Uitstekende service en kwaliteit

Snelle reactie op vragen, prettig dat vooraf een digitale proefdruk wordt gestuurd, erg goede kwaliteit glazen.

Aardige behulpzame contactpersonen en goed product !

Aardige behulpzame contactpersonen en goed product !

Erg goede kwaliteit en snel geleverd

Erg goede kwaliteit, duidelijke communicatie via de mail over op of aanmerkingen en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen en mooie kwaliteit

Makkelijke site om de pennen te bestellen met eigen tekst. Na akkoord drukproef vis de mail snel in productie genomen. En een mooie pennen geleverd gekregen!

Snel netjes en fijne communicatie

Heb een doos pennen besteld. Deze werden direct in een mail naar mij doorgezet met een voorbeeld. Deze kon ik nog aanpassen. Na het aanpassen kreeg ik een bevestiging binnen. 3 dagen kreeg ik de pennen binnen. Mooi gegraveerd! Zeker een aanrader!

Goede kwaliteit

Mijn bestelling kwam na anderhalve week aan. Tevreden klant.

Top product

Prima service.

Prettig telefonisch contact.

in 1 woord prima

snelle en zeer goede service

Erg goede ervaring met de producten en service van De Pennenboer!

Prima service en producten

Geweldige service!

We hebben aanstekers besteld, geweldige service!

Goede kwaliteit producten voor de juiste prijs

Overzichtelijke website, juiste prijs voor de producten. Potloden laden bedrukken waren mooi binnen de beloofde tijd binnen. Gaan zeker nogmaals bestellen wanneer de huidige voorraad op is!

Goed overleg via mail of product goed is en daarna snelle levering

Goede en snelle service

Goede communicate, service en mooie producten. Ook heel snel geleverd.

Super Service

Vlotte communicatie met medewerkers en snel geleverd!

Erg blij met de bedrukte potloden

Bij De Pennenboer heb ik bedrukte potloden besteld. Het bestellen zelf ging heel eenvoudig, de potloden zijn snel en keurig geleverd. Alles dik in orde dus!

Prima en op tijd geleverd

Netjes en snel geleverd.

Goede communicatie en mooie bedrukking van goede kwaliteit

Nadat ik op de site mijn opdracht had verstuurd kreeg ik een duidelijke mail met daarin mijn opdracht. Vervolgens kreeg ik de proefdruk via de mail opgestuurd met de vraag of dit juist was. Daarna werd de bedrukking gedaan en werd het snel geleverd. Het contact over de bedrukking was fijn en duidelijk. Een correctie kon binnen een dag worden geregeld.

Snel geleverd en precies als gewenst

Zelfs in de drukke decembermaand werden de tassen snel geleverd. Prettige communicatie met medewerkers, er werd snel gereageerd en goed meegedacht.

Goede service en kwaliteitsopdruk

Wij hebben 550 bierglazen besteld. Kwaliteit van de opdruk was uitstekend.

Prima bedrijf

Bestellingen gemakkelijk gemaakt en goeie info en snel antwoord en snelle levering... ik bestel vaker hier. Top

Overzichtelijke website en zeer snelle levering!

De website is heel overzichtelijk met een ruime keuze. Het is makkelijk om een bestelling te plaatsen en af te ronden. De levering was zorgvuldig verpakt en zeer snel geleverd.

Over De Pennenboer

Wilt u gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vindt u een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die u bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van uw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt door een overzichtelijk menu en veel filters: in no time vindt u het perfecte geschenk. Het bestellen doet u vervolgens zeer eenvoudig met onze handige bestel-tool. Voordat wij het product gaan bedrukken ontvangt u altijd eerst een digitale drukproef. Pas na uw akkoord starten wij de productie en ontvangt u snel de bedrukte relatiegeschenken.