Snelle en juiste levering

Prima aanbod; snelle en juiste levering.

Snelle levering helemaal top

Goeie service en snel

Prima service, snelle levering

Veegset voor de schoorsteen van mijn houtkachel besteld. Dankzij de overzichtelijke site snel gevonden, besteld en direct geleverd. Chapeau!

Servicegericht 👍

Goed product, levering niet volgens website

Het product was goed. Alleen staat er op de website dat als je op tijd besteld, je het product de volgende werkdag binnen hebt. Dit klonk wel goed, daarom hier besteld. Echter..... Heb de bestelling op vrijdag geplaatst ( op tijd), dan zou je denken..... dan heb ik hem maanden. Maar nee, maandag werd hij pas verstuurd. Dit kwam kwa planning niet goed uit, aangezien ik hem dinsdag ochtend al nodig had. Het zou handig zijn dat hier op de website toch beter over gecommuniceerd word.

Het door u bestelde artikel is door onze partner verstuurd. Excuses dat het later verstuurd is.. Wij zullen hier navraag over doen.

Niet tevreden

Ik heb bij opmerkingen gezet dat ze het niet via post nl moesten sturen omdat die hier niet bezorgen. Toch is het verstuurd via post nl, nu kan ik weer stad en land af rijden om het pakket ergens in een ander dorp te halen. Dus ik ben niet tevreden.

Excuses dat het pakket via post.nl verstuurd is. Normaal gesproken versturen wij met DHL maar uw pakket is bij onze partner verstuurd. Deze verstuurd met Post.nl bij kleine pakketten omdat deze het goedkoopste tarief heeft.

Snelle levering!

goed geleverd goed verpakt

Klasse

Een snelle reactie op een vraag via de mail en een snelle keurige levering!

Doen wat ze zeggen; goed advies en conform afspraak geleverd!

Doen wat ze zeggen; goed advies en conform afspraak geleverd! Telefonisch overlegd en advies gekregen. Volgens afspraak geleverd, compleet en in top conditie. Geen enkel verbeterpunt te noemen en dus een dikke 10!

goede service, snel antwoord

Vooraf gebeld en kreeg snel contact en meteen antwoord op mijn vraag. Bij ontvangst bestelde producten bleek één onderdeel af te wijken van de rest. De leverancier stuurt direct een nieuw onderdeel.

Precies wat ik wilde en snel geleverd!

Betrouwbaar.

Duidelijk, snel en er wordt uitgevoerd wat beloofd wordt.

snelle service

Snelle verzending en het bestelde product klopt en een duidelijke beschrijving van het product op de site.

Kort maar krachtig: Het klopte allemaal.

Goed product snel geleverd

Fijne verdeling van de warmte door deze ventilator

Levering prima, product boven verwachting.

Levering een dagje later dan gedacht. Waarschijnlijk ivm boerenstaking. Product beter dan verwachting (vonkenscherm).

Snelle correcte levering

Vrijdag middag bestelde ik een schoorsteenkap voor 2 uur en de volgende ochtend werd hij al bezorgd.

Duidelijke site waardoor snel een keuze gemaakt kan worden welke daarna snel wordt uitgeleverd.

Professioneel bedrijf met een korrecte slelle goed verzorgde uitlevering.

Leuk product, veel plezier van.

snel geleverd, goed verpakt.

Prima produkt en vlot bezorgd

De schoorsteenpetjes staan trots op het dak.

Topservice!

Snelle levering!

Telefonisch contact gehad hele vriendelijke mevrouw goed geholpen heeft mij zelfs teruggebeld dat de maten goed zijn haardscherm en snel geleverd

goede service en snelle levering

goede service en snelle levering