Top klasse

Deskundige informatie over de sousvide producten

Snel, goede prijs kwaliteit en vriendelijke service.

Goede overzichtelijke website

Top bedrijf met kennis van zaken

Goede service altijd behulpzaam en een luisterend oor en prachtige innovatieve producten

Prima producten, mooie prijs, snelle levering

Schnelle und gute Lieferung

Guter Service und Verarbeitung der Bestellung

Bedankt sousvidekenner.nl!

Mooi aanbod, top uitleg bij elk product, kwaliteitsproducten, gemakkelijk bestellen, fijn dat je op de hoogte wordt gehouden van de verwerking van je bestelling en levering. Leuke extra’s gratis bij bestelling. Fijn dat je als klant gewaardeerd wordt. Ik bestelde de Wartmann sousvide stick en gebruikte hem meteen. Topproduct zorgt voor lekkere maaltijden op je bord. Gemakkelijk in gebruik en superlekker vlees en groenten.

Topservice en snelle levering

De eerste keer dat ik via Sousvidekenner een bestelling heb geplaatst. Service en op opvolging van de bestelling is perfect wat resulteerde in een snelle levering.

Everything working well

Everything ok, I just would say that the packaging was weak, the box was almost opening and the containers and lids were a bit scratched but nothing to bad. Overall good experience.

Ik had een voedseldroger besteld via bol.com bij kenners. Alles netjes binnen gekregen en direct volgens handleiding laten draaien de volgende dag wou ik snacks voor mijn hond gaan drogen en bleek het apparaat niet zijn programma uit te draaien. Toen heb ik contact opgenomen met kenners en het apparaat retour gestuurd voor controle en eventuele reparatie/vervanging na twee weken hadden zij niet hetzelfde probleem kunnen constateren maar wouden geen risico lopen en hebben een nieuwe machine opgestuurd. Deze hebben wij ook netjes ontvangen en ook volgens handleiding laten draaien daarna wederom gevuld en ditmaal draaide de machine zijn volledige programma uit. Kortom ben ik zeer tevreden over de afhandeling en ook zeer tevreden over de machine

Goed contact, prima service

Altijd perfecte service, goede kwaliteit en tijdig geleverd.

Ik ben fan van de composteerbare vacuümzakken voor mijn zaak! Deze kunnen gewoon bij het GFT. Verder zeer tevreden van bestellen tot levering!

Ruim aanbod en snelle bezorging.

Op de site is er meer dan voldoende keuze tussen sous vide sticks, vacuumachines en allerlei toebehoren. Nadat de bestelling was geplaatst werd deze de volgende dag netjes bezorgd. Helaas was de sous vide tabel die er overigens gratis bijgeleverd werd niet gelamineerd maar gewoon een uitgeprint exemplaar.

Snelle levering geen enkel probleem met sousvide kenner

Bestelling geplaatst en binnen enkele dagen keurig geleverd, Alles werkt naar behoren en voldoet aan de verwachtingen zoals gewekt door de beschrijving op de website. Ik ben voornemens vaker gebruik te maken van de informatie op de website en eventueel vervolg aankopen te doen.

goede service

top!

Super klantenservice!

Direct gekomen met een oplossing voor het probleem.

gewoon goed

vacuümmeer zakken bestel en waren er de volgende dag al, prima service

correcte info en snelle levering

gewoon tevreden.

Mijn eerste ervaring met Kenners: Geweldig!

Ik had via de site iBood - dus niet via instantpot.nl - de Instant Pot Dual Crisp Ultimate aangeschaft en bij uitpakken bleek dat het opvangbakje voor condens ontbrak. Op een e-mail aan de importeur, Kenners dus, kreeg ik vrijwel per omgaande een reactie met de opmerking dat er in het magazijn zou worden gekeken of er nog zo’n bakje aanwezig was. Daarna even radiostilte tot ik van DPD de melding kreeg dat er een pakje van Kenners zou worden bezorgd! Over betalen werd niet gesproken. Als dit de gebruikelijke actie bij servicevragen aan Kenners is voel ik me hier uitstekend thuis. Geweldig, zo’n service!

tevreden over geleverd produkt

Tevreden over geleverd produkt

Fantastische service

Snelle verzending en uitstekende service

Goed verpakt. Zo als gepland afgeleverd. Sous-vide stick werkt perfect

Al jaren zeer tevreden klant

Toch fijn dat er nog bedrijven zijn die snel en netjes leveren. Ik koop al een aantal jaren mijn sous vide toebehoren en altijd zeer tevreden. Ook een keer iets gehad waar de garantie op moest worden aangesproken en zelfs dat werd razendsnel opgelost. Top bedrijf.

Uitstekend!

Perfecte producten ontvangen. Telefonisch contact gehad en plezierig dat meegedacht werd.

Perfect in orde

Fijne zakken en snelle service

Het zijn ideale zakken en super snelle service.

s-Gravenweg 332 2911BK Nieuwerkerk aan den IJssel

Over Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.