Mooi gelegen, stadje en groen liggen om de hoek. Nabijheid van station. Hotel zelf is rustig. Jammer dat de bar heel beperkt open was. Het eten was iets te zout naar onze mening. Vriendelijk personeel. Aangenaam saunalandschap. Minpuntje: de kussens waren te zacht. Toen we bij het vertrek de kussenslopen er afhaalden, was een van de kussens vuil en waren er bloedvlekjes op.
Goede ligging, prima hotel, slechte keuken
mijn kamer is erg tegengevallen, was nu voor de 3e keer bij u in hotel de hoeve,2keer eerder had ik een betere en grotere kamer,deze keer kon ik met moeite in de badkamer komen en als ik op het toilet zat kon ik meteen bij de wastafel mijn handen wassen. douchen was ook een ramp, er was geen douchebak, dus het water liep meteen het toiletgedeelte in.stond ook geen wisser met lange steel om het water weg te krijgen.mijn kamer nr.was nr.9.had deze keer 2 vrienden mee genomen en jullie hotel aan zitten prijzen,gelukkig hadden zij kamer nr.31 en dat was vergeleken met onze kamer een paleis, daar was ik erg blij om, want anders had ik mij dood geschaamt als zij ook zo'n kamer als wij hadden gekregen. m.vr.gr.j.reuter
Wij voelden ons heel welkom. Hotel Hector was heel gezellig. Goed eten en heel vriendelijke bediening.
Eerste dag super lekker,uitgebreid ontbijt, Tweede dag erg karig,veel dingen op,werd ook niet aangevuld. De dame aan de receptie was niet echt vriendelijk/gastvrij
Huis was perfect, jammer dat er geen haardroger aanwezig was, zou wel handig zijn na t zwemmen. In het zwembad had iemand gepoept, ik heb 2 drolletjes die dreven weggehaald met papier, er lag nog meer op de bodem. Mijn man en ik hebben die dag niet meer gezwommen. Bij de receptie was er niemand meer bij wieje kon melden. Jammer dat dit kan gebeuren op zo een plek.
We verbleven er van 12/05/26 tot 17/05/26. Het inchecken en kamertoewijzing verliep vlot en vriendelijk alsook de uitleg van het hotel. de kamer(310) was klein en er stond een kast met maar één schuifdeur je zag de helft van de kleren hangen.( ook in de andere kamers) het bed had een zachte matras. De badkamer was groot genoeg voor één persoon terzelfdertijd te gebruiken en voorzien van wc, wastafel en inloopdouche . Het ontbijt was uitgebreid met vele soorten vlees ,kaas , vers fruit 2 soorten broodjes en veel soorten brood, spek met roerei, vele soorten confituren en honing alsook ontbijt granen en nog veel meer. Een pluspunt was de sauna en het zwembad maar ook de fitnes, het dampbad was nooit warm genoeg. Het avondmaal (3gangen) was lekker bereid maar het hoofdgerecht was een kleine portie ,ook daar was de bediening vriendelijk. het hotel beschikt over fietsstaanplaatsen en oplaadpunt maar deze waren buiten niet overdekt. Er waren ook 6 privé parkeerplaatsen .
het was een mooie bosrijke omgeving goede kwaliteit huisjes mooie ligging goed verdeeld goede privacy
We kwamen aan geen verf meer op de deur. Binnen was het erg smerig het rook ook heel erg muf sloeg gewoon op je keel. Leek wel dat er in jaren niet schoon gemaakt is trapleuning te vies om aan te pakken. Op de slaapkamers lag gewoon nog stof onder de bedden. Het matras waar we moesten opleggen veel te dun (denk dat je in een gevangenis nog betere matras hebt). In 1 woord schandalig wat een vies onderkomen, Heb ik het nog niet over de douche gehad en het bankstel.. weg weekend , weg geld receptie was al gesloten bellen nemen ze niet op. Een email verstuurd krijgen we gelijk weer terug dus niet te bereiken. We zijn daar misschien een uurtje geweest zijn we maar als armoede naar huis gegaan. Nog maals schandalig dat jullie dit aanbieden.
