Goed verblijf

Vriendelijk personeel, hotel heeft voldoende voorzieningen.

• Totaaloordeel over Grand Hotel Ter Duin

• Totaaloordeel over Hotel Bentheimer Hof
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gastvrij
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Tv kan beter
  • Reisgezelschap Met partner

Een fantastisch hotel op een fantastische plek !

Een hartelijke ontvangst, erg vriendelijk personeel, een mooi hotel op een mooie locatie alleen om er te komen .... kan wel iets duidelijker beschreven worden op de site. (nogal ingewikkeld met éénrichtingsverkeerstraatjes en verzonken straatversperringen) en 2 opmerkingen bij kamer 2.1 : de haken om bijv. de jassen op te hangen zitten op een onlogische plek alsook de tv (zou iets hoger op de schuine wand geplaatst kunnen worden)

• Totaaloordeel over Restaurant
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie plek aan het Veluwemeer
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark niets

Leuke herberg.

Heerlijke bedden , leuke kamer en fijn dat er een tafel en stoeltjes stond. Heerlijk verblijf gehad en erg vriendelijk personeel. Komen zeker nog een keertje terug.

• Totaaloordeel over Herberg de Brabantse Kluis
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Eten drinken en de herberg
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Niet

Wat een gastvrijheid

Bij onze aankomst werden we verwelkomd door de eigenaresse. Ze liet ons hun fantastische B&B zien in het oude klooster. In het eetcafé was alles prima in orde, lekkere drankjes een prima eten. Het personeel was erg vriendelijk en had alle tijd voor een praatje, ondanks de drukte.

• Totaaloordeel over Bed and Breakfast Riekelt
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark gastvrijheid en spontaniteit van eigenaren en personeel.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Houden zo

Prima hotel

Wij hadden een paar heerlijke dagen. Vriendelijk personeel, prima kamer, lekker eten én een mooie omgeving!

• Totaaloordeel over Hotel AM Fang
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark All inclusive is echt all inclusive.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Parkeren is wat lastig, maar dat is het enige minpuntje.
  • Reisgezelschap Met partner

We hebben een prettig verblijf gehad

We werden erg prettig ontvangen en de gastheer was uiterst vriendelijk en behulpzaam.

• Totaaloordeel over Hotel Vredehof
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prettig verblijf
  • Reisgezelschap Met partner

Prachtige lokatie en goed bereikbaar

Deze lokatie reeds 4 keer bezocht en naar tevredenheid

• Totaaloordeel over Hotel De Hoeve van Nunspeet
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Heerlijk verblijf en goed vertrekpunt
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Nvt
  • Reisgezelschap Met partner

Erg tevreden over het huisje.

De locatie en het huisje voldoen zeker aan onze verwachtingen.

• Totaaloordeel over Landal Hunerwold State
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ruimte tussen de huizen in, locatie is top. Goed onderhouden tuin en huis.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Bij aankomst was de receptie dicht. Na heen en weer bellen en zoeken, vragen , bleek dat ik mail haf gekregen waar de sleutel was. Liever had ik die mail eerder gehad, bv de dag voor vertrek. Ze wisten toen al dat ik niet voor 17.00 uur zou aankomen.

fijne dagen gehad

je voelt je welkom, prima verzorgd . Personeel bereikbaar

• Totaaloordeel over Hotel Ameland
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark schoon , vriendelijk personeel behulpzaam
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark n.v.t.

Prima !

Goed hotel, keurige kamer, gezellige sfeer, gemoedelijk, vriendelijk personeel, prima service en eten.

• Totaaloordeel over Hotel Eperland
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Zeer klantvriendelijk
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark ???
  • Reisgezelschap Met partner

Locatie op de goede plek

Hotel zelf, behoorlijk gedateerd. Badkamer erg klein en wastafel met roest aanslag. Beslist geen 4****. Ontbijt en diner. Uitstekend.

