Prima informatie on line, redelijke prijs

Prima informatie on line, redelijke prijs

zeker betrouwbaar

komen na wat ze beloven

Beste Stephan, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling waarin u de betrouwbaarheid en de nakoming van beloftes door Kenners BV benadrukt. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en wij zijn verheugd te horen dat u onze service betrouwbaar vindt. We streven bij Kenners BV altijd naar perfectie en een optimale klanttevredenheid. Uw score van een 8 is uiteraard fantastisch, maar wij zijn benieuwd naar uw suggesties om onze service nog verder te verbeteren. Ons doel is om iedere klant een 10-waardige ervaring te bieden. Uw inzichten zijn daarom cruciaal voor ons. Momenteel genieten we van een hoge klanttevredenheidsscore van 9.4, gebaseerd op 4,171 beoordelingen, en 98% van onze klanten beveelt ons aan. Wij zijn trots op deze resultaten en streven ernaar deze hoge standaard te behouden en waar mogelijk te overtreffen. Mocht u specifieke suggesties of opmerkingen hebben over hoe wij onze dienstverlening voor u naar een 10 kunnen tillen, nodigen we u van harte uit om contact met ons op te nemen. U kunt ons telefonisch bereiken op 085 301 2306 of per e-mail via onze helpdesk. Wij kijken uit naar uw verdere input en staan altijd klaar om onze service te verbeteren. Nogmaals dank voor uw vertrouwen in Kenners BV. We hopen u in de toekomst nog vaak te mogen bijstaan. Met vriendelijke groeten, het Kenners / SousVideKenners team

De perfecte manier om vlees,vis en groenten te bereiden!

Leuk om iets te bereiden dat altijd perfect lukt!

Super vlotte levering

Pakket snel bezorgd alleen jammer dat verpakking zo groot is voor 2 rollen en wat zakken had de helft minder gekund verder vlot en goed geleverd

snelle levering goede producten

Goed product

Product voldoet aan mijn verwachtingen

Eindelijk binnen !

Update 4 januari 2024. Mijn pakket was blijkbaar kompleet zoekgeraakt. Sousvidekenners heeft mijn bestelling opnieuw verstuurd, nu via postnl en ja hoera, vandaag is hij dan eindelijk binnen. Helaas anderhalve week na de verjaardag van schoondochter voor wie hij bestemd was vandaar een 8 en geen 10. Maar toch fijn dat het goed is opgelost. Mijn vacumeerapparaat besteld, zou de volgende dag afgeleverd worden. Bericht gehad van site dat apparaat verzonden is. Inderdaad van DHL melding dat pakje is aangemeld. En daar blijft het bij. Status DHL wijzigt niet en dus nog geen apparaat. Gemaild met Kenners en die geven aan dat het pakket dan bij DHL ergens kwijt is en dat die 5 werkdagen hebben voor correctie. Het is nu precies 1 week geleden dat ik besteld heb, dus ben benieuwd. Als hij alsnog komt zal ik mijn score updaten.

Beste Caroline, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met Kenners BV. We vinden het vervelend om te horen dat er vertraging was bij de levering van uw bestelling, maar zijn blij dat u tevreden bent over hoe wij de situatie hebben opgelost. We willen benadrukken dat wij alle bestellingen die voor 22:00 uur zijn geplaatst dezelfde avond nog meegeven aan de vervoerder. Het is echter zo dat de vervoerder niet altijd in staat is om alle pakketten direct de volgende dag te verwerken, wat soms voor vertraging zorgt. Wij streven ernaar om onze belofte van levering de volgende dag waar te maken, wat in 99% van de gevallen ook lukt. We vinden het spijtig dat dit in uw situatie niet het geval was en waarderen uw begrip en feedback hierover. Bij Kenners BV waarderen we elke klantenervaring en streven we naar een uitmuntende service. Uit onze ruim 4.171 beoordelingen blijkt dat we gemiddeld met een 9,4 worden beoordeeld en dat 98% van onze klanten ons aanbeveelt. Uw feedback helpt ons om onze service voortdurend te verbeteren en te zorgen dat wij deze hoge standaard handhaven. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij altijd voor u klaar. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 085 301 2306 of per e-mail [email protected] via onze helpdesk. Wij streven ernaar om binnen 24 uur op uw bericht te reageren. Met vriendelijke groeten, het Kenners / SousVideKenners team

Top , topper, toppie

Top ondersteuning na aankoop en top recepten al veel geleerd als hobby kok met 0,5 ster

Top apparaat

Mooi solide apparaat, Makkelijk te bedienen. Houdt goed de temperatuur vast

Duidelijke website, snelle levering en adequate reactie op enkele vragen per email.

Snelle levering en prima apparaat

Snelle levering en tevreden over het apparaat en accessoires

Bestelling super snel geleverd, top!

Sinds de faling van Makro in België ben ik verplicht bepaalde zaken te bestellen via de webshop van andere bedrijven omdat in kleinhandelszaken en zelfs supermarkten men niet heeft wat ik zoek. Zo ben ik terechtgekomen op de webshop van Sousvidekenner.nl.

Goede service , vriendelijke mensen

Handig in gebruik en makkelijk.

Heb nog niet veel ervaring ben beginneling.

zeer correcte firma en ruime keuze

zeer correcte firma en ruime keuze en overzichtelijk website

Gemakkelijk, vlot bestellen en snelle levering

Goed overzicht van de verschillende produkten. Aanbeveling van bepaalde goedkopere produkten die toch van heel goede kwaliteit zijn

Top klasse

Deskundige informatie over de sousvide producten

Snel, goede prijs kwaliteit en vriendelijke service.

Goede overzichtelijke website

Top bedrijf met kennis van zaken

Goede service altijd behulpzaam en een luisterend oor en prachtige innovatieve producten

Prima producten, mooie prijs, snelle levering

Schnelle und gute Lieferung

Guter Service und Verarbeitung der Bestellung

Bedankt sousvidekenner.nl!

Mooi aanbod, top uitleg bij elk product, kwaliteitsproducten, gemakkelijk bestellen, fijn dat je op de hoogte wordt gehouden van de verwerking van je bestelling en levering. Leuke extra’s gratis bij bestelling. Fijn dat je als klant gewaardeerd wordt. Ik bestelde de Wartmann sousvide stick en gebruikte hem meteen. Topproduct zorgt voor lekkere maaltijden op je bord. Gemakkelijk in gebruik en superlekker vlees en groenten.

Topservice en snelle levering

De eerste keer dat ik via Sousvidekenner een bestelling heb geplaatst. Service en op opvolging van de bestelling is perfect wat resulteerde in een snelle levering.

Everything working well

Everything ok, I just would say that the packaging was weak, the box was almost opening and the containers and lids were a bit scratched but nothing to bad. Overall good experience.

Ik had een voedseldroger besteld via bol.com bij kenners. Alles netjes binnen gekregen en direct volgens handleiding laten draaien de volgende dag wou ik snacks voor mijn hond gaan drogen en bleek het apparaat niet zijn programma uit te draaien. Toen heb ik contact opgenomen met kenners en het apparaat retour gestuurd voor controle en eventuele reparatie/vervanging na twee weken hadden zij niet hetzelfde probleem kunnen constateren maar wouden geen risico lopen en hebben een nieuwe machine opgestuurd. Deze hebben wij ook netjes ontvangen en ook volgens handleiding laten draaien daarna wederom gevuld en ditmaal draaide de machine zijn volledige programma uit. Kortom ben ik zeer tevreden over de afhandeling en ook zeer tevreden over de machine

Over Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.