Goede boeken met INHOUD!

Snelle levertijd, goede klantenservice en af en toe een extraatje zoals een gratis webinar. Maar bovenal, een ruime keuze boeken, spellen en andere tools over trainen, coachen , persoonlijke ontwikkeling en meer! Kortom, prima webwinkel en uitgeverij!

Klantvriendelijk

Ik heb mijn bestelling eerder gekregen dan verwacht. In goede staat. Eerder contact opgenomen ivm probleem met Afterpay. Fijn en vrolijke email terug gekregen. Zeer netjes afgehandeld.

Overzichtelijke site en snelle levering

De website is overzichtelijk met een ruime keuze. Mijn bestelling was snel geleverd.

Snel gevonden, snel ontvangen

Overzichtelijke website. Groot en interessant aanbod. Goede aanvullende informatie

prima, snelle levering

Relevant en verdiepend studiemateriaal voor leidinggevende in Zorg en welzijn

Bepaalde uitgaven blijven bruikbaar en relevant en gelukkig ook in het assortiment, dat tegelijkertijd regelmatig uitgebreid wordt met verdiepende en vernieuwde uitgaven, die bijdragen aan de persoonlijke en professionele ontwikkeling van leidinggevende in Zorg en welzijn!

Papieren versie aanbevolen

Bij het papieren aanbod, dat ik van Thema ken, draagt de fantastische vormgeving altijd belangrijk bij aan de inhoud, zo ook bij PEP TALK. Het oorspronkelijk door mij bestelde e-book (epub) bleek gecomprimeerd tot vrijwel platte tekst en daardoor als werkboek onbruikbaar. Thema reageerde prompt met excuses, deze epub-uitvoering voldoet ook niet aan hun eigen criteria en lijkt er tussen door geglipt. Ik heb alsnog een papieren versie ontvangen en Thema gaf aan de gewraakte e-book-versie in te trekken en de uitvoering te heroverwegen. Een positieve instelling, helemaal Thema/S&N. Eind goed, al goed! En wat de inhoud betreft: PEP TALK leest -voor een werkboek- lekker vlot, Jessica van Wingerden zet de lezer zelfkritisch aan het denken over de passie in zijn werk.

snelle levering en mooie producten

duidelijke website

Pakketje werd de volgende dag bezorgd. Netjes verpakt.

Erg goed

Ik had mijn boek niet ontvangen en nadat ik hier melding van heb gemaakt hebben zij mij nogmaals het boek toegezonden.

goede boekenkeuze en snelle levering

de boeken, spellen en waaiers van THEMA voegen iets toe aan mijn leven, vooral op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.

Wordt gek van de vraag om review

Moest boek hebben boor school en kwam bij Thema vandaan. Besteld geleverd allemaal prima maar kom nooit meer va n ze af. Heb intussen geloof ik al 10 x een vraag om review gehad heb deze ook ee n keer gegeven en nu wordt het gewoon vervelend. Jullie willen review nou hier is mijn review

In eerste instantie niet ontvangen

Door de adresgegevens op het pakket Was het boek op postbus 12B07 bezorgd Inplaats van 12B072!!!! Terwijl het goed op de bestelbin stond.. Heb gemaild hoop nog op een berichtje terug.

Snelle levering, prachtige bruikbare kaarten

Einde van de middag besteld, volgende dag in huis! Twee kaartspellen besteld die ik meteen heb ingezet bij een coachingsles. De sprekende beelden inspireerden mijn studenten om op een andere manier naar eigen ontwikkeling te kijken. Een aanrader.

Snelle bevestiging en verzending

Zeer tevreden met mijn aankoop door de snelle afhandeling van mijn bestelling.

Overzichtelijk en duidelijk!

Snel geleverd; goede boeken.

De levering ging bijzonder snel. Website ziet er goed uit. Onderwerpen zijn makkelijk te vinden. De inhoud van de boeken is zeer goed.

Interessant boek, snel geleverd.

Levering was snel en zorgvuldig. Duidelijke mails, boek was goed verpakt en onbeschadigd. Boek zelf heel interessant!

Boeken in goede staat en snel in huis

Interessante boeken waar je echt wat aan hebt.

goede bezorging, prima kaarten!

goede bezorging, prima kaarten!

Levert wat beloofd wordt. Zonder vertraging, zonder problemen

Goede service, snelle levering

Vergeten huisnummer in te vullen, werd vlak na bestellen gebeld voor juiste nummer en alsnog volgende dag binnen. Kortom goede service en snelle levering!

Zeer tevreden .

Hoewel ik in principe liever een konkreet boek in mijn handen heb, is het vanuit spanje een goede oplossing om ebooks te kunnen bestellen. Het mooie is , dat als je dan geinteresserd en nieuwsgierig bent naar weer een nieuw boek dat je dan niet eerst een onbepaalde tijd moet wachten totdat het bezorgd wordt. Je kunt het *flits* onmiddellijk lezen. Ik geef dan wel het postadres van mijn dochter op, anders werkt het formulier niet bij de postcode. Ben al jaren tevreden klant. Altijd weer nieuwe interessante boeken. En als ik af en toe een boek feitelijk wil vastbouden, dan kan dat ook. Met de behulpzame klantenservice.

Prima site, alles goed te vinden, snelle levering

Alles was duidelijk en super blij met snelle levering.

Over THEMA

Al ruim 25 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.