instantpot is super

Instant pot gekocht. Eerste gerecht: 48uur sousvide beef ribs. Als die hard bbq'r kan ik alleen maar zeggen; outstanding!!!. 50 min pulled pork pressure cooked was mega goed. Hickory smoke toegevoegd dmv ziva pro smoke gun. Kip uit de pressure cooker (5 minuten) en dan krokant uit de airfryer is perfect. Lang verhaal kort; wil je 95% van de smaak met 15% van de tijd go for it. fotos op verzoek

Zeer snel!

Ik bestelde mijn artikel en had het de volgende dag al in huis.

Goede service, goed advies, vlotte levering

Zeer tevreden over jullie manier van werken was klant bij bol maar daar werd de fabriekspromo niet doorgevoerd ik ben leek in sousvide koken en alles wordt correct uitgelegd aan de telefoon neemt men zeker de tijd om mijn vragen te beantwoorden

Correct, snel en goed geprijsd

Snel, duidelijk, goed geprijsd.

Hele vriendelijke klantenservice. Meerdere keren gemaild voordat ik uberhaupt iets had gekocht en altijd een nette reactie gehad. Bestelling netjes en snel verzonden

De winkel levert goede kwaliteit. Ik heb een Instant Pot Duo Evo Plus gekocht. Een fantastische pan!

Het heel handig om alles een langere tijd te bewaren

Onmisbaar

Mijn bestelling kwam sneller dan verwacht. Antwoorden heel snel op vragen.. TOP!

Goede service en snelle helpdesk

Na mijn bestelling een vraag gesteld, werd snel en goed op gereageerd.

Ich sage nur Super Service .

Ich sage nur Super Service ,würde wieder da kaufen weiter so .. Mfg Juan

Snelle levering en goede producten

Instant hotpots aangeschaft. Beide werken heel goed en zien er degelijk uit. Met rijst koken wel experimenteren met hoeveelheid water en tijd. Automatisch was niet perfect

Goede prijs en uitstekende service

Sous vide apparaat met vacumeermachine gekocht. Het vacumeerapparaat werkte niet, na contact met klantenservice is dit perfect opgelost door Sousvidekenner. Ik raad dit bedrijf van harte aan.

Snelle levering, goed product

Producten zijn altijd vreselijk snel geleverd. En kwaliteit is goed.

Zoals altijd - snelle levering en goede service

Meerdere spullen afgenomen en altijd netjes op tijd bezorgd.

Niks te klagen

Perfecte snelle levering

Mooie website en snelle levering

Super blij mee

Tolles Produkt, tolle Service-Erfahrung - Uitstekend product, uitstekende service-ervaring

(Tevreden) klant uit Duitsland: Nederlandse versie hieronder ;-) Man ist ja meist etwas skeptisch, wenn man zum ersten Mal bei einem Lieferanten im Ausland kauft, den man nicht kennt und mit dem man keine Erfahrung hat. Meine Frau wollte aber unbedingt einen InstantPot - und daher habe ich mich auf "Online-Abenteuer" eingelassen. Um es kurz zu machen: es hat sich gelohnt & es war kein Abenteuer. Die Bestell-u. Liefererfahrung kann man wohl am besten zusammenfassen mit "Amazon-Level" - nur irgendwie noch freundlicher. Alles schnell, klar und gut kommuniziert. Daß dann auch noch das Produkt die Erwartungen übertroffen hat war dann die Kirsche auf der Sahne auf dem Kuchen. Fazit: warmherzige Empfehlung :-) _________________________________________________ Men is gewoonlijk een beetje sceptisch wanneer men voor het eerst koopt van een leverancier in het buitenland die men niet kent en waarmee men geen ervaring heeft. Maar mijn vrouw wilde heel graag een InstantPot - dus ging ik op "online-avontuur". Lang verhaal kort, het was het waard en het was geen avontuur. De bestel- en leveringservaring kan waarschijnlijk het best worden samengevat als "Amazon-niveau" - alleen op de een of andere manier nog vriendelijker. Alles snel, duidelijk en goed gecommuniceerd. Dat dan zelfs het product de verwachtingen heeft overtroffen was dan de kers op de slagroom op de taart. Conclusie: warm aanbevolen :-)

Klantvriendelijk op en top!

Na een vervelende ervaring met mijn vacuüm machine heb ik een paar vragen gesteld zonder intentie een nieuwe te kopen. Die vragen werden serieus opgepakt met de belofte mij verder op weg te helpen met de machine die ik niet eens bij sousvidekenner gekocht had. Dat is in mijn ogen oprechte service!

Prima shop en goede kwaliteit

Heb al meerder keren besteld bij sousvide kenner. Snelle levering en prima kwaliteit sousvide producten.

Kwaliteit en service

De producten zijn van goede kwaliteit. Ik had voor het bestellen nog wat vragen die snel en duidelijk beantwoord werden.

Uitstekende kwaliteit

Altijd een snelle levering, en een super kwaliteit!

snelle afhandeling van vragen

Goede kennis van zaken en snelle afhandeling.De sousvide spulletjes die ik gekocht zijn van uistekende kwaliteit en snel bezorgd .

Over Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.