Prima 👍

Prima assortiment,goed geprijsd klein minpuntje.. er mag wat sneller geleverd mogen worden

Uitstekende producten en service!

Uitstekende producten en service!

uitstekende service

In deze tijd toch een snelle bezorging, met zelfs een persoonlijke berichtje op de pakbon. Als prettig ervaren.

We zijn tevreden over de bestelde goederen.

De bestelde producten waren van prima kwaliteit. De informatie was helder.

Ok

Het duurde lang voordat alles geleverd werd. De producten waren in orde.

Super snel en goede prijzen

Dankjewel supersnel en een superprijs blijf altijd bestellen

Groot assortiment, prima levering

Ondanks de vertraging rondom de 'corona-crisis' toch nog vrij snel en correct geleverd, prima!

Snel en goed ontvangen.

Online bestelde doosjes Temulawak na nog telefoon van het bedrijf, waarbij het ging om een andere smaak van de thee, gekregen te hebben, werd gecheckt of dat wel goed was. Zeer attent. Met mijn dank.

Goede en correctie levering

Ik ga ervan uit dat, i.v.m. de huidige omstandigheden zoals het Cornavirus, de levering wat op zich liet wachten. De levering op zich was echter goed en in orde. Werd zelfs gebeld dat er een bepaald product niet voorradig was en of ik een vervanging daarvoor wilde hebben.

Fijne producten, vlotte levering

Fijne producten, vlotte levering

excellent

fast delivery

Very easy and pleasant service

Some items where not available and they called in advance to inform me, very courteous professional service. Will be using from now on!

Redelijk goed

Spullen als droge garnalen e.a. Zaken graag beter verpakken. De doos kwam in zeer slechte staat aan en was niet goed dicht geplakt. Voor de rest goed assortiment en netjes gebeld inzake niet te leveren producten.

Goede en snelle service

Snelle en goede afhandeling van mijn bestelling ondanks de drukte van Corona. Hier zijn producten beschikbaar die je niet overal vind.

Goede afhandeling

Prettig

Het product dat ik nodig had, werd spoedig en vlot afgeleverd.

De website van Toto Gembira is duidelijk en klantvriendelijk, zodat keuzes snel kan worden gemaakt. Een gemakkelijke wijze van betaling en een vlotte aflevering van de bestede producten. Een volgende bestelling zal zeker via Toto Gembira worden gedaan.

Zelfs in de momenteel drukke periode redelijk snel thuisbezorgd. Eea was niet meer op voorraad, maar ik werd opgebeld en ontving vervangende producten. Daarnaast voor iets wat niet leverbaar was mijn geld terug gekregen, terwijl ik had aangegeven dat ze het best mochten verrekenen met de vervangen producten. Super! Op basis van deze ervaring kan ik Toko Gembira absoluut aanbevelen.

ben super blij met producten

Toll!

Alles war schnell und unkompliziert. Gefällt mir sehr gut da die Toko viele Sachen aus Indonesien hat. Die Lieferung kam mit DPD, die sagen die Zeitfenster wann die Ware geliefert wurde. Alles in allem, bin zufrieden und werde auf jeden Fall wieder bestellen

Snel en zee goed

Goed assortiment. Een product uit mijn bestelling was niet leverbaar. Ze namen telefonisch contact op om te overleggen of ik een alternatief wilde of geld terug daarvoor. Snelle levering.

I am always looking for Indonesia food, drink and coffee

Everything I want are available on this shop. Top seller and perfect delivery time.

De bestelling was correct goed verpakt en snel geleverd

Een aanrader wat mij betreft

Snelle levering en goede service

Toko Gembira biedt oosterse producten wat soms moeilijk te vinden zijn in andere Aziatische supermarkten, handig!!