Mooie omgeving

Een fijn verblijf in een mooie omgeving

• Totaaloordeel over Hotel Seemöwe Eifel
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prachtig gelegen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Niet elke keer de dranken afrekenen
  • Reisgezelschap Met partner

Ruisende bomen, vogels en rust

Ik trof het met het weer en de rust op het park

• Totaaloordeel over Roompot Vakantiepark Hunzedal
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooi gelegen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Leeslampjes bij het bed
  • Reisgezelschap Alleen

Prachtig park

Prachtig park , maar de kinderboerderij was echt vies. Heel veel honde haren , vieze vloer, vreselijk stinkende wc, vieze moltons, stinkende stofzuiger, badkamers niet schoon.

• Totaaloordeel over Landal Het Land van Bartje
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prachtig park
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark De accommodatie beter schoonmaken
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Fijne kamer en prachtige omgeving en welness

Eigenaresse deed alles om het ons naar de zin te maken. O.a. regelen van elektrische fietsen. Heerlijk aantal dagen weg geweest in de wereld van Java house.

• Totaaloordeel over House of Java
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Bijzondere inrichting
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen

Uitstekende fiets omgeving

Locatie is prima voor een fiets of wandel vakantie. Rustig park, niet zo groot. Huisje voor 6 personen is groot genoeg. Koelkast veel te klein. Bij de Brasserie kun je goed eten. Schoonmaak van het huisje kan beter.

• Totaaloordeel over Landal Orveltermarke
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark rustig in een mooie omgeving
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark grotere koelkast

Prima hotel, diner kan beter

Prima hotel, diner kan beter

• Totaaloordeel over Boutique Hotel Villa Melsheimer
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ontbijtbuffet prima
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark geen rundsvlees meer / vaak te taai

Mooi rustig park

Heerlijke midweek gehad huisje ok maar beetje gedateerd. Badkamer om bad te klein, open kleine douchehoek is onhandig ivm gespetter.

• Totaaloordeel over Landal Aelderholt
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustig ruim park licht huisje
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Grotere badkamer in 6 persoonsshuisje
  • Reisgezelschap Met partner

Voor een paar dagen is het prima vertoeven hier !

Prima ligging en heel vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten. Onze kamer kende geen luxe, maar had wel alles wat nodig is, behalve airco dan. Het bed sliep goed. Het was wel gehorig.

• Totaaloordeel over Hotel 't Gemeentehuis Bedum
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Eten is prima , personeel is vriendelijk en bed slaapt goed.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Haakjes in de badkamer om kleding op te hangen, plankje in douche voor zeep/
  • Reisgezelschap Met partner

Het was er erg fijn. Alleen de kaart in het restaurant is erg klein.

• Totaaloordeel over NH Conference Centre Leeuwenhorst
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooi
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Alleen de kaart van het restaurant.
  • Reisgezelschap Met partner

Het park was leuk. Mooie omgeving

Ruim opgezet park

• Totaaloordeel over Roompot Beach Resort
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ruim opgezet
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Keycard deed het slecht

heerlijke weekgehad

heel fijn gehad op rustig bungalow park midden inde natuur

• Totaaloordeel over Landal Heideheuvel
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark lekker rustig park
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark geen

Dit kan echt beter!

Omgeving is er prachtig en mooi om te wandelen. Park is mooi aangelegd. Het onderhoud van de huisjes verdient aandacht, het houtwerk is echt toe aan een schilderbeurt de verf bladdert er vanaf. In t huisje lekkage na regen bij de cv ketel. De uitzetters bij de ramen boven zijn stuk. Sluitwerk op de deur naar t terras zit los. Dezelfde deur is continu vochtig tussen het glas waardoor het uitzicht word belemmert en je t wilt droog wrijven om erdoorheen te kunnen kijken. Ondanks veel luchten blijft de lucht erg muffig in t huisje. T is er redelijk schoon. Nog veel spinnenraggen op de plafonds en radiator, stof op de riggels van de deuren. Badkamer mengkraan en douchekop kalkaanslag. De saunavloer was erg vies en er daarom geen gebruik van gemaakt. Verder goede bedden en fijn bedlinnen en handdoeken die we erbij bestelt hadden, dat was echt goed. Voldoende servies en benodigdheden. We zijn een nacht eerder weggegaan en zullen er ook niet een volgende vakantie heen gaan Hopelijk kan er wat meer aandacht worden besteed aan deze punten om dit te verbeteren. Dan zou ik er ook meer sterren voor gegeven hebben.

• Totaaloordeel over Roompot Beach Resort
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie omgeving en schone straten en de groenvoorziening word goed verzorgd, voldoende parkeergelegenheid, dichtbij zee. Heerlijk rustig.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Onderhoud huisjes buitenkant en binnenkant. Tip voor t park huisjes nakijken en inventariseren wat stuk is en dat repareren vervangen, controle rondes door facilitaire medewerkers

slecht bereikbaar

aangegeven,we komen met rollator.gevaarlijk stijle helling bij hoofdingang en lift vanaf de straat. ik ben als partner onderuit gegaan en in het ziekhuis beland. we zijn op dag 2 naar huis gegaan omdat het in en uitgaan niet veilig was. sorry van het hotel,einde verhaal.

• Totaaloordeel over Hotel AM Fang
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark mooi hotel wanneer je eenmaal binnen bent
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark toegang
  • Reisgezelschap Met partner

prettig hotel in prachtige omgeving

meerdere keren in hotels geweest

• Totaaloordeel over Hotel De Hoeve van Nunspeet
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark goed personeel/mooie omgeving
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark nvt
  • Reisgezelschap Met partner

Mooi park, mooie bungalow.

