Op tijd. Zending gied te volgen. Duidelijke communicatie. Nette prijzen

• Bezorging

Webshop met de beleving van een fysieke winkel. Complimenten.

Goede bereikbaarheid en opvolging bij vragen.

Zeer tevreden!

Mooie kwaliteitsvolle machiene, snelle levering, tevreden klant ☺️

Bestelling werd snel geregeld

• Bezorging

Keurige en correcte levering.

De middag voor de afleveringsdag telefonisch doorgegeven door Ovenwinkel dat het product in de ochtend wordt bezorgd. Zeer prettig zulke duidelijke informatie.

• Productinformatie N.v.t.

top bedrijf goede site

mooi product, goede prijs, kwaliteit.

• Bezorging

Snel en prettig contact en afhandeling

De grote van het bakblik bleek niet helemaal te kloppen. Contact en afwikkeling voor vervanging liep prettig en snel

top pannen

super !!!

• Bezorging

Geleverd zoals verwacht, dik in orde

Onderdeel van snijmachine perfect afgeleverd

Gewoon goed

Snelle bezorging, netjes afgeleverd. Goede stevige koelbox, belooft 12 dagen koud, dat gaan we nog testen. Deze komt heb beste uit alle tests.

• Bezorging

Goed advies, meedenken met klant. Snelle en goede levering

• Bezorging

Klantengerichtheid hoog in het vaandel

Erg blij met Rob van Ovenwinkel.com super betrokken en klantvriendelijk, klachten worden serieus opgenomen en naar tevredenheid afgehandeld. Bedankt nogmaals.

Zeker een aanrader

Goede prijs kwaliteit

Goed product voor een prima prijs.

• Bezorging

Goede spullen en snelle levering

Mijn eerste kennismaking met Ovenwinkel.com is prettig. Ruim assortiment van goede kwaliteit en snelle levering. Als ik weer iets nodig heb, zal ik zeker op deze website gaan kijken

• Bezorging

Vlotte levering, goed verpakt en product conform productinformatie..

Degelijk en betrouwbaar!

Mijn Oost-Vlaamse vlaaien worden nu net dat tikkeltje authentieker door te bakken in steen.

• Bezorging

Snelle levering en afhandeling.

Ik werd netjes van te voren gebeld voor de levering van mijn bestelling. Afgeleverd op afgesproken dag. Top.

• Bezorging

Snelle en vlotte levering!!

Besteld en vlot geleverd!!

Prima webwinkel

Goeie service met snelle reactie per whatsapp. levertijd was een dag maar door DHL toch pas op de derde dag. Maar daar kan de winkel niks aan doen want die had dezelfde dag al verzonden. Fijn dat we ook met Paypal konden betalen. Wat ons betreft een echte aanrader.

Duidelijke website, snelle levering

Een Graeff snijmachine besteld met extra mes. Duidelijke informatie op de website en een snelle levering. Zeer tevreden.

Snel levering, prima product

Snelle levering, juiste product

Fijne meedenkdende support

Ik had iets besteld dat voorlopig niet geleverd zou kunnen worden. Toen werd ik netjes gevraagd of ik de bestelling definitief zou willen maken, of direct te activeren. Later werd ook mijn gewenste bezorgdatum gevraag, waarschijnlijk dat dit met de afmetingen te maken.

Goede service en prijs/kwaliteit

Goede service en prijs/kwaliteit. Snelle levering, goed verpakt.

• Bezorging

De Els 1 (ingang, Grotestraat)

5141 HH Waalwijk

Over Ovenwinkel.com

Ik heet u van harte welkom in de Ovenwinkel. Zowel in de winkel, als in de webshop vindt u een leuk aanbod aan pizza ovens, diverse kooktoestellen met bijbehorende accessoires en een selectie kookwinkelartikelen. Voor mij staat u als klant centraal en streef ik er naar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. De Ovenwinkel biedt u na aankoop 30 dagen bedenktijd. Ook beschikt de Ovenwinkel over het Webshop Keurmerk waardoor u verzekerd bent van een veilige en betrouwbare winkelervaring. Wilt u meer uitleg of heeft u specifieke vragen, stel deze dan gerust. Ben je in de buurt van Waalwijk, loop dan eens binnen in de winkel en u krijgt van mij persoonlijk advies. Wij zijn gevestigd in het winkelgebied in het centrum van Waalwijk. Heeft u vragen over de producten in de Ovenwinkel of van algemene aard, neem dan gerust even contact met mij op. Graag tot ziens in de Ovenwinkel voor puur kookplezier! Met smakelijke groet, Rob Kamp