goed geleverd goed verpakt

Klasse

Een snelle reactie op een vraag via de mail en een snelle keurige levering!

Doen wat ze zeggen; goed advies en conform afspraak geleverd!

Doen wat ze zeggen; goed advies en conform afspraak geleverd! Telefonisch overlegd en advies gekregen. Volgens afspraak geleverd, compleet en in top conditie. Geen enkel verbeterpunt te noemen en dus een dikke 10!

goede service, snel antwoord

Vooraf gebeld en kreeg snel contact en meteen antwoord op mijn vraag. Bij ontvangst bestelde producten bleek één onderdeel af te wijken van de rest. De leverancier stuurt direct een nieuw onderdeel.

Precies wat ik wilde en snel geleverd!

Betrouwbaar.

Duidelijk, snel en er wordt uitgevoerd wat beloofd wordt.

Kort maar krachtig: Het klopte allemaal.

Goed product snel geleverd

Fijne verdeling van de warmte door deze ventilator

Levering prima, product boven verwachting.

Levering een dagje later dan gedacht. Waarschijnlijk ivm boerenstaking. Product beter dan verwachting (vonkenscherm).

Snelle correcte levering

Vrijdag middag bestelde ik een schoorsteenkap voor 2 uur en de volgende ochtend werd hij al bezorgd.

Duidelijke site waardoor snel een keuze gemaakt kan worden welke daarna snel wordt uitgeleverd.

Professioneel bedrijf met een korrecte slelle goed verzorgde uitlevering.

Leuk product, veel plezier van.

snel geleverd, goed verpakt.

Prima produkt en vlot bezorgd

De schoorsteenpetjes staan trots op het dak.

Topservice!

Snelle levering!

Telefonisch contact gehad hele vriendelijke mevrouw goed geholpen heeft mij zelfs teruggebeld dat de maten goed zijn haardscherm en snel geleverd

goede service en snelle levering

goede service en snelle levering

Vrij vlot in huis

Eerste ervaring ... prima

Site makkelijk en overzichtelijk . Bestelling vlot en netjes geleverd..

Goed en betrouwbaar

Bij uw bedrijf een regenkap besteld voor de schoorsteen van de open haard. Vrijdag besteld en betaald. De volgende dag afgeleverd. Prima service

Goede, degelijke en mooie tuinhaard

Eerste keer iets besteld, prettig vlot en de kwaliteit van de haard was boven verwachting. Deurtje sloot eerst niet helemaal mooi aan maar na 2 tikken met een haardblok perfect

Correct en snel

heldere site en dus makkelijk bestellen

Goede en snelle levering

Na bestelling volgde de levering zeer snel. Alles perfect ingepakt en afgeleverd.

snelle levering en artikel conform beschrijving

Gewenste artikel bleek vergeleken met andere shops goedkoop. Snelle levering en goed verpakt.

Snelle reactie, goede service.

Snelle reactie, goede service.

Bestelling is snel geleverd. Toen deze niet helemaal bleek te zijn wat ik wilde kon ik het ook zo terug sturen en kreeg ik het geld volgende dag op mijn rekening teruggestort.