Makkelijk en goed werkende site

Goed en duidelijk werkende site, snelle levering en vooral het juiste bestelde product. En markt conforme prijzen.

snelle levering, uitstekende service. In één woord TOP !!!

Snelle reactie en goed service

Voor het eerst besteld en meteen een goede snelle reactie op mijn bestelling. Fijn!

Al eerder daar brace besteld, goed advies gekregen

Zeer snelle levering.

Niets op aan te merken.

Hele goede en snelle service.

Er was helaas een verkeerd product gevoegd bij mijn bestelling. Via mail contact was dit ontzettend snel en netjes opgelost!

Goede kwaliteit prijs en snelle levering

Overzichtelijk website met goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle en correcte levering met goede track en tracé.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd goede kwaliteit

Zie bovenstaande niets toe te voegen😊

Snelle goeie levering

Goeie snelle levering

Snelle levering, goede verpakking.

Zoals hierboven vermeld, De levering was snel, binnen een paar dagen. Ondanks het zware gewicht was de verpakking heel gebleven.

Goed materiaal, snelle levering.

Snel, vriendelijk en geen gedoe

Ik wilde mijn bestelling ruilen en dat werd zonder problemen snel geregeld. Echt fijn. Geen gedoe, geen regeltjes.

Snel en zonder gedoe geleverd

Ontzettend fijne massage wax, veel plezier voor de klant maar ook voor de masseur.

snelle service

Duidelijke website. Producten goed omschreven.

adequaat, klantgericht, persoonlijk

Bij een late levering, wordt dit persoonlijk gemeld bij klant en overlegt. Bij een klacht wordt dit positief opgelost, verder geen "gedoe". Heel prettig.

Geweldige site en goede service

Ik heb wat rondgekeken op site, bestelling gedaan en volgende dag was het er al! Top!

Snel geleverd. Super

Fijne site waar t duidelijk staar

Tis nog even wennen aan t product als je olie gewend bent. Qua geur valt het mij tegen, echter om mee te werken bevalt na 1 dag goed. De levering was vertraagd maar dat lag aan post nl.

Prima snelle levering, geen probleem

Prima snelle levering zoals aangeven, geen probleem.

Snelle levering. Redelijke prijs. Jammer van de verzendkosten.

AIM wigjes besteld. Snel geleverd. Verzendkosten zijn relatief hoog voor zo'n product dat zelf niet zo duur is

Goed geregeld

Na telefonisch overleg over de producten, in de webshop alles kunnen bestellen. Levering was een dag verlaat, dit lag aan Post NL. Erg blij met mijn producten. Ruiken erg lekker en de behandelde cliënt was ook erg tevreden.

Goed product maar de foto’s kloppen niet net de inhoud.

De foto bij het starterspakket Songbird klopt niet met met de beschrijving van het pakket. Op de foto staan nl 10 potjes wax afgebeeld en 1 liquiwax. In het daadwerkelijke pakket zaten 5 potjes wax. Uiteindelijk staat dat ook in de beschrijving, maar ik vind het misleidend.