Super winkel met top service!

Super winkel, super producten. Niet de eerste aankoop bij deze winkel en zeker niet de laatste!

Goede en deskundige hulp bij het uitzoeken van de geschikte camera

In de winkel werd er voldoende tijd besteed om verschillen tussen camera's uit te leggen. Uit de verpakking halen van een camera om te kijken en proberen was geen probleem. Goede service en deskundig advies.

Altijd goede service

Paar weken geleden mijn nieuwe camera gekocht bij Kamera Express in Arnhem. Ik word daar altijd goed en klantvriendelijk geholpen. Ik heb mijn oude camera ingeruild voor een Nikon Z fc en ben daarbij goed geadviseerd en alles is netjes afgerond. Erg blij met mijn aankopen!

Hi Merel, wat een topper van een camera heb je aangekocht. Goed dat je ook gebruik hebt kunnen maken van onze inruilservice, dat scheelt toch weer wat in de prijs ;) Veel plezier met je nieuwe camera.

perfect geholpen volgend afspraak

Kamera Express is een fijne winkel met een ruim aanbod, de deskundige medewerkers denken met je mee en geven goed advies. Tevens worden alle gemaakte afspraken nagekomen, en niet onbelangrijk zijn de prijzen scherp te noemen. Al vaak met volle tevredenheid geslaagd !

Bedankt voor je mooie review Bas.

Snelle levering, goede prijzen. Een hoek van de doos van mijn nieuwe beeldscherm was bij aankomst flink beschadigd, de klantenservice reageerde snel en goed op mijn melding. Gelukkig bleek het beeldscherm wel intact.

Hi Julie, fijn om te horen dat er niets mis is met je beeldscherm! Het komt helaas nog wel eens voor dat de verpakking of het artikel een beschadiging heeft. Als je dit op tijd aangeeft, doen wij er alles aan een passende oplossing voor je te vinden.

Goed en persoonlijk geholpen

Ik ben goed geholpen in een vriendelijk verkoop gesprek door de verkoper in de winkel.

Zo hoort het Frans!

Vlot geholpen, mooie aanbieding en uitstekend product

Sinds deze week ben ik de gelukkige eigenaar van een LG OLED65C16LA 65 inch OLED TV. Via Tweakers kreeg ik te horen dat er een aanbieding liep via Kamera Express. Nadat ik hen heb benaderd voor deze aanbieding ben ik buitengewoon snel en keurig geholpen. Vragen die ik na het bestellen had werden snel beantwoord en ik mag ook nog eens de garantietermijn verlengen naar 5 jaar. Twee duimen omhoog en ik weet de weg naar Kamera Express in de toekomst zeker weer te vinden.

Wauw wat een mooie review. Heel erg bedankt daarvoor. Geniet van je prachtige nieuwe TV!

Vandaag mijn camera gaan ophalen in de Superstore Maastricht, ik heb hem daar laten leveren omdat ik graag nog wat uitleg had gekregen over het toestel zelf. Was ook totaal geen probleem, goede uitleg gekregen, en het toestel ook deels al ingesteld, Ik ben een tevreden klant en mij zullen ze zeker terug zien,

Hartelijk dank voor je review Renzo! Je bent altijd van harte welkom in onze winkel om wat extra advies in te winnen. Graag tot de volgende keer.

Mooie camera voor fijne prijs

Duidelijke omschrijving op de website, leuke extra's tgv het 25 jarig jubileum, snelle levering en ook nog een gratis cursus...we zijn zeer tevreden!

Super om te lezen! Bedankt Adrienne

Blij met advies over streaming en aanschaf ZV1 + randapparatuur

Ik heb twee Sony ZV-1's bij Kamera Express gekocht in de winkel in Zwolle. 1 ongeveer een jaar geleden en nu nog 1. De tweede gebruik ik voor streamen vanuit een tweede hoek. 2 dezelfde camera's aansluiten bleek niet zo makkelijk maar ik heb goed advies gekregen en nog de extra spullen gekocht om het voor elkaar te krijgen.

