Dag erna al binnen, super

Perfect bedrijf

Suppersnelle verzending, en top service

Geod

Geod

Snel en correct afgeleverd

Snel en correct

Goede kwaliteit en snelle verzending

Goede kwaliteit en snelle verzending

Helemaal tevreden

Goede feedback, fijn geholpen.

Zie boven

Ziet er stabiel uit

De levering verliep als gepland

Geen verdere suggestie

Goed en super service

Pakket was door DHL op een ander adres afgeleverd. Hier was niks aangekomen. Contact opgenomen met airxl shop en hebben een nieuwe borstel kostenloos opgestuurd. Echt top.

Zeer vriendelijk contact.

Veegborstel paste niet zoals ik wilde maar na telefonisch contact probleemloos kunnen retourneren. Zeer goede service.

prima !

kan niet beter, alles correct en vlug geleverd ! PROFICIAT

Als verwacht

Snel, correct

Snelle correcte levering.

Alles goed.

Gebeld voor advies, Zeer vriendelijk en meedenkend. Levering volgende dag en zeer tevreden met de Colt Rotorvent Turbolite. Super trek in de pijp Volgende onderdelen bestel ik zeker weer hier.

Perfecte service

IK had een verkeerde maat besteld. Na 1 telefoontje is kon ik de zending retour sturen en werd de juiste maat per ommegaande gestuurd.

Prima geholpen en zodoende ook uitgevoerd.

Goede sevice

Goede service, product terug moeten sturen omdat het niet was wat ik verwachte, heel snel geld retour gehad

Snelle levering en snelle reactie/ advies!

Snelle levering, goede kwaliteit. Ook nog snel reactie op vraag/advies!

Snel en betrouwbaar

Snelle levering en je wordt keurig op de hoogte gehouden .

gewoon zeer goed snelle levering en je word keurig op de hoogte gehouden van je bestelling .kortom zeker een aanrader .

Zeer correct, komen afspraken na!

Na een probleempje met veegmateriaal is hier door Sjaak met begrip op gereageerd. Hierna is het prima opgelost. Tot de volgende bestelling! Groet Jos

Heb het verkeerde item besteld. Op gebeld retour gedaan. Andere dag het product dag ik wou hebben geleverd. Top service

Goed product

Na een foutje met de verzending alles keurig en naar tevredenheid opgelost. Ook top dat je gewoon iemand aan de telefoon kunt krijgen. Prina bedrijf

Snelle levering.

Een mooi product, Netjes verpakt, snel geleverd.