Een lensje moest wederom opgestuurd worden naar Fuji service een paar dagen voor mijn vakantie. De KE medewerker bood spontaan een leen-lens aan zodat ik die tijdens mijn vakantie kon gebruiken. Hulde!

Voor advies goed geholpen in de winkel. Helaas een maand moeten wachten op een onderdeel

Voor advies over de aanschaf van een camera in de winkel in Amsterdam geweest, prima geholpen. Helaas zat er een onderdeel niet bij de bestelling en had ik pas na een maand het onderdeel. Moest hem zelf afhalen in de winkel.

Wat vervelend dat het onderdeel ontbrak. Wij zijn blij dat we je in ieder geval hebben kunnen adviseren bij jouw aankoop!

Zeer positief

Onlangs een Canon R6 Mark II gekocht bij Kamera Express ; mijn ervaring met deze winkel is positief, zeer uitgebreide collectie artikelen en ruime voorraad van fotoartikelen ( hetgeen ik bij andere vergelijkbare winkels niet ervaar). Altijd direct iemand klaar om te helpen en informatie te geven betreffende de aan te schaffen camera. Daarnaast heb ik een zeer goede inruilprijs gekregen voor de objectieven en camera die ik wilde inruilen. Ga zeker hier terug voor eventuele nieuwe aankopen. En dan nog een opmerking v.w.b. hun website m.b.t. instructies/voorlichting: hier zijn een aantal zeer bruikbare cursussen fotografie terug te vinden en tevens een ik mag wel zeggen tot in detail gegeven instructie/uitleg middels een behoorlijk aantal video's over alle instellingen van de gekochte camera , die hielpen mij enorm op weg om met de camera aan de slag te gaan: hulde hiervoor!!

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wij zijn blij dat je wat hebt gehad aan de cursussen die online staan. Veel plezier met jouw nieuwe toestel!

krantvriendelijk

Er is alle tijd voor mij genomen, om mij op een vriendelijke manier te adviseren. Het na sturen van een extra accu, was binnen 24 uur een feit. Blij met aankoop en service.

Fijn dat het allemaal zo vlot ging!

Professioneel

Heel fijn geholpen door medewerker, nam alle tijd.Ik werd goed voorgelicht.Goede keuze kunnen maken. Ben erg tevreden met de aankoop.

Wij zijn blij dat wij je hebben kunnen helpen bij het maken van jouw keuze!

Zeer goede en professionele uitleg

Heb er een nieuwe Nikon camera gekocht? Weer een zeer goede uitleg gekregen. Waarom zou je die nemen waarom niet deze makkelijker in gebruik,..... Altijd vriendelijk en nemen zeker de tijd voor je

Super service!

Online vond ik een lens die niet op voorraad was bij de dichtstbijzijnde winkel. Omdat ik de lens zelf wilde ophalen, mailde ik met de winkel of het mogelijk was dat ze deze lens naar hun filiaal konden halen. Binnen een uur had ik al een reactie en een dag later was de lens al in het filiaal.

Goede service en snelle levering

Een H&Y ND en CPL filter gekocht. Via wat generieke zoek opdrachten was hij niet te vinden op de website van Kamara Express. Alleen toen ik de volledige titel van de filter nog een keer probeerde kwam hij wel naar voren. Bestelling en levering daarna vlekkeloos verlopen. 16:00 op zondag bestelt, maandag om 12:00 in huis!!!

Top service en meedenkend in oplossingen

Vandaag richting kamera-express Amsterdam vanuit Den Helder om mijn dji osmo action 3 camera te kopen. Zeer nette ruime winkel met ervaren personeel wat je goed te woord staat en meedenkt in eventuele oplossingen. In mijn geval was de powerbundle niet voorradig maar zonder enig probleem werd de aanwezige camera die er wel was alvast meegegeven en word de rest van de bundel kosteloos verzonden vanuit het hoofdmagazijn te Capelle. Uiteindelijk werd de prijs ook nog eens naar beneden afgerond na de extra opties er bij opgeteld te hebben waardoor ik hier thuis met een product zit wat nergens ander zo voordelig aangeboden word. Verder, ook van belang is achter de winkel voldoende parkeerplaats in het al dan niet drukke Amsterdam om de auto te parkeren zodat je met de handen vol maar een kleine afstand te overbruggen hebt ;-)

Fijne hulp

Ik was op zoek naar een niet grote camera voor het fotograferen van vogels. Via vrienden was er één geadviseerd. Hierover kreeg ik bij oriëntatie in de zaak goede informatie. Ook de bevestiging dat het advies klopte. Later bij het kopen snel en goed geholpen.

Netjes geholpen en goed product

Door Kamera-express heb ik goed advies gekregen en de camera is perfect afgestemd op mijn behoeften en wensen.

Deskundig en aardig

Nemen de tijd voor je. Camera werd besteld om hem te zien, twee dagen later al aanwezig. Rustig kunnen bekijken in de winkel, zonder koopverplichting.

Gewoon top

Ik ben al heel wat jaren klant bij Kamera Express,en heb uitstekende ervaring met mijn aankopen bij deze winkel..

Uitstekende webwinkel (en fysieke winkels)

Ik koop al jaren bij Kamera Express. Toegankelijke en duidelijke website. Deskundig personeel, op het moment dat je meer uitleg wel van je aankoop. Ook is het handig om een product te reserveren en na een half uur op te halen.

