te vrede

ik had een lens voor mijn eos rp heb deze vlot kunnen wisellen en is de dag na bestelling al geleverd vlotte servis

goede service en een ruime keus aan camera's.

goede service en een ruime keus aan camera's. We werden geholpen met goede uitleg over de verschillende keuzes die we konden maken en er werd goed de tijd genomen om ons te helpen met onze keuze.

Vriendelijke bejegening met professionele kennis van zaken.

Wij werden tot onze volledige tevredenheid vlot en deskundig geholpen. Goede voorlichting, ondersteund met beeldmateriaal. Verder handige en praktische tips gekregen met prima verzekeringsgarantie . Kamera snel gekocht en als trotse bezitters weer snel naar huis om de camera uit te gaan proberen. Review volgt.

Ik ben vandaag langs geweest bij de kamera express in Capelle aan den IJssel. Ik heb daar een statief gekocht waar ik erg blij mee ben. En heb gelijk advies gevraagd over welke kamera ik het best kon nemen en er werd goed de tijd genomen om goed te kijken wat het beste is. En daar heb ik erg veel aan gehad en heb ik daardoor de voor mij beste kamera uit kunnen kiezen.

Goede service en uitstekend product

Bij Kamera Express een compactcamera gekocht. Duidelijke bevestigingsmail ontvangen. Later ook nog een nette mail dat de bestelling wat later zou komen vanwege de voorraad. Dit was erg fijn om te weten. De bezorging is ook uitstekend gegaan. De camera is heel fijn en werkt heel goed. Ik zal er jaren plezier van hebben.

snelle service!

Snelle levering. Geweldig blij met onze nieuwe kamera!

Zeer goed!

Ik ben zeer tevreden. In de winkel ben ik goed geholpen! Ik kom zeker nog een keer terug!

Top Service snel geleverd

snelle service en levering, helemaal top dat je 5 jaar garantie krijgt

Goede vriendelijke service

Nadat ik een aankoop had gedaan en deze helaas een defect bleek te hebben, kon ik na snel en duidelijk e-mailcontact makkelijk mijn objectief retour sturen en een nieuw product krijgen. De klantenservice was uitstekend, hier was dan ook niks op aan te merken. Snelle reactie en duidelijk advies.

Kamera express, tot nu toe altijd super goede ervaringen, doen wat ze zeggen.

Sinds 2 weken heb ik de Philips 43PFS5503/12 in gebruik genomen. Via internet gekocht bij Kamera express. Bestellen ging heel eenvoudig en de tv was de volgende dag al binnen. Wat ben ik blij met deze tv. Het is een fantastisch toestel met een prachtig beeld. Ook het geluid is net zoals het beeld persoonlijk in te stellen. Instellen ging vrij eenvoudig, was al Philips gewend Ook 2 HDMI aansluitingen, kan ook via de pc weergeven op de tv. Veel kwaliteit voor een lage prijs, wist niet dat het mogelijk was. Ik gebruik hem nu nog via de tv tuner maar ga nog een insteek module aanschaffen. Dan kan ik het af met 1 afstandsbediening en kan de tv tuner de deur uit. Ik hoop nog lang te mogen genieten

Voor het beste advies

Ik kwam de winkel in met een vooringenomen beeld, dit is wat ik wil gebasseerd op mijn Internet zoek acties.. De verkoper heeft mij vervolgens zo goed geadviseerd dat ik met een camera de winkel uit ging die veel beter bij mijn eisen aansloot. (en dat was niet eens duurder model dan mijn eerste keuze) Als je voor maatwerk wilt gaan, ga dan eens een gesprek aan bij Kamera Express aan. Ze nemen de tijd voor je en de adviesen zijn vakkundig waaruit je al kan opmaken dat ze dezelfde passie delen. Kortom meer dan een sellingpoint en dat vind ik een grote meerwaarde.

