Top weekend, prima prijs kwaliteit verhouding

Top weekend gehad in de wigwam

• Totaaloordeel over Attractie- en Vakantiepark Slagharen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prima prijs kwaliteit verhouding
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geluidsoverlast gehad in de wigwam maar na klagen opgelost, tip iets meer controles zelf uitvoeren

Vuil huisje

Huisje was slecht schoon gemaakt. Vuile borden en schalen en los vuil in het huisje. Smerigel ramen en een kapotte tuindeur die niet open kon. Klachten gedeponeerd en vrijstelling gekregen van de eindschoonmaak maar... het huis gereinigd met bleek zodat de volgende huurders wel aan een schone vakantie kunnen beginnen. Slechte aanduiding van hoe bij he huisje te komen. Geen plattegrond bij aanmelden

• Totaaloordeel over Roompot Bospark Lunsbergen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Service personeel is vriendelijk
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Zie klachten
  • Reisgezelschap Met een groep

prima lokatie

Jammer dat er niet iets meer aandacht in de keuken is voor een gast met melkallergie .

• Totaaloordeel over Boetiek Hotel De Roode Leeuw
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark gunstig gelegen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark beter inspelen bij een gast met melkallergie
  • Reisgezelschap Met partner

Leuke accommodaties, kleine zwembad of geen als deze defect is.

Heel jammer dat ik bij aankomst moet horen dat het binnen zwembad dicht is. Buiten wel open (tsja en dan geen goed weer hebben). Geen compensatie of excuus. Speciaal voor de kids een park met zwembad gekozen.

• Totaaloordeel over TopParken Resort Veluwe
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie en nette accommodaties en schone park.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Binnenzwembad uitbreiden en open houden.

Mooie schone, comfortabele bungalow in Het Drentse Wold

Ondanks verlate aankomst supervriendelijke ontvangst. Bungalow was schoon en ruim van opzet, in ieder geval ruim voldoende voor 5 personen. Keuken met van alles erop en eraan; ruim voldoende serviesgoed, bestek en (nieuwe) pannen. Bedden waren uitstekend maar wel smaller dan dat wij gewend zijn. Handdoeken-, keukendoeken- en lakenpakket keurig voldoende aanwezig. Handdoeken zijn wel aan vervanging toe. Tuin goed onderhouden in rustige omgeving met tuinmeubels. Heerlijk autovrij park

• Totaaloordeel over Summio Bungalowpark Het Drentse Wold
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark zie hierboven
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark lakenpakketten vernieuwen

Super genoten

Heel fijn hotel met heel vriendelijk personeel. Super schoon alles en fijne sauna’s. Het eten is heerlijk! Je kunt er prachtige wandelingen maken, de natuur is prachtig. Kortom, voor herhaling vatbaar.

• Totaaloordeel over Familiehotel Hesborner Kuckuck
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Heerlijk verblijf gehad

Het was geweldig

Fijne dagen gehad veel gefietst.

• Totaaloordeel over Landgoed Hotel Tatenhove Texel
  • Faciliteiten N.v.t.
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooi hotel rume kamer.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark N v t

Goed hotel.

Prima hotel in centrum. Is wel verouderd niet al te luxe maar alles is aanwezig en schoon.

• Totaaloordeel over A-Hotel Oosterhout
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gunstig gelegen.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Badkamers vernieuwen.
  • Reisgezelschap Met partner

Mooi park fijn huis en prachtige omgeving

Heerlijk genoten in dit mooie park en fijn huis nummer 380 , leuk zwembad en gezellig restaurant . Erg mooi gebied om te wandelen of fietsen

• Totaaloordeel over Summio Landgoed Het Grote Zand
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Schoon ruim en rustig
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Wat meer vuilnisbakken op het park
  • Reisgezelschap Met vrienden

Voor deze prijs prima te doen.

Alleen jammer dat de horeca nog gesloten was ook al had je alleen maar een friettent neergezet. Konden alleen maar gebruik maken van het winkeltje. Caravan was prima zolang je er maar niks meer van verwacht de tv was mini was bijna net zo groot als mijn tablet. Douche heeft een heel klein straaltje water. Voor de rest was onze caravan aardig schoon. Zwembad was prima te doen maar je moet er niet teveel van verwachten.

• Totaaloordeel over Oostappen Vakantiepark Slot Cranendonck
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustig park.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Horeca

Goed vakantiepark

Fijn zwembad met aangename temperatuur leuke speelmogelijkheden voor de kinderen zowel binnen als buiten. Ruime accomodatie met ruime tuin. Schoon park Wij hadden een 12 persoons huisje met 6 slaapkamers en 6 badkamers met eigen toillet wat erg prettig is. De accomodatie kan een opfrisbeurt gebruiken. Vriendelijke medewerkers.

