Goed hotel, leuke omgeving, prima service

Kamer zag er erg mooi uit en is van alle gemakken voorzien, niets op aan te merken. Het personeel is vriendelijk. Enige wat wij een minpunt vonden was dat het diner enigsinds simpel was en er niet echt een keuze was om af te wijken was van het standaard menu, verder een goede tijd gehad bij Postillion hotel amersfoort.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Mooie locatie, uizicht over een meer
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie -

Gezellig Figi!

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Ontbijt is erg goed zo ook het vriendelijk personeel. Misschien wat steviger matrassen op kamer 201?

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Hotel ligt op een prachtig punt
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Nee
  • Reisgezelschap Met partner

Een leuk maar vooral een gastvrij hotel

• Positieve punten over deze locatie Gastvrij
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Enigszins Gedateerd maar de eigenaar heeft mooie plannen

Goede ervaring

Vriendelijke ontvangst. Aandacht voor coronamaatregelen. Upgrade naar comfort kamer genomen. Kamer prima. Badkamer aan de kleine kant. Diner in orde. Bij ontbijt is genoeg keuze. Kwaliteit niet geweldig.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie ligging en service
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie zorgen voor betere kwaliteit brood

Een prettig verblijf

Mooi en groot hotel, de kamers zijn normaal van grootte. De douche is aan de kleine kant. Alles werkte. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Eten in het restaurant was OK. Corona maatregelen waren getroffen. Op sommige plekken leken tafels te dicht bij elkaar te staan, gescheiden door een houten lattenwerk. Er werd goed gewerkt met aanvangsgroepen voor het ontbijt. Hotelgasten hielden zich overwegend goed aan de regels. Soms werd aan het buffet iemand voorbij gelopen. Al met al: prima!

• Positieve punten over deze locatie Zie hierboven
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Zie hierboven

Genoten

• Positieve punten over deze locatie Vriendelijke personeel
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Geen
  • Reisgezelschap Met partner

Geweldig goed ingerichte kamer en een prima (diner)keuken

Heb er 5 dagen (4 nachten) verblijf geboekt, waarbij er na het diner van de eerste dag besloten werd om de rest van het verblijf ook aldaar te eten, wat erop neerkomt dat ik dit een uitstekende keuken vond. Is prima centraal gelegen (nabij De Koog) om het gehele in die paar dagen eiland te kunnen verkennen.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie met name de schone kamers en goede bedden wil ik de bediening (uiterst vriendelijk) complimenteren
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie lift voor ouderen om de bovenetage fatsoenlijk te kunnen bereiken

zeer goed

Prima hotel, zeer uitgebreid ontbijt en goed avondeten. Alles schoon en netjes en vriendelijk personeel. Een aanrader om te doen

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie goed centraal gelegen
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie niks
  • Reisgezelschap Met partner

Erg klein en eenvoudig ontbijt

De kamer was heel erg klein nog geeneens ruimte voor je kleren op te bergen. Douche was wel goed. Ontbijt was erg simpel, kan echt wel beter.

• Positieve punten over deze locatie Diner was heel goed
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Beter ontbijt kwa hoeveelheid

Prima voor elkaar

Fijne ontvangst mooie kamer vriendelijk personeel

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Goede locatie mooie open ruimtes
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Schoonmaakpersoneel uitbreiden zodat alle kamers onder normale tijdsruk schoongemaakt kunnen worden. Koelkastje op kamer zou fijn zijn.
  • Reisgezelschap Met partner

Het kan allemaal wel wat schoner

Het hele hotel was vuil, zowel binnen als buiten met vieze raampartijen, en de serre was ronduit smerig In de serre kon je ook ontbijten ..maar door alle dode beesten tegen de ramen krijg je toch een ongemakkelijk gevoel Brood mocht je zelf snijden ( in carona tijd beetje onhandig) Het personeel was vriendelijk In Onze kamer stonk het heel erg De ramen stonden open en ondanks dat was de lucht niet te harden Als je boven de wastafel stond moest je kokhalzen Klacht Is uiteindelijk wel verholpen ,..gelukkig Ook de kamer van onze mede rijzigers viel tegen Weinig privacy bij toilet gebruik In de serre mocht je na 17.00 uur niet meer zitten voor een bakje koffie We werden weggestuurd ,..en op de kamer kon je ook niet prettig zitten geen lekkere stoelen ,..en geen koffie en thee op de kamer Onduidelijk waar je even lekker zou kunnen zitten ....met een glaasje ...

• Positieve punten over deze locatie VRIENDELIJK
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Het hotel zou een bakkie sop verdienen
  • Reisgezelschap Met oudere kinderen 11+ jaar

Slecht

We dachten een leuk hotel gevonden te hebben . All inn bij Kalkar. Jullie hebben een mooi verhaaltje erbij over een aantal barretjes en van alles te doen We kwamen aan en alle barretjes waren dicht. Konden na 4 uur pas bowlen of kegelen. Hadden gelijk gebeld naar jullie dat dat niet is wat we geboekt hadden. We wilden ons geld terug en naar huis maar jullie wilden niks doen. De dag erna konden we om tien uur in de avond al niks meer krijgen en moesten we maar naar onze kamer. Heb toen me spullen gepakt en weggegaan. Betaal bijna 500 euro en je krijgt totaal niet wat jullie aanbieden en dan zeggen jullie dat jullie er niks aan kunnen doen. Dan moet je niet zoiets aanbieden Zeer teleurgesteld omdat je gelijk machteloos bent omdat jullie maar zeggen dat je er niks aan kan doen

• Positieve punten over deze locatie Geen
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Alles

Ver onder de maat!

