We hebben een camera gekocht, waarbij we in de winkel in Arnhem uiterst correct geholpen werden. Alle uitleg rustig gekregen, kortom een prettige ervaring.

Goed maar kan beter

Bestelling zijn mits ze op voorraad zijn snel in huis. Goed verpakt zodat het onbeschadigd aankomt. Enig minpuntje wat ik wil opmerken is als je iets terug stuurt en je geld terug moet krijgen. Dan duurt het behoorlijk lang. Je krijgt per email de melding dat je teruggestuurde artikel goed bevonden is en het geld terug gestort wordt maar dan mag je nog eens 5-10 werkdagen gaan wachten. In ergste geval duurt het dus 2 weken voordat je je geld weer op de rekening hebt staan. Maximaal 10 werkdagen nodig hebben voor overboeken van een bedrag is echt niet meer van deze tijd.

Ik heb er zin in

Vandaag mij Nikon D7500 ingeruild bij Kamera Express, niet dat ie stuk was maar wilde graag de Nikon Z6ii. Eerst veel op internet gezocht, gewikt en gewogen. Na lang wachten was die eindelijk weer op voorraad. Meteen naar de winkel om er en te reserveren. Na drie dagen kon ik hem ophalen. In de winkel werd ik goed geholpen en werd alle tijd genomen om de camera uit te leggen Nu ik de camera in handen voel ik me een koning te rijk. Hij ligt goed in de hand en de bediening scheelt niet veel met die van de D7500. De eerste foto's geven een prachtig diepgang en kleur. Het zal zeker even wennen worden aan het gebruik van de full frame camera, maar het gaat zeker lukken. Bedankt kamera express voor de goede en vakkundige hulp

Herhaling van prettige aankoopervaring bij aanschaf nieuwe TV

Na vele eerdere prettige aankoopervaringen bij Foka kan ik inmiddels ook terugzien op mijn 2e TV aankoop bij de rechtsopvolger Kamera Express. De garantieclaim op de 1e TV werd gezwind en zonder gezeur afgewikkeld en bij de aankoop van het vervangende apparaat was weer sprake van de ouderwetse deskundigheid en onafhankelijke voorlichting uit de Foka tijd. Ik handhaaf dus wederom mijn vroegere aanbevelingen voor deze winkel nu met de nieuwe naam Kamera Express. Het enige minpunt is de onmogelijke telefonische bereikbaarheid. Daarvoor een eerlijk verdiende 0. Maar verder, Pascal, prima gedaan. En nu ga ik weer verder genieten van de nieuwe TV. Ik verbaas mij dat er in 5 jaar al weer zoveel ten goede is veranderd. De gebleken service en garantie versterken mijn gevoel van tevredenheid en vertrouwen.

Professioneel !!

Zoals vorige bezoeken aan de winkel in Maastricht ben ik vandaag erg goed geholpen met een aankoop en advies

Fijne winkel in Groningen

Ik heb onlangs voor mijn canon 90 D het objectief EF 70-300 IS nano usm gekocht bij Kamera Express Groningen. De lens werd volledig gecontroleerd voor ik hem meekreeg en er bleek een onregelmatigheid op de lens te zitten. Ik kreeg hem dus niet mee en een nieuw exemplaar werd nagezonden. Het is fijn dat een product nog eens gecontroleerd wordt voor je het meekrijgt. Het is een fijn objectief, stelt snel scherp en de foto's zijn mooi scherp. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Super geholpen

Vandaag mijn nieuwe camera gekocht canon 90D. Super geholpen duidelijk en persoonlijk. De overstap van de canon 350D naar 90D is onwijs groot hoop dat ik hier ook weer jaren mee vooruit kan.

Helemaal top

Wij hebben om advies gevraagd om onze huidige camera te vervangen. Goed geholpen en tevreden met de camera.

Trade in proposal Joke

I bought a Sony A7C some month ago on Kamera express website. I have hardly used the Sony A7C, it is new. I saw on their website a "trade in" proposal for the purchase of a new camera and I wanted to buy the Sony A7 Mark IV I filled in the form to know the trade-in price they will offer for the Sony A7C (that I bought on their website). What a surprise when I received the trade-in proposal: Between 850€ and 1000€. This model is sold by Kamera-Express 2000€ ! I checked the price of the Sony A7C "like new" it is around 1300€. How is it possible that they offer a price of less than 50% of their selling price, when it is for the purchase of a new equipment from them? Why do they offer 30% less than the market price? I am extremely disappointed!

• Would you recommend us? No

We're sorry that you don't agree with our trade in offer. When you buy a camera, its value is actually reduced immediately. To take in a camera, we will always look at the current market prices to sell a camera. Since we buy a camera as a company, we still incur various costs in order to offer the camera as second-hand. This has to be taken into account. Therefore, you will always receive more for a camera when you sell it privately. Hopefully it is clear for you, and we are sorry that we could not make a deal.

