Super goed

• Totaaloordeel over De Bonte Wever
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark ——
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark ——
  • Reisgezelschap Met partner

Prachtig huisje met een geweldige inrichting.

Alle dagen was het een plezier om er te verblijven. Mooie omgeving. Vooral rustig.

• Totaaloordeel over Landal PUUR Exloo
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ruim opgezet.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Parkeerplaats P3 asfalteren.
  • Reisgezelschap Met partner

Keurig hotel met hele vriendelijke mensen Het eten was geweldig

• Totaaloordeel over Boetiek Hotel De Roode Leeuw
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark vriendelijkheid
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark nvt
  • Reisgezelschap Met partner

Leuk park, leuke tent, leuke prijs

Leuk park met een leuk zwembad. Overzichtelijk voor alleenstaande met kinderen. Leuke actie prijs voor een midweekje weg! Tent is mooi uitgerust.

• Totaaloordeel over Roompot Beach Resort
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Veel te doen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Extra kachel in tent met de koud

Leuk!

Leuk park, met fijne faciliteiten.

• Totaaloordeel over EuroParcs Kaatsheuvel
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Leuk zwembad. Vlakbij de Efteling.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Mensen van de schoonmaak mogen meer tijd per huisje krijgen. Zodat ze soms een keer meer dan de basis kunnen doen.
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Fijne accomodatie, ruime kamers.

Het is een prachtig park, mooie huisjes, lekker ruim, een punt de code om de deur te openen werkte bij ons niet, maar kregen toen een sleutel kaart.

• Totaaloordeel over Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Goed
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Haast niet te verbeteren

Genoten

Mooie huisjes,prachtig park met goede faciliteiten

• Totaaloordeel over Landal Coldenhove
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustig mooi gelegen park
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Sanitair op volwassen hoogte brengen
  • Reisgezelschap Met partner

Heerlijke vakantie in luxe huisje in prachtige omgeving

Luxe huisje met alles erop en eraan Met sauna en hottub buiten prachtige omgeving en vriendelijke mensen zeker voor herhaling vatbaar

• Totaaloordeel over TopParken Recreatiepark 't Gelloo
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Omgeving en rust
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Bedden waren zacht en schoonmaak kon iets beter
  • Reisgezelschap Met vrienden

Schoon, mooie tuin op het zuiden, 2 badkamers, 2 w.c.s erg goed.

Mooi, niet te groot park, fijn dat supermarkt nu al open was, vriendelijke ontvangst, netjes, goede keuken met prima werkruimte.

• Totaaloordeel over Landal Orveltermarke
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Zie voorgaand.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Stoel in badkamer of bankje zou prettig zijn. Niet onder de douche, maar om aan te kleden, bodylotion lotion op te doen etc. Voor de ouderen vooral.

Super mooi park

Super mooie omgeving... Jammer dat restaurant gesloten of volgeboekt was! Verder enorm genoten...

• Totaaloordeel over Landal Warsberg
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Omgeving
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Restaurant open

Leuk park, accommodatie slecht

Park is leuk, wij gingen een midweek. Na 2 dagen park heb je het wel gezien maar voor de kids blijft het leuk. Waren wel veel attracties dicht, het was ook erg rustig. Accommodatie cowboy cottage viel erg tegen, de bedbank was echt heel erg hard en kraakte enorm. ‘s nachts blijft de boiler aangaan waardoor dit best veel geluidsoverlast geeft, wij zouden aanraden toch een luxere accommodatie te nemen . De klachten gemeld bij de receptie, zij boden een ander huisje aan voor een relatieve lage bijbetaling (luxe huisje) echter konden we daar geen gebruik van maken doordat we de hond bij hadden. Zwembad is het personeel zeer streng , zwembandjes overal verplicht. Ook voor baby’s wat natuurlijk belachelijk is ( zelfs in spraypark) Bandjes ben je dus verplicht daar te kopen anders kan je niet zwemmen. Ze bieden dit niet gratis aan.

