Gezellig park met wat verbeterpunten

Mooi park , met heel veel entertainment. Leuke restaurantjes en winkeltjes. Buitenkant van huisjes hebben wat schoonmaak/ Onderhoud nodig . Zwembad wat frisjes maar zeker niet koud.

• Totaaloordeel over Roompot Vakantiepark Weerterbergen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Overvol entertainment
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Huisjes aan de buitenkant vies
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Aan de Rijn, prima bedden en rustige locatie

DHet dorp is idyllisch De kamers zijn eenvoudig maar prima, al liet het slot van onze deur het nogal afweten. De laatste 2 dgn ging het helemaalniet meer op slot. Het ontbijtbuffet is basis en kent geen variatie, maar keurig verzorgd. Het avondbuffet is prima alsje geen hoogstandjes verwacht. Bij inchecken vroegen we of er mogelijkheden waren voor zoutarme bereiding. Ons werd gezegd dat ze geen zout toe voegden, echter het eten is voor onze begrippen erg zout. Dat is wel jammer. Het boeken van de boottocht gaat vlekkeloos en met de 20% korting is het ern koopje

• Totaaloordeel over Hotel Lindenhof
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gastvrij en een fijn terras aan het water
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Sloten van de deuren vervangen en het warm etenbuffet minder zout te maken.
  • Reisgezelschap Met partner

Top hotel, mooie kamer met balkon, heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel!

Ook al is ons verblijf in dit hotel nog niet ten einde geef ik alvast over de afgelopen 2 dagen al een review omdat wij vinden dat de eigenaren en hun personeel dat verdienen! Wat is dit een mooi, schoon en supergoed onderhouden hotel, de eigenaar en het personeel zijn ontzettend vriendelijk en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. De kamers, met laminaat, lijken wel nieuw en zijn voorzien van mooie meubels, de badkamer is compleet en heeft een heerlijke (regen)douche. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en het 3-gangen diner is lekker en ruim voldoende. De drankjes, zoals een glas wijn, is niet een karig wijntje maar een lekkere bel! Ook zijn de drankjes hier nog goed betaalbaar. Bij deze ook nog 3 (luxe puntjes!) die het verblijf nog verder zouden kunnen verbeteren, denk hierbij aan een koelkastje en thee en koffiefaciliteiten op de kamer en een klein tafeltje op het balkon. Maar zoals al gezegd geen must maar een fijne upgrade voor dit uitstekende hotel.

• Totaaloordeel over Hotel Derichsweiler Hof
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Zie tekst
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Zie tekst

Rustig park

Rustig park met een mooie fiets gelegenheid in de omgeving

• Totaaloordeel over Roompot Bospark De Schaapskooi
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Vriendelijke personen bij receptie
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Mensen met honden bij elkaar op het park, en als je geen hond heb dan ook niet in de buurt of er tussenin, zoals wij alle dagen dat geblaf daar van, de honden tegen elkaar als ze een andere hond zagen, dit vonden we niet prettig

Verouderd

De kamer leek niet op de foto’s via de site. Alsook was het niet echt proper (veel stof, nog plekken…). Ontbijt was basis, maar lekker. Geen airco op de kamer.

• Totaaloordeel over Hotel Le Provencal
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Hondvriendelijk
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Hygiëne
  • Reisgezelschap Met partner

Prima hotel met heerlijke bedden. Vriendelijke bediening. Hadden arrangement maar ik gaf aan dat ik een voorkeur voor vis heb. Dat verwacht je tenslotte in Termunterzijl. De keuken kwam iedere avond met heerlijke verrassingen. Een aanrader.

• Totaaloordeel over Hotel Restaurant Termunterzijl
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Breed aanbod van lekkere biertjes
  • Reisgezelschap Met partner

Heerlijk eten en fijne mensen

Beetje verouderd hotel met fijn personeel en heerlijk eten en drinken. Goed en veel water uit de douche met tweepersoons kamer met wat nodig is aanwezig. Voor 5 dagen leuke uitstapjes in de buurt aanwezig.

• Totaaloordeel over Parkhotel Nieheim
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Heerlijk eten met variatie
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Veroudering aanpakken
  • Reisgezelschap Met partner

Fantastisch naar ons zin gehad

Heel leuk hotel, ruime en nette kamer, goed ontbijt, geweldig avondeten.

• Totaaloordeel over Hotel Sächsischer Hof
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Eten
  • Reisgezelschap Met partner

Park op een mooie locatie

Park in mooie bosrijke omgeving. Veel leuke fietsroutes. Erg verouderde huisjes.Is niet erg als het mooi weer is en je veel buiten kan verblijven.Als je vaak in het huisje moet blijven ga je je ergeren aan de inhoud. Badkamer gecombineerd met wc,inpandig en er verouderd. Trap naar boven erg steil en gevaarlijk voor kleine kinderen en ouderen.

