perfect

Besteld en snel geleverd

Snel en netjes geleverd

Duidelijke website, snel geleverd

Prachtig mooie winkel

Wat een fantastische winkel is dit. Veel mooie spullen.

• Bezorging N.v.t.

Redelijke snelle levering, we zijn een beetje verwend door het 'voor 23:59 besteld volgende dag in huis', volgens mij 2-3 dagen vanaf bestelmoment is ook prima. Goede omschrijving/titel en de prijs van het product.

Super aangename ervaring.

Zeer goede opvolging en vriendelijke man. Heeft me direct bijgestaan bij de vragen die ik had. Mijn eerste levering is vlot verlopen alleen was spijtig genoeg het meegeleverde glas gebroken van mijn Petromax. Rob heeft dit onmiddellijk opgelost en een nieuw glas besteld dat onderweg is. Tweede bestelling is ondertussen ook onderweg. Top kerel. Bedankt !!!!!

Erg tevreden

Wanneer mijn bestelling niet op voorraad meer was werd ik vriendelijk opgebeld om anderen opties door te nemen, ook in de doos van de bestelling vond ik een brief met een uitgebreide uitleg

Supersnel, correcte service

Bestelling werd 1 dag later goed en onbeschadigd geleverd

• Bezorging

Bestelde product kwam ondanks goed verpakken helaas beschadigd aan. Super netjes opgelost en wij zijn heel blij met de bestelde römertopf.

• Bezorging

Netjes op tijd en goed verpakt. Alleen zette de bezorger een groot pakket aan de straat ipv bij de voordeur.

Zeer snelle levering.

Wij zijn zeer tevreden over de aangekochte pizza oven.

prima levering

• Bezorging

Geweldige service , goede uitleg en een super Pizzaoven in onze tuin!

Goede en snelle service

Product dat ik zocht snel gevonden, tegen scherpe prijs. Tweede accessoire vond ik niet maar werd snel toegevoegd op de site en gelijk meebesteld

• Bezorging

Goede prijs snel geleverd goed verpakt

Bestelling was snel uitgeleverd en alles was zeer goed verpakt.

• Bezorging

Mooie stevige! bakvorm van blauwstaal. Snel bezorgd. Die zal beslist lang meegaan.

• Bezorging

Een internetaankoop zoals dat hoort te zijn.

Van bestelling tot levering helemaal goed. Ook het product is prima.

Ervaring is positief

Hoogwaardig product tegen schappelijke prijs aangeschaft. Betreft bakslede voor gevogelte, vlees e.d. Zeer tevreden.

geweldige service en advies

Rob heeft goed advies gegeven bij aankoop snijmachine en het product nog snel kunnen leveren voor de feestdagen.

Prachtige keukentrolley ontvangen

Enige minpuntje was dat de verzendmethode maar tot de begane grond was, en ik woon op de vierde. Verzending was wel gratis, maar ik had graag de optie gehad tegen betaling een uitgebreidere service te krijgen.

Op tijd. Zending gied te volgen. Duidelijke communicatie. Nette prijzen

• Bezorging

Webshop met de beleving van een fysieke winkel. Complimenten.

Goede bereikbaarheid en opvolging bij vragen.

Zeer tevreden!

Mooie kwaliteitsvolle machiene, snelle levering, tevreden klant ☺️

Bestelling werd snel geregeld

De Els 1 5141 HH Waalwijk

Over Ovenwinkel.com

Ik heet u van harte welkom in de Ovenwinkel. Zowel in de winkel, als in de webshop vindt u een leuk aanbod aan pizza ovens, diverse kooktoestellen met bijbehorende accessoires en een selectie kookwinkelartikelen. Voor mij staat u als klant centraal en streef ik er naar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. De Ovenwinkel biedt u na aankoop 30 dagen bedenktijd. Ook beschikt de Ovenwinkel over het Webshop Keurmerk waardoor u verzekerd bent van een veilige en betrouwbare winkelervaring. Wilt u meer uitleg of heeft u specifieke vragen, stel deze dan gerust. Ben je in de buurt van Waalwijk, loop dan eens binnen in de winkel en u krijgt van mij persoonlijk advies. Wij zijn gevestigd in het winkelgebied in het centrum van Waalwijk. Heeft u vragen over de producten in de Ovenwinkel of van algemene aard, neem dan gerust even contact met mij op. Graag tot ziens in de Ovenwinkel voor puur kookplezier! Met smakelijke groet, Rob Kamp