Klantvriendelijk, professioneel, snel en kwaliteit

Bijzonder aangename ervaring. Communicatie ging bijzonder vlot, en het digitaal ontwerp was bijzonder snel klaar en exact zoals ik het wou. De levering ging bijzonder snel. De tassen zijn bijzonder mooi. Tevreden over de hele lijn. Dankjewel !

goede kwaliteit

ontwerp was vlot en snel klaar, volgens wensen. goede prijs/kwaliteit

Goed product, snel geleverd

Goed product, snel geleverd

Fijne en snelle service

We hebben erg last minute een bestelling geplaatst maar werden super fijn geholpen waardoor we toch nog tijdig onze bestelling in huis hadden. Erg fijn!

van niets wetende ben ik door Maikel volledig geholpen

Het product was prima afgewerkt en tijdig verstuurd

prettige klantenservice, goed product

Het contact met de Pennenboer is vlot, prettig en het product is van prima prijs-kwaliteit.

goede prijs en snelle levertijd

goede prijs en snelle levertijd

Goed geholpen en snelle levering!

Ik heb hier katoenen tassen en grote paperclips besteld, waarbij de levertijd van de paperclips bleek af te wijken van wat vermeld stond op de website. Voor mij zouden deze dan net te laat komen, maar omdat deze later ook nog nodig waren, toch besteld. De tassen waren er heel snel, erg tevreden over! Een paar dagen later bleken de paperclips ook al verzonden te zijn, waardoor ik deze ruim op tijd ontving. Hele goede service van de Pennenboer, ik kom hier zeker terug voor een volgende keer!

Super service en communicatie

Ons bedrijf had last minute nog paraplu's nodig met logo opgedrukt. De Pennenboer kon ons deze het snelst bezorgen, vandaag zijn de paraplu's tijdig aangekomen en ze zien er super uit! Dankjewel voor de fijne communicatie en snelle service!

Top servies, wel hoge verzendkosten

Zie hierboven

Proper netjes

Proper afgeleverd , Netjes gedrukt Schrijven goed top

Mijn eerste bestelling en hebben mij bij alles heel goed geholpen

Heel erg tevreden!

Zeer behulpzaam en tijdige levering!

Snelle en vriendelijke service. Prijs-kwaliteit ook in orde.

Snel en simpel geregeld

De website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. De sales en aftersales prima in orde.

Gewoon goed

Vriendelijk contact, snelle levering, prima product

Goede kwaliteit en snelle levering!

Vrij snel na de bestelling mijn pakket ontvangen. Goed en netjes verpakt. Tasjes zijn mooi en stevig van goede kwaliteit!

Mooie druk op de pennen

De pennen zijn prachtig !

De pennen zijn prachtig.

Wij als bedrijf zijn kei tevreden met het resultaat.

Wij hadden goodiebags nodig, dus surften we naar de Pennenboer. Ik had een voorstel gemaakt en een medewerker stuurde binnen het halfuur een voorstel door, ik vond dit toen niet goed, ze bleven me heel snel verder helpen tot ik tevreden was van de goodiebag. Alleen had ik een heel klein puntje de zakjes schijnen door, maar we zijn wel zeer tevreden met het resultaat.

Goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit

Bedrukte potloden

Had promotie potloden besteld met een gommetje eraan.....wel al die gommetjes leken al gebruikt te zijn. Na contact met de pennenboer hebben zij onmiddellijk een nieuwe doos potloden laten bedrukken. TOP SERVICE!

Goede service, mooi product

Tassen besteld met opdruk. Snelle reactie op vragen en op tijd geleverd.

Geweldig goeie service

Ik ben geweldig goed geholpen in het vinden van het juiste artikel!

De communicatie en bestelling verliepen zeer vlot.

Ik zou anderen aanraden om via Pennenboer te bestellen.

Over De Pennenboer

Wilt u gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vindt u een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die u bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van uw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt door een overzichtelijk menu en veel filters: in no time vindt u het perfecte geschenk. Het bestellen doet u vervolgens zeer eenvoudig met onze handige bestel-tool. Voordat wij het product gaan bedrukken ontvangt u altijd eerst een digitale drukproef. Pas na uw akkoord starten wij de productie en ontvangt u snel de bedrukte relatiegeschenken.