Prima en duidelijk

Ook snelle reactie terug op een vraag van de klantenservice

Supersnel

Ik wilde een boek dat bij Thema met 50% korting te koop was. In de middag mijn bestelling geplaatst en de volgende ochtend lag hij op mijn deurmat. Ontzettend tevreden met mijn aankoop en de service.

e-boeken razendsnel aangeschaft.

Heb tot nu toe e-boeken gekocht. Betalen, paar minuten wachten en je kan lezen.

Super snelle levering, heel netjes gecommuniceerd, stevig verpakt én gewoon ook nog een heel boeiend boek!

Erg goed

boeken zien er keurig uit, binnen enkele dagen in huis

Overzichtelijke site. Boeken waren binnen enkele dagen bezorgd en zien er prima uit

Praktische boeken, in een begrijpbare taal geschreven

De boeken bevatten veel praktische tips die een gemakkelijk leesbare en begrijpbare taal geschreven zijn. Vaak zitten er ook opdrachten bij die je dan kunt toepassen/uitwerken voor de dagelijkse praktijk/leven.

interessante lectuur en vlotte service

Door de nieuwsbrief blijf ik op de hoogte van het aanbod, er zijn interessante topics en af en toe korting. Zowel de bestelling op de site als de levering nadien gebeuren heel vlot.

Goede boeken. Goede service. Gewoon goed.

Tevreden met de bestelling (en de boeken).

Leuk boek over leiderschap

Ik kocht het boek leiderschap in veranderin van Anouk Brack. Mooi uitgegeven boek en vlot geleverd.

Fijne boeken die je verder helpen.

Ik zie het als een lage instap om toch concreet met je persoonlijke ontwikkeling bezig te zijn. En regelmatig sympathieke aanbiedingen. Prima levering.

persoonlijk contact en hele snelle service

Prettig persoonlijk contact, snelle service en volgende dag bezorgd.

goede boeken, goede service

Al jarenlang tevreden klant.

zeer snelle bezorging

zeer snelle bezorging

Prima assortiment en dito prijzen

Thema biedt op een overzichtelijke manier een interessant en relevant assortiment. Snelle levering en prima prijzen.

Mooie boeken voor lage prijs en snel in huis

Gebruik gemaakt van de aanbiedingen. Mooie korting op interessante boeken. Online besteld en razendsnel in huis zodat ik gelijk kon beginnen met lezen. Ben dus een zéér tevreden klant.

Handig en snel

Op zoek naar een boek kreeg ik heel snel via google jullie site met een mooie prijs voor dit boek. Een keer doorklikken en zo besteld en snel in huis. Zeker aanrader om vaker te gebruiken.

Duidelijke site, snelle levering, mooie prijs

Snelle levering en goede communicatie. Mooie aanbiedingen. Top!

Snelle en goede levering.

Duidelijke site, snelle levering en goed verpakt. Ben zeer tevreden.

Super snelle levering

het boek wat ik graag wilde bestellen was snel gevonden. Ook nog een hele mooie prijs. En het boek was supersnel geleverd!

In een woord: fantastisch!

Goede service, uitstekende keuze en mooie producten. Daarnaast ook nog een snelle levering. Kortom: top!

Alles perfect

Aangename website, makkelijk te gebruiken. Mooie aanbiedingen, interessante boeken. Bestellen gaat vlot en de pakjes worden snel geleverd, zelfs in coronatijden

Nog steeds niks binnen

‘Voor 21:00 besteld morgen in huis’ Zondagavond besteld en het is woensdag en nog steeds niks in huis. Bedankt ! Speciaal daarvoor besteld !!

leuk boek gekocht

Ik heb hier een leuk e-book gekocht, bestellen ging makkelijk.

Over THEMA

Al ruim 25 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.