Vlotte service, vriendelijk, enz.

Voldoet aan de verwachtingen!!

Snelle levering en de hoezen zijn van een stevige kwaliteit.

Zoals altijd prima

Al voor de3e x bij yoby besteld, wederom prima service. Snelle levering, goed verpakt

Snelle reactie van klantenservice en ze vragen zelfs wanneer ik aanwezig kan zijn om het pakje te ontvangen

Super snelle service!

Altijd super blij mee! Snelle service

Top !

Snel en goed, perfect !

super snel en netjes verpakt

Super snel geleverd en netjes verpakt

Min of meer

U rekende ons 11,80 € aan voor verzendkosten doch deze waren slechts 7,45 € ! een beetje groot verschil.

Prima prijs, snelle levering

super snelle levering

's avonds besteld, volgende dag geleverd. goed verpakt

Enige nadeel hoge verzendkosten, verder snelle levering en keurig verpakt

Perfect en snel!

Mooie haakjes, veel steviger dan gedacht. Snelle levering! Top!

Snelle levering, onwijs leuke kinder/baby hangers.

Goed!!!

prima assortiment, snel geleverd

Bezorgdienst doet kwaliteit de das om

Ofschoon het bestelde product sneller dan verwacht geleverd werd, heeft de bezorgdienst, DHL, er een zooitje van gemaakt. Wij zijn de hele dag thuis gebleven, maar hebben geen bezorger gezien. Omstreeks 16.00 uur (het tijdstip dat het pakket bezorgd zou moeten zijn) nog steeds geen aflevering. Op internet gekeken aan de hand van track and trace: pakket zou al afgeleverd zijn!?!?! Noch op de veranda, noch in de voortuin enig pakket aangetroffen en ook geen kaartje in de brievenbus. Klacht ingediend bij DHL; afhandeling zou ongeveer 5 dagen in beslag nemen. Vierentwintig uur later troffen wij het pakket kletsnat tussen de planten in een bloembak aan en er lag een nat kaartje van DHL naast, dat de bezorger het pakket niet af kon geven, want er zou niemand thuis zijn geweest. Daarom heeft hij het maar aan de straatkant naast een vuilcontainer (of in zijn termen: een contener) gezet, waarschijnlijk omdat hij te lui was om het pakket op de veranda te leggen of vanwege tijdsgebrek. Omdat de aflevering niet fysiek aan ons was gedaan, kan deze bezorger ook nimmer een handtekening voor ontvangst hebben gehad.

Helaas is deze levering gedaan door DHL en geheel niet zoals yoby.nl, van hen gewend zijn. Wellicht een slechte bezorger geweest. Yoby.nl doet er alles aan om bestellingen snel en correct te - laten - bezorgen, maar helaas hebben wij de aflevering door een externe partij zoals DHL niet in de hand. Uiteraard hebben wij ons beklag gedaan. Dit soort nare afleveringen komen gelukkig zelden voor.

Aanrader

Prima assortiment, prijzen en kwaliteit. Snelle levering en artikel prachtig ingepakt. Mijn eerste keuze voortaan.

Goeie website, assortiment en levering. Zou zo weer wat bestellen

Goed product

Snellelevering;goed telefonisch kontakt

Goede snelle service,maar de website was helaas niet up to date:het bestelde product was niet meer leverbaar, Plastc kledinghoezen van 130cm waren niet meer leverbaar in de afgebeelde pakketten van 25 stuks,terwijl dit op de website stond vermeld, Dus nu een rol van 100 stuks besteld🥴

Geweldige site

Hele duidelijke site, goede prijzen, snelle service👍👍

Ik had per abuis iets verkeerd besteld en kon het netjes ruilen goede service

Snelle levering en prima kwaliteit

Heel eenvoudig en met snelle levertijd besteld. Prima kwaliteit; niet te zwaar en niet te licht. Goede prijs/kwaliteit-verhouding!

Kan het product (nog) niet beoordelen

Wel betaald, zending HMNPJZVDP die is verstuurd op 26 sept. nog steeds niet ontvangen.

Toppie

Alles goed geleverd.

Goede prijs en volgende dag al binnen!