top

snelle levering en prima prijs kwaliteitverhouding.

Snelle en goede levering

De bestelde artikelen waren niet alleen scherp geprijsd, maar werden ook snel en op de aangegeven dag geleverd.

top service

Ik bestelde voor ons bedrijf perongeluk de verkeerde maat kopjes. Ik kreeg erg netjes snel een antwoord van Menno. Ik ontving een retour label en ik kon daardoor het pakket gratis retour sturen. Ze zouden de andere formaat opsturen en het bedrag verekenen. Top service dus!

Super goed geholpen met reserveonderdeel

Teapottery.nl gebeld met de vraag of zij misschien een reserveonderdeel hadden voor mijn Zassenhaus zoutmolen die het spontaan had begeven. Ondanks dat ik niet zeker wist of de molen bij hun was gekocht ben ik gelijk telefonisch geholpen door Jarno die bevestigde dat ze het onderdeel hadden liggen en naar mij op konden sturen in een regulier envelopje, dus ook geen dure pakketkosten! Heeft me meer dan 10 euro aan verzendkosten van de fabrikant bespaard. Hartstikke blij mee!

Snel bezorgd

Op vrijdag om 16:00 besteld en deze was zaterdag om 10 uur al bij mij. Bedankt!

Niks aan te merken

Goede updates van de zending. Verder zoals verwacht.

Aangenaam contact

Na een bestelling met bedrukte koffiekopjes kan ik alleen positieve woorden vinden voor Teapottery. Stap voor stap ben ik begeleid in de bestelprocedure. Omdat ik geen kaas heb gegeten van afbeeldingen en drukwerk ben ik de medewerkers erg dankbaar.

Losse thee wederom snel bezorgd

Onze favoriete theewinkel. We bestellen elke maand ongeveer een paar zakjes losse thee. De grote favoriet bij ons thuis is de cactusvijg. Een aanrader voor alle liefhebbers van losse thee. Verzending is altijd netjes verpakt en met Postnl bezorgd.

Nette webwinkel

Kopjes besteld voor kantoor. Netjes de volgende dag bezorgd. Net als vorige keer. Bedankt!

Geen naverkoop service

Wij bestelden een fruitpers bij Teapottery. Bij unboxing was al snel duidelijk dat het toestel al eerder gebruikt werd. Wij hebben (ondersteund met fotomateriaal) een mail gestuurd naar Teapottery .... Vandaag 9 dagen later blijft het totale stilte ... Wij vinden het niet normaal dat reeds gebruikte goederen doorverkocht worden als nieuw - mogelijks is Teapottery zelf niet op de hoogte van het eerder gebruik, maar het uitblijven van reactie getuigt van weinig appreciatie van de klant.

Beste, Door een interne miscommunicatie is uw email niet beantwoord. Dit spijt ons. Inmiddels hebben wij een aantal dagen geleden geprobeerd contact te zoeken zodat wij in ieder geval het gestuurd artikel kosteloos voor u omruilen. Helaas krijgen wij behalve deze review geen reactie. Zoals aangegeven helpen wij u graag. Vooral om een gebruikt artikel natuurlijk niet thuishoort in ons magazijn. Nogmaals onze excuses voor het misverstand. Wellicht neemt u nog contact met ons op. Met vriendelijke groet, Teapottery.nl

Eerlijke prijzen en goed advies

Heel aardige ervaring met deze winkel genoten. Dankzij helder advies over mijn nieuwe bedrijfsservies heb ik de juiste kleur en kwaliteit gevonden. Ik had een flinke prijs verwacht maar niets bleek minder waar. Voor mijn gevoel een zeer goede aankoop.

Mijn bestelling was kwijtgeraakt door Postnl. Teapottery heeft snel en adequaat een nieuwe zending verstuurd welke binnen een dag was bezorgd. 2 dagen later kwam alsnog het pakket dat kwijt was geraakt. Deze netjes teruggestuurd en kreeg vervolgens een kortingsbon voor de volgende bestelling. Ga zo door!!!

Prettig winkelen. Snelle levering!

Na 3 eerdere bestellingen wederom een snelle levering. Een aanbeveling!

