Kwalitatief goede producten voor een betaalbare prijs. Daarnaast worden de producten (wanneer ze op voorraad zijn) snel geleverd.

Eerste bestelling

Mijn eerste bestelling gedaan en het is me zeer goed bevallen

Het product doet precies wat ik ervan verwacht

Makkelijk en handig bestellen, prima service.

Ik had 5 potjes wax besteld. Deze werden vrij snel geleverd.

Fijn artikel

Dit artikel geeft goede resultaten, ik heb er baat bij.

Prima levering

Probleemloze bestelling en levering, prima product (fascia wax).

Fantastisch!

Ik ben heel blij met mijn nieuwe cups! Ik twijfelde nog of ik voor goedkopere zou gaan maar ik ben blij met deze investering. Ze liggen goed in hand, zijn makkelijk weer aan te zuigen tijdens het masseren en de kwaliteit is erg goed. Ook de verschillende groottes zijn heel fijn. Ik ben er zeer over te spreken!

Onduidelijkheid over betaling

Ik krijg eerst bericht dat ik heb betaald en vervolgens in dezelfde minuut een verzoek om openstaande factuur te betalen. Tja, dat wekt geen vertrouwen. Vr. Gr. H. Sijtema

Snelle levering, beroerde bezorging

Bestellen en levering snel en mooi product. Bezorging slecht. werd gewoon bij algemeen punt afgeleverd en niet op adres bezorgd. Geen reden hiervoor aangezien er gewoon iemand aanwezig was.

vlot geleverd, goed verpakt (op 1 potje na waarvan de deksel los was geraakt). Fijne massage wax met lekkere geurtjes

Snelle levering.

Superfijn

Goede tape! Blijft goed zitten, bij sport

Gebruik de tape voor hiel versteviging bij het voetballen. Hechting en versteviging zijn prima!

Helemaal top

Zoals beloofd.

Correct en vlot bezorgd

Als boven

Goede website en snelle levering.

Mooie producten en goed afgeleverd

Mooie en kwalitatief goede producten.

heerlijke wax

een heerlijk smerende wax. Ik vraag me alleen af of alle ingrediënten natuurlijk zijn.

De perfecte wax

De wax van Songbird is erg prettig om mee te werken als voetreflextherapeut, de juiste verhoudingen om goed te kunnen behandelen, top!

Goede en snelle levering. Goed product. Heel tevreden.

Fijne producten

Snel in huis!

Goede kwaliteit producten.

Ik bestel hier regelmatig omdat de kwaliteit ontzettend goed is en er snel geleverd wordt.

Reliable supplier!

Easy to place an order online. Very good products. Easy to pay. Convenient delivery. Will certainly buy again.

Snelle levering! En top producten

Milhezerweg 27

5752BA Deurne

Over Fascia Shop

Fascia Shop en Songbird Massagewachs is een bedrijf dat is opgericht in 2014 door twee fysiotherapeuten. Wij leveren een uitgebreid assortiment braces, verbruiksmaterialen en trainingsproducten aan fysiotherapeuten, personal trainers en particulieren. Om dit te leveren werken wij samen met merken over de hele wereld en zijn wij trotse distributeur van merken als Nasara, AcuTop, Sanctband en Songbird. Ben je op zoek naar een betrouwbare partner voor een eerlijk advies tijdens het aanschaffen van producten? Wij beschikken over een ruime ervaring in de branche voor optimale ondersteuning. Wij zijn altijd bezig met het overtreffen van de klantverwachting! --------------------------------------------------------------------------------- Die treibenden Kräfte hinter Songbird Massagewachs Deutschland sind David Jansen und Joris van Hulten, beide Massage- und Physiotherapeuten. Wir haben Fascia Shop vor sechs Jahren gegründet, weil wir qualitativ hochwertige und dennoch erschwingliche Produkte für myofasziale Behandlungen auf den niederländischen Markt bringen wollten. Im Laufe der Jahre kamen Massage- und Faszienlöseprodukte von Songbird Naturals auf uns zu. Unserer Meinung nach stellt dieses englische Unternehmen wunderschöne Produkte her, die wir selbst häufig und mit großer Zufriedenheit in unserer täglichen Praxis verwenden. Wir arbeiten stets daran, die Erwartungen unserer Kunden zu übertreffen!