Goed ervaring

Ik heb een smartv bij kameraexpres gekocht. Ik heb het pakket op tijd gekregen. De tv heeft super goed geluid en doet wat het moet. De medewerker waarmee ik contact op neemt was behulpzaam een vriendelijk.

Kwaliteit en snelle afhandeling

Verkopers in de winkel weten waar ze het over hebben, kunnen goed advies geven. Snelle levering bij online bestelling. Tevreden met de producten

Erg goed advies

Voor advies naar de winkel gekomen. Direct goede adviezen en antwoorden op al onze vragen. Uiteindelijk met een andere camera naar huis gegaan dan wat we initieel dachten, maar deze camera sluit veel beter aan bij de wensen, op advies van de medewerker!

Vriendelijke en deskundige mensen.

Ik ging de winkel binnen met een klein beetje voorkennis. Opgedaan via internet zoals velen al doen voordat er een product wordt gekocht. De verkoper heeft uitgebreid de tijd genomen (onder het genot van een kop koffie) om mij verschillende modellen onder de aandacht te brengen. Ben zeer tevreden over zijn vriendelijkheid en deskundigheid.

Snelle levering, prima product aan goede prijs.

Op zondag een tv gekocht, maandag ochtend een telefoontje van de transporteur om af te spreken wanneer de levering kon plaats vinden. Op dinsdag ochtend om 9h aan de deur afgeleverd. Prima service aan een goede prijs en dat met 5 jaar garantie.

Ze denken erg goed mee en kijken per persoon wat je nodig zal hebben

Ik heb een Canon Eos 2000D bij kamera express in Arnhem aangeschaft. Personeel denkt erg goed met je mee en je wordt goed ingelicht over de voordelen. De camera was helaas niet op voorraad in de winkel. Wel hadden ze een objectief op voorraad deze hebben ik alvast meegekregen en de rest werd de volgende dag thuis bezorgd.

Uitstekend advies en uitleg voor een passende camera.

De verkoper nam echt zijn tijd en uitleg om een passende camera voor ons uit te zoeken, ook met betrekking op de prijs. Super

Uitstekend!

Goed geholpen door een ervaren winkelpersoneel, en ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Goedkoopste prijs van Nederland

Nieuwe tv gekocht bij Kamera Express en we zijn zeer tevreden over dit bedrijf. De Philips tv werd aangeboden bij Kamera Express voor de goedkoopste prijs van heel Nederland en deze werd de dag na bestelling bezorgd.

Tevreden klant

Via Kamera Express heb ik mijn TV besteld. Toevallig op een dag dat deze lager geprijsd was dan normaal. Het bestelproces verliep soepel. Ik had de laatste TV van het model. Deze stond in een winkelpand, waardoor de uitlevering iets langer duurde dan gepland. Telefonisch werd ik goed op de hoogte gehouden. TV werd geleverd met speciaal transport. Dit ging prima. Vervolgens geinstalleerd, dit ging makkelijk. Al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker van zowel Kamera Express als van de gekochte TV

Hele fijne mensen met verstand van zaken

Nieuwe lens gekocht bij kamera express. Heel goed geholpen en goed advies gekregen top personeel. Ik raad kamera express iedereen aan.

Prima geholpen zowel online als in de winkel in utrecht

De tijd was het om over te gaan naar een nieuwe camera en besloot om eerst online te oriënteren. Zeer duidelijk site en daar pre order gedaan. Helaas moest wel even geduld hebben tot de camera binnen was. Maar uiteindelijk netjes mailtje gehad dat ik de camera kon halen in utrecht zoals wat ik had gevraagd. In de winkel netjes geholpen om een fantastische set compleet te maken en een oude camera ingeruild. Ps ook fijn dat de mogelijkheid er is om op zondag te kopen.

Super service en degelijk kennis van zaken.

Ze hebben bij Kamera Express goed geschoolde medewerkers die je duidelijk te woord staan en uitleg geven wat voor iedereen te volgen is. Er is duidelijk gedegen kennis en interesse.

Goed advies en hulp

Duidelijke adviezen en kennis van zaken