s als onderdeel van de scherpe vakantiepark- en hotelarrangementen, de persoonlijke benadering en 't meedenken met u als klant. We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier/ vakantieparkbeheerder. Wij zijn de schakel tussen die twee en willen beide partijen zo makkelijk mogelijk maken. Iedere kans om uw ervaringen met Voordeeluitjes.nl nóg beter te maken, pakken we met alle handen aan. Wat houdt ons bij uitstek scherp en gedreven? Juist, uw reviews! Door over uw geboekte uitje bij Voordeeluitjes.nl feedback te geven, helpt u anderen bij hun beslissing en ons (/onze partners) naar een hoger niveau. Bij Voordeeluitjes.nl is het voordeel ingebakken, in welke vorm dan ook. Iedereen die zich met ons verbindt, heeft voordeel bij wat we doen. Althans, we willen dat dat altijd zo is! En daarom vraagt Voordeeluitjes.nl om uw reviews. Zodat andere belangstellenden er wijzer van worden, maar ook wijzelf! We nemen feedback uiterst serieus. We zijn van mening dat je als mens maar ook als bedrijf alleen maar kunt groeien door vallen en opstaan. We plaatsen niet alleen uw reviews; we trekken er ook lering uit! Daar waar we kunnen, zullen we verbeteringen voorstellen of doorvoeren. Verder staat Voordeeluitjes.nl met beide benen op de grond. Al zijn we langzamerhand niet meer klein, we doen er alles aan om wel de waarden die bij ‘klein’ horen, te koesteren. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben blijvend topprioriteit. Met uw reviews - of het nu positieve of negatieve ervaringen zijn - kan Voordeeluitjes.nl vooruit!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.