Relevante vakliteratuur die bijdraagt aan verdere ontwikkeling en professionalisering

Thema biedt een breed scala aan relevante vakliteratuur voor professionals die zich verder willen ontwikkelen en verdiepen in hun vakgebied.

Duidelijke website

Ik moest iets voor school hebben dat heb ik besteld en daarmee was het voor mij klaar. Nu wordt ik achtervolgd om review te geven, dat is dan weer wat minder.

goede en snelle service

goede en snelle service

Zie boven

prima site met een goede zoekfunctie

dit keer was ik op zoek naar een specifiek boek - ben dus heel doelgericht bezig geweest op de site. Dat werkte prima, dus verder geen speciale op- of aanmerkingen

Dat gebedel om een beoordeling

Irritant

Fijne boektitels

Vandaag nog.. ik hou ervan. Leuke artikelen en tips voor nog meer informatie. En ook fijn: snel in huis!

ha ha

Mij wordt nu al gevraagd om Thema te beoordelen terwijl ik nog steeds niet ontvangen heb; jullie zijn te snel hiermee: de bezorgservice heeft het pakketje nog niet gebracht.

Kijken - kiezen - bestellen. Geïnformeerd - geleverd. Chapeau.

Gebruiksvriendelijke en mooie site om te bestellen (het oog wil ook wat), mailtjes om je op de hoogte te houden van het hele proces en voor je het weet ligt je bestelling in je brievenbus en/of je inbox. En dan ook nog netjes verpakt. Vijf sterren!

Bestellen en binnen

Lekker snel

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering van mijn bestelling. Netjes en stevig verpakt. Ik kan weer fijn aan de slag met het verdiepen van mijn kennis!

Goede duidelijke website

Duidelijke website met goede uitleg over de boeken. Snelle levering

Snel, correct en inspirerend

Heel fijn kaartenspel, inspirerend en dank voor snelle en vlotte afhandeling ook vanuit België !

Zeer bruikbaar , frisse vragen

Gebruikt met studenten / jongeren /volwassenen.

Snel en zorgvuldig

Bestelling isnetjes verpakt en snel verzonden.

Duidelijke en toegankelijke site en snelle levering. Een site met boeken waar ik echt interesse in h

Wel ontdekte ik al zoekende dat er weinig tot geen reviews bij staan. Ik vond de reviews met regelmaat wel bij Bol.com. Dat zou wel een aandachtspunt kunnen zijn. Ook werkte de site niet altijd optimaal. Zo bleef een foto van een boek in beeld tijdens het afspelen van een promotie filmpje ervan.

Bestellen, betalen, binnen

Koop ging helemaal als verwacht. Makkelijke site, betrouwbare betaalmethodes en goede informatie over de bestelling en verzending.

Zeer goede service

Het bestelproces was zeer helder, nog naast de toegankelijkheid van de website met het aanbod aan studieboeken. Ook is het boek binne aangegeven termijn geleverd. Echte heel fijn!

leuk

goed ontvangen

Snel en netjes geleverd

Mijn ervaring met THEMA is heel plezierig en goed: de bestelde artikelen worden snel en netjes geleverd! Aanrader qua service dus, maar ook zeker qua inhoud. THEMA levert interessante boeken en praktische waaiers waar elke professional zeer zeker iets aan heeft!

Prima uitgeverij voor boeken over persoonlijke ontwikkeling

De bestelde boeken worden keurig volgens afspraak geleverd.

Snelle leveringen

In de avond besteld, direct volgende dag geleverd.

Professioneel

Ik had problemen bij het downloaden van een E-book. Hierbij verkreeg ik vriendelijke en correcte begeleiding om het probleem op te lossen.

Snelle en vriendelijke service

's Middags gebeld en de volgende dag had ik mijn boek al binnen.

Supersnel

Snelle levering, volgende dag al het boek in huis.

Over THEMA

Al ruim 25 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.