Fijn, snel goede communicatie

Goed aanbod, snel leveren en meedenkend.

Inmiddels een aantal keer een bestelling geplaatst en telkens tot tevredenheid. Goede prijs/kwaliteitverhouding, in meeste gevallen korte levertijd en denken goed mee als iets onverhoopt minder goed uitpakt en een alternatief wenselijk is.

Super geregeld

Top geregeld dat ik zo op het laatste moment nog me zonnebrillen kon krijgen!

Snelle levering. Top!

Correct afgehandeld.

Fantastiche tassen

Wij hebben bij De Pennenboer linnentassen laten bedrukken en die zien er prima uit. Het overleg over hoe en wat is prima, ze denken mee en maken waar wat ze beloven. We hadden al eerder e.e.a. bij ze besteld en blijven nu wel vaste klant want in de toekomst hebben we misschien nog wel andere dingen van ze nodig ook

Mooie duidelijke site, makkelijk bestel systeem.

Mooie duidelijke site en makelijk bestelsysteem. Eerst proefversie per mail. Altijd prettig om te zien hoe het eruit komt te zien.

Heel goed!

Zeer vlotte communicatie en informatie, vriendelijk! Productie en levering zoals gezegd. Zeer tevreden klant!

Goed product, goede service

Goede communicatie

vlot en correct

We zijn altijd vlot geholpen, vlotte levering en communicatie.

Glazen bedrukken; wit is geen wit

Glazen laten bedrukken. Logo in het wit laten uitvoeren. In de praktijk blijkt dit zilver te zijn waardoor je praktisch niks meer ziet van het logo als het glas gevuld is. Goedkoper is dan wel aantrekkelijk maar helaas niet de beste keus. Update: nav deze review bleek dat er een fout zat in de bedrukking. Het lijkt niet op wit omdat het ook geen wit is. Foutje bij de leverancier maar er komen nieuw bedrukte glazen aan! Heel netjes en snel opgelost. Bedankt!

Goedemorgen Daan, Bedankt voor je bericht, jammer dat deze klacht nog niet gemeld is. Ik heb het even nagekeken en zie inderdaad dat er een verkeerde drukkleur is gebruikt. Want als er wit gedrukt word is dit echt wit en niet grijs. Zou je contact met ons kunnen opnemen dan kunnen we dit oplossen? Met vriendelijke groet, De PennenBoer Info@depennenboer.nl

Snelle reactie en persoonlijke service

Ik kreeg meteen een persoonlijk voorstel per mail en mijn vraag werd snel beantwoord.

Goede kwaliteit en precies zoals verwacht

Wij hebben bedrukte tasjes besteld met het bedrijfslogo er op. Ik vond het fijn dat er eerst een proefdruk gemaakt werd en dat deze ook nog aangepast kon worden zonder enige moeite. Toen we eenmaal akkoord waren was de bestelling ook snel binnen en helemaal naar wens. Daarbij was het contact in de tussentijd met verschillende medewerkers erg prettig en werd ook snel gereageerd op mailtjes. Ik zou dit bedrijf 100% aanraden aan anderen.

Goeie service

Kwantiteit van de petten liet iets te wensen over helaas.

Goedemiddag Arjan, Vervelend dat je niet tevreden bent met de kwaliteit. Als je in de toekomst weer wenst te bestellen dan kunnen wij eerst een gratis sample opsturen, dan kun je eerst de kwaliteit beoordelen. Met vriendelijke groet, De PennenBoer

Snelle levering en prima kwaliteit!

Super !!!

Snelle reacties, snelle levering. Geleverd als afspraak, netjes op de hoogte gehouden van alle leveringen. Goede prijs! Zeker een aandrader

Makkelijk en snel bestellen

Al meerdere keren dingetjes besteld. Altijd snel en keurig op de hoogte gehouden van procedure en levering.

Perfect!

Wij waren op zoek naar bedrukte pennen als bedankje, we wilden graag bamboe-pennen omdat dat goed aansluit bij de rest van de dag. De gekozen pennen waren niet meer leverbaar, maar er werd een alternatief aangeboden en dat alternatief was zelfs goedkoper dan de eerst gekozen pennen. En het resultaat is top! Dankjewel :-)

Prijs/kwaliteit verhouding van het produkt is net aan voldoende

De cap was niet wat wij er van verwachtten. De bedrukking is prima, maar de kwaliteit van de cap niet.

Prima snelle service, leuke producten aan een gunstige prijs

Snelle vriendelijke communicatie, deskundig advies vb voor de beste bedrukking, heb er al enkele bestellingen gedaan voor diverse artikels, telkens zeer tevreden over

perfecte levering van bedrukte aanstekers

prijs/kwaliteit zeer goed!

Goede communicatie, goed design

Topservice!

Mooie drinkflessen laten bedrukken, snelle service en fijn contact!

top!

Persoonlijk en snel!

Snel reageren en snelle levering

De mailcontacten liepen snel en duidelijk. Na een goedgekeurde proefdruk per mail de levering erg snel ontvangen. Mijn complimenten!!

goede klantenservice

een zeer goede en correcte klantenservice. Mijn pennen zouden later dan verwacht geleverd worden, daar ik ze op een bepaalde datum nodig had hebben ze bij de pennenboer alles eraan gedaan om ze toch tijdig te kunnen leveren. Zeer mooie pennen die echt wel een eye-catcher zijn.

Over De Pennenboer

Wilt u gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vindt u een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die u bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van uw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt door een overzichtelijk menu en veel filters: in no time vindt u het perfecte geschenk. Het bestellen doet u vervolgens zeer eenvoudig met onze handige bestel-tool. Voordat wij het product gaan bedrukken ontvangt u altijd eerst een digitale drukproef. Pas na uw akkoord starten wij de productie en ontvangt u snel de bedrukte relatiegeschenken.