Duidelijke uitleg over pre-order procedure

In de winkel in Maastricht geweest. Duidelijke uitleg gehad over de procedure van inruil bij aankoop van nieuwe apparatuur. Daarom mijn oude apparatuur daar ingeruild en een nieuwe camera gekocht. Het personeel neemt de tijd voor je. Een ruim opgezette winkel.

Bedankt voor je reactie en je vier sterren, Joep. Veel plezier met je nieuwe camera en graag tot ziens.

Geweldig.

Het was de eerste keer dat ik bij Kamera expres kwam en werd gelijk vriendelijk en correct geholpen. Helaas was mijn product niet op voorraad, wat ik begrijp omdat het best speciaal was. Het werd gelijk besteld en er werd eerlijk vertelt dat het wel even con duren voordat het product thuis afgeleverd zou worden.

Begin jullie ging ik samen met mijn man naar de vestiging in Capelle aan de IJssel om onze oude Sonycamera's in te ruilen en 2 nieuwe Sony camera's te open. We werden geholpen door een zeer vriendelijke medewerker, Timo genaamd, die ons ook uitleg gaf, waar hij naar keek om zo de inruilwaarde van de camera's te bepalen. Ook nam hij de tijd voor een gezellig praatje over vogelfotografie, onze grote passie. Ook een uitstekende prijs voor onze oude camera's gehad.

Uitstekend advies, passend bij wat ik nodig had

Ik wilde een extra camera voor een van mijn geplande reizen door de woestijn, dus niet te zwaar, zand-bestendig en geen lenzen wisselen. Uitstekend advies gekregen in de winkel Capelle a/d IJssel: niet de duurste camera, wel de camera met de grootste sensor en minste centimeters uitschuifbare lens. Ook prettig dat ze alle tijd voor je nemen die nodig is. Kortom: zeer tevreden!

Super service!

Heel erg blij met onze aankoop. Twee weken geleden hebben we de Sony A7 III aangeschaft bij Kamera Express en onze ervaring is tot nu toe fantastisch geweest. Vanaf het moment dat we de winkel binnenstapten, werden we uitgebreid en professioneel geholpen. Het personeel nam echt de tijd voor ons, wat we erg op prijs stelden. We hadden nogal wat vragen over de verschillende camera’s en hun specificaties, maar de medewerkers stonden klaar om ons alles rustig en duidelijk uit te leggen. Hun kennis en expertise hebben ons geholpen om een weloverwogen beslissing te nemen. Het voelde nooit alsof we onder druk werden gezet om snel een keuze te maken, wat bijdraagt aan de prettige winkelervaring. Daarnaast is het fijn om te weten dat Kamera Express 5 jaar garantie biedt op onze aankoop. Dit geeft ons extra zekerheid en vertrouwen in de kwaliteit van de producten die zij verkopen. Het is geruststellend om te weten dat we bij eventuele problemen de komende jaren op hun ondersteuning kunnen rekenen. Kortom, de combinatie van de vriendelijke en deskundige service en de uitgebreide garantie maakt dat we zeer tevreden zijn met onze aankoop en de service van Kamera Express. We raden deze winkel zeker aan aan anderen die op zoek zijn naar hoogwaardige fotoproducten en een uitstekende klantenservice.

Uitstekend professioneel en klantvriendelijk.

De website is tof maar daarna belde ik even met de helpdesk en die was zo deskundig en hulpvaardig. Vervolgens naar de winkel in Arnhem Zuid gegaan en top geholpen. Dame had veel verstand van alle mogelijkheden. Veel tips gehad over verschillende lenzen en oneindig geduld bij t helpen maken van de beste keuze. Tasje, 2 SD kaarten erbij gekocht & super blij. 3 x de beste : online, helpdesk en in de winkel en zo klantvriendelijk !!!