• Totaaloordeel over NH Zandvoort
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ligging aan zee
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Hotel updaten
  • Reisgezelschap Met partner

KLeine donkere kamer, douchen in bad

Kamer geboekt van ca. 240 €. Dan mag je enig comfort verwachten. Helaas de kamer was klein, douchen moest in het bad. Gelegen aan de achterkant met uitzicht op het parkeerterrein. Ontbijt prima, ontbrak aan niets. Helaas was het weer slecht dus maar één nachtje gebleven ipv twee. Duur uitje en een ervaring rijker..

• Totaaloordeel over Bilderberg Grand Hotel Wientjes
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark ligging vlakbij centrum
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark comfortabele fauteuils in de salon

Prima hotel, gunstig gelegen tussen Brugge en Gent

Een zeer gemoedelijke sfeer, een sympathieke, vriendelijke receptionist die alle vragen kan beantwoorden en allerlei taken uitvoert. Prima hotelkamer, fijne douche, bedden iets te zacht. Wel een gezellig bar/café-gedeelte, jammer dat er geen diner wordt geserveerd.

• Totaaloordeel over Hotel Orchidee
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prima ligging
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark iets stevigere matrassen, dinergelegenheid zou fijn zijn
  • Reisgezelschap Met vrienden

Mooi en praktisch hotel tegen de binnenstad aan.

Goed hotel, in de buurt van het centrum van Leeuwarden. Makkelijk bereikbaar.

• Totaaloordeel over Eurohotel Leeuwarden
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Goed gelegen bij centrum
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark De keuze van het menu zou wat groter mogen zijn
  • Reisgezelschap Met partner

Netjes en alles goed verzorgd

In de eerste plaats vonden we de kamers netjes en schoon. Eten en drinken prima Animatie enz gezellig

• Totaaloordeel over De Bonte Wever
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie locatie. En de accommodatie ruim opgezet zodat je niet opmerkte dat er veel mensen logeerden
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geeni
  • Reisgezelschap Met vrienden

Zeer fijn hotel met voldoende voorzieningen en prima bufetten

Negen jaar geleden al eerder geweest en het hotel is ons altijd bijgebleven. Nu negen jaar later weer eens geboekt en we zijn niet teleurgesteld. Fijne ruime kamers, goed ontbijt en uitgebreid dinerbuffet. Zwembad, kegelbaan en gezellige bar met af en toe live-muziek. Voldoende parkeergelegenheid en voor de wandelaars ruim voldoende prachtige routes vanuit het hotel. Eén kanttekening: de laadpalen werken alleen via creditkaart en niet via mijn ANWB of Shell-laadpassen.

• Totaaloordeel over Sauerland Alpin Hotel
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark smaakvol eten, uitgebreide buffetten, voldoende parkeergelegenheid
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark geen
  • Reisgezelschap Met oudere kinderen 11+ jaar

Super verzorging, personeel, entourage, restaurant etc.

Geweldige ervaring door jullie geschiedenis, ziekenhuis, sanatorium, nu Hotel Restaurant. Mooie kamer, sanitair, entourage, omgeving etc. Heel goede verzorging, ook in restaurant!

• Totaaloordeel over Hotel Landgoed Ehzerwold Almen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Al gezegd, vriendelijk personeel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Pasje entree ging meerdere keren fout, stonden voor een gesloten deur!
  • Reisgezelschap Met vrienden

vriendelijk, gemoedelijk en schoon hotel

Heerlijk gefietst in een mooie omgeving en zowel ontbijt als diner erg goed.

