Snelle verzending en levering, goed assortiment

Super!!

Super leuke dingen!! En echt super snelle service!! Jullie zijn echt een aanrader!!

top website goeie Service!!!!

top website goeie Service!!!!

As usual goed service!

Bestel hier al jaren en wordt nooit teleurgesteld!

De producten die ik had ontvangen waren echt prachtig en goed ingepakt Ma Sha Allah ! BarakAllahu fiekom

Duidelijke website en snelle levering

Ik zocht informatie omtrent de geboorte en ‘Aqieqah. Via Google ben ik op jullie website terecht gekomen. Ik heb het boekje besteld via jullie, omdat de kosten vergelijkbaar zijn met andere Islamitische webwinkels, maar jullie hadden de kortste levertijd en daarom voor jullie gekozen.

:D

Alles was goed

Goede winkel,goed service Suc6

Snel en goede bezorging

Snel bezorgd, goede boeken en geleverd wat er gevraagd werd!

Goeie service

Uitstekend!

Snel geleverd! En precies zoals verwacht!

Dat was mijn eerste keer dat ik bij hun besteld heb en het zal zeker niet de laatste keer zijn En die mensen zijn ook vriendelijk aan de telefoon.

Super het is niet de eerste keer dat ik bestel inchallah de volgende keer ook bestellen iedereen aanteraden

Snel verzonden en bezorgd!

Aanrader!

Goede en snelle service

El hamdullilah

Perfecte service

Alhamdulillah, goede service en spoedige levering zoals altijd! Djazaakum Allahu Khayran!

Allaahumma baarik

Winkel heeft veel te bieden qua islamitische zaken Alhamdulillaah. Klantvriendelijk en klaar om haar klanten te ondersteunen en problemen op te lossen indien deze zich voordoen.

Zeer goed hamdulillah

Netjes ingepakt, ben zeer tevreden

Prefect

Ben altijd goed geholpen alleen jammer heb niet gezien dat ik een boek dubbel heb gehaald haha ghair.

Snel kunnen vinden wat ik zocht en snel geleverd alhamdoulilaah

Ik merkte een fout op bij het bestellen van een boek, want ik moest minimaal 3 producten plaatsen in mijn winkelmand. Dit probleem was binnen 10 minuten verholpen en zo kon ik alsnog mijn boek bestellen.

Top, prima

Prettige communicatie.

Een aankoop kan met of zonder account. Bij afwezigheid product neemt de winkel contact op waarbij de communicatie prettig en klantgerichte verloopt. Levering gaat snel.

Het bestellen was makkelijk en het inleveren was snel ! Top!