Heel blij met deze aankoop

Ik had een Canon M50 maar kon daarbij geen lens meer kopen die meer in kon zoomen dan de 200mm die ik had. Na advies van Kamera Express besloten een Canon R50 te kopen met 2 lenzen waaronder de Rf 100-400mm. Ik wilde namelijk mooie dieren fotos kunnen maken op vakantie. De afgelopen dagen goed uit kunnen proberen. Voor een telelens is hij lekker licht waardoor hij handzaam is en goed mee te nemen op een wandeling. Ik zie mensen met grotere lenzen niet betere foto's maken. Hij stelt snel scherp en de kwaliteit lijkt goed. Kortom, goede prijs kwaliteit aankoop.

Fijne service en goed advies

Ik ben inmiddels een paar keer in de mooie nieuwe winkel in Utrecht Leidsche Rijn geweest en ben daar heel fijn geholpen met advies voor het maken van een keuze voor mijn nieuwe camera. Ruime voorraad waarbij je de producten ook kan proberen. Ook vakkundige service voor bijvoorbeeld het reinigen van mijn oude camera. Blij met deze winkel

Van drama door diefstal naar dolblij met topadvies voor nieuwe camera!

Vlak voor onze vakantie is er bij ons thuis ingebroken en is o.a. mijn digitale camera gestolen. Ongelofelijk schrikken en vervelend. Toen we van de eerste schrik waren bekomen, besloten we dat we wel gewoon op vakantie wilden gaan. En ik wilde graag alsnog een fijne camera meenemen. Via de website van Kamera Express heb ik advies gevraagd: een betaalbare tweedehands of nieuwe camera die snel geleverd kon worden en waar ik de komende jaren nog op kan 'doorbouwen'. Met steeds nieuwe lenzen en extra's. Ik kreeg heel snel antwoord. Met een super tip. Ik ben de camera gaan kopen in de winkel in Utrecht. Ook daar werd ik erg fijn geholpen. Nuchter, eerlijk, betrouwbaar. Ik ben ervan overtuigd dat ik echt een goede camera heb gekocht die bij mij past. En dat ik geen cent teveel heb betaald. De inbraak blijft ontzettend balen. Er moet nog veel worden geregeld. Maar dit geeft wel een goed gevoel!

Wat heftig om te moeten lezen dat er bij jullie is ingebroken, snap dat dat heel veel impact heeft gemaakt zeg! Goed dat jullie de beslissing hebben gemaakt om op vakantie te hebben gaan. Ontzettend fijn dat onze winkel in Utrecht je zo goed heeft geholpen, en dat je je hierdoor beter laat voelen. Doet ons goed! Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst en ik hoop dat jullie hier alleen maar beter uit gaan komen!

Klantvriendelijk geholpen met veel expertise

Ik wilde graag een drone, maar wist niet precies wat hier handig was, hoe moeilijk het was en wat ik bijvoorbeeld nodig had. In de winkel enorm goed geholpen door iemand met veel kennis van zaken. Drone dus ook aangeschaft met wat aangeraden dingen en ben hier enorm blij mee!

Geweldig geholpen

De verkoper heeft echt de tijd genomen en alles goed uitgelegd. Hij heeft verschillende modellen laten zien en overal de voor- en nadelen bij verteld. Ook op alle vragen kregen we een antwoord. Hij gaf de ruimte om na te denken en door te vragen. Ook heb ik verschillende camera’s vastgehouden. Uiteindelijk heb ik de juiste keuze kunnen maken. Nogmaals dank.

Bedankt voor de mooie review, wat fijn dat mijn collega's je zo goed hebben begeleid in de aankoop en ook verschillende opties hebben kunnen bieden!

Persoonlijke customer service en advies op maat

Ik ging langs bij Kamera Express Gent voor de aankoop van een nieuwe videocamera. Ik wist welk model ik wou maar had nog wat extra advies nodig. Stijn nam persoonlijk ruim de tijd om op al mijn vragen te antwoorden. Ik had nooit het gevoel dat mijn vragen te veel waren of dat er een tijdsdruk was. Ik ben heel goed geholpen en heb zo in zeer snelle tijd alle materiaal kunnen aankopen en starten met videos maken. Ook de verzekering via Kamera Express op al mijn aankopen is een sterke troef. Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen en de service!