Super blij!

Bij Kamera Express enorm goed geholpen en geadviseerd door Wai. Hij nam echt de tijd en heeft me veel uitleg gegeven. Ben echt blij met mijn nieuwe camera!

Geen fasoenlijk contact mogelijk

E-mails worden niet inhoudelijk beantwoord (van de 5 e-mails 1x een irrelevant knip/plak reactie, daarna helemaal geen reactie). Telefonisch niet bereikbaar, dan blijf je in de wacht hangen.

Sorry Maarten, door drukte is onze reactietijd inderdaad langer dan je van ons gewend bent. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen wil ik je vragen om een mail te sturen naar reviews@kamera-express.nl.

Prima advies

Vriendelijk en behulpzaam. Prima camera de Canon 90D

Altijd goede ervaringen met Kamera Erpress

Onlangs de Canon RF 24-105mm F/4L IS USM gekocht bij KE. Deze lens had een lange tijd leveringsproblemen ( ivm o.a. Covid19 ) KE stuurde mij keurig bericht toen er weer voorraad was en heeft de lens voor mij gereserveerd. Het is een geweldige lens en Ik ben ook tevreden over de inruil van mijn oude lens. Medewerkers zijn vakmensen.

Uitstekend service

Uitgebreid advies

Excellent service

I bought my camera Canon M6 Mark ii. Upon my arrival I received a very welcome support by one of the sale person. He assisted me with exchanging my old product with the new set of camera that I would like to purchase. The process went very well. I am very happy with the service and the discount I got :) Highly recommended the store!

verzending+service

Ik wacht nu al een week op 2 simpele sd-kaarten en bel elke dag. Elke keer krijg ik opnieuw te horen excuus meneer, echt oprecht, en we verzenden het vanavond dan is het morgen in huis. Een week verder en nog steeds heb ik 2, nog niet eens 1 vierkante centimeter aan plastic, in huis!

Hi Luuk, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb jij misschien een ordernummer voor mij? Dan kijk ik graag even met je mee!

deskundig en plezierig

deskundig en plezierig

Geweldige service duidelijke uitleg

Super fijn geholpen. We kregen een duidelijke uitleg en eerlijk advies

Uitgebreide voorlichting

Goede hulp wordt geboden bij het kiezen van een nieuwe camera. Belangrijk voor mij was het gebruik van mijn oude lenzen. Dit is bij de canon eos m50 gelukkig geen probleem.

Goede website, mooie camera en prima prijs.

Had al tijdje wens voor upgrade van mijn Olympus kamera. Body van de Olympus OM-D E-M5 Mark III was deze maand in de aanbieding, oude lenzen passen hier prima op, dus mijn kans gegrepen. In de winkel toestel nog even in de hand gehad, voelde prima!

Top.

Ik heb onlangs mijn camera ingeruild bij Kamera Express Arnhem na eerst via e-mail een indicatie te hebben gekregen van mijn oude apparatuur. Deze is uitgebreid beoordeeld wat me vertrouwen geeft om in de toekomst eventueel tweedehands een extra objectief aan te schaffen. Heb voor mijn oude camera een nette prijs gekregen en gelijk een nieuwe gekocht. Ben vriendelijk en correct geholpen.

Goede prijs voor een geweldige versterker.

Recent een Denon avr1700h dab versterker gekocht. Helaas vanwege chiptekorten heeft de levering vrij lang geduurd. Maar het wachten was het waard. Kamera-express had de beste prijs, en de afhandeling liep soepel. Super veelzijdige versterker. Kan moeiteloos 4k weergeven. Speakers zijn met de bijgeleverde kalibratie microfoon heel goed af te stellen, daarna heb je echt een fantastisch geluid. Hierdoor ga je volledig op in de film die je kijkt. Verder een hoop instel mogelijkheden, om alles naar smaak af te stellen. DAB ontvangst is ook super, alle zenders zijn kraakhelder. Door de ECO mode die er op zit verbruikt hij ook nog eens heel weinig stroom. Kortom een aanrader.

makkelluk te bedienen

mooie degelukke camera Ik had een D70 Voeld goed aan mooie fotos Weet er nog niet alles van

Snelle levering en bijl met mijn aankoop

Ik heb de Canon XA 55 gekocht voor videoprojecten en dit is voor mijn doeleinden een prima camera. De camera is snel geleverd en je wordt door Kamera Express prima op de hoogte gehouden van de bestelstatus.

Vriendelijke medewerkers

Vriendelijke medewerkers met duidelijke uitleg, boden verschillende producten aan.