Goede snelle service!

Vrijdag middag om 3 uur met spoed een container besteld zaterdag om 9 uur stond hij er al!! En om 16 uur weer fijn opgehaald. Top service! Dank

Goede service, snelle levering. Volgende container bestel ik weer hier.

Top! Relaxte en snelle service

Snelle service en goed geholpen.

Snelle service, goede prijs

Je kunt ergens anders goedkoper een container bestellen, maar voor die paar euro meer krijg je significant meer service. Einde van de dag bestellen, volgende morgen bezorgen. Geen enkel probleem.

Op tijd de container gebracht en weer opgehaald. Chauffeur netjes en correct.

Bliksemsnelle service

Eind van de ochtend besteld, gelijk teruggebeld en vroeg in de middag stond de container er al.

Snelle levering en het ophalen van volle container verliep vlot

Het plaatsen van de container op de gemeenschappelijke parkeerplaats was een uitdaging. Ondanks dat dit niet zo vlot verliep, de buren moesten auto's verplaatsen, was de chauffeuse geduldig. Goed contact met de planning en het ophalen van de volle container verliep sneller dan de planning aangaf. De container werd één dag eerder opgehaald dan was gecommuniceerd. Kortom: een aanrader wanneer je je tuin leeghaalt!

Doen wat ze beloven

Makkelijk te regelen via hun site, duidelijk overzicht van de mogelijkheden, leveren op tijd en netjes!

Fast service!

All in all great service! I booked a container at night, next morning before 12 was already delivered and they also picked it up the same day withing a few hours after I submitted the pick up form! Very happy with them will definitely hire again. I recommend it!

Geweldig geregeld. Bellen, brengen en halen zonder rompslomp

keurig

netjes geholpen en alles netjes volgens afspraak

Helemaal goed

Prima geregeld, precies als afgesproken

Top geregeld!

Snelle levering, vriendelijk personeel. Goede prijs!

Snel en makkelijk!

Ik heb de 10m3 bouwafval container in een dag via internet besteld en gekregen! Snel en makkelijk, bedankt!

Bak netjes op tijd en op de juiste plek gebracht. Daarna weer vol op tijd opgehaald

Container kwam 1 dag te vroeg ,gelukkig waren we thuis en kon hij voor de deur geplaatst worden .En niet waar Paridon hem aan het neerzetten was .Had wel graag een berichtje willen hebben dat hij 1 dag eerder kwam dan afgesproken . Maar ik ben verder zeer tevreden ,en snel weer opgehaald na 1 belletje

Alles perfect op orde

Bedrijf heeft het goed geregeld, snelle respons op vragen en vriendelijk personeel die de bak kwam brengen. Op tijd en conform afspraak.

Waren netjes op tijd

Snel, zeer vriendelijke chauffeurs en flexibel

4 containers besteld op verschillende momenten en niet alleen kon er op zeer korte termijn worden geleverd, de chauffeurs waren allen zeer vriendelijk en konden in de smalle straten de containers heel goed op de juiste plekken zetten.

Snel en exact op tijd

Prima ervaring met Paridon containers! Was leuk om te zien dat de vrachtwagenbestuurder een vrouw is. Zij was exact op tijd en zette de laadbak met het grootste gemak op onze oprit. Super snel geregeld.

Prima bedrijf aardige mensen !!!!

Er was een klein probleem met de levering, had online een container besteld en stond niet in de planning. Binnen een uur stond er een container, prima opgelost dus..

Zoals afgesproken

Op de juiste dag, tijd en locatie geleverd. Goede samenwerking met chauffeur. Huur periode 8 weken is erg fijn.

Een perfecte, professionele oplossing voor een (voor ons) onoplosbaar probleem.

Als je van een grote woning gaat verhuizen naar een kleiner appartement, moet je van veel herinneringen in de vorm van concrete "overbodige" spullen afscheid nemen. Dan is het een welkome bijkomstigheid, als het in een ruime container gedumpt kan worden. Het ruimen wordt daardoor wat minder emotioneel belast. Je hebt dan geen behoefte aan extra problemen. Dan is Paridon een uitkomst!

prima service

werd ondanks de vakantie de volgende dag weer netjes opgehaald

Over Paridon Containers bv

Paridon Containers is een middelgroot familiebedrijf dat o.a. gespecialiseerd is in inzameling en verwerking van diverse afvalstoffen. Door onze jarenlange ervaring, deskundigheid en het directe contact met de werkvloer is het voor ons mogelijk snel en flexibel te reageren op de behoeften van de klant. Wij kunnen diverse rolcontainers, perscontainers en open/gesloten containers in verschillende maten beschikbaar stellen. Door middel van deze containers kunnen wij zorg dragen voor het afvoeren van diverse afvalstromen als bouw- en sloopafval, dakafval, puin, hout en groenafval.