Heel goed, heel vlot en heel snel.

Geen klacht maar een tip voor de vervoerder. Die zouden beter een voorbeeld aan sousvidekenner nemen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Leuk rookpistool set besteld en is als omschreven, werkt perfect en werd snel geleverd.

Zoals elke keer als we bestellen wordt het volgens afspraak en accuraat geleverd

Zeer tevreden!

Ik ben erg blij met mijn crockpot. Prijs kwaliteit is goed en het verzenden duurde maar één dag zoals ook bescreven staat. Ik ben zeer tervreden!

Prima bedrijf!

Prima bedrijf. Jammer van het waardeloos vervoersbedrijf (dpd)

Prima service en vlotte bezorging

Niet alleen het bestellen ging eenvoudig ook de telefonische ondersteuning was uitstekend.

Zeer gemakkelijk in gebruik, stevig.

Keurig levering en snel

Prima levering; lekker snel

Alles helemaal naar wens!!

Helemaal prima. Niks op aan te merken.

5 STERREN

AANTAL STERREN ZGT TOCHG GENOEG?

Snel bezorgd! Goede kwaliteit! Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

Heel erg goed

Van mijn sous vide was na 3x gebruiken, zonder dat iemand in het gezin wist hoe het gebeurd was, het achterkantje afgebroken. Dit is echt super snel en goed vervangen door een nieuw model. Super goede service!

ben heel tevreden met mijn souvide bak

Snelle verzending maar vage maatweergave

De souv vide bak maten die zijn afgebeeld zijn de buitenmaten van de deksel. De onderkant is 6 cm smaller. Als ik dit had geweten had ik mischien een maatje groter genomen. Omdat ik hem die avond nodig had toch besloten om hem te houden. Alles snel verzonden en bak werkt verder prima.

Uitstekende producten en razendsnelle webshop

Ik gebruik nu al een aantal jaren de producten van Sousvidekenner: sousvideapparaat, vacumeermachine en vacumeerzakken en ben er zeer tevreden over. Nieuwe zakken of andere dingen bestellen verloopt supersnel en gemakkelijk.

Afgelopen zaterdag 1.5 kg Entrecote voor 4 uur sous vide bereidt. Stick werkte prima, vlees groot succes

perfect

snel en correct. Eenvoudig om te bestellen

Tot nu toe een nuttige site

Ik ben nog niet zo lang geleden lid geworden, maar tot nu toe zeer nuttige tips gezien.en zal daar zeker gebruik van maken.

veel te duur en zeer onpraktisch!

De stick zelf werkt goed en doet het ook goed, maar er omheen is een tranendal! Het water verdampt nogal snel, wat inhoud dat je het steeds moet bijvullen zodat hij niet droog komt te staan. Je kan er balletjes bij kopen, maar dan nog verdampt het water nog steeds. Een bak er bij kopen kost kapitalen met zo'n hoes er bij. En daarbij komt ook nog eens dat je dan niet in de bak kan kijken, want die hoes is zwart. Beter en goedkoper is gewoon een sous-videbak kopen. Het water wat verdampt komt tegen de deksel en komt terug in de bak. Dit houdt in dat je amper hoeft te kijken of het water te ver is gezakt, want dat doet het amper. Ook is deze vele malen goedkoper!

Beste CMR Buijtenhek, Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaring met onze producten. We vinden het spijtig om te horen dat u onze producten als te duur en onpraktisch heeft ervaren. Uw feedback is voor ons zeer waardevol en we nemen deze dan ook serieus. We begrijpen uw bezorgdheid over het verdampen van het water en de bijkomende noodzaak om dit regelmatig bij te vullen. Echter, dit zou met de sous vide ballen niet nodig moeten zijn als deze het gehele wateroppervlak afdekken, en zouden verdamping tot wel 90% moeten voorkomen. We zijn blij te horen dat de stick zelf goed functioneert, maar we betreuren het dat de accessoires niet aan uw verwachtingen voldoen. We raden u aan om een sousvidebak met deksel te gebruiken. Dit is een goede en voordelige oplossing. De Ziva sous-vide waterbak medium met deksel is een uitstekende keuze om verdamping tegen te gaan en maakt het bijvullen van water minder frequent nodig. U kunt deze vinden op onze website via deze link: https://www.sousvidekenner.nl/sv/sous-vide-waterbakken/bak-met-deksel/ziva-sous-vide-waterbak-medium-deksel/ Wat betreft de isolatiehoes, deze vertegenwoordigt inderdaad een initiële investering, maar zoals u terecht opmerkt, kan deze op lange termijn aanzienlijk besparen op energie - tot wel 80%. Vooral voor diegenen die regelmatig sous-vide koken, kan dit een waardevolle toevoeging zijn. We bieden een volledige geïsoleerde waterbak set aan: https://www.sousvidekenner.nl/sv/sous-vide-waterbakken/geisoleerd/medium/ We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Onze klanten helpen ons om onze producten en diensten te verbeteren. Voor verdere vragen, opmerkingen of persoonlijk advies staan we graag voor u klaar via telefoonnummer 085 301 2306 of via e-mail [email protected] Met vriendelijke groeten, Het Kenners / SousvideKenners team

Geweldige producten en snelle verzending!

De door ons bestelde sous-vide stick overtreft onze verwachtingen! Daarnaast is de webshop van sousvidekenner.nl erg klantvriendelijk en konden we rekenen op een snelle verzending. Ga zo door!

Uitstekende webshop

Webshop met een prima assortiment.Uitstekende informatie en uitleg over de producten. Komen de belofte snelle en correcte levering prima na. Alle lof.

Prima site, leuke artikelen

Uitgebreide site met handige artikelen.

Prima website voor Sousvide materialen

Website met nuttige informatie en snelle levering van bestelde artikelen

Over Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.