De klant is hier nog koning.

Ik kreeg bij mijn aankoop bij Kamera Express een zeer duidelijke uitleg over de camera door de verkoper en hij nam alle tijd voor mij. De camera die ik wilde moest uit het magazijn komen, maar was er binnen 20 minuten. Keurige winkel met veel keuze die het een leek niet gemakkelijk maakt. Toch met een aankoop naar huis gegaan waar ik erg blij mee ben.

Wat een geweldige service en uitleg!

Mijn dochter wilde graag een go pro, maar we hadden er weinig verstand van, dus op aanraden naar kamers express. Wat een top winkel, geweldige uitleg, niks was te veel en duidelijk en goed advies. Toen ze zei dat ze er over na wilde denken was dit geen enkel probleem. Na een week keerde wij terug om de go pro uiteraard bij hun te kopen ! De verkoper wist het nog en vond het leuk dat wij terug kwamen. Dank voor alles service, uitleg en geduld!

Bedankt dat jullie ons hebben gekozen voor de aankoop van de Gopro. Ontzettend fijn dat mijn collega's jullie geduldig hebben geadviseerd; ontzettend veel plezier met jullie aankoop!

Zeer goede service en kennis van zaken

Door een prettige eerdere ervaring opnieuw voor kamera-expres in Capelle gekozen voor de aankoop van een camera. Ondanks veel klanten, snel aan de beurt. Goede uitleg en het bedrijf neemt alle tijd voor vragen.

Bedankt voor het kiezen van Kamera Express! Fijn dat je een prettige ervaring hebt gehad en veel plezier met je camera!

Vriendelijke, uitgebreide, maar niet op alle punten correcte voorlichting.

Vriendelijke verkoper, Neemt de tijd voor uitlgebreide uitleg. Maar maakt fout door vraag over comptabiliteit huidige flitser positief te beantwoorden, terwijl dat na aankoop niet zo blijkt te zijn

Fijne winkel (Amsterdam) met enthousiast en vakkundig personeel

Al jaren koop ik mijn spullen bij Kamera Express. Dit keer heb ik eerst bij Budgetcam de lens die ik van plan was te kopen 2 dagen gehuurd, om te kijken of deze aan mijn verwachtingen voldeed. Het is toch een aardig bedrag wat je uitgeeft. (Ook daar werd ik overigens zeer fijn geholpen) Door die 2 dagen huren werd ik alleen maar enthousiaster en heb ik de lens nieuw gekocht. Zoals altijd weer prima en vakkundig geholpen bij de aankoop.

Wat een goed idee om eerst te huren en dan pas te lopen, zo weet je zeker hoe de lens zich gedraagt in het 'wild'. Leuk om te lezen dat je hierdoor alleen maar enthousiaster bent geworden, ik wens je veel plezier met de lens en bedankt dat je voor Kamera Express gekozen hebt!

Top bedrijf met alle aandacht voor de klant

Mijn fotospullen koop ik al meer dan tien jaar bij Kamera Express omdat deze winkel de klant voorop zet. Men neemt ruim de tijd voor iedere klant waardoor je wel eens wat langer moet wachten voordat je geholpen wordt. Gelukkig is er koffie en een tijdschriftentafel. De voorlichting is vriendelijk, deskundig en professioneel. Op e-mails wordt binnen de gestelde tijd gereageerd. Ook voor reparaties kan ik er terecht en word ik goed geholpen. Kortom: een fijne winkel voor alles wat met fotografie te maken heeft.

Kwaliteit prijsverhouding prima

S’avonds besteld en de volgende dag in huis. Keurig verpakt. Prima fotorugzak lichtgewicht en ruim. Tenba fulon backpack

Wat goed om te lezen! Je kunt je spullen weer mooi en netjes verpakken, veel plezier met de tas!

