De boeken waren snel binnen! Groot assortiment met veel verschillende onderwerpen, talen, etc.

Fijne winkel

Hele fijne winkel, ze hebben echt alles wat je nodig hebt. Van gebedskleedjes tot boeken en kalenders. Ik koop daar veel.

Super fijne winkel

Fijne winkel, groot assortiment en betrouwbare boeken

Probleemloos Binnen 2 dagen ontvangen, complimenten.

Geen problemen ondervonden en snelle levering.

Altijd super snelle levering

Allahoema barik altijd ontzettend snelle levering en alles komt altijd netjes aan! Moge Allah jullie bijstaan en jullie bedrijf zegenen

Goed en snelle service. Zeer tevreden ermee.

MachaaAllah

Snelle levering!

Heel meedenkend

Ik ben goed geholpen nadat ik een boek wou kopen die niet op voorraad was.

Goede service!

Ik had een goede ervaring

Fouten snel herstelt. Top!

Heel goed. Toen het bestelde product niet leverbaar was, werd ik netjes gebeld voor een alternatief

Dit noem ik nou klantvriendelijk! De kleur waarin ik het product had besteld was niet leverbaar. Ik ben gebeld met de vraag of het ook in een andere kleur mocht. Ik ben echt blij met dit soort proactieve handelen.

Overzichtelijke Website, goed verpakt en heel snel geleverd

Bestelling snel geleverd.

Goede service en snelle levering!

Ik had iets wat aan de late kant besteld en ik hoopte dat ik het voor eid binnen zou krijgen en dat is gelukt. Goede webshop!

Altijd de beste klantvriendelijkheid

Moge allah swt jullie handel zegenen.

Klantbehulpzaamheid

Klantvriendelijkheid en zeer behulpzaam.

Ik zocht naar leerzaam islamitische speelgoed voor een kleuter en vond die bij sunnah center winkel. Ze zijn vandaag aangekomen. Ik ben er heel blij mee.

Hele goeie mensen

Vaak in de winkel spullen gekocht. Altijd vriendelijk mensen. Eerste keer besteld bij hun, en ook dacht ging snel en vlot. Heb alles in goede orde ontvangen!

Ik bestel hier altijd graag

Fijne website en veel spullen. Persoonlijk contact is via verschillende kanalen mogelijk, zelfs via Whatsapp. Je wordt goed geholpen.

Ma Shaa Allah, goede service. Niet alles van mijn bestelling was aanwezig maar ik werd meteen erover opgebeld en het is meteen netjes afgehandeld. Moge allah jullie barakah geven.

Heel goed!

Ze hadden een kaart niet op voorraad, ik werd heel netjes gebeld met de vraag of ze een andere kaart erin konden doen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij een bedrijf. Vond het heel netjes en waardeerde het. Van mij krijgen jullie dikke 5 sterren! Moge Allah swt jullie rizq verdubbelen in shaa Allah.

Altijd uitstekend.

Wat ik ervaar en wat vrienden ervaren: sunnah center heeft een top service!

Veel leuke artikelen op voorraad en suuper snel bezorgd.