Overzichtelijke site, duidelijke inhoudsbeschrijvingen van producten.

Overzichtelijke site, duidelijke inhoudsbeschrijvingen va

Vlotte service

Correct en vlotte service. Er wordt heel snel giant woorden op de mails . Lieve groet

Leuke acties, klantenservice kan nog beter.

Thema had een mooie actie; de tientjesdagen. Bijna 50 boeken voor slechts €10 per stuk. Jammer dat er tussen de boeken een boek stond die niet meer voor €10 te verkrijgen was en toen ik erover mailde en belde in eerste instantie geen reactie kreeg. Ik wilde een boek omwisselen, terwijl de tientjesdagen al voorbij waren en dat kon. Heel fijn en snel geregeld.

Thema.nl werkt verslavend

Mijn ervaring met thema.nl is dat zij zo fantastisch materiaal hebben en ik geneigd ben om veel te bestellen. Het is in mijn werk en voor mijzelf heel goed bruikbaar. Het zijn hele leerzame boeken en spellen. Ik geef cursussen met verschillende materialen.

Interessante boeken en een persoonlijke en klantvriendelijke service!

Heb er al veel boeken gekocht die telkens weer de moeite waard bleken. Bij vragen aan Thema was ik verrast door de prettige en persoonlijke benadering en werd ik deskundig en snel geholpen. Deze prettige en professionele benadering maakt dat ik als klant steeds terugkeer en benieuwd blijf naar het nieuwe aanbod.

snelbezorgd!

vlotte afhandeling van mooie aanbiedingen.

Snel besteld en haast nog sneller bezorgd!

Alles was snel en netjes geregeld en de producten zijn leuk. Het enige dat ik nog iets fijner zou vinden voortaan is dat het verpakkingsmateriaal wat groot is vergeleken met het product en wat kleiner zou mogen. Daarnaast zou ik liever zien dat alles wat ik besteld heb in één verzending wordt toegezonden (en liever niet meer in etappes). Verder is alles dik in orde!

Snel

Boek kwam de volgende dag. Was overigens niet erg geweest als het wat later kwam

Kleiner dan verwacht

Leuk spel ,maar o zo klein. Is maar zo groot als een kaartspel . Op foto leek het mij groter.

Snelle levering van gevarieerde set foto-kaarten

Vergaderingen associatief beginnen zet andere kanalen open dan het analytische kanaal dat we al zo veel gebruiken. Een verrijking voor de samenwerking in de vergadering. Deze kaartenset heeft verschillende categorieën foto's met verschillende insteek. Zonder woorden zijn ze multi-inzetbaar. De diversiteit zorgt er voor dat er voor iedereen wel een foto te vinden is ;-) Het grote uitklapvel helpt ook nog eens met kiezen in hoe je de kaarten inzet.

snel, voordelig

het bestelde boek was net in de aanbieding, en werd de dag erna al bezorgd. top.

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over THEMA. Goede keus aan boeken, betaalbaar, duidelijk omschreven en een vlotte levering. Dag na bestelling al in huis.

Uitgeverij met boeken waar je echt wat aan hebt

De dag na mijn bestelling ligt het boek al op de mat. Helder denken, aandachtig voelen en krachtig handelen: Begin bij jezelf. Ik kan dus snel beginnen. Nu nog lezen, oefenen en op naar een versterkte versie van mezelf.

snel geleverd

Ik had mijn boeken de volgende dag al in huis

Mooie boeken voor een mooi prijs

2 boeken gekocht tijdens de sale. Eentje al gelezen, over het puberbrein. Een fijn en compact boek, waardoor ik het echt heb gelezen. Het ander boek gaat over systeemopstellen. Boek heb ik nog niet gelezen. Boeken werden geleverd in een kartonnen doos die door de brievenbus past.

Snel en netjes afgehandeld

Voor het eerst boeken besteld via een mooie actie. Zoeken op de site was prima en verrast door de snelheid van levering.

Wat een snelle levering!

Door de leuke shopervaring en snelle levering zal ik hier zeker vaker bestellen!

TOP!

Gemakkelijk te bestellen en te betalen. Geleverd zoals beschreven en gepubliceerd. Supersnelle levering, keurig verpakt en bezorgd.

Inspirerende website!

Mooie titels besteld en verheug me op de aankomst van mijn bestelde boeken.

ik bestel graag weer een boekje ...of twee

vertrouwde club / shop...betaalbare boeken...goede hulpmiddelen ter ondersteuning in de praktijk

Bestelproces helder, afhandeling en bezorging zorgvuldig en snel

Thema handelt bestellingen snel en zorgvuldig af. Bij het maken van een typefoutje bij het bestellen waren ze snel en direct per e-mail bereikbaar en werd mijn typefoutje snel handmatig hersteld. Prima helder bestelproces en snelle persoonlijke afhandeling.

goed geïnformeerd over status bestelling via de mail en snelle levering

Mooie artikelen en snelle levering

De producten zijn mooi en worden snel geleverd. Ik vind het prettig dat reviews van collega's komen; die 'spreken dezelfde taal' en weten wat wel en niet voor de doelgroep werkt.

Helemaal Goed

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Prettig bedrijf met mooi aanbod en snele levering

Zie bovenstaand

Over THEMA

Al 30 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.