Mooi park veel water. Huisje erg donker, als het ging schemeren kon je al niet meer lezen. Op de slaapkamer kon je helemaal niet lezen. Slechte verlichting. We hebben fietsen gehuurd maar dat kon pas vanaf 10 uur. Erg laat, om 16.30 uur moesten de de fietsen weer afleveren. Wij vonden dan €28 erg duur.
Oprechte hartelijkheid in een authentieke omgeving
Zeer vriendelijk personeel. Gezellige entertainment en uitstekend eten. Wat je krijgt voor de prijs is zeer de moeite waard.
Wij waren een midweek in mei en hebben het heel ptettig gehad.
Het huisje stond in een omgeving met veel bomen, daardoor erg donker in het huisje.
Dit was de derde keer dat wij op het park verblijven maar waren als eerste vol verbazing dat wij ons beddegoed er ineens bij moesten kopen (€ 30,20). Alle keren zat dat er gewoon bij de totale prijs in Dat waren wij niet gewend. Toen werd gezegd omdat wij overgegaan zijn van roompot naar Landal was dit per jan 2026 nieuw. Wij gaan al heel heel heel veel jaren naar Landalparken en en soms roompot hebben nog nooit apart beddegoed hoeven kopen. Maar goed, je doet het anders heb je niks. Wij hadden er ook niks overgelezen. Dan meld je dat er niet goed is schoongemaakt onder de bank en tussen de kussens, hebben zelf maar de stofzuiger gepakt. En dat er allemaal mieren uit de stofzuigerkast lopen, weinig reactie hierop of terugkoppeling of er iemand langs komt. Zeer jammer want het is anders een mooi park om te verblijven.
We kwamen hier voor de 3e keer en het is steeds weer genieten. Veel groen en volop vogels. Het huisje is prima, àlles aanwezig wat je nodig hebt.
Rustig groot park. Midden de natuur. Ideaal om te wandelen en te fietsen.
Een aangenaam verblijf, jammer dat sommige zaken (badkamer, bedden) verouderd zijn en een update behoeven. Ook is het hotel slecht toegankelijk voor mensen met een rollator. Personeel is vriendelijk en behulpzaam Persoonlijk vind ik €20, per dag voor een hond best veel.
Locatie was prachtig. Klopt dat er over het algemeen wat oudere mensen zijn. Maar dat stoorde ons totaal niet. Hotelkamers zijn iets gedateerd, maar bedden sliepen heerlijk en het was wel gewoon goed. Al met al geslaagde paar dagen
Goeie ervaring, wij hadden een ruime kamer, misschien wat gedateerd, eten en drinken goed, alleen de laatste dag waren de mini haxen niet gaar. Maar waren genoeg andere etenswaren. Ook de sauna en zwembad waren lekker in de middag.
Vriendelijk personeel ,lekker eten goede wijn .Wat wil je nog meer
Prachtige sauna mooie tuin heerlijke retraites eten ook heerlijk maar de drankjes zijn erg duur naar sommigen verhoudingen
Goede service, schone kamers en een goed ontbijt.
4 nachten geboekt kamer was in orde, het ontbijt was goed, de keren dat wij dineerden in het hotel was het eten prima. Het voldoet over het algemeen net, er is géén lift aanwezig naar de kamers via een smalle trap, géén oplaadmogelijkheid voor elektrische auto's, géén airconditioning.
Een hotel waar alles klopt, schoon en netjes. Erg vriendelijk personeel van onthaal tot vertrek alleen maar positieve ervaringen.
Een verborgen pareltje! Geweldig personeel! Ontbijt is eenvoudig maar genoeg en best veel keus. Eten savonds was top, biefstuk smolt gewoon in je mond, super mals. Omgeving is rustgevend, super om te wandelen of met de auto. Natuur en een concert van de vele verschillende vogels geluiden. De beekjes zijn ook rustgevend! Conclusie gewoon een super plek! Wij gaan zeker nog terug!
Ruime, schone kamers met prima bedden. Vriendelijk en behulpzaam team. Zeer goede keuken, ontbijt en diner waren prima!! Bediening ook goed.
Bij aankomst om 15.30u was er niemand aan de receptie hoewel we pas om 15u konden inchecken. We hadden wel een mail ontvangen waar we de sleutel konden vinden. Echter kwamen we in een eenpersoonskamer terecht. Dwz: 1 hoofdkussen, 1 donsdeken, 1 handdoek. Direct mail gestuurd, geen antwoord. Dag later kregen we verontschuldigen aangeboden en een andere kamer. Ontbijt was zgz tot 11u op zondag, maar die zondag uitzonderlijk tot 10u wegens feestje. Aangegeven op een papiertje dat we helaas niet hadden gezien en we waren niet de enigen. Communicatie kan beter!
Dit is wel een goed hotel waar je goed kan vertoeven. Het eten was er goed en gevarieerd de kamers waren goed en netjes. Douche was ook schoon en netjes alleen de afzuiging maakte behoorlijk lawaai.dat is de enige minpuntje die wij hadden. In de omgeving zijn er mooie wandelingen temaken.
Fijn hotel, in prachtige omgeving met een voordelige prijs
Wij komen met regelmaat bubbelen in het warme water van de wellness. De "tag" waarmee de deur van je hotelkamer kunt openen is een geweldige verbetering.
Goed hotel, centraal gelegen in binnenstad, fijne kamer met prima bedden en goede service van medewerkers,
Heerlijke dagen gehad, prachtig huis en mooi park. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kleinschalig hotel. Goede kamer ook als het een standaard is. Wat het fijne was de hond kon mee. Als verassing lag er een hondendeken wat lekkers, tevens stonden ook de voer en drinkbak klaar. Top geregeld
Munsterstraat 20
7418 EV Deventer
Wij zijn dé arrangementenspecialist Voordeeluitjes.nl, een relatief jonge club mensen, die altijd op zoek is naar de beste hotel- en vakantieparkdeals voor elke doelgroep en elk budget, in eigen land of (net) daarbuiten. Ga je voor een leuke vakantie dichtbij, dan wil Voordeeluitjes.nl de best mogelijke ervaring bieden. Een minivakantie aan zee, een stedentrip of een heerlijke midweek in de ongerepte natuur? Met Voordeeluitjes.nl ga je er voordelig een nachtje, een weekend of wat langer opuit. We presenteren op onze website een uitgebreide selectie scherpe hotel- en vakantieparkarrangementen in onder meer Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk en Frankrijk. Bij Voordeeluitjes.nl boek je meer dan een overnachting. Allerlei fijne extra’s zoals een ontbijt, een diner, de toegang tot een pretpark of een late check-out zijn namelijk bij de prijs inbegrepen. Maar het voordeel bij Voordeeluitjes.nl zit ‘m óók in het grote gebruiksgemak op de website, de persoonlijke benadering en het bieden van service op maat! We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier of vakantieparkbeheerder. Wij, als schakel tussen deze twee, willen met beide partijen goede en warme relaties onderhouden. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben bij ons blijvend topprioriteit. Maar ook aan opbouwende kritiek en reviews van klanten hechten we veel waarde. Groeien doe je immers alleen, als je de kans krijgt iets te verbeteren!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.