Prima advies door vriendelijk personeel

Mijn vriend en ik zijn ongeveer een maand geleden langs gegaan bij Kamera Express Breda om ons te laten informeren over een nieuwe camera. Er werd uitgebreid de tijd genomen om de verschillen tussen diverse systeemcamera's uit te leggen. Na het advies wilden we nog niet direct een camera kopen, omdat het toch best een grote uitgave is. Dit was geen probleem. Twee weken geleden zijn we terug gegaan, omdat we de camera toch graag willen hebben. Daar werd opnieuw de tijd voor ons genomen, inclusief tijd om te kijken of onze meegenomen oude apparatuur nog geld waard was. Al met al een prima service en een hele mooie camera rijker!

Geweldige service en mooie acties in de winkel

Voor de aankoop van de OM SYSTEM M.Zuiko Digital ED 150-600mm F/5.0-6.3 IS ben ik naar de winkel in Capelle aan de IJssel gegaan. Daar heb ik genoten van de cashback actie en was ik positief verrast door het hoge bedrag dat ik terug kreeg voor mijn oude camera. Door Dennis werd ik aan de balie goed geholpen. Hij nam alle tijd voor al mijn vragen, ondanks de drukte in de winkel.

Vriendelijk personeel met veel passie en enthousiasme voor fotografie

Vandaag onwijs goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe zoomlens voor mijn Canon camera. Met veel expertise en enthousiasme geholpen door het vriendelijke personeel!

Wat een mooi compliment Bregje! Bedankt hiervoor, ik wens je veel plezier met de zoomlens!

Geweldig en nu ook fysiek!

Ik maak altijd een studie over iets wat ik graag wil hebben. We waren op Curaçao en we wilden graag de aanwezige Flamingo's mooi op beeld. Helaas snappen die dieren niet dat je ze graag wat dichterbij wilt zien... ;) Met alleen een iPhone en een drone is het dan lastig: iPhone zoom is natuurlijk niets en een drone oplaten verschrikt de Flamingo's... Ik wil op behoorlijke afstand foto's kunnen nemen of filmen. Tja.. een bridge camera zou dit kunnen! Niet eentje waarbij je binnen, door een kleine sensor, niets kunt, maar liever eentje voor alledaags gebruik. De Sony DSC-RX10M4 leek me wel wat! We gingen toch naar Scheveningen, dus een zijstapje naar Kamera-express Den Haag moest kunnen. Wat een goede winkel: ze nemen de tijd en geven zeer goed advies! Ben hier al jaren een Online klant, maar nu voor het eerst fysiek. Het was een zeer goede ervaring. Ga ik zeker vaker doen! Lees net dat ik ook nog een 5 jaar garantie krijg op mijn aankoop. Top!

Blij zoals altijd

Op de website had ik een mooie occasionlens gevonden. Na deze gereserveerd te hebben, bleek de reservering 24 uur te duren. Helaas ging ik dat niet redden. Na een mail met de vraag of dat deze langer gereserveerd kon worden kreeg ik daar snel de reactie dat dat mogelijk was. Ik werd snel en keurig geholpen door een onwijs enthousiaste (zoals ze allemaal zijn) medewerker. Het is altijd weer een feestje om bij kamera express te komen! Ik hoop snel nog te komen kijken voor een andere body om mijn set nog mooier te maken.

Als het kan houden we graag een product wat langer voor je vast. Fijn dat we je in deze zo goed konden helpen. Ik hoop dat de lens je fantastische beelden zult geven. Ik wens je er veel plezier mee!

Ik wilde een compactcamera en jullie collega kwam met de Canon EOS R100 + RF-S 18-45mm IS STM ben er helemaal blij mee! Helemaal zin in om de camera te gaan gebruiken bedankt voor de service.

Essebaan 55

2908 LJ Capelle aan den ijssel