• Totaaloordeel over Attractie- en Vakantiepark Slagharen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Leuk betaalbaar park
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Zie uitleg
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Het was weer een geweldig verblijf

Mede door de goede ervaringen die we al hadden de afgelopen jaren van een verblijf bij de Hoeve van Nunspeet hebben we nu het arrangement "all inclusief" uitgeprobeerd. Dit tot volle tevredenheid. Het eten was weer voortreffelijk en de bediening perfect. Alleen de menukaart is voor een verblijf van 5 dagen (4 nachten) iets te beperkt waardoor je op het laatst in herhaling valt.

• Totaaloordeel over Hotel De Hoeve van Nunspeet
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Zeker aan te bevelen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Bij een wat langer verblijf uitbreiding Menukaart aan te bevelen.
  • Reisgezelschap Met een groep

Rustig park met overdekt zwembad.

Niet veel leuke plaatsjes in de omgeving. Alleen Hoogeveen.

• Totaaloordeel over Vakantiepark Westerbergen
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustig gelegen.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Onderhoud buitenkant chalets. Worden groen.
  • Reisgezelschap Met partner

Fijne mensen, waar je van gaat houden.

We hebben drie fantastische dagen gehad. Goed geslapen, goed ontbijt en een uitmuntend goed diner. Al om al het was er fantastisch.

• Totaaloordeel over Hotel Bemelmans
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Netjes, schoon en uitmuntend diner.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark NVT.
  • Reisgezelschap Met partner

Aangenaam verblijf bij zeer vriendelijke en behulpzame mensen

Ontspannende ervaring. Zeer ruime, nette en rustige kamer. Wandelingen beginnen vlak bij hotel. Lekker eten voor de prijs met voor elk wat wils. Prijs kwaliteit zeker oké

• Totaaloordeel over Hotel AM Fang
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Vriendelijk personeel goede ligging rustig
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Hotel heeft opknapbeurt nodig. Dame die de kamer kuiste was iets te opdringerig.
  • Reisgezelschap Met partner

Mooie locatie. Hotel erg netjes en fijne kamer.

• Totaaloordeel over Hotel Eeserhof
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles was goed
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen

Was weer super!

Voor de derde keer op residence valkenburg geweest. Uitstekend park. Heel rustig en goed gelegen

• Totaaloordeel over TopParken Résidence Valkenburg
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustig park en goed gelegen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Niet echt

Mooi hotel

Goede ontvangst, super modern en schoon. Avondeten wat minder. Sate niet gaar. Groenten ook niet gaar en koud. Dat was jammer

• Totaaloordeel over Van der Valk Hotel Den Haag - Wassenaar
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie inrichting, schoon
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Diner was niet prijs/kwaliteit

Onderkomen en vies hotel

Slecht geslapen vanwege veel te harde bedden, kamer is heel de midweek NIET schoongemaakt. Badkamer was ronduit vies. Enorm veel kalk in toiletpot, roestige wastafelkraan, douchekop paste niet in houder waardoor deze er regelmaat uitviel. Warm water was beperkt. Ontbijt en diner matig.

• Totaaloordeel over Parkhotel Nieheim
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark nvt
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Zie beoordeling verblijf

Super gehad

Super, lekker gegeten gevarieerd menu en de kamers en hal toilet op openbare ruimtes erg schoon

• Totaaloordeel over Hotel Eeserhof
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gevarieerd menu
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Info op de kamer dit was er niet

Nooit meer.

Ontbijt was de eerste dag niet goed we waren er om 9.30u lag alleen nog stokbrood. Een kwartier later kwam er nog een warm gebakken brood. En de keuken was 2 dagen dicht dus op de dag ook niets te doen en vragen of we nog wat drinken konden kopen. Niet gast vrij.

• Totaaloordeel over Hotel De Twee Linden
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Wat meer dagen de keuken open
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Douche was krap de deuren gingen naar binnen open . En geen rekje om de Douche crème neer te zetten in de Douche.

mooi kader - aangename omgeving - keuken ondermaats

Mooi hotel in een prachtig historisch kader. rustig gelegen met zeer mooie tuin. Spijtig van de maaltijden die eerder van het fastfood-niveau waren.

