goede kwaliteit met telange levertijden

artikelen van zeer goede kwaliteit leveringstermijn moet beter

Beste Ilse, we vinden het jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Helaas heeft DPD hier voor de vertraging gezorgd. Wij hebben namelijk je bestelling 2 uur na betaling al aangeboden en je hebt hiervan ook bericht via de track & trace link van DPD. Wij verzenden 6 dagen per week (op zondag t/m vrijdag) en uw bestelling had normaliter ook de volgende dag (vrijdag, of desnoods zaterdag) afgeleverd moeten worden. De zending was op 27-05 om 17:29 uur als "in transit". Dezelfde dag nog dus, zoals u kunt zien in uw track & trace link: https://tracking.dpd.de/status/en_GB/parcel/05218974344054). Helaas heeft het daarna maar liefst 4 dagen geduurd tot het in hun parcel centre bij jou in de buurt was aangekomen, en nog één dag om het bij je thuis af te leveren. Het is helaas voor ons bijna niet te doen om alle zendingen dagelijks handmatig te controleren op vertraging en we vertrouwen op de betrouwbaarheid van de vervoerder (want het gaat in 99% van de gevallen gewoon goed) of een seintje van de klant wanneer er vertraging optreedt. Hoewel we aan vertraging in de praktijk meestal helaas weinig kunnen doen, zullen we altijd ons best doen om een oplossing te vinden, indien mogelijk (bv door het pakket opnieuw aan te bieden als blijkt dat deze vermist is geraakt). We zijn dagelijks van 10 tot 17u erg goed bereikbaar via telefoon of e-mail. Helaas hebben we in dit geval geen melding gehad tot we deze review ontvingen, en dat betreuren we ten zeerste omdat wij er alles aan hebben gedaan om uw pakketje op tijd bij u te krijgen en de vertraging ontstond bij de vervoerder. We hopen dat deze uitleg heeft geholpen en hopelijk zien we u nog eens terug!> Met vriendelijke groet, het Kenners team.

heerlijk, geen angst om de biefstuk te verprutsen

eenvoudig gebruik, redelijk makkelijk op te bergen (verwarmingsonderkant kan "in" de bak). Wel even in de gaten houden qua starttijd

Betrouwbaar, beperkt assortiment

Fijne zaak, voor zover ze de producten op voorraad hebben. De planning omtrent verwachte artikelen is nl. minder goed. Er werd mij echter een prima alternatief geboden en daar ben ik zeer tevreden mee. Twee punten nog: Sousvidekenner zou m.i. best wat aan acties mogen doen, al is het maar met gebruikte en goed bevonden artikelen. Ten tweede is het assortiment tamelijk klein, vooral wat accessoires betreft. Dat val nog een wereld te winnen.

perfecte levering

Perfecte levering en info

Sous vide waterreservoir en gewichten gekocht. Alles was prima ingepakt. Vriendelijke klanten service. Ik beveel deze site aan.

Nieuwe techniek geleerd

Leuk om mee bezig te zijn en je de techniek eigen te maken. Kookboek over Sous Vide, is ondersteunend met leuke recepten.

Overzichtelijke site, groot assortiment

Ik had een bestelling gedaan en hierop zat veel levertijd. Ik kreeg bericht dat hier ook een goede vervanger voor was, die veel sneller leverbaar was. Ik had hier nog enkele vragen over, die snel werden beantwoordt. Goede ervaring met de site en vriendelijke personeel. Zeker aan te bevelen.

Good overall

The pot came in good condition once in stock. It had not been clear to me that it was not in stock when I ordered hence 4 stars, otherwise all good.

Perfecte service.

Snel geleverd, ben heel tevreden.

Helemaal blij!

Het bestelde artikel snel en zonder problemen ontvangen. Ben er meteen mee aan de slag gegaan en gebruik het nu regelmatig.

Correct & vlot geleverd

Instantpot werkt naar behoren.

Correct en snel

Je krijgt wat je vraagt.

Instantpot

Ik heb een Instantpot gekocht op deze website. Hoewel de instant port niet op voorraad was, werd ik af en toe geïnformeerd over de status. Ik stel uw snelle reactie zeer op prijs. Productprijs is relatief goedkoper in vergelijking met andere websites. Ik raad deze website zeker aan om je producten te kopen.

Zie volgende paragraaf

Ik gebruik uw tabel iedere keer dat ik sous vide kook tot mijn grote voldoening. Gr Pierre

Gewoon geweldig

Goed advies. Goed bereikbaar. Vlotte levering. Eerlijke prijs

Bestellen, betalen en aan de slag.

Besteld product voldoet aan verwachting. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Komen afspraken na. Was snel geleverd.

Geen gedoe

Vlotte afhandeling en no nonsens

top apparaat

monster apparaat ben er blij mee

instantpot is super

Instant pot gekocht. Eerste gerecht: 48uur sousvide beef ribs. Als die hard bbq'r kan ik alleen maar zeggen; outstanding!!!. 50 min pulled pork pressure cooked was mega goed. Hickory smoke toegevoegd dmv ziva pro smoke gun. Kip uit de pressure cooker (5 minuten) en dan krokant uit de airfryer is perfect. Lang verhaal kort; wil je 95% van de smaak met 15% van de tijd go for it. fotos op verzoek

Zeer snel!

Ik bestelde mijn artikel en had het de volgende dag al in huis.

Goede service, goed advies, vlotte levering

Zeer tevreden over jullie manier van werken was klant bij bol maar daar werd de fabriekspromo niet doorgevoerd ik ben leek in sousvide koken en alles wordt correct uitgelegd aan de telefoon neemt men zeker de tijd om mijn vragen te beantwoorden

Correct, snel en goed geprijsd

Snel, duidelijk, goed geprijsd.

Hele vriendelijke klantenservice. Meerdere keren gemaild voordat ik uberhaupt iets had gekocht en altijd een nette reactie gehad. Bestelling netjes en snel verzonden

Over Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.