Goed verpakt. Zo als gepland afgeleverd. Sous-vide stick werkt perfect

Al jaren zeer tevreden klant

Toch fijn dat er nog bedrijven zijn die snel en netjes leveren. Ik koop al een aantal jaren mijn sous vide toebehoren en altijd zeer tevreden. Ook een keer iets gehad waar de garantie op moest worden aangesproken en zelfs dat werd razendsnel opgelost. Top bedrijf.

Uitstekend!

Perfecte producten ontvangen. Telefonisch contact gehad en plezierig dat meegedacht werd.

Perfect in orde

Fijne zakken en snelle service

Het zijn ideale zakken en super snelle service.

Prima producten, correcte levering

Producten zijn exact als beschreven en van goede kwaliteit. Levering vlot, goede verpakking

Top shop

Very competitive prices, product arrived very fast and in perfect conditions. Would order from this shop again.

Besteld en volgende dag al in huis

Supersnelle levering van Nederland naar België, was dag na bestelling al geleverd, het product is zeer perfect en heb een biefstukje gerookt, smaakte op en top, zeker een tool die je in huis nodig hebt, als je iets snel een rook smaak wilt geven

Nooit meer

Slechte service, retour moet je zelf betalen, je moet hun mailen en vragen voor retour dat duurde ook lang. Ik heb artikel terug gestuurd en het is ontvangen al bijna 4 dagen nog steeds niet verwekt. Ik ga hier nooit meer bestellen!

Beste Marwan, Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring. We begrijpen uw frustratie en ongemak, en betreuren het dat uw ervaring met ons niet naar uw hoge verwachtingen was. Zoals aangegeven op onze website en in onze algemene voorwaarden, zijn de kosten voor retourneren inderdaad voor rekening van de klant. We hebben besloten om deze stap te zetten omwille van duurzaamheidsoverwegingen. We zijn ons ervan bewust dat dit niet de gangbare praktijk is in de online winkelwereld, maar we geloven sterk in het belang van een duurzamere benadering van e-commerce. Het is correct dat de wettelijke termijn voor het verwerken van retouren 14 dagen bedraagt. We streven ernaar om retouren zo snel mogelijk te verwerken, maar soms kan dit, afhankelijk van de drukte, wat langer duren. We crediteren echter in 99% van de gevallen binnen 14 dagen, en als dat niet lukt communiceren we dat altijd ruim op tijd. We hopen op uw begrip hiervoor. We raden u aan om uzelf goed op de hoogte te brengen van zowel uw rechten én plichten als online consument. Hoewel de Wet Koop Op Afstand de online consument meer rechten dan ooit lijkt te geven is dat niet allemaal vanzelfsprekend en zijn er ook belangrijke plichten die u hebt. Daarnaast helpt het u wellicht om accurate verwachtingen te hebben van uw ervaring met webshops. We moedigen onze klanten altijd aan om contact met ons op te nemen vóór een aankoop als ze vragen of twijfels hebben over een product. We hebben productspecialisten in huis die u kunnen helpen bij het maken van een weloverwogen keuze. Dit vermindert niet alleen het risico op retouren, maar zorgt er ook voor dat u, als klant, tevreden bent met uw aankoop. We besteden veel zorg, aandacht en geld aan optimale bereikbaarheid en kennisniveau van onze Kenners. De beslissing om de verantwoordelijkheid voor retouren bij de klant te leggen, is niet lichtvaardig genomen. We begrijpen dat dit niet bij iedereen in de smaak valt, maar geloven dat het op de lange termijn bijdraagt aan een duurzamere en verantwoordelijkere manier van winkelen. We waarderen uw feedback en zullen deze meenemen in onze overwegingen voor de toekomst. We hopen dat u een beter begrip heeft van onze standpunten en redenen achter ons beleid. Gelukkig blijkt uit de duizenden zeer positieve reviews (met gemiddeld ruim een 9) dat we het niet zo slecht doen als u voorstelt, en dat 98% van onze klanten ons aanbeveelt. We laten de eindconclusie omtrent deze beoordeling over aan de lezers. Met vriendelijke groeten, het Kenners team

Heb er veel aan

Ben hobbykok maar beginned "sous vider" en steek veel van de tips en recepten op.

Top Lieferung Top Artikel

Ich kannte Sie zuvor noch nicht. Der Wartmann High Speed erfüllt meine Erwartungen, ich bin echt zufrieden. Das Paket wurde gut verschickt und ist heile bei mir angekommen. Danke.

blij met het geleverde matriaal maar nog niet gebruikt.lben benieuwd

geen vermelding, nog niet gebruikt- info gevonden op internet en het bleek interessant

Altijd goede producten

Ik koop mijn vacuümzakken hier altijd en zeer tevreden met de kwaliteit en snelheid met de levering.

Top kwaliteit voor een mooie prijs.

We zijn heel erg blij met onze voedseldroger van sousvidekenner.nl. De website was duidelijk met een duidelijke en professionele omschrijving van de voedseldroger. Mede door de tweede kans korting was de keus snel gemaakt! En geen krasje op het tweedekansje. Alleen de doos is een keer open geweest. Daarbij krijg je ook een snelle levering om het geheel af te maken. Top ervaring! Sousvidekenner.nl is zeker een aanrader!

Wat ik heb besteld is allemaal netjes en.op tijd bezorgd

Uitstekende service.

Behulpzaam bij "zoekgeraakte pakje" - uiteindelijk toch afgeleverd bij de buren. Prima sous vide bak gekocht; voldoet uitstekend. Laagste prijs !

Fast service

Easy to order. Delivered quickly. There was even a free book included in the order!

snel en duidelijk

super overzichtelijk en snel geleverd

Super winkel

Koop er altijd mijn vacuüm zakken erg goede prijs en kwaliteit is ook super meestal de volgende dag geleverd super

Vandaag besteld is morgen in huis!

Zeer tevreden. De volgende dag bestelling al in huis!

Alles netjes afgeleverd

Prima bedrijf alles netjes afgeleverd

Uitstekend !

Zeer goede en gebruiksvriendelijk internetsite Goede prijzen Zeer snelle leveringstermijnen

Netjes op tijd geleverd

Bestelling tot tevredenheid ontvangen. Nu aan het experimenteren.

PERFECTE EN OP TIJD LEVERIING

PERFECT

Snelle levering, correct, efficiënt !

s-Gravenweg 332 A

2911BK Nieuwerkerk aan den IJssel

Over Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.