• Totaaloordeel over Boetiek Hotel De Roode Leeuw
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gezellige ligging in het centrum. Mooie fietsomgeving. Vriendelijk personeel.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark TV codes onduidelijk
  • Reisgezelschap Met partner

Fijne bedden, heerlijk ontbijt en avond eten

• Totaaloordeel over Hotel Landgoed Ehzerwold Almen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie omgeving, prima kamers
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Stoelbekleding mocht wat schoner
  • Reisgezelschap Met een groep

Voor een tweede keer bij t wapen van Marion geweest. Intussen is alles gemoderniseerd. Het is echt prachtig geworden. Ik vind het heerlijk dat er een zwembad aanwezig is. Het ontbijt was ook heerlijk. Eten van de kaart was iets minder lekker.

• Totaaloordeel over 't Wapen van Marion
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Zwembad, ontbijt, goede service, rustige omgeving.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Eten van de kaart.

Heerlijk hotel

Mooie kamer, lekker bed. Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt en diner.

• Totaaloordeel over Hotel Restaurant Maas
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Lekker eten

Perfekt

Schoon goed eten net personeel kamers goed bedden goed

• Totaaloordeel over Hotel AM Fang
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles

Prima verzorgt hotel

Vriendelijk personeel, ,ontbijt was prima, diner was heel goed Goede bedden, gastvrij hotel.

• Totaaloordeel over Hotel aan de Linge
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gastvrij vriendelijk netjes
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark toilet wat klein op kamer 11
  • Reisgezelschap Met partner

Fijn verblijf, geweldig ontbijt en super gastvrij!

Gastvrij ontvangen, mooi centraal gelegen punt voor wandelroutes. Verblijf met hond uitstekend. Appartement is erg schoon en goed onderhouden. Erg vriendelijke en aardige gastheer en gastvrouw.

• Totaaloordeel over Haus Hohenzollern en Haus Ambiente
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Voor verblijf met hond, uitstekend schoon en verzorgd, heerlijk bed!

Over Voordeeluitjes.nl

De leukste vakanties dichtbij: dáárvoor moet u bij Voordeeluitjes.nl zijn! Als 't om hotelovernachtingen of 'n verblijf op 'n vakantiepark gaat, wil Voordeeluitjes.nl u de best mogelijke ervaring bieden. Laat ons dus weten of dat gelukt is en voorzie ons van 'n review! Voordeel? Dáár zijn we natuurlijk dol op. Voordeel zit ‘m in méér dan alleen de prijs. Denk aan groot gebruiksgemak op de website, leuke extra’s als onderdeel van de scherpe vakantiepark- en hotelarrangementen, de persoonlijke benadering en 't meedenken met u als klant. We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier/ vakantieparkbeheerder. Wij zijn de schakel tussen die twee en willen beide partijen zo makkelijk mogelijk maken. Iedere kans om uw ervaringen met Voordeeluitjes.nl nóg beter te maken, pakken we met alle handen aan. Wat houdt ons bij uitstek scherp en gedreven? Juist, uw reviews! Door over uw geboekte uitje bij Voordeeluitjes.nl feedback te geven, helpt u anderen bij hun beslissing en ons (/onze partners) naar een hoger niveau. Bij Voordeeluitjes.nl is het voordeel ingebakken, in welke vorm dan ook. Iedereen die zich met ons verbindt, heeft voordeel bij wat we doen. Althans, we willen dat dat altijd zo is! En daarom vraagt Voordeeluitjes.nl om uw reviews. Zodat andere belangstellenden er wijzer van worden, maar ook wijzelf! We nemen feedback uiterst serieus. We zijn van mening dat je als mens maar ook als bedrijf alleen maar kunt groeien door vallen en opstaan. We plaatsen niet alleen uw reviews; we trekken er ook lering uit! Daar waar we kunnen, zullen we verbeteringen voorstellen of doorvoeren. Verder staat Voordeeluitjes.nl met beide benen op de grond. Al zijn we langzamerhand niet meer klein, we doen er alles aan om wel de waarden die bij ‘klein’ horen, te koesteren. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben blijvend topprioriteit. Met uw reviews - of het nu positieve of negatieve ervaringen zijn - kan Voordeeluitjes.nl vooruit!