Zeer geslaagd
Er was een warm en hartelijk ontvangst, en de service was prima. Het 2 gangen diner werd zonder kosten een 3 gangen en 1 dag een 4 gangen diner zonder kosten. Dit vindt ik pas echt gast vrij..
Heetlijk gegeten en leuk hotel
fijn hotel , mooie locatie, uitgebreid ontbijt fijn diner ,vriendelijk en behulpzaam personeel info pakket stond niet klaar, moest er om vragen zwembad gedateerd, kan wel oppepper gebruiken
Het huis was schoon en netjes. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
Sauna ruimte stelt niet veel voor douche deed niet Bier sloeg snel dood Drinken zat geen prik op
Ligging van het hotel ideaal. Ontzettend vriendelijk personeel. Kamer was mooi en schoon . Zowel het ontbijtbuffet en het diner was heerlijk. In één woord prachtig. Een echte aanrader .
Prachtige kamer, zeer vriendelijke werknemers, heerlijk eten, alles helemaal goed. We hadden all incl. Dus de drankjes zijn ook inbegrepen, heel fijn!Mooie omgeving, genoeg te doen.
Wel jammer dat het in de tovertuin druk was en lang in de rij stond. Advies is om voor de parkgasten de attracties eerder open gaan of later dicht
prachtig hotel, alleen het eten is vegan. niet geweten wij waren anders niet gegaan volgende boeking zal ik er opletten. wij vinden het discriminatie wat eten betreft
Heel fijn hotel, schoon, netjes, vriendelijk personeel en ligt super centraal in Haarlem.
Personeel spreekt alleen Engels en heeft ons niet geinformeerd over de mogelijkeid van een extra kussen. Ontbijt eenvoudig, maar prima. Uitcheckken, onvriendelijk, men vroeg niet naar hoe het was geweest. Bed, uitstekend, extra kussen en kledingkast ontbraken. Tv lekker groot. Alles zeer schoon en fris. Aanrader! Mooi en origineel design. Prijs iets te hoog voor wat je krijgt helaas
Een knus kamertje met douche en toilet om de hoek
Vriendelijk personeel, goed ontbijt met veel keuzemogelijkheden, evenals het diner. Doordat het ontbijt gevarieerd was, en ik dus uit veel kon kiezen, at ik genoeg voor de hele dag tot diner- heb dus geen lunch genomen.
uitstekend
Fijn hotel, ontbijt en avondeten ruim voldoende en goed. Kamers en bedden, douche en toilet erg fijn en alles zeer schoon. Fijn en gezellig personeel. Alleen wellnessruimte verdient deze naam niet en was erg klein en gedateerd. Sauna functioneerde wel gelukkig. Ligt aan openbare weg en hoort wel voortdurend verkeer voorbij razen. Maar al met al zeer aan te bevelen.
Munsterstraat 20
7418 EV Deventer
Wij zijn dé arrangementenspecialist Voordeeluitjes.nl, een relatief jonge club mensen, die altijd op zoek is naar de beste hotel- en vakantieparkdeals voor elke doelgroep en elk budget, in eigen land of (net) daarbuiten. Ga je voor een leuke vakantie dichtbij, dan wil Voordeeluitjes.nl de best mogelijke ervaring bieden. Een minivakantie aan zee, een stedentrip of een heerlijke midweek in de ongerepte natuur? Met Voordeeluitjes.nl ga je er voordelig een nachtje, een weekend of wat langer opuit. We presenteren op onze website een uitgebreide selectie scherpe hotel- en vakantieparkarrangementen in onder meer Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk en Frankrijk. Bij Voordeeluitjes.nl boek je meer dan een overnachting. Allerlei fijne extra’s zoals een ontbijt, een diner, de toegang tot een pretpark of een late check-out zijn namelijk bij de prijs inbegrepen. Maar het voordeel bij Voordeeluitjes.nl zit ‘m óók in het grote gebruiksgemak op de website, de persoonlijke benadering en het bieden van service op maat! We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier of vakantieparkbeheerder. Wij, als schakel tussen deze twee, willen met beide partijen goede en warme relaties onderhouden. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben bij ons blijvend topprioriteit. Maar ook aan opbouwende kritiek en reviews van klanten hechten we veel waarde. Groeien doe je immers alleen, als je de kans krijgt iets te verbeteren!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.