Goede ervaring

Goed geholpen en bestelling naar tevredenheid ontvangen

Vriendelijke service en snelle levering

Vriendelijke service en snelle levering. Mooie tasjes met ons logo bedrukt.

prima qua service en prijs

Snelle behandeling; prima prijs

goed bereikbaar en vriendelijke personeel

ik ben heel goed geholpen door de personeel waar ik enorm waarde aan hecht. ze zijn goed bereikbaar en denken met je mee.

goede kwaliteit en snelle levering

Tevreden over de tasjes. Ze zijn van een fijn materiaal gemaakt. Tevreden over de strandballen. Precies goed qua grootte.

Exellent!

Bij bestelling werd er mij verteld dat ik het de volgende dag in huis zou hebben, wat mij erg onwaarschijnlijk leek, maar idd, de volgende dag werd er geleverd. Artikel in goede staat ontvangen, zorgvuldig verpakt.

Super snelle en fijne levering!

De bestelling was super snel geleverd. Ook de afhandeling qua factuur, etc. ging ontzettend vlot. Hele prettige ervaring dus.

Snel en goed geleverd zoals het hoort

Snel en goed geleverd zoals het hoort

Prettige samenwerking

Behulpzaam, goed te bereiken, vriendelijk, snel geleverd.

Super snelle en persoonlijke service!

Laat minute paraplu’s nodig en uitstekend geregeld. Ook nogeens hele fijne lichtgewicht paraplu’s! Aanrader!

Snel en correct geleverd

Goede, snelle service

Met een heel mooi eind product.

Snelle reactie op mijn vraag en levering stipt op tijd

Ik had notitieboekjes nodig en het was de vraag of de levering op tijd zou kunnen plaatsvinden. na telefonisch overleg is mij toegezegd dat ze op tijd zouden zijn en die afspraak werd nagekomen. Boekjes zien er goed uit en ruim op tijd geleverd.

Mooie producten en snelle levering.

Super snelle service

Zo blij dat ik mijn idee wat ik last minute bedacht op tijd binnen had Zo konden we alle gasten verrassen met een kleinigheidje

Snelle service, snelle levering!

Deze waaiers last minute besteld voor een belangrijk event, één telefoontje en alles was geregeld met een supersnelle bezorgtijd. Echt topservice en bovendien ook mooie waaiers!

Perfecte dienstverlening

Goed en duidelijke uitleg ontvangen vooraf over het product dat ik eventueel wilde bestellen. Op maandag mijn bestelling geplaatst, verwachte levertijd zou ongeveer 8 dagen zijn, en ik had het op vrijdag middag van dezelfde week al binnen. Het product en het graveerwerk zijn precies zoals ik had gehoopt, klasse.

Snelle en goede service!

Na de bestelling, de spullen binnen een week binnen. En wat we hebben besteld is van uitstekende kwaliteit!

Snek geleverd en goede kwaliteit

Non Woven tasjes besteld, hierover gemaild en alles ging vlot. Zowel de levering als de reactie op je mails. Top.

Leuke gepersonaliseerde attenties en snel geleverd

Leuk contact per mail met de binnendienst over gepersonaliseerde cadeaus voor het team (werkgerelateerd). De attenties werden 1,5 week sneller geleverd dan verwacht. Super! En het belangrijkste: de attentie viel in goede aarde!

Goede ervaring met Promothing. Fijne service!

mooie artikelen precies naar wens

makkelijke site en prima prijs kwaliteit verhouding

Persoonlijke aandacht, snelle levering

Voor een event heb ik, in kader van duurzaamheid, herbruikbare, dubbelwandige drinkbekers besteld. Bestellen en rechtstreeks contact verliep heel soepel. Levering was keurig op tijd. Dank daarvoor.

Goed en snel geregeld

Goed en volgens afspraak geregeld

Snelle levering, goede kwaliteit

de geslaagd hoeden die ik besteld heb werden snel geleverd, binnen 2 dagen, en de hoeden zijn van goede kwaliteit.

Postbus 30040 --

8003 CA zwolle