snelle levering en goed product

Goed contact en meegedacht voor snelle levering

Ondanks een fout die ik gemaakt had alles snel aangepast en bezorgd

Vlotte afhandeling, op tijd bezorgd en aan de telefoon netjes te woord gestaan.

Heel goed!

Goed advies gekregen van Rik en snelle levering.

Correct, snel en volgens afspraak

Prettig en correct

Ik had snel bedrukte schouten nodig en binnen 10 werkdagen binnen

Goeie kwaliteit en snelle levering

Prijs kwaliteit is top en de levering was ruim binnen de afgesproken tijd. Hier wordt ik wel vrolijk van

Super vriendelijke klantenservice

Zeer duidelijke uitleg over het product Snel geleverd binnen 1 a 2 werkdagen

snel geleverd en precies wat ik verwachtte.

De bestelde tubes zijn snel geleverd. De kwaliteit was prima en we hebben ze goed kunnen gebruiken.

Snelle levering, maar check voor verzenden ff goed het adres. Mijn bestelling was nl verkeerd bezorgd omdat er een ander huisnummer stond.

Snelle en aangename service

Van te voren gebeld of er nog genoeg producten op voorraad waren. Erg fijn contact gehad aan de telefoon en daarna dus gelijk bestelt. Nog geen 2 dagen later was het er al!

Mooie uitvoering van de klavertje 4 sleutelhangers, snel geleverd.

Mooi artikel en netjes in geschenkdoosjes verpakt. Leuk om te geven. Zorgvuldig verpakt. Prima, Hartelijk Dank.

Goede service én producten

Prima webwinkel, goeie service, snelle levering.

Snelle en persoonlijke communicatie, en blij met de levering.

Zeer tevreden met Promothing! Bij vragen goed bereikbaar en geven advies. Bestellingen worden snel afgehandeld. De persoonlijke benadering is heel prettig.

Duidelijke communicatie en snelle levering

contact was prettig, levering snel.

A Great Purchase

I recently ordered reusable coffee cups from Promothing and I am very happy with my purchase. The cups arrived quickly and were exactly as described. I would definitely recommend Promothing to anyone looking for reusable coffee cups.

Goed geholpen, mooie prijs en snelle levering

Mooi product, goede kwaliteit en snelle levering!

Mooi product, goede kwaliteit en snelle levering!

Uitstekende service!

We hadden iets besteld wat niet op voorraad was maar Promothing heeft een hoop moeite gedaan om het toch op tijd te kunnen leveren. Uiteindelijk hebben ze een beter product geleverd dan wij hebben besteld maar voor de normale prijs en netjes op tijd geleverd! Superblij mee :)

Netjes!

Snel, behulpzaam en goede kwaliteit.

goed geregeld, ontvangen wat ik had gevraagd

o ja, waarom

De tassen zijn van fantastische kwaliteit en zeer snel geleverd

Snel, netjes geholpen, producten als verwacht

Snel, netjes geholpen, producten als verwacht. Iets niet op voorraad kreeg meteen alternatief aangeboden, werd goed op de hoogte gehouden hoe het ervoor stond met mijn bestelling.

Ze hebben leuk meegedacht in het bedrukken van de rugtassen. Goede kwaliteit!

Zeer positief!

Goed product! Snel geleverd geen woekerprijzen en netjes verpakt, ik kom als klant zeker terug!

Super snel binnen en allemaal netjes

De schortjes waren super snel binnen. Zelfs eerder dan verwacht. Zo had ik nog mooi tijd om de stempel van mijn bedrijf erop te zetten. Het is ook een mooie stevige kwaliteit schort.

Postbus 30040 -- 8003 CA zwolle