Ruim aanbod, snelle levering

Heel ruim aanbod van boeken tot kleding en vaak een snelle levering, mijn laatste bestelling kwam de volgende dag.

Betrouwbaar en snelle levering.

Ik heb inmiddels diverse keren artikelen besteld bij sunnahcenter. De goederen zijn netjes ingepakt en wordt snel geleverd. Geen minpuntjes alleen maar liefde voor sunnahcenter.

Middelmatig

Boek pas na enkele dagen ontvangen, helaas zijn de bladzijdes slecht gesneden en scheef gedrukt.

Zeer tevreden en een goede snelle service

Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik een mail met excuses dat 1 artikel helaas niet meer op voorraad was. Er werd mij ook gevraagd of ik een andere artikel als alternatief wilde hebben. Ze stuurden mij foto's waaruit ik kon kiezen er was genoeg keus en elhamdoellilah ook iets wat mij aansprak. Het was in paar minuten allemaal netjes geregeld.

Allahumdulliah goede ervaring

Ahumudlliah goed ervaring heel mooie rehal wat ik altijd zochte. Dat heb ik bij jullie via internet. Zal mijn familie en vrienden ook benadere. Snelle ALLAH ZAL JULLIE DADEN LATEN GROEI EN ONTWIKKELING ASALAAM U ALIKUM IMRAN UIT ZOETERMEER

Goede kwaliteit ik ga hier zeker vaker bestellen!

Alles ging goed en vlot

Snelle levering / mijn product was niet op voorraad maar ik kreeg snel andere keuzes. Aardig personeel!!!

Goede service, correcte manhaj

Uitgebreid assortiment aan boeken met de daarbij horende kennis in het adviseren ervan door de medewerkers. Daar de boeken zorgvuldig worden geselecteerd op de juiste manhaj, kan je hier met vertrouwen een aankopen doen in sha Allaah.

Niet blij

Mijn bukhoor (2 potjes) warennal in de helft opgebruikt .Niet het zelfde producten ontvangen die ik verwachte.

Echt top

Snelle levering en boeken in goede staat ontvangen.

Klantvriendelijke service en levering, website communicatie kan beter.

Altijd een klantvriendelijke service en goede levering van de producten, alleen de website kan verbeterd worden; met name de communicatie op de website van niet-voorradige producten (waarbij soms voorradig staat maar dat niet zo blijkt te zijn na het bestellen). Eventueel ook een functie op de website voor het filteren op wat wel voorradig is zou het winkelen op de website vermakkelijken en fijer maken. Verder, top service en top winkel!

Het is het geld niet waard.

Het duurde zolang dat ik Het kreeg , dat ik vergeten was dat ik het besteld had. En er zitten veel beschadigingen op. Ik Vind het persoonlijk , het geld niet waard. Het is veel te duur, voor wat je ervoor krijgt.

Snel en goed geleverd!

Goede en snelle service

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering. Vandaag besteld, de volgende dag al bezorgd. Jammer dat er best veel producten op de website uitverkocht zijn en of niet op voorraad zijn!

super

goede service, vriendelijk, blij met mijn producten

Bijna top:

item was toch uitverkocht oud spray vond de vervangende spray minder

Super snelle levering en super service. Toevallig was iets niet meer op voorraad dit hebben ze supet snel en super goed opgelost met alternatieven

snel, betrouwbaar

Geen waardering vaste klanten

Na meerdere bestellingen waarvan de laatste twee op mijn account, en een mailtje van mij die nog niet beantwoord is, is te constateren dat vaste klanten niet echt worden gewaardeerd. Zogenaamde loyaliteitspunten heb ik opeens niet meer van eerdere bestellingen, terwijl deze punten al hele lage bedragen vertegenwoordigen en daarnaast geen antwoord op mail gehad daarover. Je krijgt wel gewoon binnen wat je bestelt en daar ontvang je netjes een mail over, maar dat gebeurt ook bij de andere webwinkels voor boeken.

MashaAllah erg tevreden, snelle levering. Bedankt

Goede ervaring, ik zal in shaa Allah vaker bij jullie bestellen.

Het lijkt alsof mijn bestelling niet serieus is genomen.

Met slordigheid verwerkt, foutjes gemaakt waardoor ik extra moeite moet doen. Ik moest helemaal naar een rijschool lopen wat ver van mn huis afligt om mn pakket op te halen en nu moet ik weer retour post versturen omdat sunnah center fouten heeft gemaakt. Service kan veel beter ook doos was hol van binnen(niet op maat van de producten afgesneden) etiket was geen sticker maar een papiertje wat erop is gelijmd. Assalamu 'alaykum warahmatullahi wabarakatuhu, Ik heb een bestelling geplaatst bij Sunnah Center onder de naam Mariam Khan. Er zijn een aantal zaken misgegaan tijdens het verwerken, inpakken en opsturen van mijn bestelling: Mijn bestelling is naar een autorijschool gestuurd wat op meer dan 20 min. Loopafstand ligt van mijn huis. Terwijl ik daar zelf niet voor gekozen heb. Ik wilde dat het pakket bij mij thuis werd afgeleverd. Ik heb 4,50 teruggestort gekregen terwijl voor mij niet duidelijk was om welk product dat dan ging. Ik heb net een medewerker van sunnah center aan de telefoon gehad en hij zei dat het ging om de sukkari dadels. Oke, geen probleem. Dan heb ik kersensnoep gekregen terwijl ik aardbei snoep besteld had. Ook heb ik het boek marital discord (al-nushooz) dubbel gekregen. Ik wil graag de pakbon van mijn bestelling ontvangen, aangezien dit niet per mail naar mij is toegestuurd en ook niet als hardcopy in mijn bestelling is bijgeleverd. Ik heb geen sunnah center account dus ik kan mijn bestelling ook niet terugzien. Graag ontvang ik een retour ticket zodat ik het boek marital discord en de kersensnoepjes retour kan sturen In Shaa Allah

Snelle levering allahoemma baarik en communicatie met de verkoper ging vlot