Prima zaak.

Goede website en prijs. Ook kun je aangeven moment van bezorgen. Prima!

Geweldige klantenservice!!! Staan je goed te woord en alles netjes geleverd.

Mooie televisie

Goed beeld en geluid.

Great Camera, Great Service!

It's the first camera I bought on the website or Kamera Express. Guys on Camera Express helped me a lot about my questions. Thanks, them all. The camera really has a nice user interface and easy to use. If you are used to having a DSLR camera, you will get used to this camera easily.

Een perfecte aanschaf gedaan van een Canon RP met 24-240 lens

Door deskundige uitleg heb ik een Canon RP body aangeschaft met een Canon 24-240mm F/4-6.3 IS USM. Een full frame top toestel en een ideale lens om mee te nemen op safari in Botswana. Een absolute aanrader zeer makkelijk te hanteren met ongelofelijk veel mogelijkheden. Bij aanschaf alleen nog vragen of de laatste versie van de firmware is geïnstalleerd, zo niet vraag even hoe dit voor elkaar te krijgen.

Goede hulp

Duidelijke uitleg, geholpen met installeren van een goede camera! zeker een aanrader.

service

gisteren een Sigma 150-600 C voor Canon gekocht, samen met de 1.4 teleconverter en USB dock. Ik heb de lens ruimschoots mogen uittesten en allerlei vragen kunnen stellen.

goede hulp bij kiesen van object

object kunnen testen in de winkel voor aankoop, vriendelijke bediening

Klantvriendelijk personeel met kennis van zaken

Camera gekocht. Kreeg goede uitleg over werking, accessoires, garantie, etc.

Prima geholpen

Claim Laagste prijs garantie werd waargemaakt

Goede service en ontzettend behulpzaam personeel

Ik ging naar de winkel voor mijn eerste camera en had nog wat twijfels over mijn lenskeuze en had geen geweldig groot budget maar binnen een kwartier had ik alle informatie die ik wilde en een geweldige camera/lens!

Beste combinatie online en offline

Vorige week heb ik mijn Sony a7 iii gekocht bij Kamera Express en ben echt mega tevreden. Ik had in de winkel een body met lens uitgezocht. Maar omdat de body niet voorradig was, erg deze een dag later direct thuis bezorgd. Toen het pakket eenmaal binnen was, twijfelde ik toch nog even over de lens. Ik ben naar de winkel toegegaan en heb samen met de verkoper in de winkel alle lenzen mogen proberen. Super fijn want daardoor weet ik nu echt 100% zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Perfecte service en dus een fijne combinatie tussen de samenwerking online en offline!

Snel en vriendelijk geholpen

Ik kreeg wel het gevoel dat ik alles zelf maar moest uitzoeken. Was dicht bij sluitingstijd, Cameratasje was niet op voorraad maar had ik de volgende dag al binnen.

Zeer snelle en correcte levering na een behulpzame en klantgerichte bestelprocedure

Tijdens het Nature Talks fotofestival 2019 ondermeer georganiseerd/gesponsord door Kamera-Express bleek dat op bijna alle producten van de daar aanwezige importeurs, mits gekocht bij K-Express op de beurs 10% korting werd verleend. Zo ook de Laowa 7,5 mm 2.0 MFT lens een lensje dat al een tijdje op mijn wishlist stond. Na een vlot doorlopen bestellingsprocedure bij een vriendelijke medewerker van K-E werd de lens in goede staat de volgende dag bezorgd.

Ik ben zeer tevreden.

Via mail goed op de hoogte gehouden over levertijd en bij het ophalen in de winkel ook keurig geholpen.

geweldig goed geholpen kon niet beter

Ik was al wel vaker in deze winkel geweest (in Zwollo) mijn ervaring is: goed advies, duidelijke uitleg, alle tijd voor mij.Wat ik heel prettig vond, dit ivm dat ik 5 keer een beroerte heb gehad, zij daar heel goed rekening mee hielden. a; was het in ogen een envoudige vraag maar antwoorden was heel goed hoe zee daar mee omgingen, dank je kamera Xpress HINKE

Professionele winkel met attractieve aanbiedingen qua prijs en additionele foto cursussen

Ik ben snel en correct behandeld en ben voldoende geadviseerd over mijn aankoop.

Superstore

Goes, zeer vriendelijke medewerker, goede uitleg alle geduld en goed luisterend oor. Fijn dat er nu een winkel dichterbij is gekomen. Meerdere producten al gekocht bij KE.

Prima ervaringen

Ben al 10 jaar naar volle tevredenheid klant. Ook bij een reparatie die onder garantie viel werd de zaak keurig afgehandeld.

Goede deal, snelle service

Via e-mail een vraag gesteld over een outlet aanbieding omdat dit de laagste prijs in de markt was. Netjes antwoord gekregen dat het model nieuw te leveren is voor dezelfde prijs inclusief 5 jaar garantie. Daarnaast werd er duidelijk uitgelegd hoe ik van deze e-mail gelijk een bestelling kon maken en wat de vervolgstappen waren. Ik werd als klant erg goed bediend met betaal-links en mogelijkheden. Leveringsafspraak met de vervoerder was ook gemakkelijk en klantvriendelijk. Dus en laagste prijs en super shopping ervaring dat zie ik graag.

In de winkel in den haag geweest. Goed antwoord op al mijn vragen, vriendelijke service.

Goede prijs kwaliteit verhouding + goede service

Uitstekende ondersteuning bij aanschaf nieuwe camera

Het personeel neemt alle tijd voor je zonder opdringerig te worden. Advies en aanbevelingen waren voor mij waardevol.

Het is een uitstekende en betrouwbare firma

Mooie en goede website. Het aanbod van producten is zeer groot. De producten zijn gemakkelijk en snel te vinden en tegen een goede prijs. Zondags besteld, maandags geleverd!. Zeer goed!

Om prijsmatch gevraagd voor LG OLED C9PLA en gekregen, met 5 jaar garantie! TV ziet er echt heel goed uit, ben ik eindelijk van dat backlight bleeding af en wat een kleuren!