Alles in nette staat aangekomen en snelle levering. Bedankt.

Snelle bezorging

Direct na het bestellen een bevestiging ontvangen. Boek had ik de volgende dag al in huis. Erg tevreden.

Besteld en eerst volgende werkdag in huis! Geen enkel probleem gehad met de drukte van PostNL.

Super service!

Gewoon top. Heel erg bedankt.

Ik vind het een uitstekende centra voor islamitische boeken.

Interessant en een uitgebreide keuze in boeken. Zeer content.

Allahoema baarik echt super service

Salam alaikum Wil jullie echt super bedanken voor de hele goede service allahoema baarik. Ook voor de betrouwbare boeken. Alaikum salam

Top kwaliteit

Professioneelste Islamitische winkel

Alles ging goed. Van het bestellen, het leveren van informatie tot de bezorging is alles goed geregeld.

Geweldig! Ma shaa Allah

Snelle bezorging, bestelling klopte dus ben zeer tevreden.

Alhamdulilllaah

Bismillaah Netjes verpakt, mooie kleur en het ziet er mooi uit maa shaa Allah.

Perfect niks te klagen

Mijn pakketje werd snel verzonden en is heel huids aangekomen.

Super snelle service en duidelijk

Nog op de zelfde dag, of avond zelfs werd het pakketje opgestuurd naar postNL en de emails die ik ontvang zijn duidelijk. Heel blij met de service!

Snelle verzending, goed contact

Contact met verkoper was prima, daar de bestelde kleur er niet meer was. Neemt de tijd om te communiceren. Ook verzending was snel. Aanrader!

Zeer snelle service

Zeer vriendelijk en snelle service.

Netjes mashalah

Moge Allah swt jullie winkel succesvol maken inshallah! Barak Allah swt feekom

Slecht

Bestelling zou vandaag binne zijn is er niet en ook geen bericht van wanneer wel . Alles leek goed snel antwoord alles maar uiteindelijk zero kan aan die post nl liggen maar tovh

Vlot, betrouwbaar en interessant

De bestelling van de boeken verloopt altijd vlot. Ik ben blij dat deze boeken ook gecontroleerd worden en huppel steevast naar beneden voor mijn pakketje omdat ik weer wat interessante boeken erbij heb!

Vriendelijk, professioneel

Ze hadden namelijk een product te kort en onmiddellijk hebben ze mij gebeld en gevraagt om het product te vervangen met een ander. Netjes!

Top service!

goede communicatie! Aardig personeel! Snelle service!

Aangenaam verrast

Ik vond de user interface en het bestellen erg makkelijk en aangenaam. De site ziet er ook mooi uit.

Goede service allahuma barek feekoem

Mijn pakket was door een onbekende fout maar een verkeerd afhaaladres gegaan. Gelukkig is deze terug gehaald en alsnog naar mijn huisadres verzonden. Kreeg netjes reactie op mijn whatsappjes en er werd direct actie ondernomen. Barak allahu feekoem.

Goede service en snelle afhandeling van bestelling

Super goed

Heel vriendelijk en duidelijk