Nieuwe lens gekocht. Ik had nog vragen, duidelijke en heldere uitleg gekregen. Personeel denkt met je mee en komt met eventuele oplossingen. Ik ben nog steeds heel tevreden en het is een aanwinst in Groningen!

Fijne winkel

Erg te spreken over de vestiging Bread. Fijn en vriendelijk personeel en erg persoonlijk. Aanrader.

Extra blij met mijn aankoop na bezoek aan de winkel!

Dankzij de enorm vriendelijke en professionele afhandeling in de Superstore in Wilrijk kan ik gerust zeggen dat ik extra vrolijk met mijn aankoop buiten wandelde. Inruil materiaal erg correct getaxeerd. Aanrader!

Een mooie kamera gekocht bij kamera Express Zwolle, geholpen door aardig en kundig personeel.

Ik word altijd zeer goed geholpen bij Kamera Express Zwolle. Aardig en kundig personeel, met heel veel producten op voorraad.

Ruime keus, snelle levering en prima advies en dienstverlening

Omdat ik in Utrecht woon, kan ik ook naar de winkel voor advies en hoeft niet alles online (wel de voorbereiding en oriëntatie op een nieuwe aankoop). Online bestellen gaat overigens ook perfect. Assortiment is groot. Medewerkers in de winkel nemen de tijd, zijn deskundig en vriendelijk. Heel fijn is ook de combi met Budgetcam.

Heel goed geholpen door het personeel van Kamera Express Wilrijk. Bedankt voor de hulp bij de keuze!

Uitstekend geholpen

GEWELDIGE SERVICE

Een 55 inch TV aangeschaft. Binnen 24 uur afgeleverd per koerier. Zo'n groot pakket en toch zo snel geleverd. Top voor de dienstverlening.

Zeer degelijk

snel een oplossing gevonden voor het defect aan mijn camera en een budgetvriendelijke reparatie (vervanging) voorgesteld

Super klantvriendelijk bedrijf en ze hebben veel kennis

Mijn ervaringen zijn bij kamera express zijn super goed. Je wordt snel en vakkundig geholpen, daarnaast wordt er met je mee gedacht en naar oplossingen gezocht

Top producten met oog voor kwaliteit en service!

Al meerdere nieuwe en occasie producten gekocht en steeds erg tevreden. Ook wanneer er vragen of problemen zijn staat de klantenservice steeds snel en vriendelijk voor je klaar! Een echte aanrader!

Klantvriendelijk en super service.

Op de super praktische en duidelijke site van Kamera Express had ik mijn camera voorkeuren uitgezocht. In de winkel te Almelo werd ik klantvriendelijk en deskundig te woord gestaan en verder geholpen voor mijn definitieve keuze. Terstond een superdeal gemaakt met inruil. Nu aan de slag met mijn nieuwe Canon EOS50 MarkII.

Uitstekend geholpen bij KE Den Bosch. Deskundig personeel en goed produktadvies. Enkele produkten lagen al voor mij gereserveerd, om te bekijken en te beoordelen. Vervolgens goed advies over voorraden en levertijden. Aangeschaft: Fujifilm X-T3 camera en Lowepro 450 rugzak. Scherp geprijsd door seizoen-akties. Camera wordt morgen thuis afgeleverd, rugzak was direkt uit voorraad leverbaar. Toch wel bijzonder in deze tijd van wereldwijde logistieke problemen.

perfecte service en super advies

na mindere ervaring met een andere winkel (andere organisatie) bij de vestiging Zwolle perfect geadviseerd en geholpen. Zeer kundig personeel. Super service. Hier waardeert men een (potentiele) klant.

Zeer enthousiast

Voor het eerst een spiegelreflexcamera gekocht na zeer vriendelijk en deskundig advies. Ik werd er enthousiast vast.

