Snel en betrouwbaar

Er stond een dubbele bestelling van ons we zijn toen gebeld of dit wel klopte. Super service.

Tegemoet gekomen aan mijn teleurstelling.

Op een envelop van Pino, die ik in de bus kreeg, stond dat ik recht had op korting op de volledige bestelling. Bij het doen van mijn bestelling had ik uiteindelijk geen recht op die korting. Dat vond ik zeer misleidend. Na overleg met Pino over de situatie kwamen zij mij financieel tegemoet door de verzendkosten niet te verrekenen. Dat vond ik heel netjes. Tip voor Pino: zet voortaan op de envelop: . .% korting bij besteding vanaf €150.

Kwalitatief materiaal en snel geleverd.

Prima, snelle levering. Massagewax is een fijn product om mee te werken!

vlotte aflevering!

Snelle reactie op mijn mail en zeer snelle bezorging vervolgens!

Snelle verzending. Producten goede prijs kwaliteit

Werd netjes gebeld omdat er 1 product later geleverd zou worden

Fijn in gebruik

Ik heb verschillende producten van songbird in mijn praktijk gebruikt, plakt niet en is gripvast voor bindweefsel behandelingen.

Netjes verpakt, prachtige kwaliteit.

Super snelle levering mooie spullen

Snelle en correcte levering!

Nadat ik telefonische contact heb opgenomen is mijn bestelling snel bezorgt. Goede service Bedankt !

Goede snelle service

Snelle service, goede kwaliteit producten!

Snelle service. Altijd goed!

Uitstekende leverancier. Snelle levering.

Professioneel!

Producten snel geleverd. Goede uitleg op de website.

Super service en snelle levering

Ben zeer tevreden. Duidelijke site, snelle levering en goede serive

Cuppingset is zeer professioneel, zeer tevreden over ook de massage wax ben ik blij mee. 100% natuurlijk en heeft een fijne geur..

Had set met cups besteld, nette mail gehad dat de levering niet op tijd zou zijn; vind het fijn om op de hoogte gehouden te worden, dit ging prima, uiteindelijk de levering nog eerder binnen dan verwacht!

altijd perfect

snel, duidelijk en betrouwbaar bedrijf

Goede kwaliteit voor niet te duur. Erg tevreden.

Fijne samenwerking

Soms loopt het contract wat traag via WhatsApp, maar bestellingen zijn snel afgeleverd.

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goede producten

Veel keus

Snelle bezorging

Ik ben blij met mijn aankoop van massagewax

Over Fascia Shop

Fascia Shop is een bedrijf dat is opgericht in 2014 door twee fysiotherapeuten. Wij leveren een uitgebreid assortiment braces, verbruiksmaterialen en trainingsproducten aan fysiotherapeuten, personal trainers en particulieren. Om dit te leveren werken wij samen met merken over de hele wereld en zijn wij trotse distributeur van merken als Nasara, AcuTop, Sanctband en Songbird. Ben je op zoek naar een betrouwbare partner voor een eerlijk advies tijdens het aanschaffen van producten? Wij beschikken over een ruime ervaring in de branche voor optimale ondersteuning. Wij zijn altijd bezig met het overtreffen van de klantverwachting!