Mooie kamer,op begane grond. Wel wat gehorig. Een grote passpiegel zou zeer handig zijn Ontbijt was prima.
Verblijf was prima. Personeel aardig en eten goed! Er was 1 minpunt: we zaten in kamer 205 op de 1 e verdieping; de rokers en luide sprekers verblijven zelfs al voor het ontbijt van 06.00 uur in het rokershokje direct onder onze kamer. Tot 2 x toe zijn we wakker gemaakt op dat veel te vroege tijdstip. We vermoeden dat het installateurs of aannemers gaat! Ook de vroege fietsers zijn met de deuren aan het slaan en luid aan het praten. We hadden voor de rust gevraagd om een kamer aan de achterkant omdat het terras aan de voorkant zit. Maar daar was dus ook lawaai.
Ter gelegenheid van onze trouwdag, 4 daags arrangement geboekt, we werden erg vriendelijk ontvangen en er lag een klein presentje voor ons op de kamer. Vriendelijk personeel, gezellig terras en een brasserie met kleine kaart. Ontbijtbuffet was niet uitgebreid maar oké. Ligging vh hotel is perfect voor fietsers en wandelaars en je bent ook zo in Hardewijk, Walibi en Batavia stad. Wij hebben elektrische fietsen gehuurd en die waren prima. 1 minpuntje is dat de kamers wel erg gehorig zijn.
Geweldig genoten Aardig personeel
Leuke ontvangst, heel hartelijk personeel.
Fijne dagen gehad en mooie kamers met lekker ruime douche
Keurig hotel. Eten was heerlijk, voldoende en goed verzorgd. Alleen hadden we all-in met gratis drankjes tussen 17:30 en 21:00 uur. Wel fijn als je dan ook regelmatig een drankje kan bestellen en niet steeds hoeft te wachten. Ook wist niet al het personeel welke drankjes hieronder vielen. Verder voelde mijn partner en ik ons erg jong vergeleken de doelgroep die er was. Dik 65+. Wellicht niet storend maar wel als ze bij het ontbijt naar binnen stoven om alles te kunnen pakken, bang dat ze tekort kwamen. Dus voor deze categorie is het prima, wij zijn dit niet gewend om zo te doen.
Het hotel ligt lekker rustig, tegen een bos aan. Je kunt er heerlijk slapen ,het ontbijt is helemaal prima. Het avondeten bij halfpension is goed. Geen high cuisine maar dat mag je ook niet verwachten voor die prijs. Moselkern zelf is volgens ons vergane glorie. Cochem en Koblenz maken dat ruimschoots goed
Zeer vriendelijk personeel, wij hadden land kamer met terras en konden heerlijk buiten zitten. Ook is er een “honesty” bar. De kamer was wat klein en ook bloedheet. Er is geen airco dus met deze warme dagen was slapen erg moeilijk. Deur open was niet te doen vanwege de vele insecten. Het bed was onwijs zacht. Badkamer is aan vervanging toe. Was wel handig dat je zelf nieuwe handdoeken kon pakken. Ontbijt was heerlijk ook het avondeten was prima. Lekkere cocktails.
Nette kamer met koffie en thee,altijd erg prettig. Het ontbijtbuffet is niet heel uitgebreid,maar wel ruim voldoende. Vaste tafelindeling en het diner is ook vooraf bepaald. Smaakte prima. We hadden geen mooi weer,maar hebben toch heerlijk gefietst,wat gewinkeld in Gronau en Enschede. Kortom, een prima plek
Rustgevend, ontbijt en diner van uitstekende kwaliteit.
Prima hotel. Goede keuken. Vriendelijk personeel. Gunstige ligging t.o.v. het strand.