Wat leuk om te zien dat je weer een camera bij ons hebt aangeschaft! Bedankt daarvoor! Heel veel succes met het streamen en graag tot een volgende keer weer.

Goed advies door deskundige medewerkers

Nadat ik me had blind gestaard op al de mogelijke camera’s, zag ik door de bomen het bos niet meer. In de winkel ben ik ontzettend goed geholpen. Er vielen direct een hoop camera’s af waardoor de keuze makkelijker werd. Uiteindelijk heb ik daarom mijn Canon aangeschaft bij Kamera Expres in Breda.

Met de enorme keuze aan camera tegenwoordig is het ook zeker lastig de juiste camera aan te kopen welke aan jouw eisen voldoet. Gelukkig kan je ons altijd om hulp vragen! Heel veel plezier met je nieuwe Canon camera.

Snel besteld via de site en goede service bij het ophalen.

Ik heb op een donderdagavond de camera lens (Nikon 18-300mm) met zonnekap apart via de site besteld en ik kon deze de zaterdag erop ophalen. De service bij het ophalen was goed en ben nu erg tevreden met mijn aankoop.

Fijn om te horen dat het afhalen zo soepel is verlopen. Zo hoort het natuurlijk! Veel plezier met deze mooie nieuwe lens.

goede service

ik heb mijn canon m50 daar gekocht en helaas meteen was er al binnen 2 dagen een probleem, teruggegaan en er weerd geluisterd en meteen een oplossing voor gezocht, ook daarna nog dat er wat dingen niet oke waren was de service uitstekend

Wat vervelend dat er zo snel al iets mis was met je camera. Dit komt helaas wel eens voor maar blij te horen dat we je toch snel een passende oplossing hebben kunnen bieden!

Soepel, eerlijk en vriendelijk

Ik heb contact opgenomen met Kamera Express omdat ik interesse had in een LG C1 OLED televisie. Op internet circuleerden goede verhalen over Kamera Express waarbij gebruikers goede prijzen kregen voor de tv. Ik heb gemaild met ze en gevraagd of ze deze prijs konden matchen. Dit was geen probleem en de koop was daarmee snel rond. De afhandeling ging snel, vriendelijk en soepel, geheel via de mail. 2 dagen later is de TV bezorgd door een koerier. En ik ben uiterst tevreden over de aankoop.

Beste Herman, wat goed dat je contact met ons hebt opgenomen. Soms kunnen wij de prijzen inderdaad matchen met een concurrent. Wij streven ernaar altijd de scherpste prijs te kunnen bieden. Heel veel kijkplezier!

uitstekend

Oude apparatuur tegen een goede prijs omgeruild voor nieuwe fotocamera

Fijn te lezen dat je gebruik hebt kunnen maken van onze inruilservice en dit positief hebt ervaren. Scheelt toch weer wat geld op je nieuwe aankoop én je maakt er een ander ook nog eens blij mee!

Super service en scherpe prijzen!

Super goede (web)shop met uitstekende ondersteuning. Ik had een probleempje bij het ingeven/afrekenen van mijn product en dit is keurig opgelost! na 1 dag had ik mijn aankoop al in mijn bezit. Nogmaals dank aan Simon, Gwen en Kaylian voor de super ondersteuning! Heb ondertussen al een nieuwe aankoop gedaan. Ik denk trouwens dat dit niet mijn laatste aankoop bij hen zal zijn. Absolute aanrader! Oh ja...En de camera die ik bij hen heb gekocht is ook een pareltje!

Hi Dave, wat goed om te lezen dat je zo tevreden met ons bent. Wij zullen het zeker aan Gwen, Simon en Kaylian laten weten! Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop en zien je graag weer eens terug.

eerste kennismaking met Kamera expres en zeer tevreden over aankoop

de medewerker was heel geduldig en vriendelijk, gaf waardevol en . uitstekend advies, zodat de koop met het volste vertrouwen werd gesloten.

Dat is hoe het hoort Greta! Fijn te horen dat je dit zo positief hebt ervaren.