Veel ruimte, groene omgeving. Goede service.

• Totaaloordeel over Roompot Ferienresort Bad Bentheim
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Ruim
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark huisje op gebreken nakijken

Prettige ervaring

De verbouwing is goed gelukt. Het ontbijt was goed net als diner. En prima gelegen naast de boulevard

• Totaaloordeel over Hotel Restaurant Piccard
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Locatie
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Vind het niet echt goedkoop

Heel fijn

Mooi huisje en prachtig park.bovendien lekker rustig

• Totaaloordeel over Roompot Bospark De Schaapskooi
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooi park en lekker rustig
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Kwaliteit eten in restaurant kan beter

Prettige ervaring

Goed hotel vriendelijk personeel. Kregen leuke tips voor fietsroutes.

• Totaaloordeel over Postillion Hotel Deventer
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Vriendelijk personeel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Nvt
  • Reisgezelschap Met vrienden

Geweldig.

Appartement kon niet beter. Super vriendelijke ontvangst!

• Totaaloordeel over Landal Ameland State
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Super appartement
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen verbeterpunten
  • Reisgezelschap Met partner

Alles goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Lekker in het centrum.

• Totaaloordeel over Hotel de Rozenstruik
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark In het centrum
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen
  • Reisgezelschap Met vrienden

meevaller

leuke kamer, degelijk eten, goede en vriendelijke service; heel proper Enkel de omgeving van het hotel is niet zo geweldig

• Totaaloordeel over Hotel Bitburg
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark heel goed
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark geen

Heerlijk rustig

Het was een heel mooi huisje. Alles zat er op en aan .en lekker buiten zitten met De eekhoorntjes. Het park was heeeel schoon dat is ons op gevallen. Groetjes wil en Hein boeren.

• Totaaloordeel over Landal De Lommerbergen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Schoon
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark ……..

Matig

Voor de tweede keer geweest maar nu een stuk minder kwaliteit vooral het ontbijt vers fruit yoghurt enz. De bediening een drama de eerste 3 dagen veel praten,praten en niets doen. Graag reacties

• Totaaloordeel over dS Hotel Gronau
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Geen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Het ontbijt en diner
  • Reisgezelschap Met partner

Ontspanning van begin tot eind.!

Ontspannen, geweldig wellness gebeuren. Het gemak waarmee je van de hotelkamer zo naar het sauna gebeuren kan en terug was enorm prettig.

• Totaaloordeel over Wellnesshotel Spabron
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Heerlijk vanuit kamer zo in badjas naar wellness. Heerlijke sauna’s, bubbelbaden en opgietingen. Menukaart meer dan voldoende. Ontbijt op maat dus helemaal goed. Vriendelijk behulpzaam personeel. En ook nog de derde dag volledig mogen / kunnenbenutten. Ook van te voren ingelicht dat het zwembad in renovatie was. Kregen daarom extra korting. Keurig geregeld
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Plek voor fiets onvoldoende. Ook te weinig fietsroutes. Personeel niet op de hoogte van knooppunten fietsen. Moeten zoeken naar een beginpunt.
  • Reisgezelschap Met partner

Voor ons was het de eerste keer op het vakantiepark Reevallis.

Voor Herhaling vatbaar

• Totaaloordeel over Summio Vakantiepark Reevallis
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark een eigen parkeer plaats
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark n.v.t

Munsterstraat 20

7418 EV Deventer

0900 6677788

Over Voordeeluitjes.nl

De leukste vakanties dichtbij: dáárvoor moet u bij Voordeeluitjes.nl zijn! Als 't om hotelovernachtingen of 'n verblijf op 'n vakantiepark gaat, wil Voordeeluitjes.nl u de best mogelijke ervaring bieden. Laat ons dus weten of dat gelukt is en voorzie ons van 'n review! Voordeel? Dáár zijn we natuurlijk dol op. Voordeel zit ‘m in méér dan alleen de prijs. Denk aan groot gebruiksgemak op de website, leuke extra’s als onderdeel van de scherpe vakantiepark- en hotelarrangementen, de persoonlijke benadering en 't meedenken met u als klant. We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier/ vakantieparkbeheerder. Wij zijn de schakel tussen die twee en willen beide partijen zo makkelijk mogelijk maken. Iedere kans om uw ervaringen met Voordeeluitjes.nl nóg beter te maken, pakken we met alle handen aan. Wat houdt ons bij uitstek scherp en gedreven? Juist, uw reviews! Door over uw geboekte uitje bij Voordeeluitjes.nl feedback te geven, helpt u anderen bij hun beslissing en ons (/onze partners) naar een hoger niveau. Bij Voordeeluitjes.nl is het voordeel ingebakken, in welke vorm dan ook. Iedereen die zich met ons verbindt, heeft voordeel bij wat we doen. Althans, we willen dat dat altijd zo is! En daarom vraagt Voordeeluitjes.nl om uw reviews. Zodat andere belangstellenden er wijzer van worden, maar ook wijzelf! We nemen feedback uiterst serieus. We zijn van mening dat je als mens maar ook als bedrijf alleen maar kunt groeien door vallen en opstaan. We plaatsen niet alleen uw reviews; we trekken er ook lering uit! Daar waar we kunnen, zullen we verbeteringen voorstellen of doorvoeren. Verder staat Voordeeluitjes.nl met beide benen op de grond. Al zijn we langzamerhand niet meer klein, we doen er alles aan om wel de waarden die bij ‘klein’ horen, te koesteren. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben blijvend topprioriteit. Met uw reviews - of het nu positieve of negatieve ervaringen zijn - kan Voordeeluitjes.nl vooruit!