Goede service en fantastisch aanbod tegen goede prijzen.

Na een bezoek in een van de megastores een aantal camera's kunnen bekijken en vasthouden. Ook het advies daarbij was erg prettig ondanks dat we zelf met suggesties moesten komen. Dat zorgde ervoor dat het absoluut niet als een opdringerig verkooppraatje leek maar we vroegen ons wel af of er nog betere mogelijkheden waren. Ook prettig dat je gelijk met een demo toestel het aanbod tassen kan testen zodat deze niet achteraf te groot of te klein blijkt te zijn. Kortom erg tevreden!

Zeer compleet assortiment

Inmiddels diverse camera's gekocht. Altijd goed advies en ruime voorraad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg fijn en kundig geholpen

Het is uiteraard altijd druk op zaterdag, maar omdat er veel kassa's en medewerkers in de winkel zijn hoef je ook eer niet uren te wachten. De medewerker die ons hielp was niet opdringerig, was kundig, luisterde goed, en gaf goede adviezen. Ondanks de grote drukte bleef hij rustig en aandachtig en nam de tijd. Na de keuze gaf hij nog enkele opties voor accessoires maar drong deze ook niet op. Een extra accu was niet voorradig maar die werd gratis nabezorgt (maandag er op al binnen). De prijs voor de camera was scherp en met een kleine moeite krijg je 5 jaar garantie. Kortom alles echt prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles op hun site is super duidelijk en makkelijk te bestellen!

Een spiegelreflex camera gekocht....duidelijke informatie en goede prijs verhouding. En super is vandaag bestellen en morgen binnen (behalve zaterdag en zondag). Product goed verpakt. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Simpel, snel zoals het hoort

Een mega aanbieding kunnen scoren met de Sony A6000 zwart + 16-50mm + 55-210mm. besteld en de volgende dag in huis, zoooo onwijs blij mee!

goede service

kamera express besteedt ruim de tijd aan uitleg van product

Goede kwaliteit/prijsverhouding

Na lang overwegen, een keuze kunnen maken voor mijn volgende stap in fotografie. En dat door één van de beste middenklassers ooit aan te schaffen, de Nikon D7200. Bij Kamera Express kon ik op het moment een mooie deal verkrijgen, waarmee ik niet meer hoefde om te kijken naar een tas, want deze kreeg ik er helemaal gratis bij. Het zit hem in de kleine 'dingen' zoals deze, wat voor mij van doorslaggevend was om voor deze partij te kiezen.

goed en eerlijk advies

Ik zat te twijfelen tussen Sony compact of canon spiegel reflex camera. Alle modellen zijn bij kamer express uit te proberen en de verschillen tussen beide types zijn goed uitgelegd. Prijzen zijn gelijk aan de goedkoopste web winkels.

Goede Service

Sony A6000 besteld bij Kamera Expres,goede service en snelle verzending.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede uitleg, service en prijs bij de aankoop van mijn camera Panasonic Lumix DC-FZ1000 II

Goede service!

Personeel was vriendelijk, gaf mij goede advies en tips!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

scherpe prijs, personeel is vriendelijk, behulpzaam

Dit is de eerste keer dat wij iets gekocht hebben bij Kamera Express De service is perfect, goede prijs, levering van de bestelde TV is snel en correct. Dhr. G. van Lint heeft ons zeer goed geholpen, alle vragen beantwoord en ons een goede aanbieding gemaakt. Wij zullen in de toekomst zeker weer produkten van deze winkel kopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen door de vele informatie van de medewerker

Prima.

Objectief Canon EF 70-300 mm F/4.0-5.6 L IS USM gekocht. Snelle levering en scherpe prijs.

