Snel en netjes geleverd

Mijn ervaring met THEMA is heel plezierig en goed: de bestelde artikelen worden snel en netjes geleverd! Aanrader qua service dus, maar ook zeker qua inhoud. THEMA levert interessante boeken en praktische waaiers waar elke professional zeer zeker iets aan heeft!

Prima uitgeverij voor boeken over persoonlijke ontwikkeling

De bestelde boeken worden keurig volgens afspraak geleverd.

Snelle leveringen

In de avond besteld, direct volgende dag geleverd.

Professioneel

Ik had problemen bij het downloaden van een E-book. Hierbij verkreeg ik vriendelijke en correcte begeleiding om het probleem op te lossen.

Snelle en vriendelijke service

's Middags gebeld en de volgende dag had ik mijn boek al binnen.

Supersnel

Snelle levering, volgende dag al het boek in huis.

Het bestelde artikel is zeer snel geleverd. Goede en snelle service.

makkelijk te vinden en te bestellen en snel in huis

Had een waaier voor school nodig. ISBN nummer ingetikt, besteld en volgende dag in huis. Al met al in 5 minuten geregeld. Zeer tevreden. Alleen verpakking was iets overdreven groot.

Goede en snelle levering direct van uitgeverij

Prima service, snelle afhandeling!

Mooi dat er op thema's wordt aangeboden. Je hebt snel overzicht. Bestelling is snel geregeld.

Snelle en adequate service

Ik heb onlangs een eBook besteld en ontvangen. Dat ging gewoon lekker vlot. Maar toen ik de link aanklikte en wilde beginnen met lezen, moest ik een app kiezen. Ik heb een willekeurige aangeklikt, maar niets gaat open. Dus ik heb direct de klantenservice van Thema gemaild, met het simpele verzoek welke app ik moet downloaden om met lezen te beginnen. En daarbij ook aangegeven, dat ik nog meer titels wilde bestellen, maar dan eerst zeker wil zijn, dat ik die boeken kan lezen. Echter, nadat ik gereclameerd had, werd ik door een zeer behulpzame medewerker van Thema gebeld en heeft hij zelfs gezorgd, dat ik in het vervolg de eBooks van Thema ook in een mijn eigen eBook reader kan lezen.. En ondanks dat het niet in 1 keer goed is gegaan, heb ik gemerkt, dat de organisatie van Thema dit heel serieus oppakt en werkt vanuit de gedachtenwereld van haar klanten. Eind goed, al goed

Zeer snelle levering, mooi boek

Bestelproces is eenvoudig, levering snel, kaliteit boek is hoog. Aanrader!

Gewoon prima

Super snelle service!

Een boek bestellen en de volgende dag binnen. Top in deze tijd!

Duidelijk

De bestelling en aflevering verlopen erg vlot. Wel vind ik dat bij de omschrijving van de waaier de afmetingen erbij mogen, de waaier is erg compact.

Razendsnel en netjes afgehandeld

Ik had direct een nette factuur en de boeken werden de dag erna keurig verpakt thuisbezorgd.

Trainingen ontwerpen (3e editie) van de Galan is een erg leuk en aantrekkelijk boek. Voor studenten van de verloskunde academie is het echter te specialistisch.

Altijd op tijd en duidelijk

Prima boeken voor een goede prijs. Nooit gedoe met levering. kortom prettig bestellen!

Topboek!

Ik ben al een tijd bezig met ACT, een therapie die eigenlijk een nieuwe manier van leven is. Het heeft mijn leven vernieuwd: niet meer de problemen, maar mijn waarden zijn leidend. Dit werkt veel beter dan enige andere behandeling die ik eerder kreeg. Thema heeft verschillende boeken van Gijs Jansen, de promotor van ACT in Nederland, in het fonds en ze zijn allemaal goed.

Alles rond de bestelling verliep goed. Enige aandachtspuntje wat mij betreft: de grootte van de doos waar het boek in zat. Deze ging met moeite door de brievenbus en door de ruimte in de doos was er meer risico op beschadiging.

Snel en gemakkelijk

E-Book aangeschaft. Direct ontvangen. Blij met het boek en de snelheid en gemak van bestellen.

interessant

Boek Ík en mijn ikken' is een mooi item in persoonlijke ontwikkeling'.

Supersnelle levering!

Op vrijdagavond om 23 uur besteld en de volgende dag al in huis!

Het geeft verbinding

Als alleenstaande moeder met twee pubers is het soms lastig om in verbinding te vinden met elkaar. Door de leuke en praktische 'opdrachtjes' uit dit boekje ontstaan vanzelf gesprekken en inzichten over elkaars leven. Heel waardevol en heel leuk!

Fijne persoonlijke en snelle service

Ik bestel regelmatig boeken bij Thema en word daarbij persoonlijk en snel geholpen.

Over THEMA

Al ruim 25 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.