Geen problemen.

Er was een onduidelijkheid over de houdbaarheids datum. Maar dat is nu opgelost.

Goedemiddag Luuk, Bedankt voor uw review. De datum die er staat is een productiedatum. Informatie staat op achter etiket van de flessen. Wij hopen met uw feedback verbetering in onze systeem en klantenservice. Met vriendelijke groet, Toko Gembira

Erg lekker en leuk gegeten!

We hebben vegetarische bami besteld met soep en wat bijgerechten. Het was erg lekker en afwisselend. Iedere hap weer anders. Erg lekker gekruid en goed vegetarisch met meerdere soorten tahoe en tempeh. Zeker aan te raden. Wij komen er beslist terug.

Niet gekregen wat ik bestelde.

Bestelling klopte niet en ze hebben niet de moeite genomen om het juiste alsnog netjes te leveren. Een keer en nooit meer voor mij!

Bedankt voor uw review. Op 02-03-2021 hebben we het bedrag verschilt overgemaakt via Mollie BV. We kunnen helaas niet een gratis product plus gratis verzendkosten zoals uw wens aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen met uw feedback verbetering in onze systeem en klantenservice. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Toko Gembira

top service

ik heb nu al 2 x besteld en mijn 3de bestelling is onderweg....maar wat ben ik een tevreden klant. Alles is met zorg verpakt.ik ben hgelemaal in love met deze Toko online.Ga zo door met jullie service

voldoende

voldoende

Snel geregeld en goed van smaak

Fijne zaak en goede sortering

Verschillende keren Gehaald Super !!!!

Snelle bezorging

Veel keuze, snelle levering..

Uitstekende producten en snelle levering

Ik zocht al een tijdje naar de Thaise theemix en had het uiteindelijk bij toko Gembira gevonden. Makkelijk besteld en zeer snelle levering! Uitstekend!

online bestelling opgehaald

en tegelijk heerlijk eten mee genomen. top!!!

Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt bezorgd aan mijn adres.

Helemaal goed

Overzichtelijke site, vlotte levering, probleemloos.

Alles wat besteld is kwam keurig op tijd binnen.

Hele bestelling prima verlopen.

Bestelling geleverd zoals afgesproken.

Alle producten aanwezig, nog niet gebruikt maar kwaliteit ziet er goed uit.

Snelle en correcte levering van mijn favoriete Thaise thee

Mijn ervaring met Toko Gembira is heel positief. Vanaf het moment van bestellen tot aan uitlevering is allemaal snel en soepel verlopen. Je wordt goed op de hoogte gehouden vanaf het bestelmoment. Ik hoop dat de Thaise thee Cha Tra Mue nog lang leverbaar zal zijn via Toko Gembira.

Well packaged, good product, poor communication

Ordered a large number of products, which arrived well packaged and undamaged. The only gripe I've got is that clearly one of the ordered type of products was unavailable and got swapped out for 2 pots other sambal causing confusion. It would have been nice to have gotten an explanation about this, rather than just dumped some other (unwanted) product in the mix.

Op herhaling - weer goed!

En ook dit keer: snel, correct, goed verpakt. Mijn vaste webshop geworden voor mijn Aziatische en Caribische ingrediënten.

Uitgebreid assortiment en snelle bezorging.

Ik heb hier nu drie of 4 keer spullen besteld die altijd correct en snel geleverd zijn. Jammer alleen dat eerdere bestellingen niet terug te vinden zijn op de (veranderde) site en dat ik in ruim 2 jaar nog nooit een nieuwsbrief heb gekregen. Dát gedeelte van de administratie is voor verbetering vatbaar. Maar goed, het gaat om de kwaliteit van de bestelde artikelen en dat is prima in orde.

Service was fast

I am very satisfied that even my comment during my order was considered since the one I originally preferred was supposedly unavailable. I am thankful that I received a call and my order was replaced. Although one of my orders appeared to be unavailable so I got a refund.

Online de bestelling gedaan, een van de bestelde producten bleek niet op voorraad te zijn. Ik wed gebeld om dat mede te delen en ze hebben aangegeven dat ik mijn geld terug kon krijgen. Ik heb zelf gekozen voor een alternatief product. Dat product was iets duurder, ze hebben het prijsverschil niet in rekening gebracht maar gewoon meegestuurd. Dat is service.

great

great and fast service

Snel en netjes bezorgd

Goede producten

Vlot geleverd

Ik werd gebeld dat een merk niet op voorraad was, alternatief geleverd

Geen klachten ben zeer tevreden over de levering

Geen klachten ben zeer tevreden over de levering

Mooi assortiment en snelle levering

De producten zijn goed ingepakt en beschermd tegen vallen en stoten. Prima service!