Snel geregeld

Heel fijn bedrijf met goede service

Heel makkelijk om een container te bestellen. Belletje er achteraan gedaan omdat ik hem graag 's ochtends wou hebben. Alles was mogelijk. Heel tevreden over de chauffeur die hem op precies de goede plek neer kon zetten. Al met al een zeer tevreden klant

Quick and flexible.

Order placed at 22 in the friday evening - got delivered next working day! The placement was in a very tight driveway - without any problems - neat and smooth. The pick up was done via online form (small glitch and not sure about confirmation) but next day - container is gone. Some objects were sticking out but the driver was great, completely covered it with the net and all was ok. If ever will need - will use again!

Gewoon Goed

Container gebracht en gehaald conform afspraak, met duidelijke instructie wat wel en wat niet.

Prima container met fijne service

Ik huur altijd bij van Paridon vanwege de duidelijke communicatie en prima prijs kwaliteit verhouding.

Snel en accuraat

Er zijn altijd containers op korte termijn beschikbaar die netjes en zorgvuldig op de oprit worden gezet. De container wordt altijd op tijd geleverd en weer opgehaald volgens afspraak.

goede en correcte service

geen

Goed advies en snelle levering. Prima!

Gezocht op de website die duidelijk en informatief is. Snel een keuze kunnen maken en de afhandeling verder prima.

Makkelijk te vinden en te regelen via de site.

Bijna alles is te regelen via de webwinkel. Prima en betrouwbaar bedrijf!

zeer goed en snel

snel ge bracht en op ge haalt

Ging goed

Levering op tijd, ophalen snel geregeld

Het bestellen van een container via de website ging erg makkelijk. Ik heb eel nog even gebeld of het mogelijk was om hem in de ochtend te leveren en dat was geen probleem. Ook het ophalen ging goed.. We hebben dit jaar nog wel een keer een container nodig en gaan die ook zeker bij Paridon bestellen

Op tijd en keurig geplaatst en weggehaald

Op tijd en keurig geplaatst en weggehaald met respect voor de boom ernaast!

Uitstekend!

Op tijd geleverd en opgehaald. Vriendelijke chauffeurs.

Correct en vriendelijk

We hebben een kleine container uitgezocht. Deze werd vervoerd in een grotere maat, waardoor in eerste instantie leek dat we een grote hadden besteld. Was even schrikken. Maar als verder goed verlopen.

Helemaal goed!

De website is duidelijk. De keuze hierdoor makkelijk gemaakt. Bestelling geplaatst en de volgende dag al geleverd. Helemaal goed!

Super service!

Correcte levering.

Container op tijd geleverd op de aangegeven plek. Complimenten aan de chauffeurs.

Beste, bedankt voor uw review en wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. hopelijk mogen wij u in de toekomst weer bedienen met onze containers. mvg, Team Paridon containers

De container werd de volgende ochtend vroeg, direct na de afspraak, afgeleverd.. Goede communicatie. Ben tevreden.

Beste Seiran bedankt voor uw review en wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. hopelijk mogen wij u in de toekomst weer bedienen met onze containers. mvg, Team Paridon containers

Gemakkelijk online te boeken en fijne service

Afspraken worden goed nagekomen

Beste Jacques, bedankt voor uw review en wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. hopelijk mogen wij u in de toekomst weer bedienen met onze containers. mvg, Team Paridon containers

Scherp tarief, flexibiliteit, komt afspraken na

Geen verborgen kosten, op alle vlakken tevreden!

Beste Rudi, bedankt voor uw review en wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. hopelijk mogen wij u in de toekomst weer bedienen met onze containers. mvg, Team Paridon containers

Alles perfect geregeld

De bestelling van de container bij Paridon heb ik als prettig ervaren omdat je via je account alles kunt regelen. Op de dag van plaatsing belde de chauffeur toen hij voor de deur stond om de exacte locatie af te stemmen. Mooie dichte container die was af te sluiten. Ook het ophalen was digitaal te regelen en werd perfect en snel uitgevoerd.

Beste Nico, bedankt voor uw review en wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. hopelijk mogen wij u in de toekomst weer bedienen met onze containers. mvg, Team Paridon containers

Klantgerichte en prettig!

We hebben inmiddels veel (soorten) containers via Paridon gehuurd. De medewerkers zijn altijd vriendelijk, meedenkend, flexibel en oplossingsgericht. Duidelijk dus waar we de volgende bestellen!

Beste Frank, Bedankt voor uw review en wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. hopelijk mogen wij u in de toekomst weer bedienen met onze containers. mvg, Team Paridon containers

Duidelijk en makkelijk

Duidelijk, makkelijk en snel

Supergoeie klantenservice

De container werd bij ons evenement geplaatst maar stond volgens de gemeente toch net te dichtbij een trap. Direct dezelfde dag werd hij keurig volgens instructies verplaatst, echt heel goed geregeld!

Over Paridon Containers bv

Paridon Containers is een middelgroot familiebedrijf dat o.a. gespecialiseerd is in inzameling en verwerking van diverse afvalstoffen. Door onze jarenlange ervaring, deskundigheid en het directe contact met de werkvloer is het voor ons mogelijk snel en flexibel te reageren op de behoeften van de klant. Wij kunnen diverse rolcontainers, perscontainers en open/gesloten containers in verschillende maten beschikbaar stellen. Door middel van deze containers kunnen wij zorg dragen voor het afvoeren van diverse afvalstromen als bouw- en sloopafval, dakafval, puin, hout en groenafval.