Boek snel en in stevig karton ontvangen

Boek snel en in stevig karton ontvangen

Helemaal prima

Duidelijke berichtgeving hoe het er voor staat

Geweldige service

Snelle levering met duidelijke updates

Ik heb voor het werk een bestelling moeten plaatsen. Het aanmaken van een account ging soepel en het plaatsen van de bestelling ook. Deze gleed vervolgens binnen 24 uur door de brievenbus terwijl ik daarover meermaals ook op de hoogte werd gehouden.

Prettig, snel en persoonlijk contact

Prettig, snel en persoonlijk contact

Zeer aan te bevelen.

Snelle correcte levering.

Zeer snelle verzending

Makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis !

Een duidelijke uitgeverij

Ik kwam makkelijk tot mijn keuze. De stijl van presenteren is bij Thema helder en heeft een eigen karakter. Da's fijn, juist in deze tijd.

Snel bezorgd

Doen wat beloofd wordt.

Communicatief, snel en goed

Zie vorig antwoord

Snel en op tijd

Makkelijk bestellen. Snelle levering. Boek ontvangen op afgesproken dag.

Prima en snel

Bestellen was eenvoudig. Mijn bestelling is snel geleverd. De verpakking had kleiner gekund. Deze agenda is voor mij ik denk al zo’n 10 jaareen vast item. Eenvoudig, niet te veel poespas, zw eer prettige indeling met voldoende schrijfruimte.

Fantastische ervaring

Ik kreeg een bericht dat het boek was afgeleverd door de brievenbus, maar dat is nooit aangekomen. Na contact te hebben gehad met Thema, is het boek opnieuw verzonden en aangekomen. Wat fijn. Dank nogmaals voor deze service. Groet, Annette van Kraaij-van Drunen

Goed!

Ik heb bij jullie een product besteld. Via de mail werd ik op de hoogte gebracht en kreeg tijdig mijn pakket binnen.

Prima support

Leuk aanbod. Ik had een kleine storing na bestelling die snel naar tevredenheid opgelost werd.

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

Snelle bezorging en zieter mooi uit

Een nadeel, het plastic is moeilijk van de kaartjes te verwijderen.

Snel en goedkoop

Snelle levering en 25 % goedkoper dan bij bol

Geleverd zoals verwacht

Gisteren het boek ontvangen. Daar kan ik nog niks over zeggen. Maar de levering en berichtgeving was prima.

Weekend besteld en dinsdag de bestelling al in huis

Vlugge levering

Ik heb het boek nog niet gelezen maar hoop wat bij te leren gr hilde mignauw

gewoon wat je mag verwachten

gewoon wat je mag verwachten

super snelle levering

S'avonds besteld en meteen de volgende ochtend ontvangen. Sneller kan niet :)

Snelle levering en scherpe prijs

Bij thema was het boek wat ik wilde bestellen door een korting met een scherpe prijs te bestellen. Dat was echt onderscheidend in de markt. Hoewel ik nog niet eerder had besteld, was de ervaring met levering en afhandeling ook erg positief. Snel, zorgvuldig verpakt en duidelijk. En een mooi profiel met een zeer interessant aanbod. Ik ga zeker vaker gebruik van ze maken.

Alles volgens afspraak, geen overbodige communicatie.

Alles gewoon prima.

Van Heemstraweg West 5

5301 PA Zaltbommel

Over THEMA

Al 30 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.