Goed en snel e-mail verkeer

Makkelijk je product creëren en snel een proefdruk! Levertijd 2 weken in overleg was top

Snel vriendelijk behulpzaam

Vanaf het moment dat het logo door gestuurd werd, ging het eigenlijk al heel snel met het ontwerp. Na akkoord duurde het nog geen 2 weken en het eind product is top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle service, waarbij echt meegedacht wordt met de klant.

Wij hadden een leuke gadget met ons logo erop nodig voor een evenement. Doordat wij dit pas kort dag hadden geregeld, was het aan de krappe kant met bestellen. De Pennenboek heeft voor ons direct de apparaten aan de gang gezet, zodat de jojo's op tijd binnen zijn gekomen. De bezoekers van ons evenement vonden ze ontzettend leuk en ook de collega's op werk, waren meteen druk met de jojo's in de weer. Zeker geslaagd.

Snel en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en vriendelijk contact.

Snelle service en vriendelijk contact.

Snelle levering kwaliteit

Zeer positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk en snel bestellen!

Makkelijk online bestellen en fijn om zo goed per mail geinformeerd te worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

product prima, maar te late levering, waardoor het beoogdoe doel niet werd bereikt.

Bestelling en overleg was prima, maar de levering liet op zich wachten en daarna het email contact ook een beetje. Uiteindelijk is de bestelling per expresse bezorgd, maar een dikke week later dan afgesproken. Een verontschuldiging of een korting op de prijs zou een tegemoetkoming kunnen zijn. Het product zelf is prima in orde, heeft veel waardering geoogst!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tasjes van mooie kwaliteit voor een goede prijs. Gemakkelijke communicatie met het bedrijf.

Goede ervaring! Tasjes zijn van mooie kwaliteit en de opdruk is heel goed gelukt. Gemakkelijke communicatie. Goede prijs!

Goede prijs/kwaliteit

Veel keuze in artikelen. Goede prijs/kwaliteit.

Leuk product snelle service

Snelle service, prettige ondersteuning per mail indien gewenst. Producten zijn snel geleverd. Zeer tevreden!

zeer gebruiksvriendelijk!

heel gebruiksvriendelijke en duidelijke website - alles ging vlot. Ik had onmiddellijk zicht op procedure, prijs,... snelle opvolging en prima materiaal geleverd!

Goede communicatie, mooi product

top service

Goeie service! bedankt

Snel en goede kwaliteit!

Kwaliteit zoals gewenst, makkelijk

super

Een fantastische samenwerking, geen problemen om aanpassingen te doen, alles mooi geleverd. uitstekende qualiteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

heel snel, handige feedback...

vriendelijk, overzichtelijk, offerte op voorhand, rekening houdend met tijdsdruk, zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en heel vriendelijk

Toffe zakjes van degelijk materiaal, goede prijs

Vlotte service

👍

Goed product vlotte service

Goede communicatie, goed geleverd

De communicatie met de Pennenboer was goed - de producten werden netjes afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zonnebrillen met 2 logo's besteld. Brilletje is erg licht (goedkoopste variant) maar toch stevig en zit goed. Goede service, snel antwoord op je vragen, niet duur en toch kwalitatief goed product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte service en snelle afhandeling.

Bij een eerste contact reeds een schot in de roos.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne medewerking van de medewerkers, ze dachten ook na over ons ontwerp en waren geduldig.

De drukproef leek niet true to color, het was wel fijn dat dit van de voren aangegeven was, maar voor het maken van een zekere beslissing zou een proefdruk/proefsetje van pennen wel helpen.

Over De Pennenboer

Filter op Taal