Top bedrijf

Top service heel vriendelijk snel en correct op tijd geleverd

Goede kwaliteit en service

Ze hebben een goede communicatie. Je dient een opdracht in en krijgt op zeer korte termijn een proefdruk en offerte. Na akkoord leveren ze de order binnen enkele dagen. Het product is kwalitatief goed en het drukwerk ook.

Snel en vakkundig

Er is goed meegedacht met het ontwerp van onze badlakens en flexibiliteit gegeven om ons ontwerp aan te passen. De communicatie kan iets beter; deze was vrij kort en bondig (minder klantgericht) en ik heb verder ook geen telefonisch contact gehad. Maar we zijn super tevreden! De badlakens zijn van hoge kwaliteit en het borduursel erop is erg mooi geworden. Ik ga morgen veel medewerkers blij maken hiermee. Hartelijk dank!

Geweldige bedrukte zonnebrillen! Stijlvolle designs, heldere lenzen en goede pasvorm. Het bedrukken van ons logo was perfect. Een hit op evenementen. Absoluut aanbevolen voor promotionele doeleinden!

Goede service!

Producten zijn zoals verwacht. Fijne communicatie met Daan!

Geweldige webshop! Uitstekende klantenservice. Altijd snel antwoord op mijn vragen gekregen. Het resultaat is perfect, wij zijn er super blij mee!

Te laat bezorgd, slechte communicatie/klantenservice

Onze bestelling werd op het verkeerde adres geleverd, daardoor hebben we het te laat ontvangen. Bij het plaatsen van de bestelling is al het belang v d leverdatum aangegeven, daarna nog 2x gebeld met de klantenservice maar alsnog ging het mis. Er zou intern gekeken worden naar een oplossing voor de ‘pennen’ (we hadden tattoos besteld) daarna nooit meer iets gehoord. Jammer. Iemand interesse in 100 plaktattoos? Wij kunnen ze niet gebruiken.

Beste Gemma, Bedankt voor het delen van je ervaring met de levering van je bestelling. Het spijt me te horen dat je bestelling op het verkeerde adres is geleverd en dat je het daardoor te laat hebt ontvangen. Ik begrijp dat je bij het plaatsen van de bestelling duidelijk het belang van de leverdatum hebt aangegeven en dat je zelfs twee keer contact hebt opgenomen met de klantenservice om ervoor te zorgen dat alles goed zou verlopen. Het is teleurstellend dat de fout nog steeds is opgetreden. Ik begrijp dat er is beloofd dat er intern naar een oplossing zou worden gezocht voor de verkeerd geleverde "pennen" (tattoos), maar dat je nooit meer iets hebt vernomen. Dat is zeker frustrerend en ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Wij zullen ditmaal zeker contact met je opzoeken voor een gepaste oplossing! Onze excuses voor het ongemak en hopelijk kunnen wij onze fout nog rechtzetten! Met vriendelijke groet, De Pennenboer

Denken totaal niet mee

Onlangs bestelden wij als vereniging strandballen met opdruk. Meteen betaald en bestelling zou in productie gaan. Helaas kregen wij de dinsdag erop de mededeling dat de ballen niet leverbaar waren en pas een paar weken erna weer binnenkwamen. Daar begon het al, aangegeven voor 30 juni nodig te hebben, hadden ze naar mijn idee ook kunnen zeggen we zorgen ervoor dat het voor die tijd af is.... ik heb steeds gebeld, wij mailen u terug met alternatieven.... Uiteindelijk een alternatief (zonnebril) doorgegeven, was die kleur er niet.... mag er een andere kleur? Toen weer gebeld en een aardige mevrouw aan de telefoon gehad die ons toen wel zonnebrillen in die kleur aanbood en tegen dezelfde prijs. Later nog 100 extra besteld, worden er weer 400 aangeboden zoals de eerste bestelling....oh maar 100 kost meer (dit terwijl het duidelijk in de mail staat) Viir ins is het duidelijk...Wij gaan hier niet nogmaals bestellen!

Beste, Bedankt voor het delen van je ervaring met de bestelling van de strandballen met opdruk voor jullie vereniging. Het spijt me te horen dat jullie te maken hebben gehad met problemen en onduidelijkheid tijdens het bestelproces. Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent dat de oorspronkelijke bestelling niet kon worden geleverd binnen de gewenste termijn, ondanks dat jullie dit duidelijk hadden aangegeven. Het zou inderdaad prettiger zijn geweest als wij jullie hadden geïnformeerd dat wij ervoor zouden zorgen dat de bestelling op tijd klaar zou zijn. Daarnaast lijkt het erop dat er ook verwarring is ontstaan bij het vinden van een alternatief product, namelijk de zonnebrillen. Hoewel de aardige mevrouw aan de telefoon jullie de gewenste kleur zonnebrillen heeft aangeboden tegen dezelfde prijs, is er later een miscommunicatie ontstaan bij het bestellen van de extra 100 zonnebrillen. Het is begrijpelijk dat je niet tevreden bent over deze ervaring, onze excuses hiervoor. Bij een eventuele herhalingsopdracht willen wij graag laten zien dat wij wel een meedenkend bedrijf zijn. Met vriendelijke groet, De Pennenboer

Uitstekend!

Perfect service en sneller levering!

opdracht prima uitgevoerd

De bestelde tasjes zijn prima uitgevoerd en snel geleverd. Kosten duidelijk lager dan bij de concurrent.

Doen wat ze zeggen!

goede communicatie en snelle respons en betrouwbaar in nakomen van gemaakte afspraken

Snelle levering, goede klanterservice, prima producten

Voor een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding zou ik zeker De Pennenboer adviseren. Je krijgt wat beloofd is.

Netjes geholpen door medewerker voor het ontwerp van de aanstekers

Goede communicatie, snelle levering

Prettige ervaring met dit bedrijf. Ze dachten mee en hebben goed geholpen in het maken van de juiste keuze. Aanrader!

Mooie kwaliteit tassen

Kwaliteit/prijs van tassen klopt helemaal. Er wordt snel gereageerd en zij kunnen ontwerpen ook wat aanpassen. Heb nu voor 2e keer besteld en ben meer dan tevreden

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Goede communicatie, snelle levering en mooie pennen.

Super service !

Super service , dankjewel Jeanet.

Zeer goed en content met product

Top sleutelhanger!!

Snelle offerte, duidelijke info en ontwerp. Fijn dat ook kleinere oplage mogelijk was. Snelle levering en sleutelhangers zijn een succes!!

Zeer tevreden van!

Bestelling was precies zoals ik ze verwacht had. Goede ondersteuning voor de beestelling!

Snel

Wij hebben onze bestelling binnen 5 dagen geleverd gekregen met ons logo erop gedrukt. Bedankt voor de service

Goede communicatie en levering naar wens

Via de mail hebben we goed contact gehad over onze wensen. Een afbeelding als proefdruk is heel fijn. Dan weet je wat je kunt verwachten. Alles is naar wens verlopen.

Snelle service en alles is naar wens!

Ik zal zeker de volgende keer weer bij jullie bestellen! en jullie aanbevelen bij anderen.

Geweldige artikelen

Ik heb pennen besteld bij de pennenboer en ik ben zeer tevreden over het resultaat en contact

Over De Pennenboer

Wil je gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vind je een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die je bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van jouw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt doordat je het assortiment kunt filteren: in no time vind je het perfecte geschenk. Wanneer je deze bestelt ontvang je een gratis digitale proefdruk en pas na jouw akkoord gaan de geschenken in productie. De reviews die op deze pagina staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. Alle verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de reviewer niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.