Keurige levering, op tijd

Gaat om essen snijplank ik zou alleen een klein flesje onderhoudsolie erbij leveren voor het eerste gebruik als service

Rap en perfect

Zeker aan te raden

Prima product en service

Helder, overzichtelijk. Doen wat gezegd wordt.

• Bezorging

Ontgoocheld, pan was beschadigd en reeds gebruikt

Het aangekochte pannetje vertoonde krassen en aangebrande delen aan de onderkant. MAAR, na contact met de verantwoordelijke hebben we een gepaste en zeer correcte oplossing gevonden voor het probleem. Waarschijnlijk heb ik pech gehad. Maar eind goed, al goed en door de snelle interventie zou ik alsnog deze site aanraden.

• Bezorging

Product naar wens en zeer snel geleverd

Super pizzaoven. We hebben al verschillende keren pizza's gebakken en het ging zeer goed. We gebruikten kleine stukjes eikenhout om de oven op temperatuur te krijgen.

Paelledeksel verkeerde afmetingen

Ik had een paelladeksel besteld met diameter 46 cm op de verpakking staat inderdaad 46 cm maar in werkelijkheid is het deksel 44,5cm dus het deksel past niet op mijn pan. Mail gestuurd om product te retourneren maar tot op heden geen antwoord gehad.

Perfect!

Uitstekend bevallen!

Flexibel en Snel

Snelle flexibele hulp bij Ovenwinkel. Ik zocht een Tripod, kwam uit bij Ovenwinkel en kon hem dezelfde dag nog ophalen voor een scherpe prijs.

Kwaliteit prijs top

Prima service,correcte prijs en goede levering

Snelle levering!

• Bezorging

Snelle levering en goede communicatie/bereikbaarheid

Super service!

Ik wilde mijn Kenwood Kmix vervangen voor een Maxima planeetmenger en heb vooraf mijn vragen gemaild. Deze werden netjes beantwoord door eigenaar Rob. Toen ik overging op de aankoop, werd deze heel snel door Maxima zelf geleverd (hij was op nabestelling) zodat de kans op schade tijdens transport zo klein mogelijk is omdat hij zo maar één keer vervoerd hoefde te worden. Hij was in twee dagen binnen, super snel! Zeer prettig contact gehad en ik ben superblij met mijn aankoop. Aanrader!

Betaalbaar en goede service

Ik was op zoek naar de Maxima Planeetmenger en kwam via Google uit bij Ovenwinkel.nl. Hier was deze het goedkoopst en ze hadden alle kleuren, wat ik ook erg fijn vond!

Goede communicatie

Net advies, goede kwaliteit

Advies in de winkel was netjes, helaas is deze gesloten. Later nogmaals in de webwinkel besteld en opgehaald in de showroom.

• Bezorging N.v.t.

Prima geholpen ook nadat ik eerst het verkeerde item had besteld

Gewoon goed!

Goed verloop en aanvullende begeleiding bij bezorgen, prettig.

Netjes ontvangen

Enige vertraging bij PostNL, maar bestelde boek netjes ontvangen

Zeer snel

Binnen 1 dag bezorgd.

Passie voor koken

Wilde voor verjaardag zoon een Ooni Karu 12 bestellen en evt afhalen in Waalwijk. Na mailverkeer met gepassioneerde Rob bleek pizzaoven niet in winkel te staan, maar kreeg wel de belofte dat bij bestelling vòòr 13 uur de pizzaoven volgende dag geleverd zou zijn. Die belofte heeft Rob helemaal waar gemaakt. Ook hierin merk je de passie voor zijn producten, want na bestelling weer mail dat bestelling was binnengekomen en verwerkt werd. Aftersales dus ook met passie! En de Karu 12 is een geweldige pizzaoven, gelijk op dag van levering de eerste pizza's gemaakt. Onze gedachten dwaalden af naar Italie.

Informerend en behulpzaam

Alles prima: vlot en communicatief. Voor bedrijven jammer dat er niet op factuur betaald kan worden. Een levering duurt dan 3 weken i.p.v. 3 dagen.

• Levertijd N.v.t.

Snelle en accurate levering

De bestelling was snel verwerkt en geleverd. Alles naar wens en zoals aangeboden en besteld

• Bezorging

Goede en duidelijk afspraken en alles nagekomen

Top, beukenhouten keukentrolley gekocht met lichte transport schade. Bij het uitpakken van de trolley ging het echt om een zeer kleine schade aan de achterzijde. Dus dat was een prettige ervaring. Blij met deze trolley die perfect in de keuken past. Rob bedankt.

• Bezorging

Uitstekende overworking van bestselling tot levering.

Vlotte levering. Goeie en guidelines communicatie.

Grotestraat 69 D

5141 JN Waalwijk

Over Ovenwinkel.com

Ik heet je van harte welkom op Ovenwinkel.com. In de webshop vind je een geselecteerd aanbod aan pizza ovens, diverse kooktoestellen met bijbehorende accessoires en een ruime collectie kookartikelen. Als klant sta je bij mij altijd centraal en streef ik er naar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zo biedt de Ovenwinkel je na aankoop 30 dagen bedenktijd en denk ik met je mee in geval van vragen of klachten. De Ovenwinkel is gecertificeerd en beschikt over het Webshop Keurmerk waardoor je verzekert bent van een veilige en betrouwbare winkelervaring. Wil je meer uitleg of heb je specifieke vragen, stel deze dan gerust. Wil je bepaalde producten eerst fysiek bekijken, breng dan een bezoek aan de showroom alwaar je van mij persoonlijk advies zult krijgen. Neem wel vooraf contact op om een bezoekafspraak te maken. Ik verwelkom je graag op Ovenwinkel.com, de culinaire belevingswinkel voor puur kookplezier! Met smakelijke groet, Rob Kamp