Goed advies op maat

De verkoper heeft goed geluisterd naar mijn wensen tav de fotocamera en het gewenste gebruik daarvan. Op basis daarvan heeft hij een advies uitgebracht, en gezocht naar de voor mij beste prijs-kwaliteitverhouding. Ik verwacht hiermee een goede op maat camera te hebben aangekocht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Lage prijs en snelle levering

Een Sony lens gekocht, SEL1018, alle informatie die ik nodig had was te vinden op de website. Naast een lage prijs ook een snelle levering, ik had de lens de volgende dag al in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg vriendelijk, nam de tijd, voors en tegens goed kunnen afwegen

Bleek dat de body van de Sony A6000 zwart + 16-50mm, niet meer aanwezig was in de winkel. Werd direct actie ondernomen en de volgende dag kon ik mijn toestel ophalen.

Fijne duidelijke service

Zonder camera kennis, op zoek naar een instapmodel spiegelreflex. Duidelijke informatie en eerlijk advies gekregen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een echte all round lens

Ik had deze lens enige jaren geleden van iemand overgenomen. Ik vond en vind nog steeds dit een hele fijne lens om mee te werken, maar enige tijd geleden begon de autofocus te haperen, maar ik had meerdere lenzen dus gebruikte ik die wel. Na enige tijd miste ik deze lens zo erg dat ik besloot actie te ondernemen en hem te laten repareren, echter de winkel ( K.E. Leeuwarden) gaf aan dat deze lens niet zo duur was zodat ik toch maar besloot een nieuwe te kopen. Gegarandeerd foto plezier!!

Duidelijk en zonder vragen

Goed geholpen en vragen zijn duidelijk beantwoord. Samen een pakket samen gesteld op basis van mijn doelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke verkoper, deskundige uitleg en een groot aanbod van diverse merken

Vandaag (13/07) langs geweest in de Kamera express winkel te Dilbeek voor de aankoop van een spiegelreflexcamera Vriendelijke verkoper die de tijd nam om ons de verschillende camera's en lenzen te presenteren en ons op een deskundige wijze de voordelen en nadelen van de modellen uit te leggen. Zeer tevreden met de winkel en hopen nog lang plezier te beleven met de aankoop van onze camera

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Winkel met zeer veel aanbod voor een redelijke prijs

Ik had mij al van tevoren voorbereid op het kopen van de Sony RX10 MarkIV. Toen ik mijn keuze gemaakt had ging ik naar de winkel. De verkoper had al snel door dat ik het nodige had gelezen en dat hij niet veel meer hoefde uit te leggen. Hierna kreeg ik het verhaal van de verzekering. Dit stuk vond ik erg opdringerig en zelf iets intimiderend. Halverwege gaf ik al aan dat dit niet iets voor mij is. Toch maakte hij een opmerking dat hij het erbij zou zetten. Toen ik nog eens zei dit niet te willen was het klaar maar als je wat minder sterk in je schoenen staat dan ga je hier mogelijk in mee. Hierna had ik een aantal accessoires nodig als accu's lader en tas. Helaas stond er een verkeerd type later op de site. Wel dacht de verkoper op dat moment goed mee. Hij gaf goed advies welke we moesten nemen voor een goede prijs. Ook werd de lader nagestuurd omdat ik anders te lang moest wachten. Super. Al met al positief maar met wat punten ter verbetering

Top Service!

Ik heb een FujiFilm XT3 gekocht. Ik werd heel goed geholpen in de winkel en bij vragen kreeg ik een duidelijke uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen, alles klopte!!!

Camera besteld en zeer blij met de manier waarop ik ben geholpen. Ik werd elke stap van de bestelling goed ingelicht over de bezorging. Camera kwam met extra garantie en ik zal zeker terug keren om meer te bestellen wanneer ik iets nodig heb.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en uitgebreid assortiment

In de winkel informatie gevraagd over een geschikte compactcamera, de medewerker deed een aantal suggesties en ik kon deze direct vasthouden en bekijken; uiteindelijk de RX100M3 gekozen. Het eerste resultaat de afgelopen weken: haarscherp goed beeld, ook in donkere scenes. Compact en overal mee naartoe te nemen in de binnenzak of broekzak. Dankzij Kamera Express heb ik de juiste keus kunnen maken!

Over Kamera Express.nl

Filter op Taal