mooie artikelen precies naar wens

makkelijke site en prima prijs kwaliteit verhouding

Persoonlijke aandacht, snelle levering

Voor een event heb ik, in kader van duurzaamheid, herbruikbare, dubbelwandige drinkbekers besteld. Bestellen en rechtstreeks contact verliep heel soepel. Levering was keurig op tijd. Dank daarvoor.

Goed en snel geregeld

Goed en volgens afspraak geregeld

Snelle levering, goede kwaliteit

de geslaagd hoeden die ik besteld heb werden snel geleverd, binnen 2 dagen, en de hoeden zijn van goede kwaliteit.

Geweldige snelle service en mooi product

Wij hadden op korte termijn voor ons Summer Event schorten nodig met logo van ons bedrijf en zijn op een hele prettige en snelle manier geholpen. Blij met de service en de behandeling van de aanvraag om dit te regelen voor ons. Dank hiervoor

Goede en snelle service

Je wordt snel en goed geholpen.

Duidelijke en snelle communicatie

Mijn bestelling had ik met spoed nodig, dit werd de volgende dag geleverd.

Ik ben zeer tevreden. Het gehele proces, van het plaatsen van de bestelling tot aan de levering, was probleemloos en aangenaam. De schorten zijn van hoge kwaliteit en de bedrukking is precies zoals ik het wilde. Ik zal zeker opnieuw bij Promothing bestellen en raad hen ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige bedrukte schorten.

Fijn en snel contact, mooi product.

Snelle reactie van Rik, soepele medewerking en snelle productie. Wij zijn zeer tevreden, ook zeker met het product! Bedankt!

Helder contact, goede prijzen en snel geleverd!

Ik belde op met wat vragen en werd goed en vriendelijk te woord gestaan. De producten zijn zoals geadverteerd en bedrukking goed. Snel geleverd ook!

Snelle service en afhandeling

Tevreden!

Heel prettig contact, snel en accuraat!

Snelle reactie op mijn vraag. En toen ik weer een wijziging wilde, was dat geen enkel probleem. Voorwaarden werden helder gecommuniceerd. Erg prettig en een mooi product ontvangen!

Top Service

Top Service van Promothing! Voor onze voetbalvereniging hoedjes laten bedrukken. Mooie kwaliteit en uitstekend geholpen door de medewerkers van Promothing!

Goede service en snelle levering

De bestelling werd snel geleverd. Fijn dat we op rekening konden bestellen.

Behulpzaam en snelle service

Heupflesjes met bedrukking besteld. Er werd fijn mee gedacht over de bedrukking (gravure) en snel geleverd. Er zat 1 defect flesje bij de bestelling van 50 maar volste vertrouwen dat dat wordt opgelost. Aanrader!

Ik kreeg een proefexemplaar van een tasje thuisgestuurd plus een dikke brochure waaruit we nog meer artikelen konden halen voor onze vakantietassen-actie voor kinderen uit gezinnen. met weinig geld. Alles was precies zoals in de brochure, werd snel bezorgd en lijkt van prima kwaliteit-prijs verhouding.

Super tevreden over de service van Promothing

We zijn super goed en snel geholpen door Rik en daarnaast voldoet het product volledig naar onze verwachtingen. Top!

Zeer vlotte afhandeling en goede service

Prima levering

De 100 keycords met opdruk zijn snel geleverd en zagen er uit zoals het voorbeeld dat was gestuurd! Prima hoor.

Al meerdere keren diverse dingen besteld om zelf te gaan bedrukken. Een prettig contact met de mensen van Promothing. Snelle levering.

Positief

Een prettig en direct contact met de mensen van Promothing. Daarnaast een professionele, snelle en heldere opvolging van de order.

Op alle fronten top!

Afgelopen week met wat tijdsdruk artikelen besteld. Goed telefonisch contact gehad daarover, snelle levering, en nog goedkoper dan menig ander bedrijf. Deze ga ik onthouden voor een volgende keer!

Gewoon snel en kwalitatief goed

Ben altijd wat huiverig voor de voor mij onbekende sites. Maar Promothing andeld alles netjes af door een bevestiging vande bestelling en het versturen te zenden. Dik tevreden!

Postbus 30040 --

8003 CA zwolle