Heel mooi, zeker een aanrader!

Promoting heeft ons helemaal geholpen in wat we zochten inclusief budget. Toen alles binnen was, zag het er top uit en snelle levering. Echt een aanrader voor al je promotie spullen voor je bedrijf inclusief fijn contact, dank jullie wel!

Snelle levering en top kwaliteit!

Het product is precies naar wens geleverd, de flacons zijn daarnaast ook van goede kwaliteit en promothing was uitstekend bereikbaar via de mail!

Voor een event had ik met spoed een aantal schorten nodig. Ik ben super fijn geholpen, er werd meegedacht en het allerbelangrijkste... alles is op tijd binnen gekomen. De schorten zijn ook van top kwaliteit. Een aanrader!

Betrouwbaar en snelle levering, zeer tevreden.

Betrouwbaar bedrijf, snelle levering en het product was goed en netjes verpakt. Zeer tevreden met de snelle/fijne afhandeling en de aankoop. Aanrader!

Goede snelle service.

Bestelling was er snel. Producten zien er goed uit!

snelle levering, goede kwaliteit

De mutsen waren snel geleverd en van goed kwaliteit zoals ik nu kan zien.

Enthousiast meedenkend bedrijf!

2x een bestelling geplaatst tot nu toe. Beide keren heel netjes gedaan. Medewerkers reageren snel, duidelijk en helder. Ze zijn heel transparant over de levertijden en procedures. Ze denken enorm mee met je. Al met al een erg fijn bedrijf om mee te werken.

Top. weer snel geleverd, conform afspraak.

Prima. Met spoed koffiebekers laten bedrukken.

top en goede prijskwaliteit

Hebben kookschorten besteld met best ingewikkeld logo in 4 kleuren, maar hebben ze voortvarend en heel netjes aangebracht. Ook de verpakking was prima en zorgvildig ingepakt

ziet er goed en degelijk uit.

de rugzakjes SHOOP zien er degelijk uit. Wij hebben ze laten bedrukken met onze bedrijfsnamen en ik ben tevreden. met een paar dagen waren ze ook al in huis. Vindt het nu al leuk om ze straks met kerst aan ons personeel te mogen geven.

snel en prima service

Na telefonisch contact mijn opdracht besteld. Binnen één werkdag in huis. Dat kan niet beter

Super snelle en goed service

Ik had een wat aangepaste bestelling nodig, dit was geen probleem en koste geen euro meer. Snel alles geregeld en nog heel erg veel sneller geleverd. Erg blij mee. Dikke aanrader

Makkelijk gebruik van de webshop. Snelle levering. Goed produkt. Zeer tevreden.

Een fijn contact en snel en netjes geleverd

Een fijn contact en snel en netjes geleverd .

Uitstekend! Snelle levering

Helemaal tevreden over de snelle afhandeling!

Makkelijk zoeken op site en snelle levering

Snelle levering en makkelijk bestellen!

Snelle levering en makkelijk bestellen!

Goede service, goede bedrukking, snelle levering

Goeie service, meedenkend, snelle levering en een mooi product

Zeer tevreden over de snelle levering

Supersnelle levering!

Donderdag laat in de middag besteld, maandagmiddag al in huis!

uitstekend werk geleverd!

Wij hebben 2 verschillende producten in grote getalen laten borduren en bedrukken. De producten zien er geweldig uit! Daarnaast, zijn zij telefonisch altijd beschikbaar en per email makkelijk te bereiken. Zij hebben dit ook moeiteloos verstuurd naar Rome toe, waar ons evenement plaats nam. Wij zullen zeker vaker met hen samen werken. Onwijs bedankt nogmaals, met name Rik & Ellen. Top service! Met vriendelijke groet, Andrew

Goed!

Goede service. Snel reactie via de mail en snel geleverd. Bekers zien er goed uit. Al met al zeer tevreden.

Persoonlijk en professioneel

Heel fijn geholpen; ik kreeg snel een duidelijk opdruk-voorbeeld om te beoordelen, en het contact over de spoed-levering verliep geweldig. Hier zit een goed team!

snelle levering en goed product

Goed contact en meegedacht voor snelle levering

Ondanks een fout die ik gemaakt had alles snel aangepast en bezorgd

Vlotte afhandeling, op tijd bezorgd en aan de telefoon netjes te woord gestaan.