Positief

Een prettig en direct contact met de mensen van Promothing. Daarnaast een professionele, snelle en heldere opvolging van de order.

Op alle fronten top!

Afgelopen week met wat tijdsdruk artikelen besteld. Goed telefonisch contact gehad daarover, snelle levering, en nog goedkoper dan menig ander bedrijf. Deze ga ik onthouden voor een volgende keer!

Gewoon snel en kwalitatief goed

Ben altijd wat huiverig voor de voor mij onbekende sites. Maar Promothing andeld alles netjes af door een bevestiging vande bestelling en het versturen te zenden. Dik tevreden!

De website werkt prettig en het contact verloopt ook aangenaam. Producten bevallen en de kwaliteit lijkt ook in orde. Al met al tevreden.

Makkelijk contact, snel geregeld en product naar wens

Overgestapt van een grotere speler op de markt die niet meer op de gewenste grootte kon bedrukken. Zeer positief verrast! Mooi product, mooi bedrukt, snel geleverd, duidelijk contact. Geen klachten!

Snelle reactie en levering

Zoals de waaiers op de afgebeeld zijn op uw website. Zo zijn ze in het echt. Ik beveel uw bedrijf zeker aan

Goede communicatie, snelle levering en goede prijs

Op basis van de reviews en scherpste prijs tot aanschaf overgegaan. Verzendkosten vond ik wel erg hoog.

Snelle service, goed verpakt en blij met de spullen!

Snelle service, goed verpakt en blij met de spullen!

Goede communicatie en snelle levering!

De communicatie was duidelijk en de levering na ons akkoord/betaling was super snel. Mooi product en duidelijk logo.

Snelle levering en goede producten

Producten voldoen aan de verwachtingen. Zeer scherp geprijsd en een snelle levering.

Goeie sevice Snelle levering

Perfecte service en aftersevice

Perfecte begeleiding bij aankoopproces. Ook naderhand uitermate klantvriendelijk en meedenkend

Fijne meedenkende mensen met mooi spul voor een betaalbare prijs!

Kwaliteit voldoet aan onze verwachting. Bedrukking is keurig en communicatie prettig verlopen.

Super geholpen!

Dank voor de snelle reactie en het meedenken. Mooi product en zeer tevreden over de service!

Sneller service en goede kwaliteit. Onze leerlingen en medewerkers zijn erg blij met de veiligheidshesjes.

Goed product en fijne service

Herbruikbare koffiebekers besteld met logo als relatiegeschenk. Fijn contact gehad via mail over bestelling en levering (ons logo had niet het goede formaat, maar zij hebben het goed en snel opgelost). Snel antwoord ook! Bekers dus nog niet echt gebruikt, maar zien er goed uit.

Uitstekende service en mooi product

Fijne ondersteuning bij het bestelproces en een mooi eindproduct geleverd gekregen!

Schitterende service

Ik bestelde promotie materiaal met opdruk en gravering. De feedback en de proefdrukken kwamen al heel snel en men begreep mijn wensen heel goed. Dit resulteerde in een snelle beslissing. Binnen de 10 dagen kwamen alle bestellingen aan. De goederen zijn perfect naar wens zoals gevraagd. Top service dus.

De service was heel goed

Petjes besteld toen ik ze thuis kreeg vond ik de kleur niet mooi te donker. Meteen gebeld voor een andere lichtere kleur petjes. Ze hebben de lichtere kleur meteen weer opgestuurd en ik de donkere petjes terug gestuurd. Ik hoefde ook geen retourbon in te vullen of zo. 3 dagen later had ik de lichter kleur petjes in huis. Hele goeie service.

Erg fijn en vriendelijk geholpen. Product is helemaal naar wens.

Organized hats for a workshop on short notice - Thank you!

We needed hats in specific colours on short notice. Rik from Promothings advised for a different model at same cost to ensure these would arrive on time. Good customer service! Thank you!

Prima meegedacht toen 1 artikel niet voorradig was.

Prima meegedacht toen 1 artikel niet voorradig was.

Snelle levering en heldere communicatie

Bedrukte waterflessen besteld voor een evenement, er is goed met ons mee gedacht over wat handig is om op een transparante fles te drukken en de levering was snel.