Goede nette bezorging

Mijn bestelling eerder keurig en op tijd bezorgd

Zoals het hoort

Voldoet aan de verwachtingen, snel en boek is onbeschadigd aangekomen.

positief

Bestellen en verzenden ging gemakkelijk en snel. En ik ben blij met de kaartjes Ons binnenste buiten! De foto's zijn mooi en divers nodigen uit tot het verwoorden van reflectie en visie passend bij de eigen interpretatie van ieder persoonlijk. De vragen zijn divers en verrassend en zorgen voor mooie wendingen in de supervisiegesprekken en verrassende inzichten.

zeer de moeite waard om bij jullie te bestellen.

Ik wist niets van jullie bestaan af. Was helemaal stukgelopen bij Bol.Com en heb daar mijn account opgezegd na 2x fraude. Ja en hoe dan verder? Via internet gezocht om een boek te bestellen en zag jullie langskomen. Gelukt en ik ben zeer tevreden.

Hoi Merel, Dankjewel voor je reactie, leuk om te horen! Met vriendelijke groet, Team Thema

Duidelijke site en prima bestelprocedure

Fijne site voor vinden van producten voor persoonlijke ontwikkeling/groei. Bestellen ging gemakkelijk, ook zonder account, en de levering was snel. Alleen was de doos waarin geleverd wordt wat groot, enige minpunt.

Ik heb 1 boek besteld. Dit werd snel geleverd, daarbij werd ik ook goed op de hoogte gebracht van de status.

Professioneel en snel

Prima ervaring met bestellen en afwikkeling, aanrader!

Ik heb nog geen boek gekregen

Ik heb geen boek gekregen, wel gratis tijdschrift

Hai Tineke, Dat is heel vervelend. Ik zie dat je het boek gereserveerd hebt, maar het had eigenlijk al wel beschikbaar moeten zijn. Ik zal met de uitgever van het boek contact op nemen om te vragen wanneer de herdruk uitkomt. Bij vragen kan je altijd terecht bij [email protected] dan helpen we je zo snel mogelijk. Met vriendelijke groet, Team Thema

Snelle levering, duidelijk bestelproces

erg nieuwsgierig naar de daadwerkelijke training in augustus

Thema spel "Kan dit wel" besteld n.a.v een cursus. Had het spel de volgende dag al in huis, super fijn!

Alles prima gegaan en snel bezorgd

Alles is keurig gegaan. Mijn boek besteld en deze werd inderdaad de volgende dag al bezorgd! Heel fijn. Bedankt! Misschien een kleine tip: na de betaling even een berichtje sturen wanneer het verzonden is. Met vriendelijke groet, Erika

Fijne webshop, snelle levering!

Weinig op of aan te merken.

Bestelling van het boek was snel geregeld

Ik heb het boek besteld, het was wat verwarrend omdat het boek in november pas uitkomt. Prime systeem, helder en snel regegeld

snel en helder

Altijd zijn de bestelde materialen heel snel in huis. Super duidelijke communicatie.

vlotte levering

Uiterst snelle service

Uiterst snelle service En prima verpakt.

Geen communicatie over te late levering

Boek besteld als cadeau, vervolgens na 5 werkdagen nog niks binnen en ook geen updates over de verwerking terwijl de site aangeeft 2-3 werkdagen leveringstijd. Nu is het te laat:/

Hai Jorn, Het boek dat je hebt besteld is nog niet leverbaar, je hebt het gereserveerd. Het staat vrij duidelijk aangegeven, alleen heb je dat waarschijnlijk in je enthousiasme over het hoofd gezien, kan gebeuren. Het is voor ons wel een signaal om duidelijker in de automatisch gegenereerde updates aan te geven dat je het boek gereserveerd hebt. Daar gaan we mee aan de slag! Met vriendelijke groet, Team Thema

Professioneel

Prima verpakt en tijdig ontvangen

Interessante en leerzame boeken. De digitale versie wordt zeer snel geleverd.

Mijn boek was in no-time gekocht en meteen te downloaden.

Ik hou ervan dat het systeem snel en effectief werkt.

Duidelijke communicatie, snelle levering

Het boek wat ik heb besteld, werd snel geleverd. Communicatie rondom proces en levering was top geregeld!

De bestelling was ZEER vlot bezorgd!

Een praktisch doosje met kaartjes waar je snel mee in gesprek kan komen. Door vragen is hierdoor minder bedreigend. Een uitnodigend methode voor vragen die zeker aandacht nodig hebben in de organisatie. Blij mee! Kan di wel ga ik zeker regelmatig gebruiken!

Fijne website, snelle service en boeken zijn goed verpakt. Top!

Een coreccte afhandeling.

Het boek was niet leverbaar, er werd meteen naar een alternatieve oplossing gezoch. Ik heb mijn boek een paar dagen later thuis gekregen, waar ik heel blij mee was. Bedankt voor de betrokkenheid en vriendelijkheid.

Hier vind je jouw gezochte e-book

Overal gezocht en hier op Thema uiteindelijk gevonden waar ik naar zocht.

Van Heemstraweg West 5

5301 PA Zaltbommel

Over THEMA

Al 30 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.