Waardevol advies bij Kamera Express

Bij Kamera Express had ik via de website een Sony systeem camera besteld, om deze op te halen in de winkel in Maastricht. Bij afhalen heb ik waardevolle adviezen gekregen over wat wel en niet geschikt is aan lenzen e.d. voor mijn 'nieuwe aanwinst'. Informatie die ik niet zo een - twee - drie op internet vond. Met dank aan medewerker R.

Het kan inderdaad verwarrend zijn welke lenzen nu wel en niet geschikt zijn voor je camera. Mocht je hier ooit over twijfelen dan staan we natuurlijk altijd voor je klaar om je hierbij te helpen!

Mijn dochter werd rustig en vakkundig geholpen met het uitkiezen van haar eerste spiegelreflexcamera

In onze zoektocht naar een spiegelreflexcamera voor onze dochter kwamen we eigenlijk voor een eerste advies, met het idee dan thuis in rust over de keuzes te kunnen nadenken. De verkoopster wist onze dochter echter al snel het vertrouwen te geven om tot een passende keuze te komen, en ons daarin mee te nemen. Na 3 weken blijkt de camera een schot in de roos! Dank en complimenten!

Wat super fijn om dit te lezen! Wij wensen je dochter nog heel veel meer fotoplezier met haar nieuwe camera.

Sony A7 III

Kamera express heeft meerdere winkels in Belgie. Ze hebben ook een uitstekende webshop. Ik heb een nieuwe camera (Sony A7 III) besteld in het webshop, en twee dagen later heb ik het gekregen thuis. De kamera bevalt uitstekend : )

Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe topcamera!

Canon powershot sx740

Ik heb m'n compactcamera gekocht bij camera express in Turnhout. De verkoper gaf een duidelijke uitleg over de camera en vergelijkbare toestellen . Uiteindelijk was het duidelijk dat het de canon zou worden. Een degelijk toestel met mooie warme foto's . Makkelijk delen naar smartphone of pc. Het enige minpuntje vind ik dat er geen ingebouwde gps aanwezig is , dus je kan enkel een foto nemen met locatie via smartphone. Verder nog geen moment spijt gehad van de aankoop .

Beste Rob, inderdaad jammer dat de GPS niet ingebouwd is in deze camera. Mede daarom heeft Canon de Canon's Camera Connect-app geïntroduceerd. Zo kun je toch nog de gewenste gegevens opslaan en indien gewenst in de nabewerking toevoegen aan de metagegevens van de foto's.

Fijne winkel met vakbekwaam personeel.

gemotiveerd, vakbekwaam goed adviserend personeel

Bedankt Aad!

Uitstekende service, uitgebreid assortiment.

Nieuwe camera en toebehoren besteld via de webshop; 2 dagen later de bestelling zelf afgehaald in Capelle a/d IJssel. Ter plekke nog enige extra’s afgenomen die niet eerder waren besteld maar in korte tijd vanuit het centrale magazijn naar de winkel konden worden gebracht. Al met al een vlotte levering en een plezierige service!

Bedankt voor je positieve review Geraldine!

Top camera en goed geholpen!

Onze aankoop voor een Fiji Film XT30 is echt een pareltje. Goede scherpte diepte, precies wat wij mooi vinden. Medewerker van Kamera Express Capelle heeft ons goed geholpen en nam de tijd voor ons, ondanks dat sluitingstijd voorbij was. Bedankt!

Wat lief dat onze collega je ook na sluitingstijd nog verder wilde helpen. Wij nemen graag alle tijd die nodig is voor onze klanten en een uitzondering als deze hoort daarbij ;). Veel plezier met je nieuwe camera!

Sony A7sIII gekocht bij Kamera Express

Bij Kamera Express een Sony A7sIII gekocht samen met een lens, gimbal en statief. Body bevalt enorm goed. Makkelijk te gebruiken. Cinema achtige kwaliteit beelden. Zeer geschikt voor video clips. Fijne service en ondersteuning van Kamera Express gehad. Zou er zeker in de toekomst nog eens wat kopen of bestellen.

Je hebt zonder twijfel een hele mooie camera aangekocht! Graag tot de volgende keer.