Goede communicatie, snelle levering, mooi kwaliteit.

Paraplu's en dubbelzijdig bedrukte tasjes besteld. Communicatie was top. Product geheel naar wens en snel geleverd. TOP!

Degelijke kwaliteit aanstekers en zien er netjes uit

Top canvastas!

Beste Thomas, Ik wilde even laten weten dat we de tassen erg mooi vinden; goede bedrukking en kwaliteit en er kan veel in. Iedereen is er erg blij mee. Deze canvastassen waren bedoeld als goodiebag tgv 10 jarig jubileum van Annadiva :). Met vriendelijke groet, Monique Pessers-van der Pol Directie Assistent Dutch Bodyfashion BV / Annadiva www.annadiva.nl

UItstekend geholpen en erg goede kwaliteit!

Kreeg via de mail snel reactie op mijn aanvraag, verder top geholpen! Ook erg snelle levering. Ben onwijs tevreden.

prima service en zeer meedenkend!

fijn om mee samen te werken

Service zoals verwacht

Werd snel op weg geholpen om een keuze te maken. Verschillende producten kreeg ik eerst gratis toegestuurd om te proberen. Daarna werd de order conform afspraak geproduceerd en uitgeleverd.

fijne service met toegevoegde waarde

Tijdens de ontwerpfase werd er goed met mij meegedacht. Ook het bestellen daarna verliep soepel en prettig. De kwaliteit van de snel geleverde zweetbandjes is tevens dik in orde!

Onze opdracht is goed en op de juiste wijze uitgevoerd

Zie boven

Aanrader

Vlot vanaf advies, over ontwerp tot levering. Zeer tevreden.

Goed advies en top kwaliteit

Goed advies en top kwaliteit

Top service! Goede communicatie

Goede communicatie is essentieel!

Online werkte niet helemaal soepel. Vervolgens perfect geholpen door de klantenservice, en product i

Ze zijn goed maar volgens mij iets mindere kwaliteit had iets beter verwacht

Ik had iets betere kwaliteit verwacht ze zijn snel kapot bijvoorbeeld waar de ketting aan de lamp vast zit trek je er zo af dus vandaar Mvg

Fijne en vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Snelle en correcte levering

Snelle goede service

Snelle proefdruk en bij akkoord snelle levering Volgende keer bestel ik daar weer

meer dan prima!

zelfs toen we 2 dozen miste hebben ze gelijk actie ondernomen en 2 dagen later waren deze ook binnen. Prima portatief... houd ik van!

Afspraken worden correct nagekomen en prima kwaliteit!

Prima kwaliteit van de geleverde totebags. Professioneel drukwerk.

Zeer vlot en goede opvolging

Het was een leuke en vlotte samenwerking.

Helemaal top!

Makkelijk een offerte op kunnen vragen en een goed en duidelijk voorbeeld kunnen krijgen, voordat we akkoord gaven. Prettig mailcontact en levering was ruim op tijd!

Uitstekend.

Was een simpele bestelling die snelle geleverd was dan voorzien. Prima!

Super klantenservice, heel fijne, kwaliteitsvolle producten.

De producten zijn steeds van uitstekende kwaliteit. Als ik een probleem heb wordt ik altijd snel en heel vriendelijk geholpen. Een aanrader!

Geweldige service

En bedrijf om zaken te doen. Keurige hulp via chat. En bij problemen word je goed geholpen

Blij met het resultaat!

Snelle en adequate communicatie. Ik had een deadline, daarin dacht De Pennenboer goed in mee. Precies op tijd geleverd én erg tevreden over het product!

Zoals het hoort te zijn!

Prima service, mooi resultaat, snel geleverd. De pennenboer was over de volledige lijn een aangename ervaring.

Via de chat gelopen door een lieve meedenken de dame. Stap voor stap alles doorgelopen. Daarna door een heer geholpen om het juiste ontwerp te krijgen. Bedankt voor zijn geduld. Paar keer heen en weer gemaild. Snel geleverd zoals afgesproken! Zeer tevreden met het resultaat.

Over De Pennenboer

Wilt u gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vindt u een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die u bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van uw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt door een overzichtelijk menu en veel filters: in no time vindt u het perfecte geschenk. Het bestellen doet u vervolgens zeer eenvoudig met onze handige bestel-tool. Voordat wij het product gaan bedrukken ontvangt u altijd eerst een digitale drukproef. Pas na uw akkoord starten wij de productie en ontvangt u snel de bedrukte relatiegeschenken.