geweldig

Ik heb de sous vide leren kennen via mijn zoon, bij een etentje was ik direct verkocht. Het vlees is super mals en de gaar tijd perfect.

Snelle, vriendelijke en flexibele service

Na defect buiten de garantietermijn alsnog een nieuwe smoker ontvangen. Super attent!

Super service!

Had twee apparaten besteld maar waren toch niet wat ik wilde. Toen de pro versie in de aanbieding gezien maar ik was net te laat. Na contact opgenomen te hebben is de aanbieding toch mogelijk. Zelf de bezorging die even niet lukte via DPD hebben ze een tweede keer opgestuurd. Er wordt veel zorg aan de klant besteed en ik ben daarom uitermate blij met de service. 10/10!

Goede site en snelle levering

Een goede en overzichtelijke site met goede informatie over het product en een snelle levering in een goede verpakking.

Gemiddeld

Ligt geïrriteerd omdat er op de site aangegeven wordt dat je uitgesteld kunt betalen maar dat je dan alsnog naar direct betalen. Mail wordt redelijk snel beantwoord met dat ze niet weten hoe dat kan en dat ze opnieuw een link sturen. Ook die geeft niet de mogelijkheid. Ondertussen krijg je 4 mails dat de bestelling nog niet afgerond is. Toch direct betaald. Dan krijg je bezorgingsmoment door die dan weer geweizigd wordt. Hierdoor kan ik Sousvidekenner nu niet aanbevelen. De spullen zijn wel correct ontvangen. Nog niet gebruikt.

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met Kenners BV. Wij streven ernaar om onze klanten de beste service te bieden en het spijt ons te horen dat uw ervaring niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij bieden inderdaad Klarna aan als een van de vier betaalopties naast iDeal, creditcard en PayPal. Het is ons doel om dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen en wij zijn verrast te horen dat dit bij u niet het geval was. We hebben dit intern getest en kunnen bevestigen dat Klarna standaard wordt weergegeven. Uw ervaring is voor ons aanleiding om dit proces nogmaals te onderzoeken om eventuele onduidelijkheden in de toekomst te voorkomen. Wat betreft de levering begrijpen we uw frustratie over de wijziging van het bezorgmoment. Hoewel we direct na uw bestelling uw producten verzenden, zijn we inderdaad afhankelijk van de vervoerder. Wij betreuren het dat dit invloed heeft gehad op uw aanbeveling, maar we hopen op uw begrip dat dergelijke situaties buiten onze controle vallen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw spullen correct te ontvangen en te vermelden dat u deze nog niet heeft gebruikt. We hopen dat u tevreden zult zijn met de kwaliteit van onze producten zodra u de kans krijgt om ze te gebruiken. Tot slot willen we graag benadrukken dat Kenners BV door ruim 4,165 klanten is beoordeeld met een totaalscore van 9.4, en dat 98% van onze klanten ons aanbeveelt. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde en wij nemen uw opmerkingen zeer serieus in onze voortdurende inspanningen om onze service te verbeteren. Mocht u verdere assistentie nodig hebben of willen discussiëren over hoe we uw ervaring kunnen verbeteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groeten, het Kenners / SousVideKenners team

Prima service!

Mijn sousvide apparaat was binnen de garantie termijn kapot. Kreeg direct een nieuwe!

Prima zakken voor een prima prijs!

Top! Snelle verzending.

Wederom super

Mooie producten voor aantrekkelijke prijzen. Snel en stipt geleverd

Perfectie

Nog nooit zo heerlijk bief gegeten.je kunt ondertussen gewoon lekker je gang gaan terwijl de sousvide z’n werk doet

Product werkt super en goede levering

Mijn sous-vide apparaat gelijk een aantal keer getest en werkt super. Ook de levering verliep erg soepel. Aanrader!

Snelle levering, goed product!

Ik heb een koudrook apparaat gekocht. Een pakket met ook 3 soorten houtvlokken en een stolp. Snel geleverd, zelfs rond de kerst. Alles compleet en werkt geweldig. Blij mee!

Ruim assortiment en snel geleverd

Fijne webshop met een ruim assortiment en snelle levering.

Heel fijne kwaliteitsproducten voor sous vide.

Goede service en de producten worden snel verstuurd.

