Correct en super snel

Perfecte trekkap. Maar minstens zo belangrijk, nooit meer kou uit de schoorsteenpijp, scheelt een paar graden. Over energiebesparen gesproken!

Zoals het hoort!

Besteld voor een goede prijs en keurig de volgende dag geleverd.

Snelle verzending.

Zoals online shopping moet zijn.

Uitstekende info, service en snelle levering

zie bovenstaande

Duurt lang voor je het bestelde artikel binnen hebt

Er zaten ook 2 verschillende bedrijven tussen.

Beste Art, Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent over de manier van leveren. Om een compleet aanbod op onze webshop te kunnen aanbieden werken wij samen met een partner. Deze partner heeft ook uw zending verstuurd. I.v.m. de kerstvakantie tot en met 3 Januari zijn de levertijden opgelopen. Dit stond ook op de orderbevestiging en iedere bezoeker kreeg eenmalig deze melding te zien. Onze excuses voor de langere levertijd tijdens de kerst vakantie. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw schoorsteen veeg borstel en stokken. Met vriendelijke groet, Sjaak van winden Airxlshop

Hulpvaardig en snel

Hulpvaardig en snelle afhandeling

Prima goed overzichtelijk

Werd nog na gebeld of alles in orde was Goede service

veegstokken besteld voor rook kanaal, maar de borstels hierbij geleverd vind ik te zacht .deze haren zouden van een dikkere kwaliteit moeten zijn.

Goed snel geleverd

Goed product, snel geleverd kwaliteit ook goed zal ik zeker aanraden voor anderen

Airxlshop.nl is een aanrader prima service.

Besteld om 17u, volgende dag om 11u30 geleverd. Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de goeie en snelle service. Bravo!!!

een zeer positive ervaring

goede service mooi op tijd

Glazen vloerplaat

Echt super netjes geholpen 1e helaas kapot aangekomen zonder probleem een nieuwe opgestuurd en deze gelukkig wel heel super service en je word vriendelijk te woord gestaan

Prima product goede prijs en snelle levering.

Goede kwaliteit, eenvoudige montage. De trek in de schoorsteen is enorm verbetert.

Gewoon zoals het hoort

Vragen correct beantwoordt, prijzen zonder verrassingen, goede levertermijn.

Levering zeer goed

Product minder goed Gaas niet vast in schoorsteen kap zelf vastgemaakt met rvs draad zodat vogels gaas niet in kunnen duwen en schoorsteen in nu kunnen Wel aanbeveling prijs goed voor en rvs kap Kap niet kunnen registreren niet te vinden in waar dat kan

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

Kachelventilator werk perfect een aanrader.veel egalere warmte in huis

Bangelijke service

Topproduct aan een topprijs en een snelle levering

Levering volgende dag.

De bestelling binnen een dag geleverd. Product goed.

Helemaal goed

Artikel (haardscherm) helemaal goed en zeer snelle levering. Binnen drie dagen binnen.

Levering duurde 4 dagen, product is goed

Woensdag bestelling geplaatst, maandag bezorgd. Producten zijn verder helemaal in orde!

Fantastische service

Na per ongeluk 2 maal de bestelling te doen is het na een mailtje onmiddellijk rechtgezet en het teveel betaalde bedrag geretourneerd .

na 3 dagen nog geen ontvangst

B-post is het probleem, ik probeer mijn leveringsvoorkeur in te vullen, maar krijg het niet verzonden.

Verkeerde plaatsnaam ingegeven door klant. Product daardoor niet de gewenste levertijd gehaald. Het zou dinsdag afgeleverd moeten worden. Dit is door de verkeerde plaatsnaam vrijdag geworden. De plaats Leest is door DHL /B post vervangen door Mechelen.

Prima, snel afgeleverd!

Prima levering, klant gericht advies & snel afgeleverd!

snel en goed

goed produkt goede prijs snelle levering.