deskundig en plezierig

deskundig en plezierig

Duidelijk en goed advies

Tot 3x toe in de winkel geweest voor advies bij het aankopen van een camera. Heel duidelijk en goed advies gekregen. Kai had heel veel geduld en legde alles in normale taal uit met goede voorbeelden. Ook Norbert gaf in het 1e gesprek al duidelijk aan welke mogelijkheden er waren. Uiteindelijk met een mooie Canon R10 met lens naar huis gegaan!

Goeie ervaring

Ik werd vriendelijk en met geduld geholpen.

Daar zijn we blij mee!

Meedenkend en nemen de tijd voor je

Vanmorgen een nieuwe fotocamera ( Canon EOS M50 )aangeschaft bij het filiaal in Groningen. Had geen afspraak maar werd direct geholpen. Ben geholpen door Stijn, die goed heeft geluisterd naar mijn wensen en mijn vervolgens goed heeft geadviseerd. Zijn kennis en adviezen hebben er voor gezorgd dat ik gelijk tot aankoop ben overgegaan. Minpuntje ik kon mijn oude camera apparatuur niet inruilen. ( Canon eos 350D ) was simpelweg te oud, begrijpelijk. Wat ik minder klantvriendelijk vond was dat een collega van Stijn waar ik niks mee van doen had nogal nors kwam mede delen dat ik lang of kort kon praten maar ze hoe dan ook mijn oude apparatuur niet gingen inruilen.

Blij dat Stijn je zo goed kon helpen Jan. Jammer dat je ook een andere ervaring hebt gehad. We geven de feedback door. In ieder geval veel plezier met je nieuwe M50!

Prima geholpen in Zwolle

Prettig en professioneel geholpen in Zwolle bij de aanschaf van een kamera.

En zo hoort het, goed te lezen dat alles naar wens is verlopen!

Fijn geholpen in de winkel.

Afgelopen maand een nieuwe camera en lenzen gekocht bij Kamera Express in Breda. Heel fijn geholpen in de winkel door Simone. Ik kwam voor een spiegelreflex camera maar kocht na advies uiteindelijk een systeemcamera waar ik tot nu toe heel erg blij mee ben! :)

Gelukkig maar! Blij dat Simone je kon helpen met jouw keuze. We geven de complimenten zeker aan haar door.

Goed geholpen bij aankoop

Goede service!

Ik werd bij mijn aankoop erg goed geholpen bij het maken van een keuze. Hierbij kon ik mijn vragen stellen, werd naar mijn wensen geluisterd en aan de hand van mijn wensen gekeken welke camera en object het best bij mij zou passen!

I haven't received my package for 30 days

I ordered the product on August 26. I still haven't received it. I have no reply to email regarding my problem. I did not get the product or cashback. In short, I have been waiting for "the next day delivery "for 30 days. at that time, I managed to buy a similar product from another store. Regards

Fijn geholpen

Nemen alle tijd. Halen alles uit de dozen. Duidelijke uitleg. Prettig geholpen

hele fijne body en lens

ik heb de sony a7 iii en sigma art 24-70 gekocht. ben heel tevreden over de kwaliteit. ook ben ik heel fijn geholpen door kamera express.

super goed

Echt super leuk geholpen , het begon gelijk al met een heerlijke kop koffie en daarna gelijk samen het product besproken waar ik voor was gekomen , goede uitleg en advies gekregen waar door ik een goed overwogen keuze heb gemaakt voor de aankoop van mijn Sony 24-105 F4 G / ben er super blij mee.

Erg blij

Vanmiddag een R5 aangeschaft met een korting aangezien KE de optie bied om te kijken naar de laagste prijs garantie.

We hebben geen laagste prijs garantie, maar proberen wel altijd de scherpste prijs te bieden. Dus als we mee kunnen gaan, zullen we dat zeker doen.

Uitstekend geholpen bij aanschaf Sony A7 III

Als je van plan bent een nieuwe camera te kopen is voor mij een gedegen advies een voorwaarde. Bij KameraExpress ben ik dan op het juiste adres. De deskundige en enthousiaste verkoper heeft mij uitstekend geadviseerd en alle tijd genomen om mij te doen besluiten een Sony A7 III te kopen. Een camera waar ik gegarandeerd nog jaren plezier van zal gaan hebben. Mooie degelijke camera, voelt goed aan.

Geweldige camera, goede service in de winkel.

Onlangs, na jarenlang met tevredenheid de Canon Eos350 gebruikt te hebben, de Canon 90D gekocht. Wat een fijne camera! Veel mogelijkheden qua instellingen. Wat voor mij een vereiste was voor een nieuwe camera, was dat er een kantelbaar scherm op zou zitten. Dit werkt dan ook erg goed heb ik gemerkt. Door de vele autofocus punten is het scherpstellen erg snel en nauwkeurig Hoewel de 90D vrij prijzig is, is het het geld zeker waard. Echt een aanrader dus. Camera gekocht bij Kamera-Express in Arnhem. Personeel was erg kundig en behulpzaam.