• Totaaloordeel over Landhaus Danielshof
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark ligging, kader
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark keuken
  • Reisgezelschap Met vrienden

Weinig gezellige zitjes op de dag.

Voor een wijntje met een bitterbal.

• Totaaloordeel over Hotel Mennorode
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie omgeving, vriendelijk personeel, mooie Fietsenstalling.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Iets uitgebreidere menukaart

een mooie plek.

• Totaaloordeel over NH Zandvoort
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark lokatie en parkeren
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark buffet 2e dag was matig

In alles matig

Kamers zeer gehorig, gedateerd, eenvoudig. Ontbijt uitgebreid en zeer goed. Middagmaal karig, avondeten matig. Buffet maaltijden is massa voer. Redelijke keuze maar niks bijzonders. Bar is gezellig, buitenlands personeel is niet met gastheer schap bezig. Cocktail maker heeft geen dienst, dus geen cocktail.... Biervat is leeg, geen nieuw vat aangesloten. Bar was meer dan 15 min volledig onbezet. Ze waren met 3 man sterk vlammetjes aan t bakken.... Tegen de tijd dat ze ze wilden uitdelen vonden ze geen kommetjes, uiteindelijk een koffiekop schoteltje gepakt en er daar wat op gedaan. Toen waren ze echter koud. Schoonmaken is niet echt een prio. In de bar overal stof, de ramen kun je bijna niet doorheen kijken. Al met al matig. De 7 score is eigenlijk een 6+. Verder zijn de gasten (in deze periode) hoofdzakelijk Nederlanders op hogere leeftijd.

• Totaaloordeel over Sauerland Alpin Hotel
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ligging, kamer grootte, klantvriendelijkheid
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Te veel om op te noemen. All inclusive is een begrip dat gelijk staat met "volledig ontzorgen" misschien dat de bedrijfsleiding het eens uit dat perspectief moet bekijken?

Over Voordeeluitjes.nl

De leukste vakanties dichtbij: dáárvoor moet u bij Voordeeluitjes.nl zijn! Als 't om hotelovernachtingen of 'n verblijf op 'n vakantiepark gaat, wil Voordeeluitjes.nl u de best mogelijke ervaring bieden. Laat ons dus weten of dat gelukt is en voorzie ons van 'n review! Voordeel? Dáár zijn we natuurlijk dol op. Voordeel zit ‘m in méér dan alleen de prijs. Denk aan groot gebruiksgemak op de website, leuke extra’s als onderdeel van de scherpe vakantiepark- en hotelarrangementen, de persoonlijke benadering en 't meedenken met u als klant. We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier/ vakantieparkbeheerder. Wij zijn de schakel tussen die twee en willen beide partijen zo makkelijk mogelijk maken. Iedere kans om uw ervaringen met Voordeeluitjes.nl nóg beter te maken, pakken we met alle handen aan. Wat houdt ons bij uitstek scherp en gedreven? Juist, uw reviews! Door over uw geboekte uitje bij Voordeeluitjes.nl feedback te geven, helpt u anderen bij hun beslissing en ons (/onze partners) naar een hoger niveau. Bij Voordeeluitjes.nl is het voordeel ingebakken, in welke vorm dan ook. Iedereen die zich met ons verbindt, heeft voordeel bij wat we doen. Althans, we willen dat dat altijd zo is! En daarom vraagt Voordeeluitjes.nl om uw reviews. Zodat andere belangstellenden er wijzer van worden, maar ook wijzelf! We nemen feedback uiterst serieus. We zijn van mening dat je als mens maar ook als bedrijf alleen maar kunt groeien door vallen en opstaan. We plaatsen niet alleen uw reviews; we trekken er ook lering uit! Daar waar we kunnen, zullen we verbeteringen voorstellen of doorvoeren. Verder staat Voordeeluitjes.nl met beide benen op de grond. Al zijn we langzamerhand niet meer klein, we doen er alles aan om wel de waarden die bij ‘klein’ horen, te koesteren. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben blijvend topprioriteit. Met uw reviews - of het nu positieve of negatieve ervaringen zijn - kan Voordeeluitjes.nl vooruit!