Top service!

4 Gua Sha steentjes gekocht voor cadeau te doen. Het waren mooie goed afgewerkte steentjes. Helaas had een steentje een beschadiging. Na een telefoontje werd dit snel opgelost, de volgende dag kreeg ik een nieuw steentje geleverd.

Goed en snel

Alles is dik in orde.Het product is naar wens en is prima afgeleverd. Wel wat hoge verzendkosten voor een klein product.

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Zie zin

Grand!!

Great contact and fast delivery - again at any time

Goed artikel, fijne massageballen

Ik gebruik de massageballen voor mijn cliënten en voor mijzelf om thuis de triggerpoint mee te bewerken.

Die Massagewachse sind flüssig wie fest eine perfekte Alternative zu Öl.

Die Lieferungen und die Kommunikation mit dem Shop sind perfekt. Ich habe die Firma Songbird schon auf Instagram kennen gelernt. Im September dann endlich live auf der Messe gesehen wo ich dann die Produkte live testen konnte. Erstmal habe ich nur zwei Sachen zur Probe mitgenommen. Eine Woche habe ich damit gearbeitet und war überzeugt. Mittlerweile arbeite ich nur noch mit den Wachsen, da es für jede Behandlungsform das passende Wachs gibt.

Snelle levering en blij met het product

Blij met de producten

Prima product en snelle levering

Prima product en snelle 3.al meerder malen besteld

Alles prima

Alles prima

Fijne bestelling

Ik heb pompjes besteld voor mijn cupping en gelijk 2 kleine cups. Communicatie was prima, levering en ontvangst bestelling ook. Tevreden klant!

Gewoon goed

Duidelijke website, goede service.

Vlotte service

Leuk dat er enkele oliesamples bij de levering zaten.

Uitstekende en snelle service!

Goede produkten, snel geleverd en altijd een klein cadeautje erbij! Dik tevreden!

Snelle en goede service

Pakketje was stuk aangekomen en direct nieuw ontvangen!!

Snel

Prima kwaliteit!

Snelle service duidelijke website

Al heel snel de spullen binnen gekregen. Duidelijke website met zoeken. Al vaker besteld.

Fijne snelle service

Bestellen gaat makkelijk en fijn dat je de bestelling de volgende dag al op kunt halen. Persoonlijk contact via een telefoontje dat bestelling klaar staat.

Werken super

Top product en snelle levering

De cips zijn super en snelle levering

Hele fijne en snelle service. Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling. Bestelling is ook goed verpakt. Heel blij met mijn bestelling

Uitstekende spullen

Gewoon goed

Fijne shop en snelle levering

Leuke shop en je wordt dadelijk geholpen zeker een aanrader

Zending niet ontvangen !!!!!

Mijn zending werd blijkbaar afgeleverd in debrecen ??!?? Graag dringend reactie en oplossing !!! Mvg Nancy 0032477455516

Snel,correct en behulpzaam

Zie hier boven

Snel goede levering

Over Fascia Shop

Fascia Shop en Songbird Massagewachs is een bedrijf dat is opgericht in 2014 door twee fysiotherapeuten. Wij leveren een uitgebreid assortiment braces, verbruiksmaterialen en trainingsproducten aan fysiotherapeuten, personal trainers en particulieren. Om dit te leveren werken wij samen met merken over de hele wereld en zijn wij trotse distributeur van merken als Nasara, AcuTop, Sanctband en Songbird. Ben je op zoek naar een betrouwbare partner voor een eerlijk advies tijdens het aanschaffen van producten? Wij beschikken over een ruime ervaring in de branche voor optimale ondersteuning. Wij zijn altijd bezig met het overtreffen van de klantverwachting! --------------------------------------------------------------------------------- Die treibenden Kräfte hinter Songbird Massagewachs Deutschland sind David Jansen und Joris van Hulten, beide Massage- und Physiotherapeuten. Wir haben Fascia Shop vor sechs Jahren gegründet, weil wir qualitativ hochwertige und dennoch erschwingliche Produkte für myofasziale Behandlungen auf den niederländischen Markt bringen wollten. Im Laufe der Jahre kamen Massage- und Faszienlöseprodukte von Songbird Naturals auf uns zu. Unserer Meinung nach stellt dieses englische Unternehmen wunderschöne Produkte her, die wir selbst häufig und mit großer Zufriedenheit in unserer täglichen Praxis verwenden. Wir arbeiten stets daran, die Erwartungen unserer Kunden zu übertreffen!