Erg snel

Ik had wat vragen gesteld en het antwoord kwam erg snel. Ik voelde me alleen niet helemaal geholpen, maar het was ook een lastig onderwerp: de garantie Ook gaat de levering erg snel. De volgende dag heb je je spullen in huis. Al met al zeker tevreden.

Scherpe prijzen, snelle levertijd, goed product, groot assortiment.

Ik heb afgelopen week bij Kamera Express een nieuwe TV gekocht en ben zeer tevreden. De TV was scherp geprijsd, natuurlijk helemaal gloednieuw en deze werd geleverd binnen een dag. Zeer tevreden dus.

Snel, goed én goedkoop!

Refurbished camera:alle werk prima en nog twee jaar garantie óók!

Zoals beloofd

Na veel zoeken en vergelijken, overleg met de klantenservice EN daarnaast op advies van een paar kenners mijn nieuwe Nikon Z50 bij Kamera Express besteld. Hun belofte "laagste prijsgarantie" zijn ze volledig nagekomen. Top geregeld. Snel verzonden en erg tevreden met de camera en beide lenzen. Enige puntje was dat alles los in de doos lag zonder enige opvulling. Gelukkig niets beschadigd.

Superservice en vriendelijk geholpen

Ik heb een versterker gekocht bij Kamera Express.nl maar omdat niet duidelijk was hoe lang het zou duren i.v.m. coronacrisis wanneer deze geleverd kon worden besloten deze op te halen in Rotterdam. Daar goed geholpen en de klantenservice was ook heel behulpzaam.

Goede en overzichtelijke website.

Starterscameraset van Nikon gekocht. Ik kon ivm de coronacrisis niet naar de winkel in Leeuwarden. Was noodgedwongen om op de website te winkelen. Snelle levering waardoor ik de volgende dag direct aan de slag kon met mijn fotocamera.

Goed behulpzaam en snel.

Prima winkel

Sony DSC rx 10m3

Deze Top Camera gekocht als vervanger van de Sony DSC - HX400v deze was al goed maar de RX 10 m3 is een stuk beter en kan alles aan. Zeer stevig gebouwd en geen gesjouw met div, Lenzen.

Vanq Encheva

Klantenservice Alles perfect in de winkel, aardig en behulpzaam personeel. Ik kreeg een goed antwoord op mijn vragen. Goed geholpen, je hoeft niet lang te wachten

Fijne service

Prachtige OLED tv gekocht van LG bij kamera express

Gewoon goed

Ik had snel een monitor nodig, omdat we allemaal thuis werken was het even zoeken. Mooie monitor gevonden voor een redelijke prijs

Fijne, betrouwbaar en makkelijke website.

Fijne, overzichtelijke website met veel keuze. Super snelle levering ondanks corona en heel netjes ingepakt. Goede snelle en klantvriendelijke klantenservice. Heel prettig dat je zowel online als fysiek in de winkel kunt shoppen. Fijn dat je opties hebt voor extra garantie opties. Ik zou er zeker nog is iets bestellen

Uitermate tevreden

Vandaag voor mijn 20 jarig jubileum een Canon D90 met 18-55 lens van mijn werkgever gekregen. Op mijn advies is deze bij Kamer express besteld. Mijn ervaring met Kamers express zijn uitermate goed. Mijn eerste aanschaf was een DJI Ismo pocket met later een opbergetui, ik werd super vriendelijk geholpen. In februari een led tv aangeschaft vanwege mijn goede ervaringen weer gekocht bij Kamera expres. Dus was dus geen moeilijke keuze waar ik mijn camera vandaan wilde hebben, naast de camera heb ik ook nog cadeau kaarten gehad te besteden bij Kamera expres. Deze ga ik weer besteden aan een lens voor bij de camera. Dus met andere woorden een top winkel en zeer overzichtelijke website. Wat mij betreft zullen er meer aankopen volgen.

Levering zoals vermeld op de website: besteld, volgende dag geleverd

Het is niet de eerste keer dat ik product bij Kamera Express koop. Meestal in de winkel in Utrecht (vind ik prettiger) maar deze keer vanwege het Coronavirus online. Ik heb de dag na de bestelling de monitor ontvangen zoals men op de website ook beloofd. De gratis Giftbox was men vergeten mee te sturen maar na een mailtje is ook dat meteen opgelost.

Nemen de tijd voor je.

