Goed!

Besloten om hier te bestellen omdat ik druk ben en geen tijd heb om naar de andere kant van de stad te rijden. Alles is goed verpakt, snel geleverd en zoals ik het wilde hebben.. Met een goed beoordeeld omdat dit mijn eerste bestelling is. Zal zeker vaker gaan bestellen!

prima levering en goede producten

Eén product was niet voorradig, waarna ik meteen een mail kreeg met het verzoek aan te geven of ik daarvoor in de plaats een ander product wilde bestellen of terugstorting van het teveel betaalde bedrag. Allemaal snel en netjes geregeld! Fijn, hoor.

Snel en goed afgeleverd

Levering nooit aangekomen

Levering werd aangekondigd (maar zonder track en trace) maar is nooit aangekomen. Ook na twee weken nog geen reactie gekregen op mijn vraag bij de klanten service. T.A.A Tielens

Bedankt voor uw review. Wij hebben intern verder onderzocht waardoor uw pakket niet ontvangen heeft. Er was een fout in onze systeem dat uw pakket al verzonden aangegeven stond; waardoor de medewerkers het probleem niet gauw kon vinden. Echter is het onze fout dat wij uw klacht niet zo spoedig kon beantwoorden binnen de gewenste periode. Onze excuses voor het ongemak. Echter zullen wij uw pakket zo snel mogelijk versturen. Wij hopen met uw feedback verbetering in onze systeem en klantenservice. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Zeer aangeraden voor brienden en familie hier in Nederland.

Al tijden lang topkwaliteit

Ik bestel al jarenlang vanuit Duitsland bij Toko Gembira. Tookwaliteit!

Very good packaging

I got all my order in a very good condition and fast delivery. So glad!!

Zeer goed.

Tweede keer besteld. Makkelijk en super snelle levering. Goed verpakt. Top producten.

Snelle levering, goede prijs

Product is geleverd volgens afspraak! Goede prijs en snelle service

Snelle service!

Snelle bezorging! Goede kwaliteit van goederen. Heb deze shop ook aanbevolen aan mijn familie

Breid de assortiment veel meer uit 👍👍 Meer koreaans' thais bv

Super prijzen, super makkelijk, super op de hoogte gehouden. Top !

Zie aanhef.. Echt alles is geweldig verlopen .

Helemaal prima

Alles ontvangen wat ik besteld heb, snel en keurig verpakt.

Verpakking gescheurd afgeleverd

Ik heb 4 dawet poeder besteld. 3 van de 4 zakken waren lek. Ik heb hierover een mail gestuurd, maar geen reactie.

Schnell und unkompliziert, jederzeit wieder

Bin nach Monaten auf der Suche nach einer bestimmten Sauce „Ketjap sambal“ von Rapindo zufällig bei Toko Gembira gelandet. Bestellung, Bestätigung und Lieferung haben zur vollen Zufriedenheit funktioniert. Werde bestimmt noch öfter hier kaufen.

Bestelling wordt na 3 dagen ingepakt/verstuurd.

Weinig comminicatie, bestelling werd na 3 dagen ingepakt/verstuurd. Tijdens bellen met de vraag waar mijn pakketje is gebleven dan wordt pas in actie nemen. Medewerkers zijn onvriendelijk. Dus heel slecht! Eerste en mijn laatste bestelling.

Bedankt voor uw review. Tijdens het afronden van uw bestelling werd duidelijk gecommuniceerd dat uw pakket minimaal 3 werkdagen wordt verstuurd indien de producten voorraad zijn. Onze excuses voor het ongemak mocht een medewerker onvriendelijk zijn in uw optiek. Wij zullen naar dit situatie bekijken wat er gebeurd was en uiteraard streven wij verbetering in onze klantenservice.

Snelle bezorging

goed en snel geleverd

ben zeer tevreden met de verzending mis wel artikelen die er best bij kunnen. Filipijnse producten zo als ufc banana sauge dat produkt kan ik niet in u assortiment vinden.

Fijne rijst pan voor in de magnetron..Heb hem meteen gebruikt na dat hij bezorgt werd. Fijn de er een speciale schaal in zit..had ik bij mijn vorige rijst pan niet,waardoor de rijst ook veel langer warm blijft. Dit is degelijk pan waar ik heel wat jaren plezier van gaat hebben voor een mooie prijs die voor iedereen toegankelijk is.

Prima Toko service met een 10

Heerlijke Thee; Kepala Djenggot Groene thee Snelle levering Goede verpakking

De perfecte winkel voor mijnspullen

snelle accurate levering

Snelle levering en producten goed verpakt

snelle accurate levering ,goede kwaliteit/prijs verhoudingen

Een goede reden ook de volgende keer een bestelling te plaatsen

Geweldige product en snelle service.

Snelle levering en de juiste producten wat ik nodig had

Goede ervaring geen minpunten