GEWELDIGE SERVICE!!!!

Na een ongeval met mijn Sony a7iii ben ik super goed geholpen met de vervolgstappen van mijn reparatie. Daarnaast wat gouden tips ontvangen van de des betreffende persoon. De kwaliteit ligt ver boven maten. zeer tevreden.

Oei, een ongeval met je camera is nooit leuk. Fijn dat het hele reparatie proces duidelijk voor je was. Op naar weer zorgeloos fotograferen!

Prachtige camera en super service

De Sony a7iii is een super camera die prachtige foto's maakt, zelfs met weinig licht.

Dat is hij zeker, prachtige camera!

Kundig geholpen in Arnhem

Zeer goed geholpen bij Kamera Express in Arnhem door Peter. Hij nam de tijd om alles goed uit te leggen en verschillende camera's en lenzen te vergelijken. Denkt goed mee om een zo goed mogelijk totaalpakket samen te stellen binnen budget en luistert ook echt naar wat jij van plan bent om te gaan fotograferen. Helaas was de ervaring in Utrecht minder prettig, daarom maar 4 sterren ipv 5. Personeel in Utrecht was minder behulpzaam en luisterde niet echt goed naar mijn wensen. Deze persoon raadde mij een compact camera aan terwijl ik twijfelde tussen DSLR en systeem.

Jammer dat niet elke ervaring zo positief was als die in Arnhem. We hopen dat je uiteindelijk wel een keuze hebt kunnen maken. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, horen we het natuurlijk graag!

Goed geholpen

Goed geholpen bij de aanschaf van mijn lens. 35 mm van canon. Hele fijne en lichte lens voor mijn systeemcamera.

Een hele mooie lens, veel gebruikt voor portretten. We zijn benieuwd naar de resultaten!

Ontzettend goed geholpen door rogier in de winkel op de Parnassusweg. Heeft lang de tijd genomen om alles uit te leggen en de beste deal te maken! Erg blij mee

Wij vinden Rogier ook een topper en zullen de complimenten doorgeven!

sensorreiniging wordt poepieduur met 2x terugrijden

Moest 50 km terugrijden omdat sensor en/of achterkant lens niet goed was gereinigd. Was nochtans afgesproken alles schoon te maken en thuis was duidelijk te zien dat het niet goed was. Wel slordig, maar kan gebeuren. De betreffende behulpzame verkoopster was correct en zei ook sorry, dus daar zeker geen probleem. Moest echter voor een tweede keer terug omdat men de zonnekap niet mee had gegeven. Je verwacht dan toch dat men even belt omdat de jonge man aangaf hem al gevonden te hebben. Zocht me rot in de auto. Wat erger is dat hij wordt teruggegeven zonder ook maar enig sorry. Blijkbaar is deze slordigheid allemaal gewoon voor deze jongen?!

Wat ontzettend balen Fons, sorry daarvoor! Een foutje kan inderdaad gebeuren, maar als er dan nog iets misloopt, is het niet fijn. We nemen contact met je op voor een klein goedmakertje!

Fijne uitleg

Ik wil van fotograferen een hobby maken. Hierdoor wilde ik een leuke beginners camera waarmee ik leuke foto’s kan maken. Ik ben prettig geholpen in de winkel waar het een en ander duidelijk werd. Ik kan nu aan de slag om te oefenen en later mijn camera accessoires uitbreiden.

Superleuk dat je fotografie hebt ontdekt. We wensen je veel plezier met alles leren en uitzoeken en zien je graag nog eens terug voor je vervolgaankopen ;)

Goed advies van een deskundige medewerker

Bij de aankoop van mijn Z5 in de winkel in Arnhem kreeg ik goed advies en ben blij dat ik daar geweest ben.

Fijne camera, daar horen we veel positieve berichten over. Ook fijn dat je goed geadviseerd bent hierin. Veel fotografie plezier!

ZWAAR TELEURGESTELD

WEL BETAALD VOOR 4 CAMERA'S NA MAAND NOG NIETS GELEVERD GEKREGEN GEEN BERICHTJE EN NIKET TE BEREIKEN !!

We hebben inmiddels contact gehad met elkaar. Het kwam niet helemaal goed door. Gelukkig hebben we het met elkaar op kunnen lossen.

Goede informatie over de tv, alles naar wens.

Mooie nieuwe Oled tv gekocht, we werden goed en duidelijk geholpen! Tv bevalt erg goed, geen spijt van.

Heel fijn dat de tv bevalt, veel plezier met Netflixen!