Goed product

Na een foutje met de verzending alles keurig en naar tevredenheid opgelost. Ook top dat je gewoon iemand aan de telefoon kunt krijgen. Prina bedrijf

Snelle levering.

Een mooi product, Netjes verpakt, snel geleverd.

Betrouwbaar en goede service en support

Leveren prima volgens afspraak En leveren ook goede (telefonische) support.

Snelle levering, goede service

Borstel en stokken besteld snel geleverd maar bij gebruik schoot de borstel van de stok los, heb mail gestuurd en kreeg een net antwoord Met de medeling dat ze een nieuwe borstel leveren wat gelijk gedaan is . Top

1 dagslevering gaat niet op

Er was wat onduidelijkheid omtrent de geleverde borstel echter dat hebben ze goed opgelost. 1 tot 2 dagen leveren gaat niet op het werden er 3 tot 4 Voor de rest is het goed Volgende keer graag weer.....

Prima..

Doen wat ze beloven.

Goed.

Snelle levering, goede service!

Goed en snel geleverd.

Goede ervaring.

helemaal goed

helemaal goed

Goede service en snel geleverd

Glazen ondervloer voor de houtkachel besteld. Eerst telefonisch contact opgenomen, zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Volgende dag pakket geleverd, goed en stevig ingepakt. Verzendkosten waren hier een stuk goedkoper dan bij andere sites, zeker ook een voordeel !

Duidelijk en snel

Bij vragen een duidelijk antwoord. En super snelle levering

Zelfs in deze Corona tijd supersnel

Naast de snelle levering houden ze je goed op de hoogte waar het bestelde artikel zich bevind. Ook de kwaliteit is goed.

Bestelling

Bestelling is heel snel geleverd

Snelle verzending

Keurig product en snelle verzending. Verzendkosten waren wel aan de hoge kant

Snelle verzending

Snel geleverd en zag er goed uit

Snel Contact en advies; scherpe prijs voor topmateriaal

Mooi materiaal voor een scherpe prijs. Professioneel advies en snelle verzending. Dis is zoals het moet gaan!

Schoorsteenkap keurig, zoals op de website vermeld, op tijd geleverd. Pasvorm perfect. Ziet er weer mooi uit.

Wel betaald, niets ontvangen !

Na twee weken nog steeds niets ontvangen. Per contactformulier om uitleg gevraagd, zelfs hier geen reactie van jullie. Schandalig !!! Naar aanleiding van mijn beoordeling ben ik benaderd door Airxlshop en hebben ze mij uitgelegd wat er in hun communicatie naar mij was misgegaan. Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost !

goede klantenservice

de bestelde regenkap/vonkenvanger paste helaas niet zoals beloofd. klantenservice echter vriendelijk en zeer bereikbaar. aankoopbedrag en retourkosten werden zeer snel terugbetaald. zeer netjes afgehandeld waarvoor mijn complimenten!

Recommended!

Product was packed perfectly well. Very well protected and neat. It fits perfectly in the fireplace. The contact I had with the shop was pleasant, they are willing to help and are very friendly.

Snelle levering ondanks de corona. Heel goed verpakt. Duidelijke site en bestelling was goed te volgen

Ik ben zeer tevreden

Prima website, snelle levering.

Heel tevreden!!

Ik ben tevreden omdat ik vooraf een vraag had over het product die per omgaande werd beantwoord!

TOP bedrijf

Per telefoon Zeer vriendelijk en vakbekwaam.

Goede service en levering

Duidelijke website en winkel. Toppie