Container snel geleverd, vriendelijke service

De service was snel en keurig De handigheid van de chauffeur bij ophalen niet eens 5 min en de container was al opgeladen en weer vertrokken.

De bak werd netjes geplaatst op de plek die wij hadden aangegeven. En ook weer snel en vlot opgehaald!

Ik was heel erg trevenden.

Zowel voor het opsturen van de container als voor het ophalen waren ze erg punctueel en behulpzaam.

Goede uitleg bij plaatsing container

Altijd accuraat

Al jaren bestel ik al het nodig is containers bij hun. Prijs kwaliteit in prima verhouding. Goede bakken, op tijd geleverd en op tijd opgehaald.

Goede ervaring

De container is gebracht en opgehaald zoals afgesproken. Alleen de link in de mail om de container weer op te halen werkt niet. Krijg dan de melding dat er geen levering bekend is op het adres.

Heel tevreden

Alles goef en snel geregeld.

Always on time

Always on time

Briljante service

Snel en goede service

Container werd op tijd geleverd door een uiterst prettige medewerker.

Goed uitleg en heel goed service.

prima geregeld

Goed geregeld!

Duidelijke website en alles keurig volgens planning afgehandeld.

De chauffeur was behulpzaam en oplossingsgericht!

Plaatsen top en ophalen slecht

Mijn container wil ik op laten halen maar lukt jiet via de link in de mail dan kan die mijn gegevens niet vinden. Ik heb daarop gebeld met de klantenservice en die zou zorgen dat die opgehaald wordt. Ik wacht al meer als een week nu daarop naar lijkt toch een lastige te zijn. Plaatsten ging wel vlot en goed en makkelijk overigens.

best containers service.

clean container - on time and friendly and sensible staff.

Prima. Maar ze zijn te druk

Werd de. Dag later opgehaald dan afgesproken. Kwam door de drukte.

Optijd en op de handigste plek neergezet

Er werd gebeld bij aflevering zodat ik ze telefonisch naar de voor mij beste plek kon begeleiden voor plaatsing

Zowel via internet als telefonisch werd ik prima bediend.

Helemaal top

Positief

Goede service, uitstekende ervaring

Snelle en duidelijke service

Fijn dat je dag van ter voren kan bestellen en ook dagvan ter voren online kan doorgeven om de bak weer op te halen. Enige puntje van verbetering is dat het fijn zou zijn als je een berichtje krijgt als de bak verlaat is. Voor de rest allemaal goed!

Vlotte aflevering en ophalen.

Vlotte aflevering en ophalen. Chauffeur was uiterst vriendelijk

Over Paridon Containers bv

Paridon Containers is een middelgroot familiebedrijf dat o.a. gespecialiseerd is in inzameling en verwerking van diverse afvalstoffen. Door onze jarenlange ervaring, deskundigheid en het directe contact met de werkvloer is het voor ons mogelijk snel en flexibel te reageren op de behoeften van de klant. Wij kunnen diverse rolcontainers, perscontainers en open/gesloten containers in verschillende maten beschikbaar stellen. Door middel van deze containers kunnen wij zorg dragen voor het afvoeren van diverse afvalstromen als bouw- en sloopafval, dakafval, puin, hout en groenafval.