Mijn bedrukte pennen en mokken zijn top!

Leuke draagtassen, mooie bedrukking en correcte service.

Snelle service!

Uitstekende service en snelle levering!

Al meerdere jaren bestellen wij onze pennen hier met tevredenheid.

Snelle support

Bestelling met korte deadline werd vlot gehaald. Vlotte, snelle en vriendelijke dienstverlening!

Snelle en correcte levering - product zoals verwacht

We kregen snel en correct onze levering zoals we gevraagd hadden. Het product ziet er prima uit, valt goed mee. Alleen jammer dat de zwarte plastic lunchtrommels los in een kartonnen doos zitten waardoor ze toch erg stoffig/oppervlakkig vuil zijn en wij ze moeten afstoffen stuk per stuk. Maar verder prima

Snelle levering en top service

Snelle levering en top service

Ik had pennen met opdruk besteld via de Pennenboer. Hierbij hebben de medewerkers van de Pennenboer mij goed te woord gestaan. Snelle en goede afhandeling gehad. Producten in goede orde ontvangen helemaal tevreden.

Waardeloos

Heb voor de kerst al aanstekers besteld en nu heb ik ze nog niet.. op de site staat snelle levering, maar ze maken niks waar.. Waardeloos gewoon.. gewoon bijna een maand later en nog niks.. Nou bedankt voor de snelle service hoor...

Kan beter!

De wachttijd was langer dan op de website stond. Helaas was het resultaat ook niet helemaal naar wens. De bedrukking is niet scherp, erg jammer! Contact aan de telefoon was wel prima.

ziet er prima uit

prima product, goede samenwerking om tot eindresultaat te komen; voor herhaling vatbaar

Snelle service en uitstekende kwaliteit!

We hebben onlangs weer opnieuw bedrukte pennen besteld. Die konden in overleg erg snel geleverd worden en de kwaliteit was opnieuw perfect. Aanrader!

Slecht

Geen goede ervaringen slechts communicatie

Netjes, vlotte reacties en levering en een prima produkt!

Het duurt zo lang voor het bij je thuis is

4maanden gewacht maar uiteindelijk gekregen 100stuks voor 150 euro

Snelle levering en product is zoals verwacht.

Snel, goed, prettig contact en een scherpe prijs

Op zoek naar pennen met bedrukking. Aanbod in overvloed. Gekozen voor De Pennenboer? Als eerste op basis van de website. Dat is het eerste contactpunt. Zeer werkbaar. Je weet wat je krijgt en wat de prijzen zijn. Bestelling geplaatst snelle reactie en levering in aangenaam contact.

Bedrukte ballen bleken bestickerd

Besteld: 50 strandballen met opdruk Ontvangen: 50 strandballen met stickers erop Contact over bestelling en drukvoorbeeld liep vlot. Na betaling bleek de gewenste bal niet meer op voorraad, geboden alternatief was óf kleinere bal voor hetzelfde geld, óf andere kleuren. We hebben gekozen voor andere kleuren. Snelle levering, maar ballen bleken bestickerd ipv bedrukt. (Kwaliteit van de ballen overigens ook teleurstellend.) Toen we een klacht indiende over de 'bedrukking', werd herhaaldelijk verwezen naar ons akkoord op het drukvoorbeeld (nergens in de communicatie of drukvoorbeeld is ooit het woord 'stickers' genoemd, altijd 'bedrukking') en bleef tot slot reactie uit.

Beste Martje, Naar aanleiding van jouw beoordeling op Kiyoh onze reactie. Wij hebben aangegeven dat; wij de strandballen niet kunnen bedrukken zoals in eerste instantie gezegd is. We hebben een aangepaste digitale drukproef van de strandbal gestuurd incl. bedrukking/wit vlak. Hier heb jij akkoord op gegeven. Wij hebben contant met je opgenomen n.a.v. de klacht. Helaas konden wij niet aanbieden hoe je het wenste, het was niet naar jullie wens. Dus konden wij niet tot een gemeenschappelijk akkoord komen. Met vriendelijke groet, De PennenBoer.

Zeer tevreden.

Bestelling werd snel en netjes geleverd. Wij zijn tevreden.

duidelijk en snel

duidelijk en snel

uitstekende ervaring!

De pennenboer heeft er echt alles aan gedaan om geschenken op tijd te leveren. alles was perfect in orde! nogmaals dank

Alles prima in orde

Makkelijke site en snelle levering

Top service, snelle reactie en blij met de tassen

Goed geadviseerd en blij met het eindresultaat.

Geen reactie op vragen / offerte aanvraag

Ik wilde graag klant worden, maar waarschijnlijk een te kleine offerte aanvraag. Ben al een week bezig om een offerte te ontvangen met de juiste proefdruk van een blauwe pen. Kijk nu ergens anders, jammer. De website ziet er mooi uit.

Beste Remco, Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren bij je offerteaanvraag en het verkrijgen van de juiste proefdruk van de blauwe pen. Echter hebben wij op woensdag 30 augustus je een digitale drukproef gestuurd. Onze mails kunnen ook wel eens in de spambox terecht komen. We begrijpen dat een snelle en accurate service essentieel is, en het spijt ons dat we niet aan deze verwachting hebben kunnen voldoen in jouw geval. Mocht je in de toekomst nog interesse hebben in onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zouden graag de kans krijgen om je beter van dienst te zijn.

Anders bedrukt dan voorbeeld, doodgezwegen door klantenservice

Ik heb 50 petjes besteld. Mijn ervaring: Hetgeen is geleverd (een dagje later dan uitdrukkelijk afgesproken, maar vooruit) ziet er duidelijk anders uit dan het drukvoorbeeld dat ze hebben gestuurd. Vooraf was het contact per mail steeds snel en vriendelijk, maar toen ik over bovenstaande klaagde kreeg ik geen reactie. Na aandringen een 'Oh sorry niet gezien, ik kom er deze week op terug', en daarna niks meer. Ook niet na nogmaals mailen. We zijn inmiddels 2 maanden verder. Niet een manier om met (ex)klanten om te gaan.

Over De Pennenboer

Wil je gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vind je een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die je bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van jouw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt doordat je het assortiment kunt filteren: in no time vind je het perfecte geschenk. Wanneer je deze bestelt ontvang je een gratis digitale proefdruk en pas na jouw akkoord gaan de geschenken in productie. De reviews die op deze pagina staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. Alle verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de reviewer niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.