• Totaaloordeel over Roompot Bungalowpark Hoenderloo
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark In mooie bosrijke omgeving
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Huisjes opkn

Erg fijn verblijf gehad in dit kleine Van der Valk Hotel

Wij kijken terug op een zeer fijn verblijf, de kamer was royaal en compleet. Er stonden een Nespresso apparaat en een waterkoker, de cupjes en theezakjes werden elke dag weer keurig aangevuld. Alles werkt naar behoren en er is niets stuk. Ook wil ik opmerken dat de hygiene in dit hotel op hoog niveau is, hier kan menig hotel een voorbeeld aan nemen. Ik hoop dat, als ze t.z.t. een keer uitbreiden Van der Valk deze kwaliteit blijft handhaven. Het ontbijtbuffet is uitstekend en compleet, heerlijk.

• Totaaloordeel over Van der Valk Hotel Hardegarijp-Leeuwarden
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Hygiene
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark -

super

We hadden een comfort kamer gereserveerd maar kregen bij de receptie te horen dat we en betere kamer zouden krijgen. Een koele kamer (het was die dag 25 graden in Nederland) met jacuzzi, prachtig groot TV scherm, heerlijke bedden en en prima ontbijt.

• Totaaloordeel over Van der Valk Hilversum - De Witte Bergen
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark zie hierboven
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark geen

Grandioos voor kinderen

Grandioos voor kinderen, jammer dat sommige activiteiten binnen waren, die vorig jaar wel buiten waren Verder top midweek met de kids gehad

• Totaaloordeel over Roompot Vakantiepark Weerterbergen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Veel te doen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Prijzen horeca erg hoog
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Heel fijn hotel met vriendelijk personeel

Heel fijne tijd gehad

• Totaaloordeel over Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ruime kamer,netjes,superuitzicht
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Het ontbijt is wat saai,kan voor een 4-sterrenhotel uitgebreider
  • Reisgezelschap Met partner

Prima kamer, heerlijk eten en vriendelijke bediening

• Totaaloordeel over 50|50 Hotel Belmont
  • Faciliteiten N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles perfect verzorgd

Rustig en gemoedelijk

voldeed niet geheel aan onze verwachtingen

• Totaaloordeel over Sauerland Alpin Hotel
  • Faciliteiten N.v.t.
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark vriendelijk en goed personeel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark badkamers aanpassen liefst inloop douche in de plaats van bad.
  • Reisgezelschap Met vrienden

Geweldige ervaring op een schip echter nog niet zover om een cruise te maken

Top schip met vele mogelijkheden echter dacht te kunnen zwemmen maar helaas

• Totaaloordeel over ss Rotterdam
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Geweldig ontbijt
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Prijs restaurant wat te hoog

Super fijn verblijf gehad

Gezellige schone kamer en douche

• Totaaloordeel over Hotel Brasserie de Pergola Giethoorn
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gezellig Vriendelijk personeel

Geweldig goed

Verblijf prima, mooie grote kamer met zitje en tv, geweldig ontbijt, vriendelijk personeel en een mooie ligging.

• Totaaloordeel over Hotel Mennorode
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Zie bovenvermelde
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Tip voor hotel: De bediening vraagt bij het brengen van een drankje of hapje uitsluitend je kamernummer maar checked dit niet zodat drankjes en hapjes op rekening van een verkeerd kamernummer kunnen komen staan. Zelf ondervonden. Wellicht dat het personeel een bonnetje aan je voorlegt om dit te tekenen zodat je betaald waarvoor je hebt getekend.
  • Reisgezelschap Met vrienden

oke

kamer was oké, schoon. mis een tussendeur i.v.m. geluid vanuit de gang. TV is klein en oud geen mogelijkheid tot verbinden met netflix ect. schoonmaak krijg je geen zuivere lakens oude worden opgeklopt en weer terug geldt. handdoeken zijn wel gewisseld. ik weet niet waar de jus drankje van de automaat van gemaakt zijn maar deze kan ik niet aanbevelen, zeer vies. snacks is matig tot triest te noemen. en het eten, ls je het 1 keer gezien hebt heb je voor de rest van de week het zelfde. als je van veel smaakloos eten houd, zit je er goed, gevoel zet me een tot een maximaal uitgeknepen concept voor optimaal rendement.

