Goed en snel

Contact verliep soepel en snel. Nadat de bestelling was geplaatst was product snel geleverd. Ook de kwaliteit was goed!

Mooi product & fijn persoonlijk contact!

Na mijn bestelling was de order voor goedkeuring in de SPAM beland. Na telefonisch contact werd dit snel en vriendelijk duidelijk. Het product werd geleverd en ziet er mooi uit. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Dank je wel! Gr. Annelies

super goede service

een beetje onervaren met het doorsturen van tekeningen in juiste formaat.... , kreeg ik een heel vlotte hulp bij alle vragen die ik stelde, en ook kreeg ik heel snel antwoord.

Leuk

Alleen niet alles was Netjes bedrukt Vele zijn vaag

Snel en klantvriendelijk

Er werd goed meegedacht met het ontwerp en vervolgens werd de bestelling snel geleverd.

Zeer klantonvriendelijk

Bij het opvragen van verschillende soorten samples van zgn touch pennen werd mij verteld dat ze max 3 soorten pen op mochten sturen. Daar moest ik dan eerst uit kiezen vooraleer ze meerdere soorten op wilden sturen. ....Ondanks mijn aanbod de samples gewoon te betalen. Ondanks aandringen bleef de verkoper voet bij stuk houden en wilde hij me niet meerdere samples sturen. Ik ga hier uiteraard geen energie meer in steken. Gezien ik maandelijks marketingmateriaal nodig ben ik beter af met een partij die iets sneller en beter kan schakelen.

Beste Wennie van der Vleuten, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening betreffende samples van de pennen. Graag leggen we u ons beleid uit: aangezien er in het verleden geregeld misbruik is gemaakt van de mogelijkheid om samples aan te vragen, hebben wij besloten maximaal drie samples per product te verzenden. Uiteraard zijn we hier flexibel in en maken we hier uitzonderingen op. We hebben u dan ook 16 samples gestuurd, maar dit was helaas niet voldoende voor u om een keuze te maken. Wij hebben u telefonisch benaderd om deze onprettige situatie uit te leggen en tot een oplossing te komen. U beëindigde het gesprek echter voordat we het hebben kunnen uitleggen. Met vriendelijke groet, De PennenBoer

Vriendelijke klantenservice

Er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant.

Top ervaring!

Snel geleverd!

Goede snelle service, goed product.

Er wordt geluisterd naar je wensen en daar wordt de tijd voor genomen om samen tot een goed eindresultaat te komen. De snelheid van de levering is goed.

Wij hadden een offerte aangevraagd maar vervolgens geen bestelling afgenomen. Maanden later wilden wij dit alsnog, en dit was geen probleem: binnen een dag was het geregeld en binnen twee weken hadden we onze producten - ze zijn heel mooi geworden. Wij zijn zeel blij met onze keuze voor de Pennenboer geweest!

Top service!

Aanstekers laten bedrukken, mailde een medewerker dat de opdruk misschien kon afwijken van het aangeleverde design. Toch laten bedrukken en fantastisch eindresultaat!

Goede service, snelle levering, goede prijs en goede kwaliteit

Goede service, snelle levering, goede prijs en goede kwaliteit

Alles tiptop in orde!

Wij hebben al enkele bestellingen geplaatst bij de Pennenboer, en alles was elke keer zeer goed. Offerte kwam heel rap, drukproef volgde bijna direct, bestelling is altijd voor de uiterste leverdatum toegekomen. Goedede opvolging en service!

perfecte service

Offerte binnen de dag ontvangen, zeer vlotte opvolging, product stipt geleverd en eindresultaat zoals we voor ogen hadden. We zullen hier zeker nog bestellen!

Gewoon goed

Hadden 150 katoenen tasje bestelt Deze waren sneller dan gepland binnen, dit is top. Verder waren ze goed bereikbaar. Tasjes zelf van prima kwaliteit, en prijs kwaliteit verhouding is goed. Zeker een aanbeveling waard.

Snelle service!

Na de bestelling hadden we onze pennen snel in huis. Gelukkig kreeg ik korting nadat ik De Pennenboer erop attendeerde dat ik 5% korting toegezegd had gekregen.

Erg blij met m’n totebags

Goed geholpen!

Mooi en goed product ontvangen.

Prima kwaliteit, weinig service en langzame levering

De kwaliteit van de producten was goed, maar helaas ging er een hoop niet goed, zoals het leverings- en betaalproces. Helaas!

Goedemiddag, Erg vervelend dat je niet tevreden bent. Zojuist dit telefonisch met je besproken. Bedankt voor je feedback, en graag toch nog tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, De PennenBoer

Snelle en goede service

Ik had een mailtje met een offerte gestuurd en kreeg direct antwoord binnen één dag. Ik heb voor mijn bedrijf mooie zwarte katoenen canvas tassen laten bedrukken met ons logo Beauty Avenue. Super tevreden!! Hier ga ik zeker nog een keer tassen laten bedrukken!!

snel, makkelijk en goede prijs/kwaliteit

Al aantal keer bij Pennenboer bestelling geplaatst en zeer tevreden.

Uitstekende afhandeling en hele vlotte levering

300 pennen met opdruk besteld, levertijd 10 werkdagen. Gevraagd of het iets eerder kon en na 7 dagen de pennen al in huis.

Zeer goede communicatie en goed materiaal.

Alles is verlopen volgens de verwachtingen.

Mooie aanstekers

Goede communicatie en goed gedrukt

Goede service en kwaliteit

Erg tevreden over de service die De Pennenboer heeft geleverd: denken mee en adviseren waar nodig.

Over De Pennenboer

Wilt u gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vindt u een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die u bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van uw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt door een overzichtelijk menu en veel filters: in no time vindt u het perfecte geschenk. Het bestellen doet u vervolgens zeer eenvoudig met onze handige bestel-tool. Voordat wij het product gaan bedrukken ontvangt u altijd eerst een digitale drukproef. Pas na uw akkoord starten wij de productie en ontvangt u snel de bedrukte relatiegeschenken.