Nadat ik telefonische contact heb opgenomen is mijn bestelling snel bezorgt. Goede service Bedankt !

Goede snelle service

Snelle service, goede kwaliteit producten!

Snelle service. Altijd goed!

Uitstekende leverancier. Snelle levering.

Professioneel!

Producten snel geleverd. Goede uitleg op de website.

Super service en snelle levering

Ben zeer tevreden. Duidelijke site, snelle levering en goede serive

Cuppingset is zeer professioneel, zeer tevreden over ook de massage wax ben ik blij mee. 100% natuurlijk en heeft een fijne geur..

Had set met cups besteld, nette mail gehad dat de levering niet op tijd zou zijn; vind het fijn om op de hoogte gehouden te worden, dit ging prima, uiteindelijk de levering nog eerder binnen dan verwacht!

altijd perfect

snel, duidelijk en betrouwbaar bedrijf

Goede kwaliteit voor niet te duur. Erg tevreden.

Fijne samenwerking

Soms loopt het contract wat traag via WhatsApp, maar bestellingen zijn snel afgeleverd.

Veel keus

Snelle bezorging

Ik ben blij met mijn aankoop van massagewax

precies zo het hoort

Hele fijne wax om mee te masseren

Hele fijne wax om voetreflexmassages mee te geven.

Heel tevreden, een aanrader

Snelle levering en goede service. Bovendien hebben ze hele fijne producten om mee te werken. Aanrader!

Fijne en betrouwbare webshop

Kan altijd vinden waar ik naar op zoek ben. Snelle bezorging.

Overzichtelijk website en goede prijs met een snelle levering

Hier kan je voor een scherpe prijs kwaliteit kopen

Snel en zorgvuldig

Goede service, goed verpakt en snel in huis

Goede prijs/kwaliteit verhouding, fijne service en snelle verzending.

Snell Service. en goed product!

Snell Service. en goed product!

Snelle antwoorden op vragen per mail en goede service

Prettig samenwerken met Fascia Shop. E-mails worden snel beantwoord. Bij een van mijn bestellingen was iets mis gegaan, en het werd meteen hersteld.

Snelle verzending

Goede service, mooie producten, snelle levering

Alles keurig en snel geleverd. Er was iets mis gegaan met de eerste levering en dit is keurig en snel opgelost.

Over Fascia Shop

Fascia Shop is een bedrijf dat is opgericht in 2014 door twee fysiotherapeuten. Wij leveren een uitgebreid assortiment braces, verbruiksmaterialen en trainingsproducten aan fysiotherapeuten, personal trainers en particulieren. Om dit te leveren werken wij samen met merken over de hele wereld en zijn wij trotse distributeur van merken als Nasara, AcuTop, Sanctband en Songbird. Ben je op zoek naar een betrouwbare partner voor een eerlijk advies tijdens het aanschaffen van producten? Wij beschikken over een ruime ervaring in de branche voor optimale ondersteuning. Wij zijn altijd bezig met het overtreffen van de klantverwachting!