Prima uitvoering en goede service

Voor het bedrukken van pennen hebben ze goed geholpen en duidelijk in kaart gebracht hoe ze eruit gingen zien. Ik ben zeer tevreden.

Goede service goede levering goede prijs klantvriendelijkheid is super

Op de website een hand waaier besteld als bedankje voor de bruiloft. Mooie en ruime keuze aan kleuren en artikelen. Goede afhandeling en scherp gelet op de tekst. Ook een goede levering, product ziet er top uit! De enige tip: Een voorbeeld van elk lettertype, want nu heb ik elk lettertype op Google op moeten zoeken om te kijken welke bij onze bestelling paste.

Heel goede service!

Een zeer mooi produkt ontvangen. Vlotte bestelling en levering naar eigen wens. Een aanrader.

Aanstekers

Hele mooie aanstekers ontvangen. Het team van De Pennenboer heeft mij goed geholpen om de aanstekers te designen. Ik had namelijk geen Vector EPS of AI bestand, toch is het een prachtig resultaat geworden. Ik zou het zeker aanbevelen.

Duidelijk en goede bereikbare klantenservice

Voor ons bedrijf Flexzipper zochten wij een leuke manier van reclame maken. Een hiervan is het laten bedrukken van flesjes. Dit is een zeer goede manier van het laten zien van je merk. Flesjes worden namelijk ook overal mee naartoe genomen. Wanneer je dan een bedrijf als De Pennenboer tegen komt en de service en kwaliteit goed is, is dit echt fijn om mee samen te werken. Groetjes, Pieter Teurlings

Super service!

Snel geleverd en de opdruk ziet er mooi strak uit.

Goede service en er is geleverd wat we verwacht hadden

Vlotte snelle service, prijs is duidelijk, er wordt meegedacht en de tassen die we bestelden voldoen helemaal aan de verwachtingen. Er waren wat leveringsprobleempjes, maar die zijn goed opgelost. We gaan er zeker vaker bestellen.

Snelle reactie

Super blij met de bedrukte petten. Meerder keren wat aan de proefdruk laten aanpassen, zonder moeite en met snelle reactie.

Top service!

Goed geholpen, blij met mijn bedrukte pennen.

klantvriendelijk

diverse keren gevraagd om een proefdruk, was geen probleem. Levertijd zoals toegezegd. Zeer tevreden

ik doe hieraan niet mee en u hoeft dat ook niet meer op te sturen.

u hoef dat niet meer op te sturen, ik doe niet mee.

Super en snel

Toen mijn ontwerp niet helemaal bleek te passen hebben ze het kosteloos aangepast en verwerkt. Het resultaat een geweldige open met een super mooie opdruk. Bedankt

Zeer goede service!

Wij bestelde enkele petten en strandballen voor onze school. Zowel de hulp op voorhand, de gemaakte voorbeelden als de levering waren super!

Top! snelle levering!

Bedrukte aanstekers besteld. Goede service, nette en snelle levering en goede communicatie!

Kwalitatief en goed geleverd

Ik heb bedrukte glazen besteld, deze werden goed geleverd. Bij de tweede bestelling is er echter vertraging.

De tassen zijn erg leuk en waren snel binnen. Onze klanten zijn erg blij als ze deze tas bij een aankoop krijgen!

goede en snelle service

Goede en snelle service van de werknemers. Kwaliteit is iets minder dan verwacht. Na 1 weekend de drinkflessen te gebruiken zijn de helft van de letters reeds weg. kwaliteit van de fles zelf is wel goed.

Goedemiddag Lisa, Bedankt voor je beoordeling, spijtig dat dit niet helemaal naar wens is. Zou je ons misschien foto's kunnen sturen van de bedrukking? Dan kunnen wij dit in behandeling nemen en oplossen. Met vriendelijke groet, De PennenBoer

Goede klantenservice

Met een strakke deadline en nul verstand van drukwerk ben ik toch tot een doos vol mooie strandballen gekomen. Met dank aan Janet op de chat en Thomas op de mail. Aanrader!

Prima service optijd geleverd

Duidelijk met bestellen , en goed ondersteund met mails

Erg behulpzaam

Ik heb goed contact gehad. De tassen die ik had konden snel geleverd worden. De bezorging van de tassen verliep niet helemaal soepel, maar het personeel van de Pennenboer heeft me hierin ontzettend geholpen. Blij met de bestelling die ik gedaan heb.

Snelle reactie en precies geleverd zoals gewenst

Top bedrijf

Hoge kwaliteit producten, Levering precies volgens de afspraak. Gewoon goed

Goede communicatie en mooi product

Communicatie als zeer prettig ervaren. Wijzigingen voor de bedrukking werden direct aangepast en een digitaal voorbeeld volgde. Snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden van de leverdatum. Product voldoet aan verwachtingen.

Niks op aan te merken

Levering sneller dan verwacht, inhoud prima in orde, zoals besteld.

Over De Pennenboer

Wilt u gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vindt u een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die u bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van uw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt door een overzichtelijk menu en veel filters: in no time vindt u het perfecte geschenk. Het bestellen doet u vervolgens zeer eenvoudig met onze handige bestel-tool. Voordat wij het product gaan bedrukken ontvangt u altijd eerst een digitale drukproef. Pas na uw akkoord starten wij de productie en ontvangt u snel de bedrukte relatiegeschenken.