Duidelijke informatie over levering en snel geleverd

Professioneel en snelle levering

Professionele site en snelle levering

Gemakkelijk bestellen en snel thuis.

Snelle service. Een lastig verkrijgbaar artikel alsnog ontvangen.

Interessant aanbod, snelle levering

Mijn eerste bestelling bij thema.nl. Ik was verrast over het interessante aanbod van deze webwinkel. De bestelling en levering verliep soepel en snel.

Duidelijke site ! Snel geleverd! Gewoon top 👍

De feedbackkaarten zijn een supergoed middel om met feedback te oefenen!

Leuke en interessante dialogen komen er los met dit 'spel'.

Snel en netjes de volgende dag in huis!

Gedaan/gebeurd wat beloofd was: volgende dag in huis. Correct verpakt en dus onbeschadigd in de brievenbus. Factuur digitaal: prima!

Goed meegenomen in het orderproces, snelle levering en het bestelde product was zorgvuldig verpakt.

Een goede aanbieding met korting op geweldige boeken

Via een alert geattendeerd op de boeken van Gijs Jansen, direct besteld, vlot bezorgd.

Duidelijke website, makkelijk besteld en betaald en de volgende dag geleverd!!!

Zie eigenlijk de bovenstaande regel. Goede ervaring met Thema en goede service

Snelle en goede service!

Gebruik gemaakt van de tientjesdagen. Boek werd de volgende dag geleverd, goede service!

De website is overzichtelijk. Bestellen is makkelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden wat betreft de levering. De levering was overigens snel. Ik ben super tevreden.

Supervlotte levering van mijn 2 boeken binnen 24 uur..!

Ik bestelde 'Leiderschap in verandering' en kreeg toen als tip om ook 'De verborgen dimensie van leiderschap' te bekijken. Dat boek schoot helemaal in de roos bij mij. Precies binnen 1 dag werden ze bezorgd op vrijdag. Heb me er heerlijk in verdiept sinds het weekend. Wat een rijke bronnen van wijsheid en inzicht!

snel en nauwkeurig

makkelijk en overzichtelijke site. snelle en correcte levering.

Heerlijk zo af en toe die boeken voor een tientje.

Fijn om zo mijn boekenkast te vullen en nieuwe inspiratie op te doen met prachtige boeken. Zelf weer groeien en dat doorgeven aan anderen.

Overzichtelijk wat je kan ontvangen, wat de inhoud is en als je tot koop overgaat goede communicatie

Ik vind het heel fijn dat ik goed kan kiezen wat nu bij mijn ontwikkeling past, ik kan van tevoren nagaan of ik het goed vindt aansluiten doordat helder is wat ik koop. Hierdoor voorkom ik een miskoop.

Heerlijke 'rondneus' site

Heerlijke site om op rond te neuzen voor interessante en leuke boeken. Nadeel is wel als je meerdere boeken even naast elkaar wil zetten in diverse tabs van de browser en van daaruit probeert de boeken toe te voegen aan je winkelmandje; dit niet meegenomen wordt binnen de applicatie. Hierdoor heb ik drie keer mijn winkelmandje opnieuw moeten vullen voordat alle gewenste boeken erop/in stonden. Daarnaast krijg je weinig feedback over wanneer de boeken worden verstuurd, een kleine regel tekst hierover zou tijdens het bestel proces leuk zijn :)

Duidelijke website

Duidelijke website en goede bestel mogelijkheden. Snelle service in verzending

Altijd verrassend aanbod

Altijd weer een leuk en verrassend aanbod in items voor persoonlijke groei en ontwikkeling

Mooi aanbod, vriendelijke site, snelle levering

Mooi aanbod, mooie (actie)prijzen en snelle levering.

Telefonisch heb ik enkele vragen gesteld aan Jolanda. Vlot en prettig beantwoord. En snelle levering! Dank.

Snelle levering, mooie boeken

Snelle levering, mooie boeken.

Snel en netjes geregeld

Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd

Prachtige boeken op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, makkelijk te lezen.

Zeer fijne boeken, makkelijk te lezen, op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Zeer compacte vorm, relevante informatie, vaak geschreven vanuit persoonlijke invalshoek wat maakt dat de boodschap overgebracht wordt en gaat "landen". Klassieke thema's, altijd praktisch toepasbaar.

Over THEMA

Al ruim 25 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.