Goeie producten, goeie service

Ik bestel hier mijn producten zoals vacuüm zakken. Deze zijn van een prima kwaliteit voor een goeie prijs. Daarnaast denken ze ook goed met je mee; toen ik laatst een verkeerde bestelling had gedaan, hebben zij dat ontdekt en namen zij contact met mij op om te checken of Dat inderdaad het product was wat ik wilde bestellen.

Prima service!

Mijn sous vide Anova Nano werkt goed en zie er prachtig uit! Het apparaat was heel snel in huis. Mijn, via de mail, gestelde vraag werd meteen beantwoord. Ik ben zeer tevreden!

Goede site, snelle levering en prima prijs.

Bestellen en levering waren top. De prijs ook. Het vacumeer apparaat bij het totaal pakket doet het af en toe niet goed en dan moet ik het soms 4x doen voordat het zakje echt vacuüm is.

Super apparaat!

Wij zijn heel blij met onze Sousvide. De vacumeermachine werd iets later geleverd, maar dat mocht de pret niet deren.

Zeer goed.

Snelle levering. Goed product.

Service en kwaliteit

Snelle service en producten zijn wat ze moeten zijn.

goede service

product is als omschreven

Mooi aanbod van producten, snel geleverd.

Ik kan nog geen beoordeling geven over de producten zelf, die heb ik pas afgelopen week ontvangen. Voor sous vide koken heeft de website een mooi aanbod, mooie prijs en de bestelde spullen producten werden snel en netjes verpakt geleverd. Directe levering bij een PostNL pakket afhaalpunt zou mijn bestel ervaring nog positiever maken.

Na de melding van een probleem werd er snel en adequaat gereageerd.

Prima ! Praktisch en snel geleverd !

Aanbod is duidelijk en overzichtelijk, prijs is ZEKER concurentieel, en de levering was snel en correct. Wat wil je nog meer ?

van bestelling tot levering verlopen zoals verwacht

van bestelling tot levering verlopen zoals verwacht

goede ontvangst van producten - Geen problemen

goede ontvangst van producten - Geen problemen

Snelle levering, topapparaat!

Ik had na veel research het voordeelpakket besteld, met sous-vide, bak, vacumeermachine, zakken en balletjes. Dan ben je gelijk klaar en het is echt een goede prijs voor wat je krijgt! Ik had de bestelling ondanks de drukke periode (net voor kerst) binnen en kon dus pareltjes op Tafel toveren door mijn nieuwe aanwinst. Heel blij mee, heb er de eerste maand al heel veel perfecte diners mee gekookt!

Verwachting qua service level en product kwaliteit helemaal waargemaakt.

Om een goede mening g te geven, heb ik de sousvide te kort in mijn bezit.

Snelle en keurige afhandeling van goede producten.

Zoals beloofd, binnen 24 uur geleverd.

Past perfect in steamer van Miele!

Makkelijk besteld snel geleverd

Prima snelle levering

Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis

super

Snel, prijs kwaliteit was good, en sousvide is geweldig

Winkelen bij Sousvidekenner.nl verliep goed met een kleine 'maar'

De bestelling, verpakking en de bezorging van twee enigszins kwetsbare producten is heel goed en makkelijk verlopen. Wat ik een niet zo fijne verrassing vond is, dat ik twee keer verzendkosten moest betalen, toen de producten niet gelijktijdig geleverd konden worden. Dat had ik graag van te voren willen weten.

deskundig en informatief

Ik heb al vaker tot volle tevredenheid gekocht in deze webshop. Ik waardeer vooral de goede deskundige informatie (telefonisch en op de site), recepten, het brede assortiment. Een bonus is de leuke nieuwsbrief.

Goede ervaring

Product was volledig volgens mijn verwachting

Prima producten

Fijne zaken en advies

altijd uitstekend en op tijd geleverd , overzichtelijke website .

Al vele dingen besteld en altijd op tijd geleverd, eens gechat en ook dit werd zeer professioneel afgehandeld, website is overzichtelijk en bied steeds goede materialen, in een woord top , ga zo verder.

Top product en informatiebron

Zie boven

Over Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.