Het gegeven cijfer komt tot stand doordat het personeel vriendelijk was. Het hotel is al wat ouder. Dat is geen probleem, maar daarom kan het nog wel schoon en verzorgd zijn. Dat was duidelijk niet het geval. Onderstaand een greep uit onze klachten en opmerkingen: De lift was defect. Dit bleek al langere tijd het geval te zijn. Bij aankomst op de kamer bleek de toiletbril los te zitten. Dit werd na melding snel gerepareerd. Er was sprake van kalk en viezigheid onder de toiletrand en in de afvoer van het toilet. Er zaten veel vingertasten op deuren en stof in de lampenkappen. Er zaten gaten in het dekbed. Er was geen toiletborstel aanwezig. Dus als er iets achter bleef in de toiletpot, moest je dat met toiletpapier (ook onder water) reinigen. De kamer was erg gehorig. De televisie wilde niet uit met de afstandsbediening. I.v.m. corona waren de koffie- en theevoorzieningen van de kamer gehaald. Koffie kon worden gehaald in het restaurant, maar was gemaximeerd tot 2 koppen koffie of thee per persoon, per dag. De mokken waren regelmatig vies aan de binnenkant. In het restaurant was sprake van veel vliegen. Ook was er sprake van viezigheid op de vloer en op de ramen aan de binnenzijde. Toen we 's avonds aten, lagen de broodkruimels van het ontbijt 's ochtends nog op de stoelen en de vloer. We hadden een arrangement geboekt met twee keer ontbijt en een keer een 2 gangen diner van de chef. Het ontbijt was beide dagen hetzelfde en erg karig. Het twee gangen diner bestond uit een hoofd- en nagerecht. Het hoofdgerecht bestond uit een schnitzel en voor mijn partner uit een kogelbiefstuk. Beiden werden geserveerd met frites en een schaaltje met mais. Kortom: Nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie vriendelijk personeel
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie zie omschrijving

Tokkie kamp

Stacaravans zijn rijp voor de sloop. Het rioolwater liep over het terras

• Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over deze locatie Geen
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Alles de container in
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Wij hebben een heerlijk fijn weekend ervaren: rust, schoon, verzorging goed, prima kok en mooie ruim

Een heerlijk fijn weekend ervaren in een prima hotel. Heerlijk gegeten. mooie ruime kamer met voldoende faciliteiten. keurige badkamer en prima douche met warm water.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie keurig verzorg, vriendelijk personeel
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie De lange ober in het restaurant had bij ons iets méér informatie kunnen geven bij het noemen van de wijnsoorten. Ok merkte ik dat hij bij andere gasten het drinken wel inschonk echter ik moest het zelf doen! Dat vond ik opvallend.

Toppie

Heel goed hotel, goeie service mooie kamer en supergoes ontbijt.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Mooi kamer goeie service heerlijk ontbijt coronaproof!
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Meer personeel in het ontbijt restaurant

Had a great time

Had a great time there my dogs love every minute and l will do it again thank you

• Positieve punten over deze locatie Great place
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Don’t need to great spot

prima,gezellig

Gezellig hotel met vriendelijk en vakkundig personeel

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie ligging
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie geen

gezellig hotel

gezellig hotel, kamer met terras, vriendelijk personeel, lekker 2 gangen diner super uitgangspunt voor te fietsen

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie mooie ligging
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie iets verouderd maar heeft ook zijn charme

Netjes, goed verzorgd.

Rustig hotel, ongetwijfeld mede veroorzaakt door corona, niet veel op aan te merken.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Gunstig gelegen bij uitvalswegen.
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Roken in je eigen tijd

Fijn en prettig verblijf

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in De Potkachel. Prettig en fijn personeel.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie Erg schoon en prima personeel
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie bedden mogen iets harder

GEWOON GOED !

alles snel en goed geregeld. dit hotel blijft voor ons favoriet. Centraal als uitgangspunt voor de stad en om te wandelen in Zuid Limburg

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie tegenover het station
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie n.v.t.

prettige ervaring

hartelijke ontvangst, lag mooi gelegen in de bossen. Alleen in de omgeving is weinig te zien behalve Sluis is mooi.Je kunt ook snel naar Brugge of Gent,

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie verzorging eten uitmuntend
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie muziek savonds te hard soms te weinig zitplaatsen

Heerlijk ontspannen

Fijn hotel, goede service, voorkomend personeel. Drie kilometer van het centrum en met de fietsen van het hotel heel goed te doen.

• Positieve punten over deze locatie Service, ligging, heerlijk ontbijtbuffet
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie Geen
  • Reisgezelschap Met partner

Heel prettig zeker een aanrader!

Gastvrij vriendelijk personeel corona prof.

• Eten en Drinken
  • Positieve punten over deze locatie schoon mooi gelegen natuur
  • Verbeterpunten of tips voor de locatie geen idee