snel, en fijne samenwerking

Snel geleverd , met een mooie opdruk. Groeten Martine .

Fantastisch!

Ik wil Lieke graag bedanken voor haar snelle service en de goede kwaliteit katoenen tassen! De tassen zijn er fantastisch uit.

Top service!

Aanstekers besteld, snelle levering, precies zoals verwacht.

Keurig geregeld

Mijn bestelling is netjes afgehandeld en bezorgd

Div Aansteker zijn leeg

Div Aansteker zijn leeg

Snel en correct

snelle verwerking van de order en goede kwaliteit

Goed contact en fijne service

De pennen zien er mooi uit, op tijd geleverd en een goed contact met de Pennenboer

Hele goede communicatie

Zeer slecht, bieden op de site goedkoop aan, maar je moet veel bijbetalen.

Glazen besteld, nadat ik het bedrag over heb gemaakt, volgt een mail of ik € 101,52 wil bijbetalen. Telefonisch contact gezocht, maar wordt niet op gereageerd. Nadien nogmaals gebeld, nu wel contact, keuze is bijbetalen of afwachten wanneer je geld terug komt. Weinig mogelijk! Glazen staan nu nog goedkoop op hun site, prima lokkertje. Slechte zaak, dat dit in 2023 nog mogelijk is!!!

Beste Nick, Helaas is onze site niet goed geüpdatet betreffende uw opdracht van bierglazen. Dit kan wel eens voorkomen aangezien wij ongeveer 2 miljoen mogelijkheden hebben qua product kleur en drukmogelijkheden. Deze fouten proberen wij zo snel mogelijk te herstellen. Wij hebben aangegeven aan u wat de daadwerkelijk prijs moest zijn op de site, deze wilde u niet betalen en hebben de opdracht dan ook geannuleerd en het geld teruggestort. Sorry voor deze overlast. Met vriendelijke groet, De PennenBoer

Bestelling snel kunnen plaatsen en mooie kwaliteit

Online vond ik het lastig uit zoeken. Telefonisch contact gezocht en daarbij snel door het menu heen geholpen. Wat ik prettig vind is dat je direct iemand aan de lijn hebt en dat afspraken snel worden uitgevoerd

Toppers!

Super duidelijke communicatie en product zoals omschreven snel geleverd! Mooie keycords in gewenste kleur en bedrukking! Keep up the good work!!

Zeer tevreden! Eindproduct nog mooier dan verwacht

Fijne communicatie. Duidelijk, sociaal en to the point. Eerste opzet was meteen goed. Offerte opgemaakt en een paar dagen later het product thuis. Ik kan weer even vooruit. Dankjewel Pennenboer! Ewout Kingdom Care

Fantastisch!

Prima service, goede kwaliteit en fijne contacten!

Snel geleverd maar niet zoals besteld

Mijn bestelling tijdens de feestdagen geplaatst. Na mijn bestelling erg snel een digitaal proefdruk ontvangen, dat verwacht je niet in de kerstvakantie. Logo en website op de pen bleek teveel, Pennenboer gaf advies en deed een voorstel om alleen het logo te plaatsen. Dat leek mij een goede oplossing en ik vond het fijn dat ze meedachten. Ik had de pennen besteld met logo geplaatst op 180 graden vanaf de clip (drukoptie) maar kreeg de pennen binnen met het logo aan de verkeerde kant (90 graden) gedrukt.

Beste Wendy, Jammer dat je niet tevreden bent over de pennen die je hebt ontvangen. We hebben hier helaas nog niet eerder melding van gehad. We zullen contact met je opnemen om een gepaste oplossing te zoeken. UPDATE: Inmiddels hebben we contact met jou opgenomen en hebben we een passende oplossing gevonden. Met vriendelijke groet, De PennenBoer

Deal snel gesloten, maar leveren zoals afgesproken?

Prima contact, en de pennendeal was zo rond. Ik bestelde een witte pen, maar kreeg een volledig doorzichtige pen. Met daarna geharrewar over de aanduiding van de pen, maar wat ik geleverd heb gekregen is compleet anders dan het plaatje! En dat is toch waar je je beslissing op baseert als je een grafisch product met bedrukking besteld of niet?! En die snelle levering op de website duurde bij mij meer dan 30 dagen na betaling. Ik zie genoeg goede ervaringen, maar dit is ronduit slecht.

Beste Gert, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend dat de pen die je hebt besteld niet overeenkomt met wat je had verwacht. In de webshop heb jij er zelf voor gekozen om een transparante pen te bestellen. Deze pen is ook geleverd. Ook in de orderbevestiging is opgenomen dat het om een transparante pen ging. Om je tegemoet te komen hebben wij jou 20% korting aangeboden op een volgende bestelling maar dit heb je niet geaccepteerd. Met vriendelijke groet, De PennenBoer

Hele goede service!!

Het was totaal geen moeite om een paar keer een voorbeeld te sturen . Waarna je een goede en duidelijke keuze kunt maken . Super service en snelle levering!!

Snel en net product

Product snel en netjes afgeleverd

Goed product, vlot geleverd

Erg goede prijs-kwaliteit verhouding. Vlotte communicatie en vrij vlot het gewenste product geleverd voor een nette prijs.

Goed product, vlot geleverd

Snelle reacties. Duidelijk bestellen en preview. Mooie kwaliteit en snelle levering.

super! zeker in orde!

Balpennen mooi gegraveerd precies zoals op de proefdruk. Dus zeker in orde! Leveringstermijn was ook zoals aangegeven. Goede communicatie.

super! zeker in orde!

Top kwaliteit

Fijne pennen besteld tegen een eerlijk tarief. werkelijk top! binnen 2 weken in huis!

Snel en correcte afhandeling.

Goed advies en snelle service

Zie bovenstaande

Jan Tinbergenstraat 204 7559ST Hengelo

Over De Pennenboer

Wil je gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vind je een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die je bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van jouw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt doordat je het assortiment kunt filteren: in no time vind je het perfecte geschenk. Wanneer je deze bestelt ontvang je een gratis digitale proefdruk en pas na jouw akkoord gaan de geschenken in productie. De reviews die op deze pagina staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. Alle verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de reviewer niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.