• Totaaloordeel over De Bonte Wever
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark personeel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark vers en gevarieerd
  • Reisgezelschap Met oudere kinderen 11+ jaar

Mooi hotel, mooie omgeving

We hebben super mooie dagen gehad. Enige puntje waar ik de serveersters op getiot heb is dat ik graag zou zien dat gasten op het terras ook service en aandacht verdienen. Maar los daarvan, was t top !

• Totaaloordeel over Parkhotel Valkenburg
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustige schone mooie omgeming
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Werk aan de service, jonge mensen prima, maar leer ze gasten te zien
  • Reisgezelschap Met oudere kinderen 11+ jaar

Geweldig leuk hotel!

Het Velotel doet z'n naam eer aan. Echt alles is op fietsen en fietsers gericht. Kunst aan de muur, tafels op fietswielen etc. En ook als je zelf niet (meer) fietst heb je het hier fijn. Het ontbijt was prima en uitgebreid; de kamer was schoon, de bedden prima. Buiten kun je heerlijk zitten en ook van een kopje koffie maken ze een feestje. Binnen en kwartier sta je met je fiets op de Markt in Brugge, een superleuke stad, waar alles bier en chocola ademt. Wel prijzig. De omgeving van het Velotel was een beetje industrieterrein-achtig. Tip: een bordje met de naam Velotel erop bij de rotonde zou handig zijn!

• Totaaloordeel over Velotel Brugge
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Bewegwijzering

Super klantvriendelijk hotel!

Echt een aanrader. Mooie ruime kamers. Zeer lekker diners. Basis ontbijt maar lekker.

• Totaaloordeel over Hotel 't Gemeentehuis Bedum
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Vriendelijk
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Ontbijt mss spek

voldoende

zie boven

• Totaaloordeel over Roompot Klein Vink
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark mooie natuur in omgeving
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark nvt
  • Reisgezelschap Met partner

Goed bevallen in een mooie omgeving.

In een prachtige omgeving een wat gedateerd hotel. Eten was goed. Service prima.

• Totaaloordeel over Hotel Mennorode
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prachtige omgeving
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Hotel en kamer(s) updaten

Dicht bij het centrum.

Fijne verblijf. Parkeergarage moeilijk te vinden. Prima hotel voor een paar dagen Keulen

• Totaaloordeel over URBAN LOFT Cologne
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Schoon,net hotel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Meer plaats voor ontbijt

Munsterstraat 20

7418 EV Deventer

0900 6677788

Over Voordeeluitjes.nl

De leukste vakanties dichtbij: dáárvoor moet u bij Voordeeluitjes.nl zijn! Als 't om hotelovernachtingen of 'n verblijf op 'n vakantiepark gaat, wil Voordeeluitjes.nl u de best mogelijke ervaring bieden. Laat ons dus weten of dat gelukt is en voorzie ons van 'n review! Voordeel? Dáár zijn we natuurlijk dol op. Voordeel zit ‘m in méér dan alleen de prijs. Denk aan groot gebruiksgemak op de website, leuke extra’s als onderdeel van de scherpe vakantiepark- en hotelarrangementen, de persoonlijke benadering en 't meedenken met u als klant. We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier/ vakantieparkbeheerder. Wij zijn de schakel tussen die twee en willen beide partijen zo makkelijk mogelijk maken. Iedere kans om uw ervaringen met Voordeeluitjes.nl nóg beter te maken, pakken we met alle handen aan. Wat houdt ons bij uitstek scherp en gedreven? Juist, uw reviews! Door over uw geboekte uitje bij Voordeeluitjes.nl feedback te geven, helpt u anderen bij hun beslissing en ons (/onze partners) naar een hoger niveau. Bij Voordeeluitjes.nl is het voordeel ingebakken, in welke vorm dan ook. Iedereen die zich met ons verbindt, heeft voordeel bij wat we doen. Althans, we willen dat dat altijd zo is! En daarom vraagt Voordeeluitjes.nl om uw reviews. Zodat andere belangstellenden er wijzer van worden, maar ook wijzelf! We nemen feedback uiterst serieus. We zijn van mening dat je als mens maar ook als bedrijf alleen maar kunt groeien door vallen en opstaan. We plaatsen niet alleen uw reviews; we trekken er ook lering uit! Daar waar we kunnen, zullen we verbeteringen voorstellen of doorvoeren. Verder staat Voordeeluitjes.nl met beide benen op de grond. Al zijn we langzamerhand niet meer klein, we doen er alles aan om wel de waarden die bij ‘klein’ horen, te koesteren. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben blijvend topprioriteit. Met uw reviews - of het nu positieve of negatieve ervaringen zijn - kan Voordeeluitjes.nl vooruit!