• Totaaloordeel over Landal Orveltermarke
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Temperatuur zwemwater aangenaam. Ruime accommodaties leuke binnenspeelplekken voor de kinderen.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen grote vierkante tafel plaatsen in de grote huizen. Wij hadden een 12 persoonshuis. Als we een spel wilden spelen konden de kinderen niet bij het bord of vlogen de kaarten over de tafel ivm de afstand van elkaar. Langwerpige tafel werkt beter.
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Super hotel, prima ligging en zeer vriendelijk personeel.

Wij zijn verrast door de spontane gastvrijheid. meedenkend, spontaan en gezellig vakkundig personeel. Kamers super schoon, sfeervol, ruim en modern. Zeker voor herhaling vatbaar in deze prachtige stad. Ook het naastgelegen restaurant de Lichtfabriek. Alle egards.

• Totaaloordeel over Best Western Plus City Hotel Gouda
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gastvrijheid

Park is vervallen

Caravan was scheef waardoor 3 x monteur is geweest voor de deur omdat deze niet of juist wel sloot. Regels zijn voor iedereen anders en mensen die geen grote bek hebben worden alleen aangesproken Winkel is niet noemenswaardig alleen snoep en drank verkrijgbaar Midgetgolfbaan kapot, wegen met gaten Zijn eerder gegaan

• Totaaloordeel over Camping Hengelhoef
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Betaalbaar, eten uitstekend.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Opknappen want er is zeker heel wat van te maken.

Gezellig

Het was ons eerste keer in een tipi tent en is ons best goed bevallen. Wel jammer dat je maar 2 electrische kookplaatjes hebt en 2 kleine pannentjes. Verder is het gehele tipi veld wel echt super gezellig voor kinderen. Ze hebben elkaar daar snel gevonden (als het mooi weer is, zet een emmer water buiten haha gegarandeerd super leuke en spontane water gevechten) Ook het afstand tussen ons verblijf en het park is goed te lopen, ook met jongere kinderen. Alles is verder goed bereikbaar. Het eten was prijzig en niet erg "speciaal" voor wat je betaalt. Schaf als je meerdere dagen blijft een refill beker aan is zeker je geld waard.

• Totaaloordeel over Attractie- en Vakantiepark Slagharen
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Het is vooral een gezellige park.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Ik zou in de zomer, als het park dicht is voor bezoekers, meer dingen openen voor degene die er verblijven. De main street bv meer entertainment, zodat het nog meer leeft.

Vriendelijk en netjes

Vriendelijk en persoonlijk De kamer was schoon en prettig. Eenvoudig maar smaakvol. Het ontbijtbuffet was prima. Alles goed georganiseerd en verse producten

• Totaaloordeel over Hotel Nes Ameland
  • Faciliteiten N.v.t.
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Vriendelijk en persoonlijk, nette kamers, fijn ontbijt

Zie opmerking

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Budgetkamers zijn echter gedateerd. Geen probleem. Bedden en kamer schoon. De badkamer kan echt niet meer. De schuifwand is vreselijk oud en ziet er niet uit, jammer.

• Totaaloordeel over Hotel Dorhout Mees
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Goed
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Budgetkamers opknappen

Prima hotel.

Prima Hotel met zeer aardig en probleemoplossend personeel. Ontbijt en diner zeer uitgebreid en zeer smakelijk.

• Totaaloordeel over Hof van Gelre Hotel by Flow
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Zeer uitgebreid ontbijt.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark nvt

Een grote teleurstelling.

Het park was van vergane glorie. Huisjes oude meuk en vies. Voor alle geld te duur. Receptioniste niet klantvriendelijk.

• Totaaloordeel over Oostappen Vakantiepark Boschbeek
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Geen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Alles opknappen/renoveren
  • Reisgezelschap Met partner

Redelijk, maar niet meer dan dat.

Ik belde de eerste avond naar de receptie met een vraag over ontbijt-tijden. De receptionist vertelde de tijden en op mijn vraag of er ook een "infomap" van het hotel was (dat zijn we gewend van andere hotels), was zijn antwoord; "Hoezo". Hij had er nog nooit van gehoord en vond het een vreemde vraag. Dus deze reactie van deze receptionist beviel me totaal niet want het feit dat hij , misschien gelet op zijn ervaring, nog nooit van iets dergelijks als een "infomap" had gehoord kan ik nog enigzins plaatsen, maar zijn antwoord "Hoezo" kwam bij mij behoorlijk brutaal en arrogant over. Verder waren zowel de douchekop en de handdouche dermate verkalkt dat de sproeistralen daardoor behoorlijk werden verhinderd. Tevens was de goot van de doucheafvoer behoorlijk vervuild met haren van vorige gasten. een nogal onhygienische smerige toestand. De waterkoker was ook behoorlijk verkalkt, niet hygienisch. Verder is de gekozen kraan van de wastafel veel te kort om op normale wijze bijvoorbeeld de handen te wassen.

• Totaaloordeel over WestCord WTC Hotel Leeuwarden
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Geen bijzondere zaken
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Schoonmaak, informatie....

