Prima contact en uitvoering

De contacten met de medewerkers waren prettig en het bestelde in goed uitgevoerd. Alleen de aflevering door de expediteur liet te wensen over, maar dat heb ik al gemeld

Bij de bestelling waren niet alle bestelde zaken beschikbaar meer, maar er werd kort op de bal gespeeld door het bedrijf en meteen een mooi alternatief aangeboden. Prima service!

Snelle levering mooi resultaat

Persoonlijk en proactief geholpen

Ik kreeg steeds een snelle reactie, er werd meegedacht, en het resultaat is ook nog erg mooi geworden!

Goed benaderbaar voor advies

Leveren prima produkten

Top geleverd

Voor een evenement petten besteld, erg blij mij! Mooie kwaliteit en goed geadviseerd.

Top aanstekers

Als net beginnend schilderes bedrijf erg blij!

Matig om de volgende redenen

De bedrukking van de aanstekers waren aan 1 kant goed en de andere kant erg wazig helaas. Kunnen we daar iets aan doen?

Goedemorgen Jimmy, Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Helaas is deze klacht nog niet bij ons bekend, zou je hier een foto van kunnen mailen naar je contactpersoon? Dan kunnen hier nog naar kijken en dit oplossen. Met vriendelijke groet, De PennenBoer

Commerciële mindset had beter gekund ...

Even nuanceren ... ik vind het spijtig dat ik een bestelling plaats, of toch alvast daarover een vraag stel ... bij het checken zou die persoon gemerkt hebben dat ze mogelijk een fout hebben gemaakt in de pricing ... en hop ... het geheel wordt verwijderd en dan ik moet maar veel meer betalen ... geen sorry, geen commercieel voorstel van het type "we kunnen het echt niet aan die prijs geven want anders maken we verlies of wat dan ook, maar graag geven we u 10 extra korting ... dit heb ik zeer spijtig gevonden ... vooral gebrek aan open communicatie hieromtrent. Over een tweede bestelling heb ik niets op te merken, snel, efficiënt, van goede kwaliteit ... dus zeker ok. En ik zal waarschijnlijk ook wel terug bij hen kopen.

Goede snelle service, en goede hulp bij het design.

Ik ben goed geholpen door de werknemers en het feit dat je samen een design maakt, maakt een goed beeld van het materiaal dat je gaat ontvangen!

Verschillende samples opgevraagd. Niet alles was leverbaar maar er werd meegedacht in een geschikte oplossing. Zeer tevreden over de uiteindelijk bestelde en bedrukte tassen.

Super producten, zeer goede kwaliteit.

Snelle en professionele afhandeling!

Voor een promo van mijn team wat pennen laten drukken. Mooie en snelle afhandeling van de bestelling. Mijn teamleider is erg tevreden met de pennen. In de toekomst bestellen we zeker nog meer.

Snelle en correcte service

Vlotte communicatie en snelle service. Producten werden netjes verpakt en verzonden. TOP-service!

Correct

Alle afspraken worden gerespecteerd Communicatie verloopt vlot Verzending op tijd

herl goed

benheel goed geholpen door jullie

Zeer tevreden.

Snel vriendelijk, professioneel en afspraken die nagekomen worden

Correcte en snelle service!

Correcte en snelle service!

Goede service, nette prijs en snelle reactie op vragen.

De titel zegt alles.............

prima ervaring

We hebben een product met eigen logo besteld, de service was prima. Het product was volgens de transporteur maar wij hadden deze niet ontvangen. Ook hierbij hebben we een snelle service mogen ervaren doordat de Pennenboer de transporteur heeft benaderd en achterhaald waar het product bezorgd was

Goede service en producten

Goede en snelle levering

Vervolg bestel ik ook weer hier

Prima service!

Snelle reactie en goede kwalitiet.

Bestelling ging soepel. Tip gekregen tekst iets aan te passen. Resultaat: super mooie bedrukte tassen

Over De Pennenboer

Wilt u gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vindt u een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die u bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van uw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt door een overzichtelijk menu en veel filters: in no time vindt u het perfecte geschenk. Het bestellen doet u vervolgens zeer eenvoudig met onze handige bestel-tool. Voordat wij het product gaan bedrukken ontvangt u altijd eerst een digitale drukproef. Pas na uw akkoord starten wij de productie en ontvangt u snel de bedrukte relatiegeschenken.