Alpine hotel is een goed hotel mooi gelegen. De panorama view kamer is zeer ruim, iets gedateerd maar een nieuwe verbouwde badkamer. De bedden zijn goed. De kamer was schoon. Het ontbijt was in buffet vorm en er was een ruime keuze. (verwacht geen 5 sterren zoals in een Turks hotel) Het avond eten eveneens in buffet vorm is heel goed verzorgt en warm. Lokale gerechten. Dit is echt een hotel waar je vanuit mooie wandel of fiets tochten kan maken. Zelf denk ik dat het voor kleine kinderen minder is. Zwembad is klein maar fijn zo ook de sauna
Een heel mooi hotel gelegen nabij station Zoetermeer. Ik had een mooie kamer met een mooie badkamer, koffie- en theefaciliteiten op de kamer en een groot tv-scherm. Het ontbijt is zeer goed met een ruime keuze aan brood en beleg. Ook het diner was meer dan voortreffelijk. De wijn was van goede kwaliteit en smaakte goed. De bediening is uiterst klantvriendelijk. De ligging is geweldig, steden als Delft, Gouda en Den Haag liggen bij wijze van spreken om de hoek, ook per trein zeer goed bereikbaar. Een hotel waarvan je zegt, hier kom ik graag nog eens terug.
Het was boven mijn verwachting. Personeel vriendelijk,behulpzaam en actief. Accommodaties schoon,ruim en comfortabel. Kamers prima. Dank voor alles. Groet Bram Schouten
Vriendelijk personeel Welkomst diner voortreffelijk Ontbijt eenvoudig voor 4* hotel Kamer prima, behalve een steeds bij vlagen terugkerende vreemde lucht Bedden voor ons te zacht Helaas geen synthetische kussen (partner gevoelig voor kapok/veren)
Prima park goed verzorgd rustige sfeer, zeker voor herhaling vatbaar
Gemoedelijk hotel waar je je thuis voelt
Mooie ruime kamer, niet overal even schoon! Tijdens douchen is het een waar waterballet, het spettert overal naartoe. Ontbijt is goed! Zeer spijtig dat er geen gezellige ruimte , of een barretje is. Fiets stalling moet groter en beter overdekt gemaakt worden.
Alles tot in de puntjes verzorgd. Een prachtige ligging met rust. Prachtig, mooie inrichting. Zeer goed ontbijt.
Zeer gastvrij personeel. Mooie kamer. Eten uitstekend.
Prima voor een weekend of midweek
Te kleine kamer voor meerdere nachten niet handig
Best goed hotel voor de prijs met all in is n beetje verouderd maar Best goed Met heel goed eten dat is wel 4 sterren
Goede hotelkamer we missen alleen een waterkoker voor in de ochtend het eerste bakje koffie of thee. Douche erg krap als je wat flinker van postuur bent . Als je doucht is ook toilet nat. Geen airco op de kamer en geen afzuiging in de douche. Bedden liggen prima. Ontbijt is prima. Er was keuze genoeg en ook als je wat later gaat ontbijten is alles aangevuld. Vriendelijk personeel ook de dames van de roomservice . Hotel ligt op loopafstand van het centrum . Wandelroutes in het bos kan je starten aan de overkant van het hotel. Naast het hotel ligt Pannenkoekenhuis de Boskabouter die heeft overheerlijke pannenkoeken ook is daar een grote speeltuin voor de kinds.
Munsterstraat 20
7418 EV Deventer
Wij zijn dé arrangementenspecialist Voordeeluitjes.nl, een relatief jonge club mensen, die altijd op zoek is naar de beste hotel- en vakantieparkdeals voor elke doelgroep en elk budget, in eigen land of (net) daarbuiten. Ga je voor een leuke vakantie dichtbij, dan wil Voordeeluitjes.nl de best mogelijke ervaring bieden. Een minivakantie aan zee, een stedentrip of een heerlijke midweek in de ongerepte natuur? Met Voordeeluitjes.nl ga je er voordelig een nachtje, een weekend of wat langer opuit. We presenteren op onze website een uitgebreide selectie scherpe hotel- en vakantieparkarrangementen in onder meer Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk en Frankrijk. Bij Voordeeluitjes.nl boek je meer dan een overnachting. Allerlei fijne extra’s zoals een ontbijt, een diner, de toegang tot een pretpark of een late check-out zijn namelijk bij de prijs inbegrepen. Maar het voordeel bij Voordeeluitjes.nl zit ‘m óók in het grote gebruiksgemak op de website, de persoonlijke benadering en het bieden van service op maat! We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier of vakantieparkbeheerder. Wij, als schakel tussen deze twee, willen met beide partijen goede en warme relaties onderhouden. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben bij ons blijvend topprioriteit. Maar ook aan opbouwende kritiek en reviews van klanten hechten we veel waarde. Groeien doe je immers alleen, als je de kans krijgt iets te verbeteren!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.