Ik ben zeer tevreden.

Hele goede service en perfecte producten. Aanrader!

Snelle toezending

Fijn om Songbird Beebalm in Nederland bij Fascia te kunnen bestellen. Heel fijn product. De bestelling was eenvoudig te plaatsen en werd snel bezorgd.

Prima, alleen de levering was niet heel snel. 5 dagen

Levering duurde 5 dagen

Dachten mee hoe ik mijn pakket zo snel mogelijk zou kunnen krijgen. Zochten mee in de mogelijkheden in de tijden die ik kon, om het af te halen.

toplevering

redelijk snel geleverd ondanks dat ik in Duitsland woon

Tevreden over product en levering

Betaling vis Ideal lukte niet

Prima in orde

Alles in orde, prima producten, goed verpakt, alleen mocht nog wat sneller zijn met verzenden.

Goede communicatie en levering

Mijn 1e ervaring was top. 1 product was tijdelijk niet op voorraad, daar werd ik meteen over geïnformeerd en zo werd dat goed opgelost. Zeer tevreden en zal zeker terugkomen bij fasciashop

Mijn eerste koop. Netjes verpakt en snelle vwrzending

Gewoon goed

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en goede kwaliteit.

Zeer aangenaam om mee te werken!

Zeer aangename substantie om mee te werken. De wax is ideaal voor een deep tissue of sportmassage. In combinatie met 1pompje liquid wax of zoete amandelolie verkrijg je de ideale substantie voor een relaxatie massage. Zeer zuinig in gebruik en laat geen vettige laag achter. Ik ben ben fan.

Fijne wax met mindere PostNL

Eerst zou PostNL het product bij een kluis deponeren. Dit werd op het laatste moment veranderd naar een winkel, die aangaf op goede vrijdag op hun site tot 18.00u open te zijn. Aankomend om 17.15u bij de winkel was deze gesloten. Volgende dag wel pakketje in goede orde kunnen ophalen.

De website van Fasciashop is overzichtelijk, het assortiment is ruim en de levering is snel. Ik ben fan van de Songbird reflexologiewax.

goede website en snelle levering

website is overzichtelijk en bestellen is makkelijk. goede communicatie mbt tot de bestellen en snelle bezorging.

Snel geleverd!

Snel geleverd en goede producten.

Hoe het eruit ziet zo is het ook .

Super Produkte, schneller Versand

Ich habe die songbird Produkte bestellt, die ich für meine Massagen benutze. Ich bin sehr zufrieden mit der Kommunikation und mit dem schnellen Versand. Ich freue mich, das es jetzt viel einfacher ist, die ganze Auswahl von songbird Massage Wax zu bestellen.

prima service

prima en snelle levering.

Prima service, snelle levering

De eerste keer bij deze website besteld, zeer tevreden over de prijs en service.

Snel en simpel.

Gegoogled voor songbird fascia tussenstof. Gevonden en meteen besteld . Binnen paar dagen was het er . Top

Snelle levering en fijn spul

Snelle levering en fijn spul.

Goed product en snelle levering

zeer tevreden

Goede spullen voor een redelijke prijs. Goede service. Kreeg zelfs een track en trace voor een brievenbus pakketje. Aanrader ben tevreden

Milhezerweg 27 5752BA Deurne

Over Fascia Shop

Fascia Shop en Songbird Massagewachs is een bedrijf dat is opgericht in 2014 door twee fysiotherapeuten. Wij leveren een uitgebreid assortiment braces, verbruiksmaterialen en trainingsproducten aan fysiotherapeuten, personal trainers en particulieren. Om dit te leveren werken wij samen met merken over de hele wereld en zijn wij trotse distributeur van merken als Nasara, AcuTop, Sanctband en Songbird. Ben je op zoek naar een betrouwbare partner voor een eerlijk advies tijdens het aanschaffen van producten? Wij beschikken over een ruime ervaring in de branche voor optimale ondersteuning. Wij zijn altijd bezig met het overtreffen van de klantverwachting! --------------------------------------------------------------------------------- Die treibenden Kräfte hinter Songbird Massagewachs Deutschland sind David Jansen und Joris van Hulten, beide Massage- und Physiotherapeuten. Wir haben Fascia Shop vor sechs Jahren gegründet, weil wir qualitativ hochwertige und dennoch erschwingliche Produkte für myofasziale Behandlungen auf den niederländischen Markt bringen wollten. Im Laufe der Jahre kamen Massage- und Faszienlöseprodukte von Songbird Naturals auf uns zu. Unserer Meinung nach stellt dieses englische Unternehmen wunderschöne Produkte her, die wir selbst häufig und mit großer Zufriedenheit in unserer täglichen Praxis verwenden. Wir arbeiten stets daran, die Erwartungen unserer Kunden zu übertreffen!