Prima product na duidelijke communicatie

goedkoop en goed

Prima pen, mooie opdruk, op tijd geleverd.

top geregeld!

super snel besteld. goede na zorg

SUPER

Snel antwoord, en snelle levering product is zoals beschreven heel fijn om me samen te werken Yvonne

Supersnelle levering en fijn contact klantenservice

Na een korte check met de klantenservice over verwachte levertijd besteld en volgens planning geleverd. Topkwaliteit.

Snelle service & top kwaliteit!

+ Ik kreeg altijd snel antwoord op mijn vragen + Prijs en kwaliteit van het product is erg goed! + Goede service en snelle levering - Het omzetten in een vectorbestand voor een gepersonaliseerd logo wordt verwacht dat je dit zelf kan. Op zich geen groot probleem, maar kan lastig zijn als je hier geen ervaring mee hebt.

lang wachten maar blij met resultaat!

het duurde 1,5 week voor dat de pennen binnen waren. dit had ik niet voorzien. hou hier dus rekening mee.

Super!!

Goede service Snel reactie Snelle levering

Snelle communicatie en levering

Al viel de kwaliteit me wat tegen…

Snelle reactie op vragen, hulp bij ontwerp, echt geweldige ervaring

Zeer klantvriendelijk en snel

Snelle reacties op vragen via e-mail, chat werkt goed, binnen één dag aangevraagde sample in huis. Heb mijn bestelling inmiddels binnen, pennen zien er goed uit en prijs was concurrerend.

Snel levering en goed product.

Geen enkele negatieve opmerking. Goede geholpen door de medewerkers en snelle levering. Top!

Correcte afhandeling en snelle levering!

Prima partner gebleken

Via email correct geholpen

Snelle reactie, goede producten, vriendelijk

Snelle reactie op aanvraag product, product snel ontvangen, goede kwaliteit en mooi bedrukt. Via de mail contact gehad en dat ging heel snel en heel vriendelijk, heel eigen door de manier van aanspreken.

Perfecte services

Zowel de eerste, als tweede bestelling gingen super snel. Goede services, duidelijke communicatie. Top! Zeker een aanrader.

Product zoals verwacht!

Makkelijke website, directe opvolging en snellere levering dan verwacht!

Snelle en correcte service

correcte communicatie perfecte uitvoering respect timing

Niet wat ik ervan verwacht had

Ik heb als try out 100 aanstekers laten bedrukken. De bedrukking is kleiner dan verwacht en op alle aanstekers zitten krassen. Niet echt representatief om aan klanten te geven. Alsof men een "2e hands" aansteker krijgt. Erg jammer!

Goedemiddag Ron, Vervelend dat je niet blij bent met de kwaliteit. Jammer dat dit nog niet bij ons is gemeld. Zou je contact per mail kunnen opnemen dan kunnen wij dit oplossen. Met vriendelijke groet, De PennenBoer

Prima voor elkaar. Voor het mooie had het iets sneller gemogen maar ze deden wat ze beloofde.

Super speedy service na een chat berichtje op de website

Gepersonaliseerde fluovestjes

Fijn, snel goede communicatie

Goed aanbod, snel leveren en meedenkend.

Inmiddels een aantal keer een bestelling geplaatst en telkens tot tevredenheid. Goede prijs/kwaliteitverhouding, in meeste gevallen korte levertijd en denken goed mee als iets onverhoopt minder goed uitpakt en een alternatief wenselijk is.

Super geregeld

Top geregeld dat ik zo op het laatste moment nog me zonnebrillen kon krijgen!

Snelle levering. Top!

Correct afgehandeld.

Jan Tinbergenstraat 204

7559ST Hengelo

Over De Pennenboer

Wil je gemakkelijk en snel relatiegeschenken bestellen? In de webshop van De PennenBoer vind je een uitgebreid en gevarieerd assortiment relatiegeschenken die je bedrukt en onbedrukt kunt bestellen. Wij hebben het uitzoeken van jouw favoriete relatiegeschenk heel gemakkelijk gemaakt doordat je het assortiment kunt filteren: in no time vind je het perfecte geschenk. Wanneer je deze bestelt ontvang je een gratis digitale proefdruk en pas na jouw akkoord gaan de geschenken in productie. De reviews die op deze pagina staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. Alle verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de reviewer niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd.