Prima voor elkaar

Duidelijk gecommuniceerd en alles is goed verlopen.

graag zouden wij nog een factuur ontvangen van onze bestelling voor onze bedrijfsadministratie

Goed product en snelle levering.

Uitstekende sevice

Snelle, correcte levering

Product is nog niet gebruikt. kan wel aanbevolen worden.

snelle levering en goed verpakt

Een goed bedrijf

snel geleverd

Prijs kwaliteit, goede producten

Goed product, uitstekend verpakt en snel geleverd

Product voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Duidelijke instructie was bijgesloten. Uitstekend verpakt en snel geleverd voor een goede prijs.

Jammer

Bestelde produkt is niet van goede kwaliteit, geen zorg aan besteed.

Beste J. Traas, Goed te vernemen dat u de regenkap ontvangen heeft en past. Jammer dat u de regenkap niet van goede kwaliteit vind. Wij staan in voor de kwaliteit van onze producten, Mocht deze regenkap binnen 5 jaar stuk gaan, wat wij niet verwachten, dan ontvangt u gratis een nieuwe. Veel stook plezier. Met vriendelijke groet, Sjaak Airxl

Uitstekend functionerend en snel geleverd!

De SchoorsteenVeegset werkt uitstekend! Wij hebben een plat dak, dus prima te doen!

Prima product, snelle klantenservice

Een rotor voor op de schoorsteen besteld, met een adapter.

Mooi product, goed verpakt en snel geleverd.

Jammer was dat de meegeleverde bout veel te kort was om de rvs schoorsteen kap op de schoorsteenpijp goed te monteren. Voor diameter 120mm. moest deze zeker 2x zo lang zijn en bovendien ook in rvs geleverd worden om corrosie te voorkomen.

Hetgeen ik besteld heb werd ook volgens afspraak bezorgd. Tevens werd ik goed op de hoogte gehouden waar de zending zich bevond. Product voldoet aan de verwachtingen.

Geweldige service

Perfect geregeld volgens afspraak en goede kwaliteit

Snele levering toppie

Super snel en netjes afgeleverd!!!

Gewoon prima bedrijf!!

prima kwaliteit, snelle levering.

As ever.

Zeer goede ervaring

Snelle verwerkingstijd, snel en vriendelijk advies op vraag in email.

Prima keuze en goede prijs

Ruime keuze en goede prijs kwaliteit verhouding.

Precies zoals afgesproken

Eerst nog even gebeld over de actuele voorraad en levertijd. Was in orde. Besteld en op tijd geleverd. Product precies als omschreven.

Geen communicatie na bestelling

Product besteld, zou de volgende werkdag binnenkomen. Uiteraard snap ik ook wel dat het dan soms een dag later wordt dat is geen probleem. Na bijna 2 weken maar een mail gestuurd dat er niks ontvangen is. Daar werd wel zeer snel op geantwoord met de belofte we hebben niet zelf het product maar wordt door derden geleverd. En het is daar niet op voorraad. 1 dat stond al nergens aangegeven bij product. 2 Communiceer dat het vertraagd geleverd wordt. Belofte volgende week wordt het uitgeleverd. Ruim 3 weken later gezien op de site en dus geen mail of wat dan ook ontvangen dat het weer een week later geleverd zou kunnen worden. Dat is ook gebeurd uiteindelijk. Product prima! Levering drama. Als iets vertraagd is, niet op voorraad is, dan communiceer, waarom moet ik als klant alles zelf gaan uitzoeken, communiceren om mijn product te krijgen wat de "volgende werkdag" geleverd gaat worden. Het was tenslotte op voorraad. Niet tevreden en in het vervolg bij een alternatieve leverancier gaan kijken.

Beste Marco, Goed te vernemen dat je onze pelletbak goed hebt ontvangen en een prima product vind, daar zijn wij blij mee. De door jouw bestelde pelletbak hebben wij helaas niet zelf op voorraad. Deze wordt geleverd via onze partner, hij heeft 99% op voorraad. Als het product niet op voorraad is worden wij daar over geïnformeerd en vermeld wanneer het wel leverbaar is. Helaas is dit bij jouw bestelling niet gebeurt en het product is aanzienlijk later geleverd dan beloofd, daar balen wij van. Gesprek gehad met onze partner hier over, deze belooft beterschap. Kort samengevat: -Duidelijke klacht. -Partner heeft beterschap belooft. -Deze langere levertijd en gebrekkig manier van communicatie mag niet meer plaatsvinden, dit is slecht voor onze naam maar ook voor de hele online markt. Excuses voor de late levering en gebrekkige communicatie en veel plezier van je pelletbak. Veel stook plezier, groet Sjaak airxlshop

waardeloos

Zit een bocht van 90 graden in de schoorsteen en de veegste pelletkachel kan de bocht niet maken.

Beste Han, Jammer dat de veegset bij jou niet door de 90 graden bocht kan. Waarschijnlijk een bocht met een kleine radius. Ik had al per mail gereageerd en gevraagd of je je geld terug wilde. helaas geen reactie Het is niet onze bedoeling spullen te leveren die niet werken of passen. Han graag een reactie zodat we het probleem kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Sjaak, Airxlshop

Prima product en snelle levering

Prima product en snelle levering

Tevreden.

Goede kwaliteit en vlug geleverd.