Scam, take money and never deliver product

THIS WEBSITE IS A SCAM. do not buy from the website. I ordered my products (dinner set) at the website and waited for 2 weeks without any message about delivery. Then I called and got reply that they will send the product next day. I wait for a week and the product still does not arrive. Meanwhile the owner promised me to send email update but I never received it.

Superservice!

Het deksel van onze theepot was gesneuveld, dit werd snel en kundig opgelost. Snelle verzending en fijn mailcontact, vandaar onze beoordeling: een superservice!! (en met de theepot van Plint zijn we ook heel blij)

Geweldige service

De garantietermijn van mijn waterkoker was reeds verlopen maar Teapottery heeft mij bijzonder goed geholpen, zonder bijkomende kosten.

Zeer goed en betrouwbaar gebleken.

Mijn ketel die ik via Bol.com bij teapottery had gekocht begon te roesten en was al bijna een jaar oud en dus tegen het einde van de garantie aan. Ik belde de teaspottery en die bleken behoorlijk wat product kennis te hebben . Dat vind ik altijd wel prettig, want dan weet je dat je met mensen te maken hebt die zich in hun producten hebben verdiept. Er werd niet moeilijk gedaan en op mijn verzoek mocht ik een waterkoker met een kleine bijbetaling bestellen. Alles heel soepel verlopen. Ik zou deze webshop zeker aanbevelen, daar de aftersales dik voor elkaar is. Ze laten je niet in de kou staan en doen een redelijk voorstel. Dus hier kan je met een gerust hard je aankopen doen.

snelle reactie, levering en service

Heb al bijna 14 maanden een fijne bpa vrije waterkoker. Via telefoon en mail snelle reactie , goed gerepareerd en goede service. Erg blij mee.

Soms helpt een mailtje.

Wat een super service. De waterkoker die ik 1,5 jaar geleden gekocht had is gaan lekken en al heel snel gaan roesten door slechte lak. In eerste instantie dacht ik, stom ding, ik koop wel een nieuwe. Maar toch een mailtje gestuurd en gebeld. Super aardige Menno aan de telefoon, hij kende het probleem en baalt zelf ook van de constructiefout. Deze zelfde waterkoker is niet meer leverbaar en ze sturen me kosteloos een mooie nieuwe.

Gewoon super

Ik heb binnen een jaar tijd gewoon pech gehad met twee waterkokers de eerste keer kreeg ik na het sturen van fotos een nieuwe de tweede keer weer contact opgenomen weer fotos opgestuurd en ja wel hoor ze hebben ons weer een nieuwe gestuurd dit is ongelofelijk wat een service altijd vriendelijk menno namens mij n vrouw en mij hartelijk bedankt

Mooie waterkoker gekocht. Na verloop van tijd ontstond er roest in de deksel, nadat ik dit gemeld had bij Teapottery kreeg ik een nieuwe deksel opgestuurd.

Top bedrijf

Meerdere keren glazen bij hun besteld. Laatste bestelling was er 1 glas stuk. Binnen 1 week nieuwe toegestuurd. Dit bedrijf staat in mijn favorieten. Groetjes Jos en Letta Gilein Schagen

Goeie service!

Peper en zout molen besteld, mooi product, zeer snelle levering en zeer goede service!

Wat een perfecte service!

Koffiekopjes van Mosterdman besteld. Snelle levering in Frankrijk, 3 dagen later werden ze al bezorgd. De inhoud was toch wel kleiner dan ik gedacht had. Gebeld met de Teapottery. Aangezien ik pas over een aantal weken terug ben in NL, hoef ik ze dan pas kosteloos te retourneren. Nieuwe cappucinokopjes besteld, ook weer 3 dagen later ontvangen. Bij het openen van de doos bleek 1 kopje kapot. Gebeld en er wordt gratis een nieuw kopje opgestuurd. Dat is nog eens service!

Gewoon super

Op 22 juni een mail gestuurd over een waterkoker die we in januari gekocht hadden en waar we wat problemen mee gistermorgen de fotos gestuurd s avonds telefonish contact we mochten ons een nieuwe water uitzoeken en ja wel hoor vandaagom 18:30 ontvangen wat een super service hartelijk bedankt mvg do en pedro van der ven