Snel en goedkoop

De producten waren goedkoop, van goede kwaliteit en zijn op tijd geleverd.

Top product

Snelle levering, goeie prijs en een goed product deze vacuum zakjes.

Prima service met een smile

Super blij met de snelle levering van sousvidekenner. Stevig verpakt en precies wat ik bestelde. Er zat ook een mooi geplastificeerd informatieformulier bij met richt tijden. Super handig en precies wat ik nodig had. Volgende keer zeker weer.

Adequaat afgehandeld

Mijn bestelling kwam helaas beschadigd aan, dit is zeer adequaat en coulant afgehandeld door de klantenservice.

Fijn dat ik hiermee ruimte kan winnen in oa diepvries

Heel goed, heel vlot en heel snel.

Geen klacht maar een tip voor de vervoerder. Die zouden beter een voorbeeld aan sousvidekenner nemen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Leuk rookpistool set besteld en is als omschreven, werkt perfect en werd snel geleverd.

Zoals elke keer als we bestellen wordt het volgens afspraak en accuraat geleverd

Zeer tevreden!

Ik ben erg blij met mijn crockpot. Prijs kwaliteit is goed en het verzenden duurde maar één dag zoals ook bescreven staat. Ik ben zeer tervreden!

Prima bedrijf!

Prima bedrijf. Jammer van het waardeloos vervoersbedrijf (dpd)

Prima service en vlotte bezorging

Niet alleen het bestellen ging eenvoudig ook de telefonische ondersteuning was uitstekend.

Zeer gemakkelijk in gebruik, stevig.

Keurig levering en snel

Prima levering; lekker snel

Alles helemaal naar wens!!

Helemaal prima. Niks op aan te merken.

5 STERREN

AANTAL STERREN ZGT TOCHG GENOEG?

Snel bezorgd! Goede kwaliteit! Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

Heel erg goed

Van mijn sous vide was na 3x gebruiken, zonder dat iemand in het gezin wist hoe het gebeurd was, het achterkantje afgebroken. Dit is echt super snel en goed vervangen door een nieuw model. Super goede service!

ben heel tevreden met mijn souvide bak

Snelle verzending maar vage maatweergave

De souv vide bak maten die zijn afgebeeld zijn de buitenmaten van de deksel. De onderkant is 6 cm smaller. Als ik dit had geweten had ik mischien een maatje groter genomen. Omdat ik hem die avond nodig had toch besloten om hem te houden. Alles snel verzonden en bak werkt verder prima.

Uitstekende producten en razendsnelle webshop

Ik gebruik nu al een aantal jaren de producten van Sousvidekenner: sousvideapparaat, vacumeermachine en vacumeerzakken en ben er zeer tevreden over. Nieuwe zakken of andere dingen bestellen verloopt supersnel en gemakkelijk.

Afgelopen zaterdag 1.5 kg Entrecote voor 4 uur sous vide bereidt. Stick werkte prima, vlees groot succes

perfect

snel en correct. Eenvoudig om te bestellen

Tot nu toe een nuttige site

Ik ben nog niet zo lang geleden lid geworden, maar tot nu toe zeer nuttige tips gezien.en zal daar zeker gebruik van maken.

Over Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.