Top betrouwbare bedrijf

Mijn bestelling werd supersnel geleverd, na anderhalve dag. Ik heb per ongeluk een product teveel aangeklikt en wilde iets anders ervoor. Nadat ik contact met hen had opgenomen was het zo opgelost. Boeken zijn van hoogwaardig kwaliteit en dat geldt ook voor de rest van de items. Ik ben er superblij mee! Barakallahu feekum!

Bar slecht

Bestelling geplaatst en kreeg direct de volgende dag mail dat het verstuurd was. Vervolgens 1 uurtje later bericht dat de gehele bestelling is geannuleerd?? Mijn geld nog steeds niet teruggekregen en ze zijn niet te bereiken zowel telefonisch als via whatsapp. Laat op zn minst wat van jezelf horen als het niet loopt.

Conform de verwachting Snelle levering En lagere verzendkosten

alhamdulilah

Ze zijn correct in hun handelswijze. Reageren snel. Soms kan iets niet beschikbaar zijn, maar ze informeren je vrij snel en wikkelen het dan ook snel af op een nette manier.

Probleemloze ervaring

Overzichtelijke site. Makkelijke betaling. Duidelijke communicatie betreft de levering. Al met al fijne ervaring.

Top bedrijf

Altijd goede service

Had bestelling geplaatst bleek dat er een aantal artikelen bestaand uit deel 1 niet op voorhand waren. Kreeg toen heel netjes een mail met deze mededeling en de vraag of ik geld retour wilde. De artikelen die ze wel hadden bestaande uit deel 2 hebben ze wel opgestuurd. Misschien in vervolg eerst vragen of je deel 2 wilt ontvangen als deel 1 niet beschikbaar is. Verder geld snel retour ontvangen, dus verder prima!

Snelle levering uitstekende service

Snelle levering uitstekende service

Service is top de Ajwa dadels waren perfect

Super fijne site en services

Heel veel keus qua boeken, volgende dag al geleverd.bedankt!

Mooie boeken

Snelle levering ma shaa Allah

Snelle levering!

Veel keus op de website en super snel mijn bestelling ontvangen.

Alles naar wens

Alles naar wens en in orde

Aanrader!

Breed assortiment aan boeken Allahoumma barek!

Erg tevreden

Snelle levering en tevreden over het product. Bedankt!

Heel goede boeken,barak Allah fikum

Heel goede boeken,barak Allah fikum

Uitmuntend

Snelle bezorging

Snelle verzending en goede kwaliteit

Prachtige boeken en snelle levering. Heb hier al vaker besteld en ga ik zeker blijven doen.

Goed product en service!

Goede klantenservice.

Fijne service gehad. Snelle levering.

Boeken makkelijk te vinden, snel te bestellen en mooinop tijd ontvangen.

Bij het bestellen van boeken heb ik een goede erbaring gehad. Ik ga hier zeker vaker bestellen insja Allah.

Goede service, snelle levering en top product!

Correct en snelle service

Er wordt naar je geluisterd en samen naar een oplossing gezocht om het probleem op te lossen.

1 artikel die ik had besteld, was jammer genoeg niet in hun voorraad. Via WhatsApp contact. Ik had 3 opties. Goed opgelost.