Als vaste klant werd ik ook dit keer weer uitgebreid geholpen ondanks de Corona aanpassingen. Camera ingeruild en met die korting mijn nieuwe camera aangeschaft. Goede combideal dus kon meteen mijn Nikon P1000 uitproberen in mijn tuintje. Fotografeer graag vogels en met de vogelstand gaat dat nog beter.

Een winkel die met je meedenkt.

Prima service. Goede communicatie en ook nog eens scherpe prijzen.

Fijne winkel

Fijne winkel, groot assortiment. Gratis parkeren

Zeer tevreden, goed geholpen en netjes afgeleverd

We zijn erg blij met onze gekochte tv. We zijn goed geholpen in de winkel en de bezorging ging heel netjes.

Prima service en behandeling

In één week via internet besteld. Eerste keer na een paar uur opgehaald in de winkel. Spullen lagen klaar en goed afgehandeld. Ook nog even een tip voor een toekomstige bestelling. Tweede keer door de PostNL laten bezorgen. Binnen een dag afgeleverd. Goed verzorgd. Snel op de hoogte door de e-mails. Dus: erg tevreden.

Afzetterij...

Zondag een tweedehands lens besteld, donderdag gehoord waar hij bleef.. toen vertelde ze me dat het 2-4 dagen zou duren na de bestelling is geplaatst maar dat ik hem gegarandeerd zal krijgen. Hier zijn de dan dag 5 geen lens geen geld. Weer een email gestuurd bleek dat de lens ineens niet meer leverbaar was. Toen ik daarna belde werd ik mooi uitgescholden door een Hollander, wat een service! Dat deze afzetters nog bestaan! Volgende bestelling zal op CameraNU zijn!

Slechte klantenservice

30 december heb ik de Rode Wireless Go en Rode Lavalier Go gekocht. Van de Wireless Go doet de accu het niet goed. Die is binnen no time leeg. De receiver doet het goed. Vandaag naar de winkel in Capelle geweest voor garantie. Enige wat ze kunnen doen is het opsturen en dan ben ik het minimaal 3 weken kwijt. Na de aanschaf heb ik het product niet echt gebruikt omdat ik het nog niet nodig had. Alleen ff getest en dan merk je niet dat de batterij zo slecht is. Enfin terug naar de winkel. productfolie zat nog op zowel de receiver als de transmitter, maar de medewerker wilde het opsturen voor reparatie. Uitgelegd dat ik het nu niet 3 weken kan missen en wat hij voor alternatief bood. Dat is er niet legde hij uit. Alleen als een defect binnen 2 weken wordt gemeld, krijgt men direct een vervanging. Ik gaf aan dat ik dit heb uitgezocht om mee te werken en dat ik geen alternatief heb en zei dus eigenlijk zeg je dat dat dan mijn eigen probleem is waarop de medewerker doodleuk antwoordde ja precies daar komt het wel op neer. Heb het product weer meegenomen omdat ik het nu nodig heb. Ritje voor niets van Scheveningen naar Capelle. Tot nu toe heb ik een groot deel van mijn cameragear bij Kamera Express gekocht. Gelukkig nog niet eerder een garantiegeval gehad. Nu ik weet hoe je er behandelt wordt denk ik niet dat ik daar nog regelmatig iets zal kopen. Jammer had eerder juist goede ervaringen, maar dat is alleen als je er iets koopt. Als je voor garantie komt hoef je hier geen service te verwachten.

Prettige en professionele hulp

Wegens goede ervaringen met Kamera Express een spiegelreflexcamera van Nikon (type D3500) gekocht. De hulp in de winkel heb ik als zeer prettig ervaren. Er werd rustig de tijd genomen en er werd goed doorgevraagd om een goed advies te bieden wat betreft de aanschaf van een camera. Ik kan het aanraden om hier een camera aan te schaffen. Top!

Koop hier al mijn camera spullen. Kundige mensen en goede prijzen.

Deskundige organisatie zeer flexibel

In een telefonisch gesprek met Kamera-express , goede uitleg ontvangen van mijn camera. Na het inwinnen van dit advies ben ik tot bestellen overgegaan. Afhandeling is correct en snel.

heel pretige geholpen

ik had een tv uitgezocht op internet en Kamera Express was goedkoop + 5 jaar totaal garantie dus dan is keus snel gemaakt .Maar je moet ook kijken naar service wat uitstekend was .Ik heb hem zelf afgehaald en kon betalen met contant geld.Ondanks afstand regels ivb corona elende nam verkoper toch de tyd om out te legen een woord Top