Heerlijk genoten

Mooie locatie, prima hotel, vriendelijk personeel, goede keuken, mooie omgeving. Echt een aanrader

• Totaaloordeel over Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Keurig
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Swiffer of iets dergelijks in de kamer. (Wij hadden onze hond mee en dan is dit fijn)

Top park

Alleen het personeel bij de snackbar snapte er geen ballen van,Alles ging fout en traag.

• Totaaloordeel over Roompot Vakantiepark Hunzedal
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gezelligheid,Zwembad
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Eten
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Wederom een fijn verblijf gehad!

Net als de vorige keer hebben we ook nu weer genoten van de gastvrijheid van dit hotel. De medewerkers/sters doen hun uiterste best het de gasten naar de zin te maken. Voor de liefhebbers van wandelen, fietsen, mountainbiken, je zit zo in de natuur waar je heerlijk kunt genieten.

• Totaaloordeel over Buitenplaats de Bergse Bossen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gast vriendelijk
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Breng de gratis koffie terug ;-)
  • Reisgezelschap Met vrienden

Redelijk hotel

Over het algemeen goed verzorgd hotel positief is rustig en uitstekend restaurant naast het hotel. Vriendelijk personeel. Negatief is dat de badkamer in de kamer weinig tot geen privacy geeft. Het ontbijt is (te) standaard voor de prijs.

• Totaaloordeel over Hotel De Roode Schuur
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rust, netheid
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Badkamer ontbijt
  • Reisgezelschap Met oudere kinderen 11+ jaar

Hele weekend geen zwembad, smerig huisje en geen service

We zijn er een lang weekend geweest. Zwembad had een technische storing, niet gezwommen, geen compensatie, geen alternatief. Chalet was vreselijk klein, vies en had ongedierte. Receptie gaf een optie, moesten 25 euro zelf bij betalen, geen service. Beddengoed zat vol dierenharen en het andere vol schimmelvlekken. Nieuw beddengoed gekregen, ook vlekken.. Douchebak lekte, daardoor hele weekend natte voeten in de badkamer/extra toilet. Kortom, geen aanbeveling van ons.

• Totaaloordeel over Vakantiepark Dierenbos
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Leuke omgeving
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Zie omschrijving
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Ons 3e bezoek aan dit hotel en ook nu weer een heerlijk verblijf.

Een heel fijn hotel om in de omgeving te fietsen en te wandelen.

• Totaaloordeel over NH Conference Centre Leeuwenhorst
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark centraal gelegen voor uitstapjes
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark n.v.t.

Munsterstraat 20 7418 EV Deventer

0900 6677788

Over Voordeeluitjes.nl

De leukste vakanties dichtbij: dáárvoor moet u bij Voordeeluitjes.nl zijn! Als 't om hotelovernachtingen of 'n verblijf op 'n vakantiepark gaat, wil Voordeeluitjes.nl u de best mogelijke ervaring bieden. Laat ons dus weten of dat gelukt is en voorzie ons van 'n review! Voordeel? Dáár zijn we natuurlijk dol op. Voordeel zit ‘m in méér dan alleen de prijs. Denk aan groot gebruiksgemak op de website, leuke extra’s als onderdeel van de scherpe vakantiepark- en hotelarrangementen, de persoonlijke benadering en 't meedenken met u als klant. We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier/ vakantieparkbeheerder. Wij zijn de schakel tussen die twee en willen beide partijen zo makkelijk mogelijk maken. Iedere kans om uw ervaringen met Voordeeluitjes.nl nóg beter te maken, pakken we met alle handen aan. Wat houdt ons bij uitstek scherp en gedreven? Juist, uw reviews! Door over uw geboekte uitje bij Voordeeluitjes.nl feedback te geven, helpt u anderen bij hun beslissing en ons (/onze partners) naar een hoger niveau. Bij Voordeeluitjes.nl is het voordeel ingebakken, in welke vorm dan ook. Iedereen die zich met ons verbindt, heeft voordeel bij wat we doen. Althans, we willen dat dat altijd zo is! En daarom vraagt Voordeeluitjes.nl om uw reviews. Zodat andere belangstellenden er wijzer van worden, maar ook wijzelf! We nemen feedback uiterst serieus. We zijn van mening dat je als mens maar ook als bedrijf alleen maar kunt groeien door vallen en opstaan. We plaatsen niet alleen uw reviews; we trekken er ook lering uit! Daar waar we kunnen, zullen we verbeteringen voorstellen of doorvoeren. Verder staat Voordeeluitjes.nl met beide benen op de grond. Al zijn we langzamerhand niet meer klein, we doen er alles aan om wel de waarden die bij ‘klein’ horen, te koesteren. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben blijvend topprioriteit. Met uw reviews - of het nu positieve of negatieve ervaringen zijn - kan Voordeeluitjes.nl vooruit!