Perfect!

Beste prijs voor het product, supersnelle verzending en goede communicatie. Ik ben zeer tevreden!

Ruime keuze en snelle levering

De keuze is reuze. Veel VACUÜMMACHINES in elke prijsklasse. Mooie aanbiedingen en veel sous vide producten, toppie.

dikke prima

Vlot verstuurd en product omschrijving klopt helemaal. ook de uitleg bij mijn bestelling was duidelijk.

Hopelijk wordt ik ook een "sous vide kenners"

Snel geleverd,geen te duur toestel maar kwaliteit. Ben zeer tevreden ga ongetwijfeld nog bestellen.

Positief, verzendschade netjes opgelost

Mijn apparaat kwam defect aan. Dit is echter met een enkel mailtje netjes opgelost.

Beste Bjorn, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met Kenners / SousVideKenners. We vinden het vervelend om te horen dat uw apparaat defect is aangekomen, maar zijn blij dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. We streven altijd naar een 10! Bij Kenners streven we ernaar om alle problemen snel en vakkundig op te lossen, zoals ook in uw geval is gebeurd. Onze klanttevredenheid is uitermate belangrijk voor ons, en we zijn trots op onze hoge beoordelingen: met een totaalscore van 9.4 uit meer dan 4.171 beoordelingen en een aanbevelingspercentage van 98%, blijkt wel dat klanttevredenheid bij ons voorop staat. We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met onze service te delen. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 085 301 2306 of per e-mail. We staan altijd klaar om u verder te helpen en streven ernaar om binnen 24 uur op uw e-mail te reageren. Met vriendelijke groeten, het Kenners / SousvideKenners team

Goed produkt

Makkelijk in gebruik Goede kwaliteit

Niet op tijd, verder goed!

Er stond geadverteerd, voor 22u besteld, volgende dag in huis. (En ja, het product was ook op voorraad) maar het kwam een dag later. Dit vind ik okee als het aan de koerier ligt, dat is dan buiten de macht van de verzender, maar dit pakket werd pas na 24u verzonden dus dit lag aan de verzender, sousvidekenner.nl Verder gewoon goed mn product ontvangen en tevreden mee.

Beste F, Hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij waarderen het enorm dat u uw ervaring met Kenners BV deelt en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak rondom de levering van uw bestelling. We willen benadrukken dat we elke bestelling, ontvangen voor 22:00 uur, met de grootste zorgvuldigheid en snelheid behandelen. Na uw bestelling wordt deze direct verwerkt en nog dezelfde avond (rond middernacht) aan onze vervoerspartner overgedragen. De melding van de verzenddatum die u ziet, reflecteert wanneer de vervoerder het pakket heeft gescand, niet het moment van onze overdracht. Wij begrijpen dat dit verwarring kan scheppen en werken continu aan een verbeterde communicatie hieromtrent, maar zijn daarin volledig afhankelijk van de keuzes van de vervoerder. We werken constant en hard om deze samenwerking en prestatie te verbeteren. Uw tevredenheid en vertrouwen zijn essentieel voor ons, getuige onze score van 9,4 uit meer dan 4.171 beoordelingen, waarbij een indrukwekkende 98% ons aanbeveelt. We streven ernaar deze hoge standaard te handhaven en uw ervaring te verbeteren, zelfs in het licht van onvoorziene omstandigheden met onze verzendpartners. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, dan staan we klaar om u te ondersteunen. U kunt ons bereiken op 085 301 2306 of per e-mail via onze helpdesk [email protected]. Uw feedback is cruciaal voor ons om te blijven groeien en verbeteren. Met vriendelijke groeten, het Kenners / SousVideKenners team

Perfect!

Mooie prijzen en snelle levering, kortom TOP!

Zeer tevreden over het product

Sous vide apparatuur van het huismerk is van uitstekende kwaliteit

We kochten de Sous vide apparatuur van het huismerk en na meerdere keren gebruiken kunnen we stellen dat dit van uitstekende kwaliteit is

Snel en betrouwbaar

De website is overzichtelijk, de kwaliteit van de vacuumzakken is uitstekend en de levering super snel!

Tijdig en accuraat

Goede spullen, netjes op tijd afgeleverd.

Over Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.