Bedankt dat je al jaren bij ons bent! We zien je voor jouw volgende aankoop graag weer.

Vriendelijke en professionele hulp.

Zo goed en geduldig geholpen met de aanschaf. Dat waardeer ik echt.

Geen enkel probleem. Hopelijk heb je daardoor een mooie keuze kunnen maken!

Prima geholpen!

Vandaag een nieuwe camera aangeschaft. Het altijd vriendelijke personeel heeft mij goed advies gegeven. Ook heb ik een prima prijs voor mijn inruil apparatuur gekregen. Al met al een prime deal gemaakt! Kom er zeker terug!

Slim om je oude apparatuur in te ruilen. Zo heb je gelijk een mooie korting op jouw nieuwe apparatuur. We zien je graag de volgende keer!

mooie camera, goed om mee te beginnen!

We zijn goed geholpen in de winkel van Kamera Express in Breda. Mooie camera, goede prijs kwaliteit verhouding

Goed om te lezen! Veel plezier met je nieuwe camera.

Oplossingsgericht met geduld en kennis van zaken geholpen

Op 2-1-2023 een nieuwe Canon Eos R7 gekocht voor wildfotografie in samenwerking met mijn beproefde lenscombinatie EF 70-200mm 2.8 L IS USM II + Extender EF 2x III. De er opvolgende dagen was het grauw weer en weinig licht maar er moest toch gefotografeerd worden. Het resultaat: veel ruis maar veel erger geen één foto scherp. Nou ja, een nieuwe camera doet zelden direct wat je ervan verwacht. Volgende dag, dezelfde omstandigheden minder ruis maar met de scherpte hetzelfde slechte resultaat. Ligt het aan de camera of aan de lenscombinatie of past de combinatie met gebruik van verloopring EF-RF met Controle ring toch niet zo goed bij elkaar als Canon beweert. De lenscombinatie had voorheen samen met 1D-III, 5D II en 5D III nooit onscherpte vertoont. Een week later terug naar de winkel, werden we geholpen door Collin en probleem uitgelegd en dat ik van de camera af wilde. Jammer want die kleine camera lag wel heel lekker in de hand was een stuk lichter dan de andere camera's. Maar Colin nam de tijd, overdacht het probleem en kwam met een voorstel, het probleem proberen op te lossen en dus als eerste de Canon EF-ER Controle ring mount adapter vervangen door een Canon mount adapter EF-EOS R (zonder ring). Voor de deur getest en het werkte! Mooie scherpe beelden! Terug naar huis, gewacht op een droge dag en in de praktijk getest. Geweldig resultaat! Verdere aanpassing dus niet nodig en iedereen tevreden! Colin bedankt!

Dat is flink balen om te merken als je met je nieuwe camera op pad bent. Superfijn dat Colin dusdanig met je kon mee denken om ook nog tot een oplossing te komen. Nu vooral lekker fotograferen zonder ruis!

Top geholpen in Breda

Mijn eerste systeem camera gekocht in vestiging Breda. Ik ben perfect geholpen, en duidelijke adviezen en uitleg gehad. Ik ben erg blij met mijn camera. Mvg Wichard

Leuk! We zijn benieuwd of je voorheen altijd spiegelreflex gehad hebt. Mooi dat we je in Breda zo goed konden helpen.

Zeer goed geholpen

Heb een nieuwe camera aangeschaft in Breda. Ik ben er goed en deskundig geholpen!

Gefeliciteerd met je nieuwe camera!

Personeel met kennis

Ik ben prettig en duidelijk te woord gestaan in de winkel. Personeel heeft duidelijk kennis van zaken.

Daar trainen we hard voor. Super dat je goed geholpen bent!

professioneel, deskundig en vriendelijk

Eerder voor een mankement aan de toenmalige camera bij Kamera Express terecht gekomen. Toen dermate goed geholpen dat we bij de aanschaf van mijn huidige camera ook naar Kamera Express zijn gegaan. Ook nu weer uitstekende uitleg over de verschillende camera body's en diverse lenzen. Helemaal top.

Goed om te lezen dat je allebei de keren zo fijn geholpen bent. Hopelijk is jouw keuze dit keer ook weer helemaal naar wens!

Super goed geholpen.

Gister ben ik super goed geholpen bij Kamera Express in Groningen. Ik was opzoek naar een nieuwe camera Body. Ook had ik oude camera body's die ik in wou ruilen. Dit kon allemaal in één keer. Hier werd heel fijn ook de tijd voor genomen, ondanks dat het echt druk was in de zaak. Ik heb mijn oude apparatuur in kunnen leveren, hier nog een mooi bedrag voor kunnen krijgen. Dit bedrag kon gelijk als korting verrekend worden op mijn nieuwe aankoop. Super goed geholpen.

Slim om je oude apparatuur in te ruilen, zo heb je een mooie korting op jouw nieuwe set. We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwste aanwinst!

Prima geholpen bij Kamera Express in Arnhem

Dat lezen we graag, bedankt!

Heel goed service.

Ik was naar MediaMarkt geweest en hun hadden me naar jullie winkel gestuurd en ik ben heel blij dat ik jullie mu ken.

Wij zijn ook blij dat je ons nu kent!