Gebeld voor advies, Zeer vriendelijk en meedenkend. Levering volgende dag en zeer tevreden met de Colt Rotorvent Turbolite. Super trek in de pijp Volgende onderdelen bestel ik zeker weer hier.

Perfecte service

IK had een verkeerde maat besteld. Na 1 telefoontje is kon ik de zending retour sturen en werd de juiste maat per ommegaande gestuurd.

Prima geholpen en zodoende ook uitgevoerd.

Goede sevice

Goede service, product terug moeten sturen omdat het niet was wat ik verwachte, heel snel geld retour gehad

Snelle levering en snelle reactie/ advies!

Snelle levering, goede kwaliteit. Ook nog snel reactie op vraag/advies!

Snel en betrouwbaar

Snelle levering en je wordt keurig op de hoogte gehouden .

gewoon zeer goed snelle levering en je word keurig op de hoogte gehouden van je bestelling .kortom zeker een aanrader .

Zeer correct, komen afspraken na!

Na een probleempje met veegmateriaal is hier door Sjaak met begrip op gereageerd. Hierna is het prima opgelost. Tot de volgende bestelling! Groet Jos

Heb het verkeerde item besteld. Op gebeld retour gedaan. Andere dag het product dag ik wou hebben geleverd. Top service

Goed product

Na een foutje met de verzending alles keurig en naar tevredenheid opgelost. Ook top dat je gewoon iemand aan de telefoon kunt krijgen. Prina bedrijf

Snelle levering.

Een mooi product, Netjes verpakt, snel geleverd.

Betrouwbaar en goede service en support

Leveren prima volgens afspraak En leveren ook goede (telefonische) support.

Snelle levering, goede service

Borstel en stokken besteld snel geleverd maar bij gebruik schoot de borstel van de stok los, heb mail gestuurd en kreeg een net antwoord Met de medeling dat ze een nieuwe borstel leveren wat gelijk gedaan is . Top

1 dagslevering gaat niet op

Er was wat onduidelijkheid omtrent de geleverde borstel echter dat hebben ze goed opgelost. 1 tot 2 dagen leveren gaat niet op het werden er 3 tot 4 Voor de rest is het goed Volgende keer graag weer.....

Prima..

Doen wat ze beloven.

Goed.

Snelle levering, goede service!

Goed en snel geleverd.

Goede ervaring.

helemaal goed

helemaal goed

Goede service en snel geleverd

Glazen ondervloer voor de houtkachel besteld. Eerst telefonisch contact opgenomen, zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Volgende dag pakket geleverd, goed en stevig ingepakt. Verzendkosten waren hier een stuk goedkoper dan bij andere sites, zeker ook een voordeel !

Duidelijk en snel

Bij vragen een duidelijk antwoord. En super snelle levering

Zelfs in deze Corona tijd supersnel

Naast de snelle levering houden ze je goed op de hoogte waar het bestelde artikel zich bevind. Ook de kwaliteit is goed.

Bestelling

Bestelling is heel snel geleverd

Snelle verzending

Keurig product en snelle verzending. Verzendkosten waren wel aan de hoge kant

Snelle verzending

Snel geleverd en zag er goed uit

Snel Contact en advies; scherpe prijs voor topmateriaal

Mooi materiaal voor een scherpe prijs. Professioneel advies en snelle verzending. Dis is zoals het moet gaan!