Geweldige service en wederom snelle levering

Ben blij met mijn nieuwe Canon EOS 6D mark II. Uiteraard gekocht bij Kamera Express. Altijd vriendelijk en hulpvaardig geholpen zowel in de winkel als telefonisch of per mail.

Hallo Ap! Bedankt voor je positieve review.

Goede service en scherpe prijzen

Ik ben terugkerende klant bij Kamera Express. Hun website is overzichtelijke en hun producten zijn scherp geprijsd. Producten worden niet altijd de zelfde dag verzonden, maar tot nu toe had ik mijn bestelling altijd binnen een paar dagen in huis. (Verzenden is gratis.)

Bedankt voor je review. Wat leuk om te zien dat ook onze terugkerende klanten nog steeds tevreden zijn. Daar doen wij elke dag weer ons uiterste best voor!

Mooie scherpe foto's

Portretfoto gemaakt. Foto mooi scherp. Goede kwaliteit lens. Canon RF 100mm F/2.8L MACRO IS USM

produkt pas gekocht maar nu al goede indruk

Ik ben na lang aarzelen van een spiegelreflex overgestapt naar een full frame systeemcamera van Canon, een EOS RP. Gekocht bij Kamera Express. Deze camera heeft heel veel mogelijkheden maar na een paar fototochtjes begint het toch al te wennen. Mijn eerste indrukken zijn goed en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de foto's. Het toestel is licht in gewicht, ook wel fijn. Ik heb er geen spijt van. Ook fijn is de gratis giftbox waarin onder meer een voucher voor een online instructie over de mogelijkheden en bediening van de camera.

Hi Jo, wat een mooie upgrade! Het vergt inderdaad wat tijd om aan je nieuwe systeemcamera te wennen. Wij wensen je er nog heel veel plezier mee.

Juiste prijs-kwaliteitsverhouding

Ik kocht mijn Canon PowerShot G3X bij Kamera Express Breda in een grote overzichtelijke winkel met profesionele uitleg.

Bedankt voor je review Lucien! Wij wensen je veel plezier met je nieuwe camera.

Topwinkel

Vriendelijk geholpen bij de aankoop van mijn eerste systeemcamera!

Zeer klantvriendelijk.

Goed geholpen en goede service.

Service

Ik had vanwege een mooie korting, besloten een outlet SONY 48 OLED te kopen met de volledige fabrieksgarantie. Helaas werd deze beschadigd bezorgd door PostNL. Hierna heb ik direct contact opgenomen met klantenservice en zij hebben mij vriendelijk en deskundig te woord gestaan en meerdere opties aangeboden. Ik heb er toen voor gekozen om de volgende dag de tv in een winkel om te ruilen voor een onbeschadigde versie. Ook in de winkel ben ik keurig geholpen. De medewerker heeft zelfs de tv naar mijn auto gebracht. Klasse. En de SONY 48 OLED is een regelrechte aanrader. Briljant beeld en het geluid komt uit het hele scherm en is verbluffend. Plus 48 is een mooi elegant formaat in de woonkamer.

Wat vervelend dat de bestelling beschadigd was door PostNL. Blij te horen dat we een goede en passende oplossing voor je hebben kunnen vinden. Wij wensen je veel kijkplezier met deze nieuwe topper van een TV.

Klasse!

Ben zeer vakkundig en klantvriendelijk geholpen. Aangezien ik al enig research via de actuele website had uitgevoerd was ik snel klaar. Top zaak!

Hartelijk dank voor de mooie complimenten!

Prima aankoop

Heel goed geholpen

Wij waren op zoek naar een geschikte camera met lens voor het werk dat we doen. We maken interieurs en producten, en willen deze goed op de foto krijgen zonder een fotograaf te vragen. Met deze eisen zijn we heel goed geholpen door de experts bij Kamera Express

Blij dat we jullie in de juiste richting konden helpen! Hopelijk lukt het met het fotograferen en zo niet, weten jullie ons te vinden.