Snelle levering, uitstekend materiaal!

goede kwaliteit, snelle levering!

goed!

Perfect.

Snel geleverd en met zorg verpakt.

Twee keer gebeld voor advies, daar werd uitgebreid de tijd voor genomen.

Service zoals het hoort te zijn.

Airxlshop gecontacteerd voor advies en heel snel reactie en suggesties. Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen geleverd. Probleem is ook opgelost. Heel tevreden.

Nog niet ontvangen

Levering vindt pas plaats na ontvangst van betaling.Visa is geen betalingsmogelijkheid bij Airxl.

Duidelijke website, prima levering

Netjes geïnformeerd over de voortgang van verzending en de volgende werkdag in huis.

Aan te bevelen!

Snelle service, goed product, omruiling snel en correct afgewerkt. Goede communicatie!

Heel vlot !

Heel vlotte service!!!!

Snelle service en goed product.

Website is duidelijk. Product is snel geleverd.

Snelle nette levering.

Online besteld en snel alle gegevens op de mail. De levering werd op tijd en netjes gedaan. Alles was verpakt in karton en plastic, dit alles was netjes op een pallet vast gezet.

Betrouwbaar en levering naar afspraak

Ze komen na wat ze beweren

overzichtelijke site voor bestellingen en keurige afwikkeling

prima geregeld. Goede prijs kwaliteit.

Snelle actie .

Alles goed opgepakt snel geleverd.en duidelijk wanneer en waar. Het product zag er goed uit.de klemmen klemmen niet goed gepruts met vleugelmoer in plaats van moeren. Kom je altijd achter wanneer je op dak ben.maarja voor de rest dik tevreden.

Vlotte levering.

Producten zoals omschreven.

Correct en super snel

Perfecte trekkap. Maar minstens zo belangrijk, nooit meer kou uit de schoorsteenpijp, scheelt een paar graden. Over energiebesparen gesproken!

Zoals het hoort!

Besteld voor een goede prijs en keurig de volgende dag geleverd.

Snelle verzending.

Zoals online shopping moet zijn.

Uitstekende info, service en snelle levering

zie bovenstaande

Duurt lang voor je het bestelde artikel binnen hebt

Er zaten ook 2 verschillende bedrijven tussen.

Beste Art, Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent over de manier van leveren. Om een compleet aanbod op onze webshop te kunnen aanbieden werken wij samen met een partner. Deze partner heeft ook uw zending verstuurd. I.v.m. de kerstvakantie tot en met 3 Januari zijn de levertijden opgelopen. Dit stond ook op de orderbevestiging en iedere bezoeker kreeg eenmalig deze melding te zien. Onze excuses voor de langere levertijd tijdens de kerst vakantie. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw schoorsteen veeg borstel en stokken. Met vriendelijke groet, Sjaak van winden Airxlshop

Hulpvaardig en snel

Hulpvaardig en snelle afhandeling

Prima goed overzichtelijk

Werd nog na gebeld of alles in orde was Goede service

veegstokken besteld voor rook kanaal, maar de borstels hierbij geleverd vind ik te zacht .deze haren zouden van een dikkere kwaliteit moeten zijn.

Goed snel geleverd

Goed product, snel geleverd kwaliteit ook goed zal ik zeker aanraden voor anderen

Airxlshop.nl is een aanrader prima service.

Besteld om 17u, volgende dag om 11u30 geleverd. Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de goeie en snelle service. Bravo!!!